yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petao (86) napsal 27.11.2022 v 23:01+3

Nechápu proč se tolik lidí bojí čínských motorek. Nikdo je nenutí si je kupovat. My jsme jim k tomu vytvořili podmínky různýmy společnými podniky, joint venture, dodávky know-how a oni s tím naložili tak, jak v posledních letech ukazují. Nedivím se tomu, jinak to dopadnout nemohlo.

smitth (12) napsal 25.11.2022 v 06:49

Tak to i Jawa bude co nevidět předvádět nový model. Nebude to sice litr ale pomalu se to blíží. Tak fandové Jawy buďte ve střehu.

zincica (7) napsal 24.11.2022 v 23:50

super aj pre priaznivcov tradicnych znaciek, taka honda ma hned dovod pridat transalp rally verziu :) na tu si pockam, jedna cina mi stacila, aj jedna india a jedna talianka

Marex (2570) napsal 24.11.2022 v 22:29

321F je regulerní úlet. Designově super. Vůbec mi to celé nepřijde, jako něco "na ostudu". I ty malé supersporty, vypadají cooooool Pro zavedené výrobce zbývá jen doufat, že se to bude sypat.

Robertak (120) napsal 24.11.2022 v 19:48+5

nejsem fanda Číny, to teda rozhodně ne.. ale.. ta 800 vypadá fakt supr cool.. a jestli fakt bude mít uváděných 71kW/80Nm/185kg navíc posazenejch na bezdušovejch kolech, tak to bude fakt pecka.. myslim, že zavedení výrobci budou mít o čem přemýšlet.. otázka je, kolik těch číslech zůstane jen na papíře a jak na tom budou skutečný exempláře no..

Persson (-1) napsal 24.11.2022 v 18:35-3+1

Prosím vás, Vy všichni, kteří jste prodejní, tak už si to běžte honem koupit. Mne ale vadí, že většina z toho je ukradená. Ctím práci někoho, kdo něco vymyslel a nebudu si kupovat věc, u které bylo z poloviny ukradeno duševní vlastnictví. Rozebrat a okopírovat umí každý jelito. Nedivím se, že to je pak o dost levnější a spousta z Vás pak podlehne a koupí si to, jako např. telefony z Číny. Bohužel Čína je tak velký trh, že radši všichni kopírovaní radši drží huby, aby tam mohli prodávat a i vyrábět, protože tam je to levnější, když se tam na ekologii atd. vůbec nekouká. Já to podporovat nebudu, navíc mi vadí jak před lety okopírovali naši Blatu a neměl náš výrobce žádné zastání. Kdo to kupuje, tak souhlasí s tím, že to ukradli a to je cesta do pekel. Jízda na motorce je a vždy bude o svobodě a to bohužel v Číně není dokud tam nebudou svobodné volby, tak proč bych to k sakru kupoval a tím ten režim podporoval. Nejsem imbecil.

SuperSic58 (1306) napsal 24.11.2022 v 12:53-1+1

Jsem jediný, kdo si všimnul, že číňan poprvý vyjíždí se 4válcem? To cenduro 800 vypadá moc pěkně. Ale stejně bych si to nekoupil, japonec je japonec.. Ty čínský značky vznikaj a zanikaj strašně rychle, to jméno si vybudovat neumí. Co máš za mašinu? Kove... Co?

Bullshit (1) napsal 24.11.2022 v 08:05+1

v je

jaro27 (78) napsal 24.11.2022 v 08:00+5

V pojmoch hmotností majú asi chaos, lebo "Curb weight" by mala byť hmotnosť mokrej motorky a nie suchej. A pojem "Total mass" asi vidím u motorky prvý krát.
Zdroj: https://kovemoto.com/index.php?c=show&id=10

Ale ak by suchá váha bola fakt 165 kg tak aj s ohľadom na ostatné parametre motorky by fakt poslali do muky "svetové" značky.
A pokiaľ to začne predávať aj Jawa, tak tie motorky tu budeme stretávať často.

Zarytí odporcovia Číny jaksi zabúdajú, že denne používajú čínske výrobky, akurát nálepky na nich sú tie suprové, tie "svetové" a top.

Ak by praskali rámy pri krku riadenia na čínskych strojoch, tak by o tom vedel každý, ale keď praskali na 1290 ADV tak je to nejaké "verejné tajomstvo" (novšie modely sú už v tom mieste zosilnené).

Ktorá to čínska značka dáva záruku 7 rokov?
Hm, plastové guličkové ložiská, motor z blata... To ani svetoznáme značky so železnými motorkami sa neopovážia dať takú záruku. A že tým železom nešetria, to vidíme na najnovších super modeloch.

