globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sedli01 (2) napsal 13.04.2013 v 18:57

Tak co, ohlásí se nějakej majitel ? V registracích zatím nic...

SuperSic58 (1306) napsal 09.09.2012 v 10:08

Moc pěkná Ideální motorka, 40 koní je na naše katastrofální silnice možná až až, spotřeba někde jinde než šestka, další důležitej faktor, vzhledem k tomu, že litr naturalu bude za chvíli za 45kč.. Udělat ještě naháče, třeba malýho Zeda 300, tk silně zauvažuju

italšrot (164) napsal 08.09.2012 v 20:32

Dnešním mladý a začínajícím motorkářům můžu závidět. Když si vzpomenu co jsem musel jezdit já když jsem začínal. Krom jednoho Matchlesse a Suzuki Katany to byly akorád prdítka pro rybáře.

DMC.motobiker (-23) napsal 08.09.2012 v 11:48

Italofil> Tak tak , ale ten pocit, že jezdíš pravou Ninju , ten musí být i tak k nezaplacení! A jináč za to "kulervoucí žihadlo" ti dávám malé bezvýznamné plus! Pobavils!

Italofil (41) napsal 08.09.2012 v 03:04+1

DMC.motobiker : nj byl jsem rychlejší Každopádně nízkoobjemový dvouválec co se musí točit, aby to nějak jelo ...to bude přímo kulervoucí žihadlo

DMC.motobiker (-23) napsal 08.09.2012 v 00:27

Ty jo, a já myslel, že budu mít TOP mínusovej příspěvek a on už mě i v tomhle někdo předběhl , to jsou mi teda věci...

Hazos (4) napsal 07.09.2012 v 20:31-1

sakra pekna masinka. Za tu almuznu co bude stat bude na hone vlnity okresce pekne trapit sestky, ale je to nepouzitelny pro 80% cilove skupiny u nas co ma stale zatim 25kw limit. Ale uvidime jak se budou zakony menit...no a nakonec CZ jim stejne asi trn z paty nevytahne :)

2stroke (63) napsal 07.09.2012 v 17:06

danny355> Pokud vím, tak ty nízkoemisní zóny by měly platit pro přespolní, tzn. pokud v tom daném místě máš bydliště, měl by si mít vjezd volný - tedy alespoň tak to bylo zamýšleno, ale ono se to ještě 100x změní. jen aby stát nepřišel zkrátka. A co se týká motorek, tak ČR by měla být papežtější než papež - tzn. nízkoemisní zóny jsou zamýšleny i pro motorky - hranicí bude rok výroby 91 - pokud máš moto vyrobenou do tohoto roku, budeš muset platit, resp. budeš mít zakázaný vjezd (jen by mě zajímalo jak to chtějí udělat u Jawy 350 - ta se vyráběla i před rokem 91 a ofiko se prodávala až snad do roku 2005)...jsou to zm.di...
Jinak k tě 3stovkové Ninje - jedním slovem rozpočtovka -nenadchne, ale ani neuškodí...

Anti (390) napsal 07.09.2012 v 15:07+2

Pro mě je zajímavé,že nárůst objemu byl realizován zvýšením zdvihu,a ne tak populárním "převrtáním".Nejspíš to bude jak píše Sim,prostě investice do let příštích,kdy se zase bude převrtávat.
DMC:Nikdo tě nenutí se na ty články dívat a už vůbec ne přispívat.Všimni si,že třeba já jsem přestal přispívat do tvé oblíbené a tady docela časté sekce HD,přesto že si myslím,že to dělají furt dokola stejný...Proč neustále prudit,jeden rýži,druhej hamburger...

danny355 (127) napsal 07.09.2012 v 14:46

Není to sice až tak k tématu,ale snad by mi mohl někdo dát odpověd' ( ne poslat do (_!_) ),nebo hodit tady nějaký odkaz .. takže : V posl.době se mluví o tom,že do centra měst nebudou moct auta s menší normou než EURO 4 (r.v. 2005+), tady v OV-Klimkovicích,už to chtějí zavézt , jak by to vypadalo třeba s 2-taktníma mašinama,nebo jsou vůbec u motorek nějaké Euro normy ? Dík za odpověd'

Foxx5 (633) napsal 07.09.2012 v 14:45+1

Tu 250 jsem jezdil, měla ji přítelkyně, byla s ní po Praze tůze velká prdel...až váhově nezvládnu to co mám teď, tak "vočesanýho" šestku monstra, nebo tohle...

