Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Áno, zmena názvu je hlavne marketingový ťah, ale osobne by som si juz dôvodov, ktoré spomínal Frankie kúpil skôr, ako trebárs ZX-6R. Apropó...v USA sa ER-6F odjakživa predávala ako Ninja 650R.
A to zase já tomu rozumím víc než dobře. Je to pro lidi co se jim líbí kapoty, ale nechtějí závodit, ale jezdit na pohodu. Třeba moje ženská. Vždycky chtěla kapoty, ale něco pohodlnýho. Nakonec šla do CBR600F 2011 což je vlastně oblečený Hornet, protože ER6F se jí nelíbila. Ale mnohem radši by brala dvouválec. Třeba tuhle Kawu časem koupí, kdo ví. Holkám se musí motorka v první řadě líbit, technika je až tak nezajímá a nemůžeme jim to mít za zlé...
A přesně i ten důvod proč mám Ducati Supersport, je ten, že to vypadá jak závoďák, ale narozdíl od něj je tam spousta pohodlí a použitelnosti pro každý den. Když je ti 20, budeš se klidně krčit a naklepávat na běžný silnici na supersportu, ale když je ti 40 (a nechceš ještě skončit u cendura) nechceš přijít o rychlost, ale zároveň chceš trochu komfortu...je pro tebe ideální takový kočkopes.
Nerozumiem preco tomu robia tie celokpataze ked nejde o supersport, nema ani zalomene riadila, vyzera to desne. Ak uz to nema byt naked a je potreba nejakej ochrany pred dazdom, vetrom, tak aspon nejaku polokapotaz. Ale takto to na mna posobi velmi smiesne. Nieco ako 90 roky tuningu na autach kedy malo auto milion spojlerov a body kity ale pod tym vsetkym bol obycjany motor, ktory ledva tahal.
Guzalkara: Ještě bych s tim CF Moto počkal, Čongové ještě nejsou zdaleka tam kde Japka.. Možná je to levnější, ale bude to mít poloviční životnost, 5x horší zpracování, 10x horší záruční i pozáruční servis (čekačky na díly a servisní síť + mizerný QC) a podobný náklady na provoz.. Jako moje Benelli, ale to je čudla, u ní je to celkem fuk a stála půlku toho co konkurence, takže to mělo smysl.. Velkou Benelli bych si po zkušenostech zatim fakt nekoupil. Tak možná za 10let
Huraaaaa, třikrát huraaaa, Kawasaki v roce 2019 objevila přední led světla, které nemá ani Ninja ZX-10RR 2019 za 650 tisíc Dokonce ani Zx10r 2020, opět žárovku H7 S nejodpornějším displejem současnosti. Ale když vidím, co za hrůzu proti Yamaze TFT a Hondě opět vyrobili, buďme šťastný, že existuje firma AiM, která to má v hlavě v pořádku, nehledě na to, že Ninja se už za chvíli bude jmenovat i dětské kolo kawasaki. Kawasaki je super, ale na určité věci, by měli hodně rychle najmout jiné lidi
To není Ninja ale Mindža. Normální sportovnější cesťák a je to hned Ninja. Ten název asi udělá o 5 cm delší pérko majiteli, jinak si marketingový směr Kawasaki neumím vysvětlit. Ninja by měla být ekvivalent pro SS a ne toto, ale určitě to nepopírá fakt, že to může být za ty hrachy solidní bajk, ale nevím nevím šestku s 50 kw prodávat jako Ninju .......
Co tak na chvíli zapomenout na to že se to jmenuje Ninja (mě je to fuk) , rád bych to pořídil ženě hlavně kvůli tomu že je to nízký, lehký, cena. Jen nevím co ten motor spolehlivý to asi bude, pravděpodobně to pojede líp ze spoda, vršek možná mrtvej a co vibrace? Spíš cestujeme než závodíme nebudou jí moc srát??
Zelenou bych si nekoupil a nálepku Ninja sloupnul.. Jinak pro manželku supr a já bych se na tom nestyděl..
dejf.: souhlas, mělo se to jmenovat něco jako ER6F (ER6R?)
