yamaha_demo_tour




Adaptivní tempomat a detektor mrtvého úhlu pod taktovkou KTM

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
pan_Mýval (13) napsal 12.06.2018 v 09:33

Super, tak auta už jdou skrze asistenty hackovat že se jim na dálku vypnou brzdy, a teď se to cpe i do motorek.

(Viz https://www.autickar.cz/blog/clanek/odborna-prednaska-hackovani-a-ovladnuti-modernich-aut/529/ )

martinn1313 (55) napsal 12.06.2018 v 09:22

Tak mi z toho vychází, že vyhraje výrobce, který bude nabízet vysokou míru konfigurovatelnosti, jako je to u (některých) výrobců aut ...

Targus (430) napsal 11.06.2018 v 22:29+2

Já jsem vyřešil mrtvé úhly shozem "stylovek" a montáží "hnusných velkých číňanů" se eférickým zakřivením skel. Doporučuju naprosto všem alespoň vlepení takových skel do původních "pěkných" zrcátek.
Jinak se těším, až se všem elektronadšencům začnou ty systémy srát, případně je sem tam odstaví. Třeba v levém pruhu na dálnici.
Dnes mi začal blbnout signál do rychloměru. Naprostá blbůstka, až na "vedlejší účinky". Omezení rozsahu otáček na polovic, výkon 30%, rozblikané varovky. Jeden neví, co dřív. Jestli zkoušet vypínat blinkry, přeřazovat, anebo růčo zapnout vzduchové pérování, které přestane fungovat, pokud auto podle rychloměru nejede.

sramis (95) napsal 11.06.2018 v 14:40+1

ACC mam v aute a naprosto ho miluju na dalnici. A umim si to predstavit i na motorce. Clovek bude moct mit uvolnenejsi jizdu, nedrzet porad plyn a ve vysledku se tolik neunavi. Ja v tom vidim pouze vyhodu.

Co se tyka blind spot monitoring, pro me to je jedna z veci, ktera by me asi na motorce nevadila, ale nepriplatil bych si za ni. Clovek by se stejne mel pokazde ohlednout, nez zacne manevr. Pokud clovek bude na tohle spolehat, a nebude spravne koukat kolem sebe, muze to spis byt rychlejsi cesta k nehode.

Je to vse relativni. Kazda technologie je dobra, pokud se pouziva spravne. A je to taky dost nebezpecny, pokud toho clovek zneuzije, nebo to pouziva jinak nez je zamysleno...

Na ABS taky spousta lidi nadava, dokud jim ABS nezachrani prdel... Takze asi tak

Mig_35 (345) napsal 11.06.2018 v 13:33

Tempomat na motorce nepoužívám a ani ho tak už nechci. Přijde mi to dost nebezpečné... hlídání mrtvého úhlu je fajn nápad, moto zrcátka toho dost nepovedou...

Dolph-cz (58) napsal 11.06.2018 v 13:28

V autě všechny tyhle "nesmysly" mám a podle mně je to výborná věc.Takže na motorce bych to uvítal taky.

Jediné co mi nevyhovuje je složitost tyhle pomocníky povypínat,protože né vždy je to ku prospěchu a mělo by být čistě na volbě řidiče,kdy chce řídit sám a kdy chce hlídače/pomocníka.

JoskaH (443) napsal 11.06.2018 v 13:26

Přiznám, že jednou jsem takhle přehlídnul bílou oktávku co mě "předjížděla" ve městě na dvouproudovce a dodnes nevím jak. Zachránila mě pouze jeho pohotová reakce a pánbožko...Od té doby se ve městě rychle ohlížím, přestože do zrcátka vidím a znovu už se mi to nikdy nestalo. Problém je, že když se člověk na moment ohlídne, neví půl vteřiny, co se děje před ním...Minimálně ten hlídač slepého úhlu není o řízení motorky, to mi tím nikdo nijak nebere, pokud rozumím správně

jets (521) napsal 11.06.2018 v 13:16+4

hlídání mrtvého úhlu bych klidně bral. Když najedu za rok 20.000km tak pozornost udrží na 100% jen Superman a už několikrát jsem se musel ohlédat jestli náhodou vedle mě není auto. Je to užitečná věc a když se posere, tak to motorku neodstaví, můžu klidně jet dál... Kdyby ten signál byl jen blikající piktogram v zrcátku, tak to beru všema deseti. Elektroniky je už v motorkách tolik, že jedna věc navíc je úplně šumák...

soused22 (-6) napsal 11.06.2018 v 12:51-1

Prodal jsem mašinu z roku 1998 sice pro někoho jen pětistovka byla to Honda CB500 skvělí stroj bez píčovin najezdil jsem na ní 55000km ve svižném tempu tak hledám nástupce opět bez píčovin chci prostě motorku a ne jezdící pípací píčovinu tohle fakt nemám rád já jsem řidič a chci motorku řídit.

ariba (100) napsal 11.06.2018 v 12:22

hlavně se z toho neposrat...

Targus (430) napsal 11.06.2018 v 12:09

Mám-li vyjádřit svůj názor, mám pocit, že už dávno fičíme do slepé uličky, a montáží elektronických sr**ek pouze "poodsouváváme" poslední železobetonový zátaras, ale jen o pár nevýznamných metrů dál.
Ovšem finální náraz bude bolet hodně a moc, protože to naše fičení pořád zrychluje.

Elzon (47) napsal 11.06.2018 v 12:05+4

cokoliv co "ulehčuje" vnímání provozu a tedy může snižovat pozornost je spíše nebezpečné. Skutečné problémy bezpečnosti v provozu jsou někde jinde.

Targus (430) napsal 11.06.2018 v 12:04

kubacech:

Kladeš zcela nevhodné dotazy!
Kdysi se soudruzi, kteří se takto blbě ptali, občas ocitli tam, kde se jim moc nelíbilo.

kubacech (7) napsal 11.06.2018 v 11:51

Nebude ten tempomat bez nouzového bezdění spíše nebezpečný? Jezdec díky němu přestane dávat pozor a v případě že auto před ním zadupne brzdy do nej vpálí, než stihne zareagovat.

SuperSic58 (1307) napsal 11.06.2018 v 11:25+2

milion elektrofičurek ale jakmile sprchne, je z tebe zmoklá slepice tak jako tak Jen iluze komfortu, motorka je o něčem jiném

Kertézs (4) napsal 11.06.2018 v 11:22+3

Systém určitě dobrej nic proti tomu, ale kdyby to místo pípání fackovalo,člověk by si to snáze uvědomil.
Protože 80% lidí se do zrdcátka ani nepodívá,občas mám pocit že mnozí ani neví kde jsou




TOPlist