Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když kouknu na ten vysloveně do očí bijící motor, který nemá s klasikou nic společného....Nic moc teda. Hlavně levá strana. V téhle kategorii moderních klasických motorek se mi líbí mnohem víc Triumph Trident . Ten mi přijde takový učesanější. Tady je to našroubování klasické nádrže a pár jiných krytů na moderní ufo motorku trochu pře závity.....
Ten výfuk pod motorem je zatraceně praktická věc. Měl jsem 5 let ER-6 s "tímhle" výfukem a bylo to moc šikovné (nepřekážel ani lidem, ani zavazadlům).
Jo - fakt se mi líbí. Prdelka jako u Zephýrů, dvouvál s příjemným charakterem, ...
Za mne potlesk.
Jediný co se mi líbí jsou kola, nádrž a možná budíky. Jinak nesourodá poskládáná rozpočtovka za nemalé peníze. V dnešní době je to ale standartní nabídka Japonského výrobce. Zákazníky si určitě najde.
A ještě si neodpustím jeden komentář. Hodně lidí tady vychvalují starší stroje, ale já bych to nechtěl. Jízdní vlastnosti dnešních strojků jsou úplně o něčem jiném. K čemu mi bude hezčí design, když se to bude kroutit, nebude to brzdit atd. Jen si vzpomeňte na ty babičky, co máme v garážích, je to jen na nedělní kochačku.
Tak motorka to škaredá není, těžko z monitoru soudit tu zelenou... Jsou tam pěkné budíky, hezké kola, hnusný motor bez náznaku žebrování (Versys má...). Hodně bude záležet na detailech, jestli půjdou polepy pod lak nebo ne (Z900 RS - fuj za ty prachy).
Neměl bych problém si připlatit i trochu víc, ale musel bych vidět, že to někdo vypiplal. Argument s cenou homologace výfuku neberu, to umí i aftermarket. Taky bych tam chtěl vidět něco hodnotného, třeba stavitelnou vidlici, abych věděl za co platím. Buď rozpočtovka nebo už tam něco musí být! Za takovou cenu byla GSX-S750!
Jako další novinku od kawy sem čekal klx 700 a von klasickej bajk.A krásnej Ten výfuk no,jak už tady zaznělo.Tenhle suzafon prostě ke klasický motorce nepasuje.Líbila by se mi jedna roura,jako má 900rs..
pekne to je. ta netradicna zelena so zlatymi kolesami tomu dodava zaujimavy nadych. tato farebna kombinacia by spravila retro hadam aj z ha dvojky :)
keby to malo dva klasicke laufy na oboch stranach tak to aj prikupim.
Btw to je takovej problém u nových retro mašin dát ty kulatý budíky do chromovaných futrálů? Viz foto Zephyta, co jsem dával níže?
V tý černý je to děs - a má to tak i RE u 650 twinů a určitě i další. K retru podle mě chrom patří.
Motorka fajn, ale co mi málem vyrazilo oči z hlavy a úplně zkazilo dojem je ta odporná metalizovaná zelená a k ní hnusně žlutý ráfky. Probůh, zelená ke kawě samozřejmě, ale tenhle odstín je k zblití, a v kombinaci s tou divnou zlatou to je infantilní pouťová kombinace. Neskutečně odporný barvy!! Sorry, japončíci, ale tohle už je moc.
Aspoň, že ta šedočerná je fakt parádní!
Ak vychádzam z toho, čo všetko sa v modernej dobe rodí, je to priam nádherný stroj. Výfuk je síce kombinácia "postmoderny", ale to je povinná daň Gréte.
Ak vychádzam z toho, že na Guzzine sa mi raz rozsypalo zadné koleso, ani vypletané kolesá mi až tak nechýbajú.
Kua, veď napr. v starej Jawáckej ére by sme za liate ráfy dali majlant a tie zlaté kolesá na tejto Kawe sú nádherné.
Dva klasické ciferníky sú tiež super, na tie dnešné digi-running texty nie a nie zvyknúť.
To dvojsedlo sa mi tiež pozdáva, váha je dobrá a výkon by mi na porušovanie predpisov tiež bohate stačil.
Lenže sa pozrem na svoje bankové výpisy a tie mi hovoria, že súčasné SV-čko mi bohate stačí...
Když kouknu na ten vysloveně do očí bijící motor, který nemá s klasikou nic společného....Nic moc teda. Hlavně levá strana. V téhle kategorii moderních klasických motorek se mi líbí mnohem víc Triumph Trident . Ten mi přijde takový učesanější. Tady je to našroubování klasické nádrže a pár jiných krytů na moderní ufo motorku trochu pře závity.....
Že by to byl takovej nástupce ER5 ?
Ten výfuk pod motorem je zatraceně praktická věc. Měl jsem 5 let ER-6 s "tímhle" výfukem a bylo to moc šikovné (nepřekážel ani lidem, ani zavazadlům).
Jo - fakt se mi líbí. Prdelka jako u Zephýrů, dvouvál s příjemným charakterem, ...
Za mne potlesk.
Jediný co se mi líbí jsou kola, nádrž a možná budíky. Jinak nesourodá poskládáná rozpočtovka za nemalé peníze. V dnešní době je to ale standartní nabídka Japonského výrobce. Zákazníky si určitě najde.
