Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
nerd: tento motor je i stejně naladěný. Opakuju ten motor je totožný. Krouťák, výkon.. vše má max ve stejných otáčkách.
Není to jako třeba u Yamahy že R1 má tutéž pohonou jednotku jako FZ1, ale ty motory mají jinde výkovou špičku. U těchto dvou modelů Kawasaki jsou ty motory identické.
nerd: Ten motor je stejnej... To plexi osobně neřešim, ale někomu to vyhovovat nemusí, o tom žádná. Není ale problém tam dát něco jiného, otázkou je pak, jak ta motorka bude vypadat
nerd: počkej, počkej... vždyť ten motor je úúúúplně stejnej. Mezi Z1000 a Z1000SX není vůbec žádný rozdíl, tak o jaké "přidušené Hondě" je řeč? A štítek je super, mám ho teda z 90% v nejnižší poloze a stačí mi bohatě.
nenajazdil som na nej 1000km ale mal som moznost za jeden tyzden "testovat" Zeda a aj SX. na SX neriesim podvozok, brzdy... co mi na nej vadilo bol predny stit, ochrana proti vetru, turbolencie za nim a aj jeho vibracie. nepametam si podrobnosti jazdil som na tom v case ked to bola horuca novinka. co sa tyka motoru tak ten akosi postradal duch svojho vyrobcu. v porovnani s obycajnym Zedom to bola pridusena honda.
pro mě je tohle takový vhodný nástupce litrovýho FZS. Oproti CBF 1000 mi tahle kawa přijde pohlednější a doufám i více motorově charizmatější. Když bych chtěl sportovně turistickýho čtyřvála, tak bych do ní šel.
nerd&Zazi: Mě by taky zajímalo, co se ti na ní nelíbilo. Mám ji od letoška a nemůžu si jí vynachválit ! Nečekej, že by jela jako Ninja nebo byla pohodlná jako GSo, ale pokud kompromis, tak přesně tohle !!!
Jinak k těm kufrům - předešlé verze (Touring) používaly podle mě designově povedenější variantu od GIVI (prodávanou jako orig. Kawa). Nevím, jestli tohle je přímo počin Kawasaki, nebo opět převzaté GIVI, ale ono je to asi jedno...
nerd: hele a kolik jsi na ní najel, že ji odepisuješ? Sto metrů? Kilometr? Nebo jsi dal třeba tisíc za víkend, hm? Já ji mám a nikdy jsem na ničem lepším nejel. Asi je to subjektivní...
nerd: hele a muzes to srovnat treba se ZX9R ? me prijde jako takovej trochu nastupce prave devitky, ktera byla takova univerzalni pomerne. jinak je to moc pekna motorka podle fotek i podle co sem videl nazivo, moc se povedla
povazoval som tuto motorku za idealny kompromis medzi zabavou a turistikou, po tom co som sa na nej vozil je pre mna velkym sklamanim :( nezvlada ani jednu z veci. ak by mala iny predny stit dalo by sa mozno cestovat a ak by mala inak naladeny motor dalo by sa "zabavat"... a mozno som len ja cudny
Moc pěkná a zdá se i dobrá motorka.Kdyby japončíka,tak tuhle
dle webu dovozce má sx o 2zuby míň na rozetě
nerd: tento motor je i stejně naladěný. Opakuju ten motor je totožný. Krouťák, výkon.. vše má max ve stejných otáčkách.
Není to jako třeba u Yamahy že R1 má tutéž pohonou jednotku jako FZ1, ale ty motory mají jinde výkovou špičku. U těchto dvou modelů Kawasaki jsou ty motory identické.
to ze je v 2 motorkach rovnaky motor este neznamena ze to je identicky naladeny motor ked nic ine tak prevodovka je ina
nerd: Ten motor je stejnej... To plexi osobně neřešim, ale někomu to vyhovovat nemusí, o tom žádná. Není ale problém tam dát něco jiného, otázkou je pak, jak ta motorka bude vypadat
nerd: počkej, počkej... vždyť ten motor je úúúúplně stejnej. Mezi Z1000 a Z1000SX není vůbec žádný rozdíl, tak o jaké "přidušené Hondě" je řeč? A štítek je super, mám ho teda z 90% v nejnižší poloze a stačí mi bohatě.
Teď mám Zeda 09. Jako další motorku bych bral právě SX. Musí to být pecka
nenajazdil som na nej 1000km ale mal som moznost za jeden tyzden "testovat" Zeda a aj SX. na SX neriesim podvozok, brzdy... co mi na nej vadilo bol predny stit, ochrana proti vetru, turbolencie za nim a aj jeho vibracie. nepametam si podrobnosti jazdil som na tom v case ked to bola horuca novinka. co sa tyka motoru tak ten akosi postradal duch svojho vyrobcu. v porovnani s obycajnym Zedom to bola pridusena honda.
pro mě je tohle takový vhodný nástupce litrovýho FZS. Oproti CBF 1000 mi tahle kawa přijde pohlednější a doufám i více motorově charizmatější. Když bych chtěl sportovně turistickýho čtyřvála, tak bych do ní šel.
nerd&Zazi: Mě by taky zajímalo, co se ti na ní nelíbilo. Mám ji od letoška a nemůžu si jí vynachválit ! Nečekej, že by jela jako Ninja nebo byla pohodlná jako GSo, ale pokud kompromis, tak přesně tohle !!!
Jinak k těm kufrům - předešlé verze (Touring) používaly podle mě designově povedenější variantu od GIVI (prodávanou jako orig. Kawa). Nevím, jestli tohle je přímo počin Kawasaki, nebo opět převzaté GIVI, ale ono je to asi jedno...
nerd: hele a kolik jsi na ní najel, že ji odepisuješ? Sto metrů? Kilometr? Nebo jsi dal třeba tisíc za víkend, hm? Já ji mám a nikdy jsem na ničem lepším nejel. Asi je to subjektivní...
krásná...
Akorát by mě zajímalo jestli tý bradavici chtěj říkat vejfuk. S takovouhle aby na to člověk hned dal laďák...
nerd: hele a muzes to srovnat treba se ZX9R ? me prijde jako takovej trochu nastupce prave devitky, ktera byla takova univerzalni pomerne. jinak je to moc pekna motorka podle fotek i podle co sem videl nazivo, moc se povedla
Krásná! Mě se ty kufry na ní i líbí, i to jak jsou dvoubarevný, jen to umístění je dost zvláštní...
No ty kufry budou asi od mistra "Papina" To nemůže vydržet za těma laufama ne?
pěkná
povazoval som tuto motorku za idealny kompromis medzi zabavou a turistikou, po tom co som sa na nej vozil je pre mna velkym sklamanim :( nezvlada ani jednu z veci. ak by mala iny predny stit dalo by sa mozno cestovat a ak by mala inak naladeny motor dalo by sa "zabavat"... a mozno som len ja cudny
nevím, ale ten kufr za výfukem asi nebude dobré řešení
Teda ty kufry jsou hnus, ale jinak je to krásná mašina
Podľa designovo pekná motorka. Plánujem si budúci rok kúpiť väčšiu motorku tak toto bude asi veľký favorit. Už len čakať na tú cenu.
Nádhera Na předchozí ročníky jsem četl jen chválu. Teď jsem zvědavý na cenovku, třeba překvapí.