Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Krásná, takový trochu optický návrat k W650. Ta měla taky černou vidlici, vrchní pláště na zadních tlumičích, a ploché hladké sedlo u prvních verzí.
Jen ta nakopávačka, ta tam k tomuhle stylu prostě chybí. Docela bych si trofnul říct, že ten blok bude v oblasti původní startpáky furt stejný, že by tam šla dát. Její původní výstup bude jen zablindovaný. Jen to sladit se vstřikováním no. Ale myslím si, že v roce 2021 by to inženýři mohli zvládnout.
Jinak krásné Meguro.
Taková zvláštní věc je,že když kdysi Japonci něco zkopírovali popřípadě koupili licenci tak to bylo v drtivé většině lepší než originál.Proč to tak nefunguje u Číňanů .Nevíte?
Som velmi vdacny, ze tato vzacna masina prezila svoju klinicku smrt v podobe svetovych emisnych noriem. Lebo povedzme si uprimne- ziadne normy nezabiju motorku. Zabija iba nas nezaujem. Ked budeme kupovat masiny, ktore milujeme nove, nie 3- rocne jazdenky s 30% zlavou, budu tie masiny vyrabat dalej.
Vzdy sa mi strasne pacila povodna W800 a chystal som sa ju kupit ako 1. stroj. Nakoniec ale vyhrala vacsia legenda- Moto Guzzi. Ale ked vysla tato nova generacia, teda po prvotnom sklamani z verzii street a cafe, prisiel pocin este po kazdej stranke prekonavajuci W800 1. generacie.
Motorka pěkná (ale dost drahá).
To logo mi připadá, že tvoří písmeno "M" (že by jako
Meguro ?) posazené na písmenu "W", což ve finále vypadá jako dvě "sestry" s křidélky.
Nádherná mašina , len tá cena ... Po tých 30tich rokoch lepšieho trhového systému by sme už mohli lepšie zarábať.
Krásná, takový trochu optický návrat k W650. Ta měla taky černou vidlici, vrchní pláště na zadních tlumičích, a ploché hladké sedlo u prvních verzí.
Jen ta nakopávačka, ta tam k tomuhle stylu prostě chybí. Docela bych si trofnul říct, že ten blok bude v oblasti původní startpáky furt stejný, že by tam šla dát. Její původní výstup bude jen zablindovaný. Jen to sladit se vstřikováním no. Ale myslím si, že v roce 2021 by to inženýři mohli zvládnout.
Jinak krásné Meguro.
Veď je to W800 Street ,len v inom dizajnovom prevedení,žiadne Meguro.
W800 se u nas prodava od cenovky 200tis. Cena totiz padla dolu.
4 reakce
Taková zvláštní věc je,že když kdysi Japonci něco zkopírovali popřípadě koupili licenci tak to bylo v drtivé většině lepší než originál.Proč to tak nefunguje u Číňanů .Nevíte?
4 reakce
Sakra, to je to pěkný...
Som velmi vdacny, ze tato vzacna masina prezila svoju klinicku smrt v podobe svetovych emisnych noriem. Lebo povedzme si uprimne- ziadne normy nezabiju motorku. Zabija iba nas nezaujem. Ked budeme kupovat masiny, ktore milujeme nove, nie 3- rocne jazdenky s 30% zlavou, budu tie masiny vyrabat dalej.
Vzdy sa mi strasne pacila povodna W800 a chystal som sa ju kupit ako 1. stroj. Nakoniec ale vyhrala vacsia legenda- Moto Guzzi. Ale ked vysla tato nova generacia, teda po prvotnom sklamani z verzii street a cafe, prisiel pocin este po kazdej stranke prekonavajuci W800 1. generacie.
8 reakcí
DoctorDevotee: Tvá slova tesat do kamene! Přitom jsou to jednoduché tržní mechanismy, že?
Motorka pěkná (ale dost drahá).
To logo mi připadá, že tvoří písmeno "M" (že by jako
Meguro ?) posazené na písmenu "W", což ve finále vypadá jako dvě "sestry" s křidélky.
Až na ty budíky moc pěkné retro.,
JU....