BlackSabbath: SVéčko stojí nový přes 150K a nemá kapoty (a působí tak trochu "chudší", ovšem taky krásný a je to asi lepší volba, ovšem je to trochu jinej trh..)
V tom motoru žádné mrtvé koně nejsou, je to normální dvouválcový řaďák se standardním výkonem při daném objemu, takže jediná věc, kterou lze řešit - pokud tedy na tom někomu přeukrutně záleží - je, jaktože se to jmenuje Ninja, když to není 4-vál...Jenže Kawasaki si jaksi dělá svůj marketing sama a dává už dlouho názvy Ninja i běžným, řekněme obyč. motorkám a ne jen supersportům. A jistě ví proč
Ale pokud někdo chce, může naříkat dál...
Asi to nebude špatná motorka (nejel jsem na ní). Ale pořád je to docela drahé SVčko v jiném kabátu s jednodušším motorem. SVčko stálo myslím 130 000,- Kč?
To nemůžeš porovnávat, to už je pár let zpátky a za speciální situace. Ano, esvéčko kdysi ve výprodeji stará generace se starou emisní normou a bez ABS bylo za takovéhle peníze. Dnes aktuální euro-čtyřkové SV650 včetně ABS stojí 175 tisíc, nahatá Kawa Z650 je aktuálně za 165. Honda za podstatně (o 20 koní) slabší CBR500R chce 170.
stejne je ten nazev mimo. Je to proste ER6 a cau. Ninja je ekvivalent radikalniho sportovniho bajku. A tohle je slabouckej dvouvalcovej cestak, byt s agresivnim, sprotovnim designem.
Áno, zmena názvu je hlavne marketingový ťah, ale osobne by som si juz dôvodov, ktoré spomínal Frankie kúpil skôr, ako trebárs ZX-6R. Apropó...v USA sa ER-6F odjakživa predávala ako Ninja 650R.
Kto ju neskusil, nech prosim nekritizuje.
Dobrý jazdec dokaze v zakrutachaj na takejto moto vypraskat slabsieho nech jazdi aj na 1000rr.
Frankie, no vidíš to já v 16 letech začal na GSXR, teď mě je 40 a mám novou Zx10r
Tommy:
A to zase já tomu rozumím víc než dobře. Je to pro lidi co se jim líbí kapoty, ale nechtějí závodit, ale jezdit na pohodu. Třeba moje ženská. Vždycky chtěla kapoty, ale něco pohodlnýho. Nakonec šla do CBR600F 2011 což je vlastně oblečený Hornet, protože ER6F se jí nelíbila. Ale mnohem radši by brala dvouválec. Třeba tuhle Kawu časem koupí, kdo ví. Holkám se musí motorka v první řadě líbit, technika je až tak nezajímá a nemůžeme jim to mít za zlé...
A přesně i ten důvod proč mám Ducati Supersport, je ten, že to vypadá jak závoďák, ale narozdíl od něj je tam spousta pohodlí a použitelnosti pro každý den. Když je ti 20, budeš se klidně krčit a naklepávat na běžný silnici na supersportu, ale když je ti 40 (a nechceš ještě skončit u cendura) nechceš přijít o rychlost, ale zároveň chceš trochu komfortu...je pro tebe ideální takový kočkopes.
Jacob82,myslel som to ironicky...
Nerozumiem preco tomu robia tie celokpataze ked nejde o supersport, nema ani zalomene riadila, vyzera to desne. Ak uz to nema byt naked a je potreba nejakej ochrany pred dazdom, vetrom, tak aspon nejaku polokapotaz. Ale takto to na mna posobi velmi smiesne. Nieco ako 90 roky tuningu na autach kedy malo auto milion spojlerov a body kity ale pod tym vsetkym bol obycjany motor, ktory ledva tahal.
