globalmoto_duben_nolan




Motokrosy Kawasaki 2015

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Everts72 (1) napsal 16.07.2014 v 15:53

Pletete tu 250 a 450. U dvěpade (jak je vidět na schematu) zůstává i nadále v jedné vidli olej, ve druhé pružina. U čtyřipade je u modelu 2015 v jedné vidli olej, ve druhé vzduch. Je to krásně poznat i podle těch seřizovacích prvků na fotkách. Jaká bude životnost to si nedovolím tipovat ale hádám že dlouhá ne. Je to MX a tam se životnost nějak přestává řešit čím dál víc. Bohužel jak poznávám i na své kawě. Fabrika na hodně věcech šetří aby mohli cenu stlačit co nejníž. Plno věcí z druhovýroby jsou kvalitnější. Ani v příbalu už není píst a ojnice, jak byvalo zvykem. Jinak KAWA

sirr (55) napsal 15.07.2014 v 07:03

Jj v jedny vydly je pruzina a v druhy je vzduch,
Kde jakou netesnosti utece vzduch X krat rychlejc nez olej.Pak se stava ze se i za jizdy meni nastaveni.
Proto napr. v Ama jezdci na Hondach naţom nechteli jezdit a menili vydlice ze starsich modelu s olejem...

Snuff (33) napsal 14.07.2014 v 12:44

Asi záleží na úhlu pohledu. Já podle schema co u odpružení SFF je, vidím pořád v jedné vidli pružinu.
Možná by nám k tomu mohl redaktor z motorkari.cz říci více, abychom jen netápali.

Anti (390) napsal 12.07.2014 v 17:26

Pochopil jsem to tak,že v předchozích modelech byla v jedné vidli pružina a ve druhé olej.Podle toho co píšou tak pružinu nahradila trojkomorová vidle se vzduchem,ve druhé zůstal olej.Takže vzduch by měl zastávat funkci pružiny.

Snuff (33) napsal 11.07.2014 v 19:50

To PetrTM: Ohledně tlumení vs. pružení... To si nmemyslím.
Mimochodem, proč by potom byla v druhé vidlici pružina?!

PetrTM (6) napsal 11.07.2014 v 15:52

To Snuff: přesně naopak, vzduch přejímá funkci pružiny, protože s jeho stlačením roste odpor. Tlumení zajišťuje i nadále průtok oleje škrtícími ventily. A s tou těsností zatím trošku problém přece jen je, nicméně do budoucna se zdá, že vzduch klasické vinuté pružiny u MX motorek postupně nahradí. KTM to zkoušejí už i vzadu, i když zatím vcelku neúspěšně. Zas tak nic nového to není, vzpomeňme na Krňávkovy jednotky ze 70. let.

Snuff (33) napsal 11.07.2014 v 10:11

to krf: Vzduch nepřejímá funkci pružiny, ale oleje, protože nepruží, ale tlumí. A tento systém Kawa úspěšně využívá již min 3 roky.

krf (2) napsal 11.07.2014 v 06:38

místo pružiny stlačený vzduch jakou to má životnost mesíc?

DOMINATOR (1260) napsal 10.07.2014 v 14:52

Ty valce u tych 4t budou za chvílí stejně vysoké jak těsněni pod hlavu




TOPlist