Za mňa 800X palec hore.

maarmiik (7) napsal 23.11.2022 v 22:23-1+1

zase tak dlouhý článek o dalším pšouku z kopírky, ach jo

chooki (100) napsal 23.11.2022 v 22:23-2+1

Mňa vždy udivuju tie obdivuhodne reakcie na tieto čínske ksunty ktoré nikto nikdy poriadne nevidel, jazdil už vôbec nie ale obdiv, aspoň niektorých, tu majú. Divne že motorkári sa takto o tom rozpisuju, ale tak asi nemajú o čom. Nereálne údaje (akože s 50kw 220kmh), na pohľad okopírovanie veci..proste cele kolotočarske.

emánek27 (39) napsal 23.11.2022 v 20:42-2+1

nenažranost mimočínských majitelů čehohokoliv nutně znamená při obchodování s čínou vlastní záhubu. ikdyž může být v čase dobře zaplacená. a ekonomika je velmi silná zbraň.jsem rád, že se toho konce nedožiju. A je to na tebe,johny_r,jseš dobrej jeden z mnoha fičus.edit písmenko

majky72 (131) napsal 23.11.2022 v 20:23+1

Ak bude výkon cez deväťdesiat kobyl a váha okolo 180-190 kilo nezdá sa mi maximalká moc prestrelena samozrejme je otázne ako sa bude mašina pri tej rýchlosti chovať ale už z histórie poznáme kopec motoriek ktoré mali vysoké maximálne rýchlosti aj keď pri priblížení k nim sa krútili vlnili a človek bol rád keď ho to neotrieskalo o zem v podstate ide len o sprevodovanie a tú rýchlosť nemá problém dať

majky72 (131) napsal 23.11.2022 v 20:18

Nešla náhodou tá Kove 450 rallye už tohtoročný Dakar ?

abbany (137) napsal 23.11.2022 v 18:50+3

V KTM Bratislava mi poslal majitel vyhovorku, že preto čakam tak dlho na opravu, pretože diely z Číny bol problém dostať na Slovensko. A ja som si hlupák myslel že si kupujem europsku mašinu. No čo u, Kokot tlačí motorku . A slogan Ready to Race, to je len slogan ktorému sa dnes musím smiať.To už dávno neplatí.

Míra (210) napsal 23.11.2022 v 18:23-1+2

Jsem zastáncem japonských motorek.

Čína se s tím ale nemaže a snaží se co to jde. Za 20 let je vidět velký skok k lepšímu.
V porovnání s ČR, kde nedávno bylo zrušené Moto GP v Brně je to tragédie.

Na první pohled ta Kove vypadá dobře. Jestli bude stát do 220 tis., tak to bude velká konkurence.

smoula_mrzout (2) napsal 23.11.2022 v 17:37-1+4

Jo jo, Čína, už nás válcuje a nebere si servítky. Čínské Volvo, indycký Jaguar Land Rover, evropske banky maji v sobe velky vlastnicky podil cinskeho kapitalu, takze cinsti investori maji zdarma pristup k technologiim a patentum.
Za mne z ciny nic vedome nekupuju.

keto (99) napsal 23.11.2022 v 16:21+2

Podstatné bude jakou nasadí cenu, pokud jako na Jawu, tak to dopadne ještě hůř, protože odpadnou i nostalgici, kteří si čínskou nebo indickou předraženou Jawu koupili.

hrouda13 (150) napsal 23.11.2022 v 14:17+4

Na první pohled bez čtení jsem myslel ze má Afrika nové barvy ty Číňani neumí nic jiného než kopírovat, z levnějších materiálů, a to i auta

Myschan (187) napsal 23.11.2022 v 14:08-1+2

Nejel jsem na tom, neviděl jsem to, nevlastnil jsem to tři sezóny, tak beru, že nemám právo to hodnotit. Jen mi pořád vrtá hlavou: Bude to držák dejme tomu i po 10 sezónách? Jo a co se stane, když přijdu za tři roky za prodejcem a řeknu, že potřebuju takovej ten malej kousek plastu, co se u něj odlomil ten zobáček?

Ale obecně každá konkurence dobrá. to zas jo.