Guzalkara: Ještě bych s tim CF Moto počkal, Čongové ještě nejsou zdaleka tam kde Japka.. Možná je to levnější, ale bude to mít poloviční životnost, 5x horší zpracování, 10x horší záruční i pozáruční servis (čekačky na díly a servisní síť + mizerný QC) a podobný náklady na provoz.. Jako moje Benelli, ale to je čudla, u ní je to celkem fuk a stála půlku toho co konkurence, takže to mělo smysl.. Velkou Benelli bych si po zkušenostech zatim fakt nekoupil. Tak možná za 10let
Huraaaaa, třikrát huraaaa, Kawasaki v roce 2019 objevila přední led světla, které nemá ani Ninja ZX-10RR 2019 za 650 tisíc Dokonce ani Zx10r 2020, opět žárovku H7 S nejodpornějším displejem současnosti. Ale když vidím, co za hrůzu proti Yamaze TFT a Hondě opět vyrobili, buďme šťastný, že existuje firma AiM, která to má v hlavě v pořádku, nehledě na to, že Ninja se už za chvíli bude jmenovat i dětské kolo kawasaki. Kawasaki je super, ale na určité věci, by měli hodně rychle najmout jiné lidi
To není Ninja ale Mindža. Normální sportovnější cesťák a je to hned Ninja. Ten název asi udělá o 5 cm delší pérko majiteli, jinak si marketingový směr Kawasaki neumím vysvětlit. Ninja by měla být ekvivalent pro SS a ne toto, ale určitě to nepopírá fakt, že to může být za ty hrachy solidní bajk, ale nevím nevím šestku s 50 kw prodávat jako Ninju .......
Oprava:lepšie,ako Kawa
Kúpte si ,lacnejšie,CF Moto. Veď sa to tu tak propaguje a údajne je to Kawa .
Za mě "kočkopes"...
Je moc hezká.
poky>nebal bych se toho. Ale co lepsiho, nez jit si to do kramu pujcit:)
Co tak na chvíli zapomenout na to že se to jmenuje Ninja (mě je to fuk) , rád bych to pořídil ženě hlavně kvůli tomu že je to nízký, lehký, cena. Jen nevím co ten motor spolehlivý to asi bude, pravděpodobně to pojede líp ze spoda, vršek možná mrtvej a co vibrace? Spíš cestujeme než závodíme nebudou jí moc srát??
Zelenou bych si nekoupil a nálepku Ninja sloupnul.. Jinak pro manželku supr a já bych se na tom nestyděl..
dejf.: souhlas, mělo se to jmenovat něco jako ER6F (ER6R?)
BlackSabbath: SVéčko stojí nový přes 150K a nemá kapoty (a působí tak trochu "chudší", ovšem taky krásný a je to asi lepší volba, ovšem je to trochu jinej trh..)
V tom motoru žádné mrtvé koně nejsou, je to normální dvouválcový řaďák se standardním výkonem při daném objemu, takže jediná věc, kterou lze řešit - pokud tedy na tom někomu přeukrutně záleží - je, jaktože se to jmenuje Ninja, když to není 4-vál...Jenže Kawasaki si jaksi dělá svůj marketing sama a dává už dlouho názvy Ninja i běžným, řekněme obyč. motorkám a ne jen supersportům. A jistě ví proč
Ale pokud někdo chce, může naříkat dál...
650 dvouval, tomu bych jmeno ninja nedaval. Stary sestkovy ninji tomu vypraskaj kozich. Ostuda. Krok zpet, nikoliv dopredu.
50kw
Jinak se mi libi,pekny.
Asi to nebude špatná motorka (nejel jsem na ní). Ale pořád je to docela drahé SVčko v jiném kabátu s jednodušším motorem. SVčko stálo myslím 130 000,- Kč?
1 reakce
To nemůžeš porovnávat, to už je pár let zpátky a za speciální situace. Ano, esvéčko kdysi ve výprodeji stará generace se starou emisní normou a bez ABS bylo za takovéhle peníze. Dnes aktuální euro-čtyřkové SV650 včetně ABS stojí 175 tisíc, nahatá Kawa Z650 je aktuálně za 165. Honda za podstatně (o 20 koní) slabší CBR500R chce 170.
no a ozivej nejaky mrtvy kone v tom motoru?
stejne je ten nazev mimo. Je to proste ER6 a cau. Ninja je ekvivalent radikalniho sportovniho bajku. A tohle je slabouckej dvouvalcovej cestak, byt s agresivnim, sprotovnim designem.