Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
warrior :) ja som to jazdil na okruhu cize stred ma moc nezaujimal a jazdil som 1198S (pred tym som napisal 1098) a panigale S.
panigale je super malicka kompaktna a nie je to vobec ducati :D je to ako keby urobila honda V2.
to Nerd: To mas dobrej pocit protoze prej skutecne 1098 potazmo 1198 maji silnejsi stred ...kazdopadne panigale prej leti v daleko vyssich otackach...no ale nemel jsem jeste stesti ji zkusit takze muzu srovnat jizdu na 1098 a stranku s 1199 v casopise
A já bych teda zase řekl, že od dob ZX-7R konečně zase hezká Kawa. A mezi japoncema bezkonkurenčně nejhezčí. Je to jediná V4, která mě láká si jí někdy zkusit.
warrior riesil som japonky :) je mi jasne ze bawor trosku uletel :)...
co sa tyka panigale tak motoricky ziaden zazrak, jazdil som v jeden den 1098S a panigale S a pocitovo je 1099 slabsia. a nie je to len moj nazor :)
to NERD: Projem jsi to BMW kdyz tvrdis ze Ninja je motorove jinde? Pochybuju, byl jsem testovat Bawo a na nicem zbesilejsim jsem nejel, mozna je to pouze o subjektivnich pocitech z rychlosti...kazdopadne i v zahranicnich testech vahrava co do vykonu BMW...mozna az tedka zacala konkurovat Panigale
Lukas ja som zasa jazdil panigale iba na okruhu :) a mimo prevodovky je to vyborna moto.
co sa tyka vykonu ZX10 a RR tak to netreba ani porovnavat, motoricky ma zelena jasne navrch, aj ked ako bolo uz spominane tak RR od 08 je celkom fajn az na ten olej respektive vyskakujuce prevodovky (pri race jazdeni)
mam co to odjazdene na okruhu aj na 10ne a aj na 6ke a viem ako ktora a s cim mohla na zrychlenie superit. kazdopadne 10na 04-05 mala jedinu superku a to bola GSXR K5.
napisat o ZX10 ze je v strede slabsia ako 600ka je celkom sila
Bubrak ty si mi riadny komik s tym tlmicom riadenia
No podle mě jde teď design u Kawy nejvíc do ř.tě.. ze všech japonských značek. Ne že by to u konkurence byla nějaká hitparáda, ale Kawa dělala hezčí stroje...
á propos: líbí se mi věta "když něco funguje jak má, tak proč to měnit". Myslím, že v naší zemi to děláme trošku jinak: "když něco funguje, jak má, je nejvyšší čas to změnit!"
LukasHRC: ale prd, na 08 sem jezdil, 13 koni tam je navic zcela jasne, 2011 ma dalsich 12 a je to overene (ne u USA verze, ktera je skrcena na vyfuku i ECU), nizky a stredni otacky me nezajimaj , to si obcas pucim auto s TDI motorku kupuju pouze kvuli vrsku a kvuli maximalce na rovince, okruh tolik nejezdim, jen rekreacne, kdybych jezdil vic, tak si koupim sestku v laminatech.
BubrakZX10R: novšiu ZX10R radšej nekupuj. bud rád za to čo máš. Kamoš ju má (paya82) a neviem kde je tých papierových 30 koní oproti Honde. Išiel som na tom a v nízkych a stredných otáčkach si myslím že je to slabšie ako 600vka. A držat otáčky v 13000 tis sa nepodarí ani na okruhu
LukasHRC: Na ten na CBR vsichni nadavali a davali tam jinej, tak proto asi ted Kawa dava elektr. pozdeji az uz je funkcni. Jinak v 04 tlumic na ZX10R nebyl a je to jen dobre, mnohem vic zabavy. Az budu mit novejsi desitku, tak to bude prvni co pujde dolu.
nerd: mne vyhovuje. Je pravda že jazdím viac na ceste ale som pár krát za leto aj na okruhu a ani tam nemám problém. Pre profíka je ten elektronický možno nevyhovujúci, pre mňa je OK. Mal som požičanú Panigale a mne práveže ten piestikový vôbec nevyhovoval. Ked to bolo navolno tak to bolo v meste OK ale na okreske a dialnici sa celá moto ešte pri 250 vlnila a ked som to pritiahol tak to bolo OK ale zas v meste sa s tým skoro nedalo zatočit. Pre mňa . Ale zas na okruhu to môže byt fajn kde treba len jednu úroven nastavenia
Hm..., móóóóc pěkná . Taky by mi slušela
warrior :) ja som to jazdil na okruhu cize stred ma moc nezaujimal a jazdil som 1198S (pred tym som napisal 1098) a panigale S.
panigale je super malicka kompaktna a nie je to vobec ducati :D je to ako keby urobila honda V2.
Kawa bude dobrá, BMW bude dobrý, Ducna bude dobrá...tady asi s výběrem nejde nic podělat...
to Nerd: To mas dobrej pocit protoze prej skutecne 1098 potazmo 1198 maji silnejsi stred ...kazdopadne panigale prej leti v daleko vyssich otackach...no ale nemel jsem jeste stesti ji zkusit takze muzu srovnat jizdu na 1098 a stranku s 1199 v casopise
to Bubrak: Tohle video jsem trosku cekaml od tebe
martasjRSV> myslím, že kdo chtěl tak to pochopil
Hodně povedená motorka, jak motorem tak desingem... i když kapoty obšlehli z GSX-R 07´
Guess ... tím V4 bylo myšleno "čtyři válce"
martasjRSV: ZX-10R má klasickou R4. Pokud se nemylím, tak dneska najdeš V4 jen u aprilie..
