Novinky Kawasaki 2022 naživo: V hlavní roli Versys a klasiky RS
Text: Jan Rameš | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 23.2.2022 | Zobrazeno: 16 579x
Kapitoly článku
Technické údaje
Kawasaki Z650RS 2022 | Kawasaki Versys 650 2022 | Kawasaki Versys 1000 2022 | Kawasaki Z900RS 2022 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 649 cm3 | 649 cm3 | 1043 cm3 | 948 cm3 |
Výkon | 50.2 kW | 49 kW | 88.2 kW | 82 kW |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | 8500 ot/min | 9000 ot/min | 8500 ot/min |
Točivý moment | 64 Nm | 61 Nm | 102 Nm | 98.5 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6700 ot/min | 7000 ot/min | 7500 ot/min | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 2 | 2 | 4 | 4 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 83 mm | 83 mm | 77 mm | 73.4 mm |
Zdvih | 60 mm | 60 mm | 56 mm | 56 mm |
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | 10.8 : 1 | 10.3 : 1 | 10.8 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový | Trubkový | Dvojitý páteřový | Trubkový |
Materiál rámu | ocel | ocel | lehká slitina | ocel |
Zdvih předního odpr. | 125 mm | 150 mm | 150 mm | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | 145 mm | 152 mm | 140 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 300 mm | 300 mm | 310 mm | 300 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 120/70ZR17M/C | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 160/60ZR17 | 160/60ZR17M/C | 180/55ZR17M/C (73W) | 180/55ZR17 |
Rozvor | 1405 mm | 1415 mm | 1520 mm | 1470 mm |
Úhel hlavy řízení | 24 ° | 25 ° | 27 ° | 25 ° |
Závlek předního kola | 100 mm | 108 mm | 106 mm | 98 mm |
Světlá výška | 125 mm | 170 mm | 150 mm | 130 mm |
Výška sedla | 820 mm | 845 mm | 840 mm | 835 mm |
Pohotovostní hmotnost | 187 kg | 219 kg | 253 kg | 215 kg |
Užitečná hmotnost | - | - | - | 180 kg |
Objem nádrže | 12 l | 21 l | 21 l | 17 l |
Spotřeba | 4.3 l/100 km | - | - | 5.2 l/100 km |
Maximální rychlost | - | - | - | 230 km/h |
První cena | 209900 Kč | 224900 Kč | 309900 Kč | 304900 Kč |
Poznámka | stříbrno-černá a zeleno-zlatá: 214 900 Kč, výroční 50th Anniversary: 229 900 Kč | cena za černou; zelená a stříbrná: 228 900 Kč | verze S: 255 kg, 374 900 Kč; verze SE: 257 kg, 424 900 Kč | cena za černou; barevné provedení: 314 900 Kč, verze SE (Öhlins, Brembo) 354 900 Kč |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.