Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to zajímavý, ale osobně se mi víc líbí ty varianty s chromovaným světlometem a držáky. Ideálně třeba ta zelená metalíza je nádherná... Plus ty černé opěrky na nádrži mi přišly super...
Prodejce se snaží co může zvýšit malé prodeje posledních dvou let, které mu způsobily dvouválce od RE. A jde to asi dost těžko, protože indickým cenám se motorka vyrobená v Japonsku nemůže přiblížit, i když se jedná o model žebrák (zmenšené přední kolo, plastová zrcátka, blatníky, absence stojanu, zámku přilby a kdoví co dalšího z toho ještě ubrali). Je mi to líto že takových motorek nevidím na silnici víc ale tak už to prostě chodí.
Dobrý počin dovozcu. Takto sa mu snáď z tej "hrůzy" menom W800 Street podarí urobiť predajnú motorku.
Odstránil dva veľké nedostatky-riadidlá a farbu. Možnosť príplatkového lakovania by sa mohla týkať aj Cafe,tam je farba tiež otrasná. Keď som obe videl na výstave ako novinky,bol som veľmi sklamaný.Aj tvary také divné...
Súčasná W800 sa snáď viac podobá na krásnu, starú W800.
motorka pěkná, to samosebou, ale jak tam píšeš o tý jízdě na zmrzlinu při západu slunce v idylickym počasí, vim o čem mluvíš, uplně jsem tam byl taky A jde to i na jiný motorce
Kdypak se tu objeví někdo, komu zase bude 48 koní a 63 Nm z osmistovky málo?! Takový ty kecy o roce 2020...
Jinak moc pěkná motorka. Teda až na ty koně a krouťák, pochopitelně
Když jste zmínili to srovnání s Royal Enfieldy.. tak tam je třeba zmínit fakt, že RE má předsazení kliky o 270°, což dle mého přidává charakteru motoru.
183cm bidlo Zajoch . 183cm jsem měl v sedmé třídě základní školy. Škoda že jsou tyhle "retra" tak malá. Normální dvoumetrový kluk, když nechce aby vypadal jako vosa na bonbónu nemá z čeho vybírat. Těšil jsem se na CB 1100 EX - na je to taky připrclé… Jinak ovšem Kawa velmi pěkná.
Mám W650.
Původní nejnovější W800 (mimochodem rozdíl objemu motorů je cca 107 cm3) mě na výstavě trochu zklamala. Měla plastové světlo, nevzhledné uchycení zadní brzdy apod. Ale jsem rád, že se na tom pracuje a "nová W800" se vylepšuje. Jsou to pořád všechno opravdu krásné a charakterní stroje a mohou potěšit spoustu motorkářů.
Parádní stroj. Jen perlička k té barvě. Když jsem si jel před 4 roky pro svoje Virago 250, tak jsem jel také pro modré. Říkal jsem si taková pěkná petrolejová podle fotky. A přivezl si skoro zelenou. Pán tedy psal v textu tyrkysová, ale kdo by tomu věřil.. voko vidí, voko není kráva . A chce si to trochu pohrát v editoru s barvama na reálnou fotku. Digitál to prostě nevyfotí. (analog jsem nezkoušel)
Jen mě těší, že v tom nejsem sám Hele nějaký editace jsem taky zkoušel, ale to pak zase rozhasí celou fotku. Záležitost pro profi grafika. Takže ta modrá na fotkách nakonec taky nevypadá zle
Škoda jen, že nemá nakopávačku, jako moje W650?
Pěknej článek Ta barva jak to nakopla..Za 200 litrů už to dává smysl.
Pékný
Je to zajímavý, ale osobně se mi víc líbí ty varianty s chromovaným světlometem a držáky. Ideálně třeba ta zelená metalíza je nádherná... Plus ty černé opěrky na nádrži mi přišly super...
Prodejce se snaží co může zvýšit malé prodeje posledních dvou let, které mu způsobily dvouválce od RE. A jde to asi dost těžko, protože indickým cenám se motorka vyrobená v Japonsku nemůže přiblížit, i když se jedná o model žebrák (zmenšené přední kolo, plastová zrcátka, blatníky, absence stojanu, zámku přilby a kdoví co dalšího z toho ještě ubrali). Je mi to líto že takových motorek nevidím na silnici víc ale tak už to prostě chodí.
Dobrý počin dovozcu. Takto sa mu snáď z tej "hrůzy" menom W800 Street podarí urobiť predajnú motorku.
Odstránil dva veľké nedostatky-riadidlá a farbu. Možnosť príplatkového lakovania by sa mohla týkať aj Cafe,tam je farba tiež otrasná. Keď som obe videl na výstave ako novinky,bol som veľmi sklamaný.Aj tvary také divné...
Súčasná W800 sa snáď viac podobá na krásnu, starú W800.
motorka pěkná, to samosebou, ale jak tam píšeš o tý jízdě na zmrzlinu při západu slunce v idylickym počasí, vim o čem mluvíš, uplně jsem tam byl taky A jde to i na jiný motorce
Přiznám se, tahle motorka je můj vlhkej sen.
Kdypak se tu objeví někdo, komu zase bude 48 koní a 63 Nm z osmistovky málo?! Takový ty kecy o roce 2020...
Jinak moc pěkná motorka. Teda až na ty koně a krouťák, pochopitelně
Kawasaki chválím, že ty Wéčka vyrábí
Když jste zmínili to srovnání s Royal Enfieldy.. tak tam je třeba zmínit fakt, že RE má předsazení kliky o 270°, což dle mého přidává charakteru motoru.
2 reakce
183cm bidlo Zajoch . 183cm jsem měl v sedmé třídě základní školy. Škoda že jsou tyhle "retra" tak malá. Normální dvoumetrový kluk, když nechce aby vypadal jako vosa na bonbónu nemá z čeho vybírat. Těšil jsem se na CB 1100 EX - na je to taky připrclé… Jinak ovšem Kawa velmi pěkná.
3 reakce
Tohle se nikdy neokouká.
Racer
no jak to tak čtu tak jsem rád že mám jednu z prvních W650
Skvelá klasika so skvelými detailmi
Mám W650.
Původní nejnovější W800 (mimochodem rozdíl objemu motorů je cca 107 cm3) mě na výstavě trochu zklamala. Měla plastové světlo, nevzhledné uchycení zadní brzdy apod. Ale jsem rád, že se na tom pracuje a "nová W800" se vylepšuje. Jsou to pořád všechno opravdu krásné a charakterní stroje a mohou potěšit spoustu motorkářů.
Parádní stroj. Jen perlička k té barvě. Když jsem si jel před 4 roky pro svoje Virago 250, tak jsem jel také pro modré. Říkal jsem si taková pěkná petrolejová podle fotky. A přivezl si skoro zelenou. Pán tedy psal v textu tyrkysová, ale kdo by tomu věřil.. voko vidí, voko není kráva . A chce si to trochu pohrát v editoru s barvama na reálnou fotku. Digitál to prostě nevyfotí. (analog jsem nezkoušel)
3 reakce
Jen mě těší, že v tom nejsem sám Hele nějaký editace jsem taky zkoušel, ale to pak zase rozhasí celou fotku. Záležitost pro profi grafika. Takže ta modrá na fotkách nakonec taky nevypadá zle
Ta královská hřídel mě prostě baví!
3 reakce
Ten posez vypadá, že je dělaný pro 165cm vysoké Japončíky a holky...