Kawasaki má UŽ elektronický tlumič
Tak to je pokrok, jen ten vzhled je rok od roku horší a horší
A já bych teda zase řekl, že od dob ZX-7R konečně zase hezká Kawa. A mezi japoncema bezkonkurenčně nejhezčí. Je to jediná V4, která mě láká si jí někdy zkusit.
Nové barevné kombinace. Pro změnu zelená a černá
Třeba myslel,že vymněnil ZX 10 Tomcat z roku 89 a je to ted vážně jiná liga.
SSC: Ty si vymenil 2011 ZX10R za BMW?
to Warrior2: asi tak nejak, vymenil jsem ZX10r za S1000RR a je to vazne jina liga.)
Fakt pěkná mašina, taky se mi o ni zdá i přes den (Bubrak ZX10R)
warrior riesil som japonky :) je mi jasne ze bawor trosku uletel :)...
co sa tyka panigale tak motoricky ziaden zazrak, jazdil som v jeden den 1098S a panigale S a pocitovo je 1099 slabsia. a nie je to len moj nazor :)
asi takhle
to NERD: Projem jsi to BMW kdyz tvrdis ze Ninja je motorove jinde? Pochybuju, byl jsem testovat Bawo a na nicem zbesilejsim jsem nejel, mozna je to pouze o subjektivnich pocitech z rychlosti...kazdopadne i v zahranicnich testech vahrava co do vykonu BMW...mozna az tedka zacala konkurovat Panigale
teda nemuzu si pomoci, ale ten kratky zadek je jak pest na oko. je to hnus
ale elektronicky tlumic bude urcite dobrej
Lukas ja som zasa jazdil panigale iba na okruhu :) a mimo prevodovky je to vyborna moto.
co sa tyka vykonu ZX10 a RR tak to netreba ani porovnavat, motoricky ma zelena jasne navrch, aj ked ako bolo uz spominane tak RR od 08 je celkom fajn az na ten olej respektive vyskakujuce prevodovky (pri race jazdeni)
mam co to odjazdene na okruhu aj na 10ne a aj na 6ke a viem ako ktora a s cim mohla na zrychlenie superit. kazdopadne 10na 04-05 mala jedinu superku a to bola GSXR K5.
napisat o ZX10 ze je v strede slabsia ako 600ka je celkom sila
Bubrak ty si mi riadny komik s tym tlmicom riadenia
Mě se kawa zase docela líbí, podle mě druhý nejhezčí bajk od japončíků(po R1), jen ten zadek by mohl být trochu víc nahoru...
No podle mě jde teď design u Kawy nejvíc do ř.tě.. ze všech japonských značek. Ne že by to u konkurence byla nějaká hitparáda, ale Kawa dělala hezčí stroje...
Krasawica
á propos: líbí se mi věta "když něco funguje jak má, tak proč to měnit". Myslím, že v naší zemi to děláme trošku jinak: "když něco funguje, jak má, je nejvyšší čas to změnit!"
btw CBR od 08 neni spatna, i kdyz zere olej a kazi se ji neco v prevodovce mam pocit, resilo se to tu ve foru, nicmene akcelerace vs ZX10 08 je tady
LukasHRC: ale prd, na 08 sem jezdil, 13 koni tam je navic zcela jasne, 2011 ma dalsich 12 a je to overene (ne u USA verze, ktera je skrcena na vyfuku i ECU), nizky a stredni otacky me nezajimaj , to si obcas pucim auto s TDI motorku kupuju pouze kvuli vrsku a kvuli maximalce na rovince, okruh tolik nejezdim, jen rekreacne, kdybych jezdil vic, tak si koupim sestku v laminatech.
BubrakZX10R: novšiu ZX10R radšej nekupuj. bud rád za to čo máš. Kamoš ju má (paya82) a neviem kde je tých papierových 30 koní oproti Honde. Išiel som na tom a v nízkych a stredných otáčkach si myslím že je to slabšie ako 600vka. A držat otáčky v 13000 tis sa nepodarí ani na okruhu
LukasHRC: Na ten na CBR vsichni nadavali a davali tam jinej, tak proto asi ted Kawa dava elektr. pozdeji az uz je funkcni. Jinak v 04 tlumic na ZX10R nebyl a je to jen dobre, mnohem vic zabavy. Az budu mit novejsi desitku, tak to bude prvni co pujde dolu.
nerd: mne vyhovuje. Je pravda že jazdím viac na ceste ale som pár krát za leto aj na okruhu a ani tam nemám problém. Pre profíka je ten elektronický možno nevyhovujúci, pre mňa je OK. Mal som požičanú Panigale a mne práveže ten piestikový vôbec nevyhovoval. Ked to bolo navolno tak to bolo v meste OK ale na okreske a dialnici sa celá moto ešte pri 250 vlnila a ked som to pritiahol tak to bolo OK ale zas v meste sa s tým skoro nedalo zatočit. Pre mňa . Ale zas na okruhu to môže byt fajn kde treba len jednu úroven nastavenia
LukasHRC a tak ten tlmic na honde aj funguje :)
nepoznam nikoho kto nieco na honde jazdi a nechal by si seriovy tlmic riadenia
Elektonický tlmič? Dobrá vychytávka na rok 2013 ked Honda to má od roku 2004