Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
z-x-r: Dnes ve čtyřtaktu není možnost jít na nižší objem. Pouze 250, a to už je vlastně "dváca". 400 je jen v enduru asi u 3 značek. Není výběr, proto se na tom nejezdí. Nemám přehled, kolik jezdců v enduru jede radši na 400, než na 450. Ale Yamaha 400 byla pěkná motorka, Huska také, ale už horší podvozek.
Itall - Ano 450ka dela vse tak ze mensi objem dela vse lepe a jednodusseji a s mensima narokama na jezdce...tedy proto ji vecina jezdu opousti a jde na nizsi objemy...
Zname.
měl sem kdysi 350ku husqvarnu 1989 na enduro absolutně nejlepší věc nedostižná na blátě dokonalej průběh výkonu myslim že kdyby měla olejový čerpadla a filtr tak by i vydržel podobnej problém se životností bude mít i 350ktm výkonu podobnému jako má 450 můžou dosáhnout jen otáčkama a kompresí je to motorka pro lidi kterejm nebude vadit velkej servis každou chvilku ze strany fabriky chytrej marketingovej tah
sxs525: 450 je standart dnes, ale posunuje se to níže, to je zřejmé a je to dobře. 450 udělá stejnou práci, ale trochu jinak... Dokonce už i špičkoví jezdci na to přišli (ale trvalo jim to) a hobíkovi to muselo být jasné vždycky. Pokud tedy neváží hodně přes metrák, to mu pak 450 vyhovuje.
Pročpak ve článku není zmínka ještě o dalším "double" EXC 350 ve Španělsku...kde fabrický jezdci Aubert a Guerrero svorně pro poruchu nedojeli ani jeden den . Jinak nic proti 350, na svezení je to asi bomba, nicméně poruchovost letošních SX 350 je zatím dost děsivá...holt hoši stříkačku ještě nemaj vychytanou
ktm je nepochybně v enduru jedinečná ale 350 s kompresí 14ku1 má smysl v motokrosu i když cairoli spotřebuje 4 motory za závod určitě bude mít enduro verze maličko opilovaný hrany ale stejně proč extrémní 350 když standartní 450 udělá stejnou práci a vydrží dýl jo přepáčko dobrý ale smets a knigth letěli na pds velkou palbu taky zakže zůstanu u standartní 450ale jinak je pěkná
z-x-r: Dnes ve čtyřtaktu není možnost jít na nižší objem. Pouze 250, a to už je vlastně "dváca". 400 je jen v enduru asi u 3 značek. Není výběr, proto se na tom nejezdí. Nemám přehled, kolik jezdců v enduru jede radši na 400, než na 450. Ale Yamaha 400 byla pěkná motorka, Huska také, ale už horší podvozek.
Itall - Ano 450ka dela vse tak ze mensi objem dela vse lepe a jednodusseji a s mensima narokama na jezdce...tedy proto ji vecina jezdu opousti a jde na nizsi objemy...
Zname.
měl sem kdysi 350ku husqvarnu 1989 na enduro absolutně nejlepší věc nedostižná na blátě dokonalej průběh výkonu myslim že kdyby měla olejový čerpadla a filtr tak by i vydržel podobnej problém se životností bude mít i 350ktm výkonu podobnému jako má 450 můžou dosáhnout jen otáčkama a kompresí je to motorka pro lidi kterejm nebude vadit velkej servis každou chvilku ze strany fabriky chytrej marketingovej tah
PetrTM: Také je možno počkat si na obdobnou motorku jiné značky. Bude pravděpodobně levnější a nebude to "Každý Týden Montuji".
sxs525: 450 je standart dnes, ale posunuje se to níže, to je zřejmé a je to dobře. 450 udělá stejnou práci, ale trochu jinak... Dokonce už i špičkoví jezdci na to přišli (ale trvalo jim to) a hobíkovi to muselo být jasné vždycky. Pokud tedy neváží hodně přes metrák, to mu pak 450 vyhovuje.
Pročpak ve článku není zmínka ještě o dalším "double" EXC 350 ve Španělsku...kde fabrický jezdci Aubert a Guerrero svorně pro poruchu nedojeli ani jeden den . Jinak nic proti 350, na svezení je to asi bomba, nicméně poruchovost letošních SX 350 je zatím dost děsivá...holt hoši stříkačku ještě nemaj vychytanou
ktm je nepochybně v enduru jedinečná ale 350 s kompresí 14ku1 má smysl v motokrosu i když cairoli spotřebuje 4 motory za závod určitě bude mít enduro verze maličko opilovaný hrany ale stejně proč extrémní 350 když standartní 450 udělá stejnou práci a vydrží dýl jo přepáčko dobrý ale smets a knigth letěli na pds velkou palbu taky zakže zůstanu u standartní 450ale jinak je pěkná
Carel125: Myslel jsem to tak ze v 1:49 je jedinkrat za cele video k zaslechnuti dvoutakt
jak vetřelce...jsou tam všude ale to je proto že je to představení všech EXC
PiwisX: Tak tu jsem prehlidl, ja myslim az v prubehu videa jednu jedouci...
SirIndy> Vetřelce??? Mě zaujala hned na začátku 500 EXC Jen ten objem mi vždycky přijde, že by měl být 2T, což taky opravdu nepředpokládám
Kdo najde ve videu motorku vetrelce co tam nepatri? (nemyslim 250 a 450 na zacatku)