husqvarna_svartpilen_801_2




Kawasaki představuje nové barvy a vylepšenou Ninju H2

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
charon87 (101) napsal 16.08.2018 v 11:09

Musim rict, ze se mi h2 spis nelibila. Ale uz si zvykam. Ty kone jsou masakr. Na youtube je videt jak treba u brooks jsou schopni jen jinym vejfukem a poladenim z toho dostat 270 koni bez mechanickyho zasahu do motoru. To je sileny. Jen nechapu ze na r1 mi zadni gum vydrzi 2.5 az 3 tisice a jak to musi mizet tady.

BadRX (84) napsal 15.08.2018 v 12:25

Krásný nástroj ta H2! No, už asi dožiju s dvandou...

vopák (51) napsal 15.08.2018 v 10:24

To je hrozná zloba ta hádvojka,perfektní..230 koní si nějak nedokážu představit.Tak akorát na dojíždění do fachy..Jinak mě dost baví barvy na versysech,troje provedení a všechny pěkný.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.08.2018 v 01:55

me ta H2 prisla hrozne udusena oproti H2R, tenhle vykon meli dat hned do prvni verze. ale aspon takto. snad se nekdy svezu...

Myna (15) napsal 14.08.2018 v 23:46

Výfuk nevýfuk, za nápad konečně zkombinovat TFT přístrojovku s klasickým otáčkoměrem palec hore!

Mig_35 (345) napsal 14.08.2018 v 16:59

PremdaHonda: ani nevíš jak ti rozumím, mě se ta motorka strašně líbí, na druhou stranu, pokud to máš takhle, brzo bys poslouchal, že jsi pózér, že machruješ a podobný řeči... fakt je ten, že ten stroj vypadá jako nic jiného:)

JohnnyS08 (218) napsal 14.08.2018 v 15:26

Na US webech se (krom navýšení výkonu Há-dvojky) píše hlavně o novým plnotučnym supersportu od Kawasaki pro příští sezonu. Údajně by opět měl být poháněn čtyřválcem 636 kubíků. Asi to nebude technicky úplně novej bajk, spíš jen minulá generace updatovaná na nový emisní standarty s poupravným designem, ale i to je v současný krizi supersportů chvályhodný počin. Otázka je, zda se dostane i k nám do Evropy...

PremdaHonda (108) napsal 14.08.2018 v 15:25+1

Mig_35: To stejné si o těch hnusných výfucích myslím už pár let, to musí být schválně
Zvýšení výkonu je fajn, původní papírové hodnoty vypadaly vedle svých atmosférických konkurentů skoro až "nezajímavě", třebaže to musí letět ukrutně.
Superbikům/supersportům nerozumím, jezdím pomalu, ale mít hodně peněz, hned si H2 koupím - jen tak na klidnou jízdu, na letiště, poslouchání zvuku a na očumování té úžasné techniky v garáži...a asi by byla lepší než třeba Harley za tu cenu.

afro-r1 (513) napsal 14.08.2018 v 15:18

Tak a ted uz ji jen zkombinovat s 900RS, at maji pekny power roadster..

Mig_35 (345) napsal 14.08.2018 v 13:59

Gonzo: přesně tak. 200 koní umí každý druhý výrobce z litru, tady musí být víc...
PeterRR: sériový výfuk je tajná dohoda s výrobci aftermarketových laufů říkající: dáme tam něco opravdu hnusného, co zákazníka přinutí okamžitě vyměnit za něco jiného... pravdou zůstává, že předcházející model takovou hrůzu neměl...
Jinak ta H2ka s designem Stealth/Aventador je asi nejvíc motorka, kdybych měl pod kůží zalehávání, nechtěl bych žádnou jinou

PeterRRoliver (378) napsal 14.08.2018 v 13:32

Ten výfuk je naprosto příšernej!!! To je designová perla na celé motorce!! Nechápu jak vůbec někoho ve fabrice muže zachvátit u rýsovacího prkna taková můza že vzplodí něco tak hnusnýho jako je ten výfuk. Mám pocit že vzali plechovej belík na popel, trochu ho sešláply a vyvrtali do dna díru. Jinak bike moc pěkněj a ty koně jsou už dost šílený

Gonzo (60) napsal 14.08.2018 v 10:13+3

230 je konečnĕ číslo hodné kompresoru




TOPlist