Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Stará 4válová 250 je malej kousek velký techniky.
Zatim jsme měl tu možnost ji okukovat jen rozloženou, ale je to něco nádhernýho. Skoro hodinovej strojek. Se těším až zaječí
A mslím, že právě ta nová by byl hezkej návrat k legendě. Kdyby to byla pořád poctivá motorka, ale jen malá... hm
k čemu se dohadovat o motoru když to stejně obalí rámem z lisovanych ocel plechů, kyvkou z ocel jeklů. Dopředu dají měkoučkou vidly, brzdy z horského kola, zadní tlumič nebude tlumit ale jen pérovat, kola použijou z honďáckého mopédu Wave, řídítka daj nahoru a stupačky proklatě nízko a dopředu potažený 5cm gumy. obalí zelenýma kapotama a hle světe máme malou Ninju
Vsivaku, řekl bych, že každej, kdo nějakou 250/4V jezdil
a prodal, lituje Můj zážitek s Banditem 250 při výletu
na našem výroč.srazu : v koloně na nějakej vytočenej kvalt
předjížděl a já jsem myslel, že troubí klaksonem ...
Fakt je, že měl laďák 4-1
Dvoutakt by nikdo nepovolil a pro seriovou výrobu ani nezplatil,myslím,že to bude určitě 4T,ale z úsporných důvodů mrtvej dvouvál.Doba kdy se ještě vyráběli pořádný motorky s vymakaným motorem bez elektrickejch srač..jsou zřejmě pryč.Nový motorky jsou honění za KW a kilama.Techniku co dokázali už v 90letech udělat v malý dvěpade bylo nadčasový.
Jako majitel dvou 750tek se taky přikláním k oživění legend,kdy motorka byla ještě motorkou a ne zmrzlinou pro metrouše.
Jinak k té ZX-9 co tady básníte,to byla sice univerzální motorka,ale konstrukčně tuhle moto nikdo nedokázal zařadit do správný kategorie,navíc pro mě moto bez kulí.
Měl sem tu čest sedlat starou zxr 250 po dvě sezony a je mi líto že sem jí prodal,byla to nejlepší motorka kterou sem kdy měl,člověk si na tom užije takovej kopec srandy jako na žádný jiný motorce,ten kdo jí nezkusil to asi nepochopí
Ještě, aby vypapadal alespoň podobně jako původní verze. Z těch novejch čajna dizajnů u sportů je mi zle. Mohli by oživit i ZXR750 nebo následující ZX7R. To byly superbiky
objemy se neustale meni, 900 nikdy nebyla v nejaky sportovni tride, to je stejne mrtvej objem jako 750 a taky se porad dela, nicmene jde spis o to, ze ZX9R nema zadneho naslednika ve svem oboru, o objem uz tolik nejde
zase se mi tomu nechce moc věřit (jako u klx150 pro evropu ), ale možný je všechno. Každopádně ninja se už prodává jako jednobuch 250, dvouval 250-300, čtyřval 400. Tak na co tahle vrtačka? Že by náhrada dvoutaktu ninja150?
4valec 2t? To by byla exluzivita ale to uz bohuzel nikdo nepovoli...ale nemci zacali repliku NSR 500 na znackach ale za 100 000eur...Ale myslim si ze ta kawa bude maximale dvouvalec ve 4t...
Dík za upřesnění spekulaci o nové kavě.To jsem zvědav zajimalo by mě jestli připádny 4 válec co má byt by byl 2T nebo 4T ale nebudu najivni že by to měl byt 2T
Stará 4válová 250 je malej kousek velký techniky.