Honzuna (12) napsal 07.09.2012 v 14:45+1

Podle mně teda pecka

RenekD (47) napsal 07.09.2012 v 14:17

to Itall: souhlas, mala motorka ma byt lehka, a ne jako nejaka sestka nebo uz i litr to DMC: jojo, dobre uz bylo...ale je jeste par firem, co umi udelat malou, zabavnou a lehkou motorku

VRT-NM (63) napsal 07.09.2012 v 13:56

Aspon jej dali normálny olejový filter

DMC.motobiker (-23) napsal 07.09.2012 v 13:47-6+1

Já už si počkám na tu novou Ninju 333 , která má prý být představena na přespříští rok! Fakt už nevím, jestli se tomu mám smát a nebo brečet , ale poslední dobou je to od čim čongů jedna blitka za druhou... Od pade až po litra se na to už v posledních letech nedá koukat, a když už se na to koukat dá, tak je to okopírovaný! Jde to dolu, jde to dolu, zlatá stará Jawa proti tomuhle! Ty jezdí už 60 let a budou jezdit pořád, tohle bude za 10 let už 3x prolezlý šroťákem!

Jinak pokud to bude stát max. do 30ti tisíc Kč, tak se to asi bude prodávat dobře , za víc už je lepší volba Čína...

Liška.podšitá (4) napsal 07.09.2012 v 12:30+2

Zukinek: Mam neomezene a brousim si na ni drapky:)

Mike70 (70) napsal 07.09.2012 v 12:24

Milan_S> ta hranice výkonu pro řidičáky od ledna 2013 se posunula na 35kW. Takže by to taky mohla bejt 350ccm a bylo by...

posmiros (40) napsal 07.09.2012 v 12:06

Když se prodlouží zdvih o 8 a zároveň se sice odlehčí písty, tak to půjde líp do otáček? Já si vždy myslel že čím menší zdvih, tím víc otáčkový motor a né naopak

Itall (10) napsal 07.09.2012 v 11:26

Mě na hmotnosti záleží, nechci těžkou motorku.

callowsick (463) napsal 07.09.2012 v 11:18

tak to je pěkná pointa debat o nárůstu váhy :)

GRASSEL (273) napsal 07.09.2012 v 11:13+1

zlatý časy dvoutaktních dvěpade... achjo

Itall (10) napsal 07.09.2012 v 11:06

Teď jsem zkoukl ještě novou 250 a výkon 300 je tedy jen o 7k vyšší, ne o 9k, oproti staré 250. A hmotnost nové 250 je také 172kg. Hmmm. To už ta 300 je opravdu lepší.

Itall (10) napsal 07.09.2012 v 10:56

Váha 172 kg - asi pohotovostní, žádná sláva. 250 byla 0 10 kg lehčí, pokud mě paměť neklame. Výkon o 9k nahoru, váha o 10kg? Pokud by takhle pokračovali nahoru, tak ať radši nepokračují.

Kohoutek94 (2) napsal 07.09.2012 v 10:50

Uvažoval jsem o starší dvěpade, ale počkám si na tohle Přesně něco takového mi na trhu chybělo, když odzvonilo škrceným šestkám

WHTRDR (12) napsal 07.09.2012 v 10:37

pecka by byla kdyby to zralo 2 litry

SirIndy (56) napsal 07.09.2012 v 10:30

DMRS: Blbost, takhle je to "lepsi 250" zatimco s objemem 500 by to byla "horsi sestka" - to uz by si konkurovali vlastnimu modelu ER-6F... Casem ji mozna zvysi na 350ccm a 35kW, ale vys urcite nepujdou.

DMRS (10) napsal 07.09.2012 v 10:09+1

Design pěkný, ale proč 300ccm a 29kW/27Nm? Kvůli poměru výkon/hmotnost to neni (vychází 0,16 kW/kg a v legislativě je povoleno do 0,2 kW/kg). Ten výkon a krouťák moc neoslní, raději mohli v rámci toho legislativního omezení udělat místo toho kočkopsoidního 300ccm motoru 400 nebo 500 už s 35 kW a lepším krouťákem.
V článku chybí víc technických specifikací. Na //www.kawasaki.cz/Ninja300/Specifications
jsem našel aspoň hmotnost 172 (174 ABS) a převodovka 6st, ale docela by mě zajímalo kolik to jede.

Frodo89 (3) napsal 07.09.2012 v 10:07

Zukinek: A proč si tu 600 nekoupíš rovnou?

Jinak ted ještě záleží na tom, s jakou cenovkou nakonec ta Kawasaki vyběhne...

Italofil (41) napsal 07.09.2012 v 09:44-5

Tyhle prdítka jsou hitem leda někde v Hanoji, nebo v přeplněné Dilli, ale tady?

Mr.Dreamer (46) napsal 07.09.2012 v 09:39

Myslím, že pro začátečníky naprosto ideální stroj. Už to udrží krok, design posunuli na naprosto jinou úroveň a vypadá to na hodnou motorku. Za mě jednoznačně .

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist