Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bubrák: Tak já tyto potíže nemám. Už druhou sezonu jedu původní pneu a ještě to asi chvíli vydrží. Táta zkoušel řízlej slick,ale při krátké jízdě se to nezahřálo a když se zastavovalo na světlech, tak to pak rychle chládlo. No a když sprchlo, tak to bylo prý na dřevěnou bednu.
a ze slicky nepatri na silnici, to rekne jen ten, kdo je na ni nevozi, ale nema jinej duvod nez ze 'se to nedela'. slick je perfektni lepidlo, a mit za 200,- slick KR108 a za dalsich 200,- prezuto i s vyriznutym 3mm vzorkem, na to neni protiargument (krom nesmyslnych zakonu)
chenziR1: ja to zkousel tak mi ver po 2km zahrivani motoru (tj rychlost po meste 50kmh) sem slick pri zvedani na zada neutrh, moh sem se snazit jak sem chtel, normalni silnicni guma si kvikla i po 4km, teplota venku 15-20st
Grassel:""ChenziiR1> je každýho věc kde si jezdí, mezitím co jednoho berou okruhy, druhýho bavěj okresky s horizontama a přírodním kroucením"" to je pravda!
Já bych to prostě už neřešil a řekl bych to asi takhle: kdo nezahřeje gumu a bude mu klouzat ať jí neobouvá, kdo jí zahřeje a je s ní spokojenej ať jí nazuje. Snad je každej dospělej aby se rozhodnul sám a upřímně řečeno mu může bejt přece jedno. Můžem se tady xkrát dohadovat jestli se zahřeje ne ale nikdo tady o sobě nevíme jak kdo jezdí a to co jednomu příjde jako hroznej kalup, druhýmu příjde jen normální svezení a naopak. Už to tu fakt nemá cenu rozebírat.
ChenziiR1> je každýho věc kde si jezdí, mezitím co jednoho berou okruhy, druhýho bavěj okresky s horizontama a přírodním kroucením, dalšího bere bahno, dalšího les...
Jo a jinak jsem se v zápalu debaty zapoměl úplně vyjadřit k tý kawě mě se teda líbí fakt hodně a jsem zvědavej jak bude vypadat civilní verze jelikož model předchozí se mi víc líbí třeba jako závoďák. Civil moc ne.
Jak už jsem řekl jinde, jsem hodně zvědavej a ani bych se nedivil jestli někdo a hlavně kdo sesadí BMW. Myslím že japonci teď konečně od minulých let šlápnou do přesek a budou šlapat jako když vylezla v roce 98 R1 se 150 koňma jsem zvědavej na každou značku s čím příjde
nejvíc na GSXR samozřejmě
Ta kawa mě taky strašně zajímá
R1 mě zajímá hodně jak se k tomu postaví yamaha, logicky od big bangu neupustí jelikož by přiznala chybu ale jsem zvědavej co s tím udělá aby to bylo víc konkurenceschopný a jelo to 08čka jede víc jak 09 bigbang
No jsem na to zvědavej...
Poslední dobou japonci už nějak usínali a ty motorky si jsou podobný chváním jak nikdy předtím.
technasia: sorry, ale musim se zastat grassela, to ze jedes Brno za 2:14 muze byt akorat tim, ze ses tam nalezlej kazdej den a nicim jinym. psat ze supercorsy v provozu nejde zahrat a ze klouzou jako blazen je nesmysl a cely svy povidani si dost shodil. i rezany slicky drzej po 2km lehky jizdy lip nez normalni silnicni (treba sportovne-cestovni) gumy, to ze pri vyssi teplote podavaji jeste lepsi vykon na tom nic nemeni
Pawka> neumím a vůbec se za to nestydím jelikož to neumí 90% motorkářský populace a jak jsem řekl, čemu na sto procent nerozumím tak se do toho nehrabu jelikož je to jako sám si motat padák. Tyhle motorky musej bejt ve stoprocentním technickým stavu když dosahujou takových rychlostí tak snadno. Zas si dokážu udělat jiný věci který jiní ne
technasia> chjo, žádná mrdina to není. Když kupuješ motorku od KWS tak si můžeš určit co tam chceš a co tam nechceš...
Takže ti tam týpci od KWS daj co chceš a vyndaj co nechceš, cena se pak dost rapidně mění a můžeš si tam dát komponenty sám jaký chceš.
jinak, už chci fakt ukončit tu debatu. Každej ať má svůj názor a svoje pocity. Tím bych to uzavřel.
Ještě jednou se omlouvám technasia za ten bajk je to opravdu tak
technasia> nejsem tvůj káma, to za prvý a oslovování jako to dělaj v americe madafaka gangsta niga je mi cizí, promiň
přes 200 koní to má na motoru a superbike to není, do toho tomu chybí ještě lehký kola, kompletní přední vidle, jiný brzdy a další úpravy. Tak se prosím tě podívej jak vypadá od KWS bike. Tohle bajk není a stejný pravidla asi těžko budou když u štoků se nesmí šahat na motor.
Hele už to fakt nemá cenu když nedokážeš pochopit co je těžiště, ZX7R je sport a FZR podle tebe mrdka a ale ta mrdka má lepší těžiště než ZX7R...mě se to taky nelíbilo ale je to tak a kraviny meleš ty, plácáš tady nějakýho chppera ale já mluvím o těžišti který je při ovladatelnosti a kdyby fzr nebylo tak dlouhý a cestovní tak i v zatáčkách se bude vodit líp.
jinak ta kws na fotce je stock sport takže 190koníků.superbike by měl přední vidly komplet ohlins,určo jiný brzdový třmeny a přídavnej chladič nebo komplet celej superbikovej tam taky nevidim.vyčuhuje tam sériovej oleják
kámo meleš hrozný hovna.jestli ta kws má 204 koní(v profilu to píšeš) tak je to úprava superbike.koukal jsem na stránky kws.190 koníku dělaj stocka.a pravidla úprav maji v ama dle stránek kws stejný jak u nás.tak nekecej hovadiny že to maj jiný.jinak furt ještě nechápu co je podle tebe líp rozložená váha a těžiště.zx-7r je sport s váhou na předku.na okruhu perfektně fungující.komu se to nelíbí at si koupí chopra.fzr je mrdka
technasia> ano, takovej přesně je fzr ale ty si asi nepochopil co říkám. Říkám to že právě proto že je to oproti fzr 100% sport je to dost nahovno. A postav někdy FZR a ZX7R vedle sebe a přeskoč z jedný na druhou, je to až trapný když takovej hroch jako FZR má líp rozloženou váhu a daleko lepší těžiště než zx7r.
až to vyppustěj na silnice, tak se poserete :D
Bubrák: Tak já tyto potíže nemám. Už druhou sezonu jedu původní pneu a ještě to asi chvíli vydrží. Táta zkoušel řízlej slick,ale při krátké jízdě se to nezahřálo a když se zastavovalo na světlech, tak to pak rychle chládlo. No a když sprchlo, tak to bylo prý na dřevěnou bednu.
My co na to máme si rádi připlatíme
Fizzer: doufejme
Interceptor: radsi najedu za 200+200 Kc 3tis km nez za 3500,-Kc 4tis km
hmmm. tak doufám že už budou používat kvalitní matroš na vačky a ventile, viď Bubráku
Možná nás taky nebaví 10* za sezonu přezouvat.
BubrákZX10R:dobrá tedy,ale jistu nedůvěru mám pořád...snad to někdy časem poznám sám.
a ze slicky nepatri na silnici, to rekne jen ten, kdo je na ni nevozi, ale nema jinej duvod nez ze 'se to nedela'. slick je perfektni lepidlo, a mit za 200,- slick KR108 a za dalsich 200,- prezuto i s vyriznutym 3mm vzorkem, na to neni protiargument (krom nesmyslnych zakonu)
chenziR1: ja to zkousel tak mi ver po 2km zahrivani motoru (tj rychlost po meste 50kmh) sem slick pri zvedani na zada neutrh, moh sem se snazit jak sem chtel, normalni silnicni guma si kvikla i po 4km, teplota venku 15-20st
Grassel:""ChenziiR1> je každýho věc kde si jezdí, mezitím co jednoho berou okruhy, druhýho bavěj okresky s horizontama a přírodním kroucením"" to je pravda!
Já bych to prostě už neřešil a řekl bych to asi takhle: kdo nezahřeje gumu a bude mu klouzat ať jí neobouvá, kdo jí zahřeje a je s ní spokojenej ať jí nazuje. Snad je každej dospělej aby se rozhodnul sám a upřímně řečeno mu může bejt přece jedno. Můžem se tady xkrát dohadovat jestli se zahřeje ne ale nikdo tady o sobě nevíme jak kdo jezdí a to co jednomu příjde jako hroznej kalup, druhýmu příjde jen normální svezení a naopak. Už to tu fakt nemá cenu rozebírat.
ChenziiR1> je každýho věc kde si jezdí, mezitím co jednoho berou okruhy, druhýho bavěj okresky s horizontama a přírodním kroucením, dalšího bere bahno, dalšího les...
Jo a jinak jsem se v zápalu debaty zapoměl úplně vyjadřit k tý kawě mě se teda líbí fakt hodně a jsem zvědavej jak bude vypadat civilní verze jelikož model předchozí se mi víc líbí třeba jako závoďák. Civil moc ne.
Jak už jsem řekl jinde, jsem hodně zvědavej a ani bych se nedivil jestli někdo a hlavně kdo sesadí BMW. Myslím že japonci teď konečně od minulých let šlápnou do přesek a budou šlapat jako když vylezla v roce 98 R1 se 150 koňma jsem zvědavej na každou značku s čím příjde
nejvíc na GSXR samozřejmě
Ta kawa mě taky strašně zajímá
R1 mě zajímá hodně jak se k tomu postaví yamaha, logicky od big bangu neupustí jelikož by přiznala chybu ale jsem zvědavej co s tím udělá aby to bylo víc konkurenceschopný a jelo to 08čka jede víc jak 09 bigbang
No jsem na to zvědavej...
Poslední dobou japonci už nějak usínali a ty motorky si jsou podobný chváním jak nikdy předtím.
Jo,a podporovat svoje argumenty tím,že jezdím nejrychjeji z party mezi vesnicemi ,je taky docela p.r.d.e.l...
BubrákZX10R:to s těma slickama ti nevěřím...Sám to vyzkoušený nemám ,to ne.Ale,že slicky nepatří na silnici ti řekne každý.Tak teda nevím...
technasia: sorry, ale musim se zastat grassela, to ze jedes Brno za 2:14 muze byt akorat tim, ze ses tam nalezlej kazdej den a nicim jinym. psat ze supercorsy v provozu nejde zahrat a ze klouzou jako blazen je nesmysl a cely svy povidani si dost shodil. i rezany slicky drzej po 2km lehky jizdy lip nez normalni silnicni (treba sportovne-cestovni) gumy, to ze pri vyssi teplote podavaji jeste lepsi vykon na tom nic nemeni
krásnej vejfuk
Vidím to v WSBK na stejný propadák jako u té letošní!
technasia>jo, to asi jsem. Taky ti přeju jen super zážitky v sedle bez nehody
Pawka> neumím a vůbec se za to nestydím jelikož to neumí 90% motorkářský populace a jak jsem řekl, čemu na sto procent nerozumím tak se do toho nehrabu jelikož je to jako sám si motat padák. Tyhle motorky musej bejt ve stoprocentním technickým stavu když dosahujou takových rychlostí tak snadno. Zas si dokážu udělat jiný věci který jiní ne
technasia> chjo, žádná mrdina to není. Když kupuješ motorku od KWS tak si můžeš určit co tam chceš a co tam nechceš...
Takže ti tam týpci od KWS daj co chceš a vyndaj co nechceš, cena se pak dost rapidně mění a můžeš si tam dát komponenty sám jaký chceš.
taky to ukončuju.jseš podle mě motorkář srdcař blázen .přeju ti 9999999999999999999999999 kilometrů bez nehody
kdyz si clovek neumi seridit ventili a podtlaky,tak bych ho ani nenechal menit kapaliny
ty woe tak máte nákou mrdinu superbike motor a zbytek stock.silně pochybuju že ten sériovej chladič(dle foto) by stíhal uchladit 205koníků.
jinak, už chci fakt ukončit tu debatu. Každej ať má svůj názor a svoje pocity. Tím bych to uzavřel.
Ještě jednou se omlouvám technasia za ten bajk je to opravdu tak
technasia> jinak teď jsem se dozvěděl že je to opravdu bajk akorát má třmeny a vidle ze štoka. Tak se ti omlouvám
technasia> nejsem tvůj káma, to za prvý a oslovování jako to dělaj v americe madafaka gangsta niga je mi cizí, promiň
přes 200 koní to má na motoru a superbike to není, do toho tomu chybí ještě lehký kola, kompletní přední vidle, jiný brzdy a další úpravy. Tak se prosím tě podívej jak vypadá od KWS bike. Tohle bajk není a stejný pravidla asi těžko budou když u štoků se nesmí šahat na motor.
Hele už to fakt nemá cenu když nedokážeš pochopit co je těžiště, ZX7R je sport a FZR podle tebe mrdka a ale ta mrdka má lepší těžiště než ZX7R...mě se to taky nelíbilo ale je to tak a kraviny meleš ty, plácáš tady nějakýho chppera ale já mluvím o těžišti který je při ovladatelnosti a kdyby fzr nebylo tak dlouhý a cestovní tak i v zatáčkách se bude vodit líp.
jinak ta kws na fotce je stock sport takže 190koníků.superbike by měl přední vidly komplet ohlins,určo jiný brzdový třmeny a přídavnej chladič nebo komplet celej superbikovej tam taky nevidim.vyčuhuje tam sériovej oleják
kámo meleš hrozný hovna.jestli ta kws má 204 koní(v profilu to píšeš) tak je to úprava superbike.koukal jsem na stránky kws.190 koníku dělaj stocka.a pravidla úprav maji v ama dle stránek kws stejný jak u nás.tak nekecej hovadiny že to maj jiný.jinak furt ještě nechápu co je podle tebe líp rozložená váha a těžiště.zx-7r je sport s váhou na předku.na okruhu perfektně fungující.komu se to nelíbí at si koupí chopra.fzr je mrdka
technasia> tak znovu SUPERBIKE TO NENÍ i když v čr díky úpravám motoru to tak může znít. V AMA je to jinak a superbike je ještě vejš...
Je to přímo tahle - to je ona - //img141.imageshack.us/img141/991/sstk2hn2.jpg
technasia> ano, takovej přesně je fzr ale ty si asi nepochopil co říkám. Říkám to že právě proto že je to oproti fzr 100% sport je to dost nahovno. A postav někdy FZR a ZX7R vedle sebe a přeskoč z jedný na druhou, je to až trapný když takovej hroch jako FZR má líp rozloženou váhu a daleko lepší těžiště než zx7r.
GRASSEL.o.k. tak ta k6 bude spíš superbike a závidím