Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dobrá zpráva, měl jsem z300,A tam mě docvaklo že někdy méně je více, Povinně pro všechno co neumějí jezdit Na litrechzatáčky,Ani nebudou mít chuť zevlovat na pumpách v neděli odpoledne(Jak je to bude bavit)
Škoda,že se ten “polonaháč” nevyrábí s čtyřválcovou dvěstěpadesátkou homologovanou nejen pro Asijský trh.Pro zábavu v legálních rychlostech bych hned přikůpil.
Jaký je zdroj článku resp. těch tech. údajů? Na stránkách evropské Kawasaki se uvádí 167 a 168 kg pro kapotu. Stejně tak tam uvádí logických 310 a 220 mm kotouče.
já jsem osobně hrozně rád, že už je v této kubatuře co vybírat a nabídka se vrací. Někde jsem četl, že 350 je tradiční evropská kubatura. S dnešními technologiemi to mohu být motorky dostatečně výkonné a současně lehké= zábavné za přijatelnou cenu v novotě.
Vzpomenu, jak jsem kdysi četl rozhovor (tuším s šéfem BMW), který samolibe říkal, jak je Evropský zákazník náročný a už nechce nic pod 1000, proto produkují ty své mastodonty, kteří jsou super na dálnici, ale jinak k běžnému použití (alespoň pro mě) k hovnu. I toto je jeden ze střípků, který mě tu značku vyloženě zprotivil. Ne to že se specializují na veliké motorky, to je cajk, ale že si berou do huby zákazníka, který naopak vyhledává i něco jiného, což jenom potvrzuje trend rostouci nabídky, takže zjevně i poptávky.
Dobrá zpráva, měl jsem z300,A tam mě docvaklo že někdy méně je více, Povinně pro všechno co neumějí jezdit Na litrechzatáčky,Ani nebudou mít chuť zevlovat na pumpách v neděli odpoledne(Jak je to bude bavit)
nádhera
Škoda,že se ten “polonaháč” nevyrábí s čtyřválcovou dvěstěpadesátkou homologovanou nejen pro Asijský trh.Pro zábavu v legálních rychlostech bych hned přikůpil.
Ještě toho Versyse X pěkně prosím Pak to bude komplet čtyřstovková rodinka
Jaký je zdroj článku resp. těch tech. údajů? Na stránkách evropské Kawasaki se uvádí 167 a 168 kg pro kapotu. Stejně tak tam uvádí logických 310 a 220 mm kotouče.
1 reakce
Tisková zpráva evropského zastoupení Kawasaki, stránky české Kawasaki a stránky evropské Kawasaki, kde už ale údaje opravili
Mají na čem stavět. ZXR byla můj vlhký sen.
3 reakce
já jsem osobně hrozně rád, že už je v této kubatuře co vybírat a nabídka se vrací. Někde jsem četl, že 350 je tradiční evropská kubatura. S dnešními technologiemi to mohu být motorky dostatečně výkonné a současně lehké= zábavné za přijatelnou cenu v novotě.
Vzpomenu, jak jsem kdysi četl rozhovor (tuším s šéfem BMW), který samolibe říkal, jak je Evropský zákazník náročný a už nechce nic pod 1000, proto produkují ty své mastodonty, kteří jsou super na dálnici, ale jinak k běžnému použití (alespoň pro mě) k hovnu. I toto je jeden ze střípků, který mě tu značku vyloženě zprotivil. Ne to že se specializují na veliké motorky, to je cajk, ale že si berou do huby zákazníka, který naopak vyhledává i něco jiného, což jenom potvrzuje trend rostouci nabídky, takže zjevně i poptávky.
11 reakcí