Krásná mašinka A ty budíky,super
Celkem pekny, ale ne pro me
pěkný jen ta cena... Za stejný peníze je CB 650R a Trident 660 dokonce o 9 tyček níže... A to je hodně silná konkurence...
1 reakce
za mě povedená motorka ,lauf no ale furt lepší než třeba ty kyje třeba na zedu ,budíky ty jsou parádní žádnej tablet ale je RETROVOLUTION
Klasictejsi vyfuk a uriznout ten ohavnej zadni blatnik/drzak spz a byla by to krasna masina
1 reakce
Ještě vyhodit řetěz a dát místo něj řemen a přidat cca 10cm rozvor, ať je to pro normálního chlapa.
Pěkná mašina, až na ten lauf
A ještě si neodpustím jeden komentář. Hodně lidí tady vychvalují starší stroje, ale já bych to nechtěl. Jízdní vlastnosti dnešních strojků jsou úplně o něčem jiném. K čemu mi bude hezčí design, když se to bude kroutit, nebude to brzdit atd. Jen si vzpomeňte na ty babičky, co máme v garážích, je to jen na nedělní kochačku.
1 reakce
S přihlédnutím k tomu, jaké hrůzy se dnes dělají, je to pěkná motorka. Stačí vyměnit výfuk a bude to (skoro) ono
Tak motorka to škaredá není, těžko z monitoru soudit tu zelenou... Jsou tam pěkné budíky, hezké kola, hnusný motor bez náznaku žebrování (Versys má...). Hodně bude záležet na detailech, jestli půjdou polepy pod lak nebo ne (Z900 RS - fuj za ty prachy).
Neměl bych problém si připlatit i trochu víc, ale musel bych vidět, že to někdo vypiplal. Argument s cenou homologace výfuku neberu, to umí i aftermarket. Taky bych tam chtěl vidět něco hodnotného, třeba stavitelnou vidlici, abych věděl za co platím. Buď rozpočtovka nebo už tam něco musí být! Za takovou cenu byla GSX-S750!
To mi velikostí připomíná to kolo co se zamotalo vlkovi do nohavice v Jen počkej zajíci.
1 reakce
Ten kdo spáchal ten hroznej vejfuk tak bych ho s ním přetáhnul přes záda.
Tie výfukové kolená, to je ako keby z inej motorky a ešte aj doma vo zveráku ohýbané...
Ale ináč pekná motorka...
Jako další novinku od kawy sem čekal klx 700 a von klasickej bajk.A krásnej Ten výfuk no,jak už tady zaznělo.Tenhle suzafon prostě ke klasický motorce nepasuje.Líbila by se mi jedna roura,jako má 900rs..
2 reakce
jak už někdo psal: konečně zase jednou krásná motorka
Konečně zase jednou krásná motorka za hezký peníz.
pekne to je. ta netradicna zelena so zlatymi kolesami tomu dodava zaujimavy nadych. tato farebna kombinacia by spravila retro hadam aj z ha dvojky :)
keby to malo dva klasicke laufy na oboch stranach tak to aj prikupim.
Hnus. To vzadu na obr. 3 vypadá dobře.
Vypadá opravdu hezky, pro babinu jak dělaný. Tak už se moc těším na srovnávák Z650RS vs Trident. Prosím prosím milá redakce
Btw to je takovej problém u nových retro mašin dát ty kulatý budíky do chromovaných futrálů? Viz foto Zephyta, co jsem dával níže?
V tý černý je to děs - a má to tak i RE u 650 twinů a určitě i další. K retru podle mě chrom patří.
1 reakce
To se povedlo, a ta zelená se zlatou je pecka, úplně vidím osmdesátky... Jasná volba pokud bych do toho šel. Fakt pěkný
Pekné video,ale nemohla redakcia z neho nejako odstrániť toho dedka? A baba nemusela byť taká naobliekaná,veď je to nakrúcané vnútri,v teple.
1 reakce
Motorka fajn, ale co mi málem vyrazilo oči z hlavy a úplně zkazilo dojem je ta odporná metalizovaná zelená a k ní hnusně žlutý ráfky. Probůh, zelená ke kawě samozřejmě, ale tenhle odstín je k zblití, a v kombinaci s tou divnou zlatou to je infantilní pouťová kombinace. Neskutečně odporný barvy!! Sorry, japončíci, ale tohle už je moc.
Aspoň, že ta šedočerná je fakt parádní!
3 reakce
Dát tam po stranách symetricky chromované laufy a hned by to byl jiný level. Líbí.
1 reakce
Ak vychádzam z toho, čo všetko sa v modernej dobe rodí, je to priam nádherný stroj. Výfuk je síce kombinácia "postmoderny", ale to je povinná daň Gréte.
Ak vychádzam z toho, že na Guzzine sa mi raz rozsypalo zadné koleso, ani vypletané kolesá mi až tak nechýbajú.
Kua, veď napr. v starej Jawáckej ére by sme za liate ráfy dali majlant a tie zlaté kolesá na tejto Kawe sú nádherné.
Dva klasické ciferníky sú tiež super, na tie dnešné digi-running texty nie a nie zvyknúť.
To dvojsedlo sa mi tiež pozdáva, váha je dobrá a výkon by mi na porušovanie predpisov tiež bohate stačil.
Lenže sa pozrem na svoje bankové výpisy a tie mi hovoria, že súčasné SV-čko mi bohate stačí...
Retro jede...za mě moc povedené. Z650 na mě působila jako moto pro holky, tak toto ne.