K167 (1469) napsal 23.11.2022 v 12:51

Čučíme jak volové
Co v nabídce má - Ko(lo)ve


deluxa (347) napsal 23.11.2022 v 12:41-1+3

Pokial sa Cina nenauci ze smejdit na poctivych materialoch nie je cesta vpred vtedy o nich zacnem uvazovat ako o "konkurencii"...pokial budu tie motorky ako doteraz vyrabat z cokolady kludne nech maju aj 100 motorovych jednotiek v portfoliu,., mozu si ich nechat. Nemam zaujem nieco co ma skutocnu hodnotu srotoveho odpadu.

MartasUS (108) napsal 23.11.2022 v 12:09-1+4

Dle mně jen další navoněný čínský klump. Ono nové vypadá všechno dobře a člověk jak vidí cenu dole tak jeho ostatní smysli, hlavně ty rozumové, jsou nefunkční

bledemon (126) napsal 23.11.2022 v 11:59

ty dvouválce 321 kupují od loncinu(voge) a 498 z výstavy vypadá na hanway(kopie zongshen). Ten jednobuch 450 je určitě zongshen (ale italjet si udává 32kw a fantic scrambler 28.3kw). Motory 800 a Ř4-400 mají být už vlastní výroby (kopie).
Bude to chtít převážit, k čemuž vyzývá ředitel značky v odkazu níže. Těch 185kg provozních by bylo šílený, furt motor váží stejně jako u 206kg RVM. Ale 450rally má v domácím homologačním listu 155kg provozních, uvidíme co udělá euronorma.
www.motooy.com/index.php?id=5406&pid=43

Johny_R (26) napsal 23.11.2022 v 11:20+1

Silniční motorky mě moc neberou, ale ta 400 by mohla být na svezení paráda.
Model Rally je super a ještě více mě zaujala ta 800 - parametry motorky, především váha, podvozek, výkon, to je bomba, pokud tomu tak bude. Tu si u sebe dovedu moc dobře představit.
Mr.Dreamer - o prasklém rámu jsem ještě neslyšel, aspoň na RVM, tak nevím co to zde píšeš.
A co se týče mých zkušeností s RVM 500 - něco na řešení by se našlo (na E4 odladění jednotky, měkčí předek) , ale s motorkou jsem velmi spokojen a to jak po stránce motoru, tak podvozku a zpracování. Vše funguje, drží, nic nepraská, nepadá, nedrnčí a to si motorka svoje už užila.
Je smutné že Evropa je kde je... ale je to její problém, tenhle směr si vybrali sami.
Za mě Cove - Tibet NMSC -

MilanPD (3) napsal 23.11.2022 v 10:39+1

Vypada pekne... pisou, ze je o kus kratsi jak Tenerka700 a pod., proto je subtilnejsi a lehci...na webu pisou sami že 165kg sucha a 185kg mokra...v Italii je uz ohlasena startovaci cena pod 9000.00,-€...rozhodne je to zajimavy počin...a udela trochu pruvanu v segmentu, co jej jen dobre...

pernik92 (163) napsal 23.11.2022 v 10:16+3

tak se mi zdá, že ta dříve všemi opovrhovaná Čína začíná válcovat celý svět.
Design, technické parametry, cena, rozmanitost modelů ...

tento vývoj se mi nelíbí ale jako vždy to rozhoduje peněženka zákazníků. Čím více lidí to bude kupovat tím více Číny tu bude.

martinec1 (9) napsal 23.11.2022 v 10:14-1+1

Design motorek mají moc pěknej. To by se od nich mohla Honda učit...

Fyro (121) napsal 23.11.2022 v 10:06+3

Nestačím se divit…Jaký mají portfolio. Letmáče Na malých motorkách, Rally motorka,ss 400- 70 koni a pěkný design.To SUVčko 800 je vyloženě pěkný, to je jak kdyby to dělali současně s Transalpem- to nechápu.
Nějak velkou radost z toho teda nemám, ale pro nás spotřebitele je to samozřejmě dobře, větší konkurence znamená lepší ceny A hlavně větší aktivitu u zavedených výrobců!aby naslouchali svým zákazníkům,Viz např. motorka typu 450 Rally…
A pokud ti číňani budou držet časem nějakou kvalitu tak japonci a Evropani budou mít teda hodně velkej problém podle mě.Jinak dobře že se pořád něco v tom motorkovým světě děje

soccer (480) napsal 23.11.2022 v 09:42+2

Mě zaráží, jak široké mají portfolio motorů, samozřejmě může jít o externí výrobu, i tak, to leckterá čajno-značka nemá...

Pro některé tradiční značky by to měl být vykřičník...

Taky musím přiznat, že až na jednu vyjimku (Jawa scrambler) se mi všechny kousky zamlouvají...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist