Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
..,, protože čtyřválcové šestistovky už dávno v Evropě pohřbil totální zákaznický nezájem"...to jako vážně byl nezájem???
Nesmyslné zhovadilosti posraných eko norem tomu pomohli daleko víc
Na zahraničních webech se uvádí i točivý moment motoru. Je to 35,9 Nm při 11.000 ot/min. Pro srovnání ta 25R má max krut 22,9 Nm při 14.500.
Při těch otáčkách (11.000) vychází výkon 41,4 kW. Při lineárním průběhu vychází otáčky max výkonu 15.163, což potvrzuje slova o vysokootáčkovým motoru.
Slušelo by se prodej nového motocyklu doprovodit starým heslem firmy Kawasaki - Let the Good Times Roll.
Jinak za mě po letech vývoje různých modelů motocyklů konečně něco kulervouciho. Ale opět, tohle ocení jen někdo kdo tomu chce rozumět a nejlépe měl zkušenosti z původní ZXR 400.
Přesto děkuji Kawasaki!
Konečně čtyřválec v malým objemu a otáček až do vesmíru, tak to má vypadat a stroj má hezký design . Road racing bude jásat, cena teda vysoko...ale jsem za ni rád.
mimo řeč: Třeba návrat Yamahy s R7 mne, co se týče motorizace, vcelku zamrzel. R9 si tříhrnkem tu reputaci trošku napraví...
[b]Zdravim je to pecka,že Ninja ve 400 pojede na 4 válce.Mel jsem tento model před 19 lety je to raketka v té době nejmensi s kategorie Ninja.... Fandím
Okruhový špeciál to není a váha trochu prekvapila aj mňa.
Ale v časoch, keď niektoré čínske 125-ky so silou motýlýho prdu majú podobnú váhu, si musíme uvedomiť, že táto Kawa má zložitejšiu konštrukciu a 80 koní a to si žiada svoje.
Moje SV 650 napríklad toľko koní ani nemá a váhu má vyššiu...
Oproti starej má viac koní, vyšší krúťák, viac otáčok, lepšiu výbavu...hodiť tam laďák a LiFePo baterku a bude ešte aj ľahšia, ako pôvodná V SSP300/400 to bude revolúcia ako RS660 v Twinoch. Pecka na okruhy aj na prírodu.
Neviem, aké budú predaje, ale...kde to mám podpísať?
V Japonsku je třída 400ccm nejprodávanější protože je legislativou zvýhodněná, tuším že ještě nedávno to byl kubaturový strop, takže se jedná jen pro homologaci pro EU nic víc.
Wow nevěřil jsem, že se tohle dostane do Evropy
Chtěl jsem původní ZXR400, ale mlátil jsem si kolena přímo o hrany kapot.
Tohle je pecka, za mě jenom škoda, že nemá "kabátek" víc jako ZX10R.
Ale i tak bude vysoko v žebříčku, jakou moto na 2024
..,, protože čtyřválcové šestistovky už dávno v Evropě pohřbil totální zákaznický nezájem"...to jako vážně byl nezájem???
Nesmyslné zhovadilosti posraných eko norem tomu pomohli daleko víc
Na zahraničních webech se uvádí i točivý moment motoru. Je to 35,9 Nm při 11.000 ot/min. Pro srovnání ta 25R má max krut 22,9 Nm při 14.500.
Při těch otáčkách (11.000) vychází výkon 41,4 kW. Při lineárním průběhu vychází otáčky max výkonu 15.163, což potvrzuje slova o vysokootáčkovým motoru.
Fakt som zvedavý na predaje, od začiatku roku je to tu suverénne najčítanejší článok
Tak tohle je bomba zpráva
… strašně neztřískali prošlým saké …
Slušelo by se prodej nového motocyklu doprovodit starým heslem firmy Kawasaki - Let the Good Times Roll.