Zatim jsme měl tu možnost ji okukovat jen rozloženou, ale je to něco nádhernýho. Skoro hodinovej strojek. Se těším až zaječí
A mslím, že právě ta nová by byl hezkej návrat k legendě. Kdyby to byla pořád poctivá motorka, ale jen malá... hm
Snad to až tak zlý nebude,ale faktem zůstává,že se v součas-
nosti motocykly dělají hodně "jinak" než v době těch prvních
250/4T/4V
k čemu se dohadovat o motoru když to stejně obalí rámem z lisovanych ocel plechů, kyvkou z ocel jeklů. Dopředu dají měkoučkou vidly, brzdy z horského kola, zadní tlumič nebude tlumit ale jen pérovat, kola použijou z honďáckého mopédu Wave, řídítka daj nahoru a stupačky proklatě nízko a dopředu potažený 5cm gumy. obalí zelenýma kapotama a hle světe máme malou Ninju
Vsivaku, řekl bych, že každej, kdo nějakou 250/4V jezdil
a prodal, lituje Můj zážitek s Banditem 250 při výletu
na našem výroč.srazu : v koloně na nějakej vytočenej kvalt
předjížděl a já jsem myslel, že troubí klaksonem ...
Fakt je, že měl laďák 4-1
Bubrak: jediného původního superbika dělá Suzuki GSX-R 750
Dvoutakt by nikdo nepovolil a pro seriovou výrobu ani nezplatil,myslím,že to bude určitě 4T,ale z úsporných důvodů mrtvej dvouvál.Doba kdy se ještě vyráběli pořádný motorky s vymakaným motorem bez elektrickejch srač..jsou zřejmě pryč.Nový motorky jsou honění za KW a kilama.Techniku co dokázali už v 90letech udělat v malý dvěpade bylo nadčasový.
Jako majitel dvou 750tek se taky přikláním k oživění legend,kdy motorka byla ještě motorkou a ne zmrzlinou pro metrouše.
Jinak k té ZX-9 co tady básníte,to byla sice univerzální motorka,ale konstrukčně tuhle moto nikdo nedokázal zařadit do správný kategorie,navíc pro mě moto bez kulí.
vsivak: jo to verim, bohuzel me se to nepostestilo
Jo, to ještě Japonci dělali KRÁSNÝ motorky..
Měl sem tu čest sedlat starou zxr 250 po dvě sezony a je mi líto že sem jí prodal,byla to nejlepší motorka kterou sem kdy měl,člověk si na tom užije takovej kopec srandy jako na žádný jiný motorce,ten kdo jí nezkusil to asi nepochopí
Jinak určitě to má být 4 takt. Píše se tam pouze o počtu válců.
Ještě, aby vypapadal alespoň podobně jako původní verze. Z těch novejch čajna dizajnů u sportů je mi zle. Mohli by oživit i ZXR750 nebo následující ZX7R. To byly superbiky
ocekavam zde bubraka .. A .. už je tady, kawasaki power
objemy se neustale meni, 900 nikdy nebyla v nejaky sportovni tride, to je stejne mrtvej objem jako 750 a taky se porad dela, nicmene jde spis o to, ze ZX9R nema zadneho naslednika ve svem oboru, o objem uz tolik nejde
ZX-9R? To je mrtvý objem.
(ta čtyřstovka je dvouval, už sem nestačil opravit)
zase se mi tomu nechce moc věřit (jako u klx150 pro evropu ), ale možný je všechno. Každopádně ninja se už prodává jako jednobuch 250, dvouval 250-300, čtyřval 400. Tak na co tahle vrtačka? Že by náhrada dvoutaktu ninja150?
Stará ZXR 250 je 4t tak proč by tato měla být 2t.
4valec 2t? To by byla exluzivita ale to uz bohuzel nikdo nepovoli...ale nemci zacali repliku NSR 500 na znackach ale za 100 000eur...Ale myslim si ze ta kawa bude maximale dvouvalec ve 4t...
Kdyby radši pokračovali v úspěšné zx9r...
Dík za upřesnění spekulaci o nové kavě.To jsem zvědav zajimalo by mě jestli připádny 4 válec co má byt by byl 2T nebo 4T ale nebudu najivni že by to měl byt 2T