yamaha_demo_tour




KTM 350 EXC-F oficiálně představena

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Itall (10) napsal 06.05.2011 v 15:07

z-x-r: Dnes ve čtyřtaktu není možnost jít na nižší objem. Pouze 250, a to už je vlastně "dváca". 400 je jen v enduru asi u 3 značek. Není výběr, proto se na tom nejezdí. Nemám přehled, kolik jezdců v enduru jede radši na 400, než na 450. Ale Yamaha 400 byla pěkná motorka, Huska také, ale už horší podvozek.

z-x-r (-9) napsal 06.05.2011 v 13:32

Itall - Ano 450ka dela vse tak ze mensi objem dela vse lepe a jednodusseji a s mensima narokama na jezdce...tedy proto ji vecina jezdu opousti a jde na nizsi objemy...
Zname.

sxs525 (138) napsal 06.05.2011 v 12:05

měl sem kdysi 350ku husqvarnu 1989 na enduro absolutně nejlepší věc nedostižná na blátě dokonalej průběh výkonu myslim že kdyby měla olejový čerpadla a filtr tak by i vydržel podobnej problém se životností bude mít i 350ktm výkonu podobnému jako má 450 můžou dosáhnout jen otáčkama a kompresí je to motorka pro lidi kterejm nebude vadit velkej servis každou chvilku ze strany fabriky chytrej marketingovej tah

Itall (10) napsal 06.05.2011 v 10:40

PetrTM: Také je možno počkat si na obdobnou motorku jiné značky. Bude pravděpodobně levnější a nebude to "Každý Týden Montuji".

Itall (10) napsal 06.05.2011 v 10:38

sxs525: 450 je standart dnes, ale posunuje se to níže, to je zřejmé a je to dobře. 450 udělá stejnou práci, ale trochu jinak... Dokonce už i špičkoví jezdci na to přišli (ale trvalo jim to) a hobíkovi to muselo být jasné vždycky. Pokud tedy neváží hodně přes metrák, to mu pak 450 vyhovuje.

PetrTM (6) napsal 06.05.2011 v 06:52

Pročpak ve článku není zmínka ještě o dalším "double" EXC 350 ve Španělsku...kde fabrický jezdci Aubert a Guerrero svorně pro poruchu nedojeli ani jeden den . Jinak nic proti 350, na svezení je to asi bomba, nicméně poruchovost letošních SX 350 je zatím dost děsivá...holt hoši stříkačku ještě nemaj vychytanou

sxs525 (138) napsal 05.05.2011 v 21:25

ktm je nepochybně v enduru jedinečná ale 350 s kompresí 14ku1 má smysl v motokrosu i když cairoli spotřebuje 4 motory za závod určitě bude mít enduro verze maličko opilovaný hrany ale stejně proč extrémní 350 když standartní 450 udělá stejnou práci a vydrží dýl jo přepáčko dobrý ale smets a knigth letěli na pds velkou palbu taky zakže zůstanu u standartní 450ale jinak je pěkná

SirIndy (56) napsal 05.05.2011 v 21:24

Carel125: Myslel jsem to tak ze v 1:49 je jedinkrat za cele video k zaslechnuti dvoutakt

Carel125 (0) napsal 05.05.2011 v 17:31

jak vetřelce...jsou tam všude ale to je proto že je to představení všech EXC

SirIndy (56) napsal 05.05.2011 v 16:17

PiwisX: Tak tu jsem prehlidl, ja myslim az v prubehu videa jednu jedouci...

PiwisX (0) napsal 05.05.2011 v 16:00

SirIndy> Vetřelce??? Mě zaujala hned na začátku 500 EXC Jen ten objem mi vždycky přijde, že by měl být 2T, což taky opravdu nepředpokládám

SirIndy (56) napsal 05.05.2011 v 15:03

Kdo najde ve videu motorku vetrelce co tam nepatri? (nemyslim 250 a 450 na zacatku)




TOPlist