Jinak za mě po letech vývoje různých modelů motocyklů konečně něco kulervouciho. Ale opět, tohle ocení jen někdo kdo tomu chce rozumět a nejlépe měl zkušenosti z původní ZXR 400.
Přesto děkuji Kawasaki!
Konečně čtyřválec v malým objemu a otáček až do vesmíru, tak to má vypadat a stroj má hezký design . Road racing bude jásat, cena teda vysoko...ale jsem za ni rád.
mimo řeč: Třeba návrat Yamahy s R7 mne, co se týče motorizace, vcelku zamrzel. R9 si tříhrnkem tu reputaci trošku napraví...
[b]Zdravim je to pecka,že Ninja ve 400 pojede na 4 válce.Mel jsem tento model před 19 lety je to raketka v té době nejmensi s kategorie Ninja.... Fandím
Ďakujem, Kawasaki
Super, že něco takového vznikne. Kurňa skoro bych pro to šel - ideálně udělat naháče a jdu do něj . Kawasaki je taková srdcovka pro mě.
2 reakce
Malá raketa ,a ten zvuk
1 reakce
Ak by naša cenová politika kopírovala tú v USA, tak by u nás stála 9.894 - 10.600 €
Tak ta ZX-25R by byla pri narustu radaru smysluplnejsi. Neni nad to jet po meste 50 a mit pri tom zvuk formule 1
https://youtu.be/X0-T4Zd7EfA
krasa ze i dnes to jde kdyz jsou ve fabrice nadsenci a dokazi to prosadit
Okruhový špeciál to není a váha trochu prekvapila aj mňa.
Ale v časoch, keď niektoré čínske 125-ky so silou motýlýho prdu majú podobnú váhu, si musíme uvedomiť, že táto Kawa má zložitejšiu konštrukciu a 80 koní a to si žiada svoje.
Moje SV 650 napríklad toľko koní ani nemá a váhu má vyššiu...
jako krásná, jen škoda té váhy skoro 190kg.
U 4kila bych si tu váhu představoval níže.
Ocelovej rám a 188kg je moc...
Je to mazel
Oproti starej má viac koní, vyšší krúťák, viac otáčok, lepšiu výbavu...hodiť tam laďák a LiFePo baterku a bude ešte aj ľahšia, ako pôvodná V SSP300/400 to bude revolúcia ako RS660 v Twinoch. Pecka na okruhy aj na prírodu.
Neviem, aké budú predaje, ale...kde to mám podpísať?
Že by u nás třída 400SSP dostala jemný nádech mladosti?
Tak tohle je pecka.... s tím bude kopec srandy! Nevím, jak to udělali, že to splní euro5, ale klobouk dolů. To nemá dnes prakticky konkurenci.
Už dávno nic pro mě,ale je krásná
Asi vim, na cem budu drazdit supersporty
4valce hlásia návrat!
Vlhký sen plakátových honičů V Kawasaki ČR už jistě drnčej telefony a nestíhaj přijímat objednávky
V Japonsku je třída 400ccm nejprodávanější protože je legislativou zvýhodněná, tuším že ještě nedávno to byl kubaturový strop, takže se jedná jen pro homologaci pro EU nic víc.
....bejt mě tak o 30 let míň a vo fous lehčí a odvážnější tak si ji pořídím...., jinač to bude parádní sportovní náčiní na příroďáky......
Wow nevěřil jsem, že se tohle dostane do Evropy
Chtěl jsem původní ZXR400, ale mlátil jsem si kolena přímo o hrany kapot.
Tohle je pecka, za mě jenom škoda, že nemá "kabátek" víc jako ZX10R.
Ale i tak bude vysoko v žebříčku, jakou moto na 2024
Tak tohle nutně potřebuji .
Jinak údajně ten motor má přijít i do zeda - kokrétní označení Z400RS a bude to retro design podobný Z900RS.
1 reakce
Paráda jel jsem na starý 250 a ta točila snad 19000, jestli si to pamatuju dobře, ten zvuk byl neskutečně návykovej.
1 reakce