Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Moc pěkná Ideální motorka, 40 koní je na naše katastrofální silnice možná až až, spotřeba někde jinde než šestka, další důležitej faktor, vzhledem k tomu, že litr naturalu bude za chvíli za 45kč.. Udělat ještě naháče, třeba malýho Zeda 300, tk silně zauvažuju
Dnešním mladý a začínajícím motorkářům můžu závidět. Když si vzpomenu co jsem musel jezdit já když jsem začínal. Krom jednoho Matchlesse a Suzuki Katany to byly akorád prdítka pro rybáře.
Italofil> Tak tak , ale ten pocit, že jezdíš pravou Ninju , ten musí být i tak k nezaplacení! A jináč za to "kulervoucí žihadlo" ti dávám malé bezvýznamné plus! Pobavils!
sakra pekna masinka. Za tu almuznu co bude stat bude na hone vlnity okresce pekne trapit sestky, ale je to nepouzitelny pro 80% cilove skupiny u nas co ma stale zatim 25kw limit. Ale uvidime jak se budou zakony menit...no a nakonec CZ jim stejne asi trn z paty nevytahne :)
danny355> Pokud vím, tak ty nízkoemisní zóny by měly platit pro přespolní, tzn. pokud v tom daném místě máš bydliště, měl by si mít vjezd volný - tedy alespoň tak to bylo zamýšleno, ale ono se to ještě 100x změní. jen aby stát nepřišel zkrátka. A co se týká motorek, tak ČR by měla být papežtější než papež - tzn. nízkoemisní zóny jsou zamýšleny i pro motorky - hranicí bude rok výroby 91 - pokud máš moto vyrobenou do tohoto roku, budeš muset platit, resp. budeš mít zakázaný vjezd (jen by mě zajímalo jak to chtějí udělat u Jawy 350 - ta se vyráběla i před rokem 91 a ofiko se prodávala až snad do roku 2005)...jsou to zm.di...
Jinak k tě 3stovkové Ninje - jedním slovem rozpočtovka -nenadchne, ale ani neuškodí...
Pro mě je zajímavé,že nárůst objemu byl realizován zvýšením zdvihu,a ne tak populárním "převrtáním".Nejspíš to bude jak píše Sim,prostě investice do let příštích,kdy se zase bude převrtávat.
DMC:Nikdo tě nenutí se na ty články dívat a už vůbec ne přispívat.Všimni si,že třeba já jsem přestal přispívat do tvé oblíbené a tady docela časté sekce HD,přesto že si myslím,že to dělají furt dokola stejný...Proč neustále prudit,jeden rýži,druhej hamburger...
Není to sice až tak k tématu,ale snad by mi mohl někdo dát odpověd' ( ne poslat do (_!_) ),nebo hodit tady nějaký odkaz .. takže : V posl.době se mluví o tom,že do centra měst nebudou moct auta s menší normou než EURO 4 (r.v. 2005+), tady v OV-Klimkovicích,už to chtějí zavézt , jak by to vypadalo třeba s 2-taktníma mašinama,nebo jsou vůbec u motorek nějaké Euro normy ? Dík za odpověd'
Tu 250 jsem jezdil, měla ji přítelkyně, byla s ní po Praze tůze velká prdel...až váhově nezvládnu to co mám teď, tak "vočesanýho" šestku monstra, nebo tohle...
to Itall: souhlas, mala motorka ma byt lehka, a ne jako nejaka sestka nebo uz i litr to DMC: jojo, dobre uz bylo...ale je jeste par firem, co umi udelat malou, zabavnou a lehkou motorku
Já už si počkám na tu novou Ninju 333 , která má prý být představena na přespříští rok! Fakt už nevím, jestli se tomu mám smát a nebo brečet , ale poslední dobou je to od čim čongů jedna blitka za druhou... Od pade až po litra se na to už v posledních letech nedá koukat, a když už se na to koukat dá, tak je to okopírovaný! Jde to dolu, jde to dolu, zlatá stará Jawa proti tomuhle! Ty jezdí už 60 let a budou jezdit pořád, tohle bude za 10 let už 3x prolezlý šroťákem!
Jinak pokud to bude stát max. do 30ti tisíc Kč, tak se to asi bude prodávat dobře , za víc už je lepší volba Čína...
Když se prodlouží zdvih o 8 a zároveň se sice odlehčí písty, tak to půjde líp do otáček? Já si vždy myslel že čím menší zdvih, tím víc otáčkový motor a né naopak
Teď jsem zkoukl ještě novou 250 a výkon 300 je tedy jen o 7k vyšší, ne o 9k, oproti staré 250. A hmotnost nové 250 je také 172kg. Hmmm. To už ta 300 je opravdu lepší.
Váha 172 kg - asi pohotovostní, žádná sláva. 250 byla 0 10 kg lehčí, pokud mě paměť neklame. Výkon o 9k nahoru, váha o 10kg? Pokud by takhle pokračovali nahoru, tak ať radši nepokračují.
DMRS: Blbost, takhle je to "lepsi 250" zatimco s objemem 500 by to byla "horsi sestka" - to uz by si konkurovali vlastnimu modelu ER-6F... Casem ji mozna zvysi na 350ccm a 35kW, ale vys urcite nepujdou.
Design pěkný, ale proč 300ccm a 29kW/27Nm? Kvůli poměru výkon/hmotnost to neni (vychází 0,16 kW/kg a v legislativě je povoleno do 0,2 kW/kg). Ten výkon a krouťák moc neoslní, raději mohli v rámci toho legislativního omezení udělat místo toho kočkopsoidního 300ccm motoru 400 nebo 500 už s 35 kW a lepším krouťákem.
V článku chybí víc technických specifikací. Na //www.kawasaki.cz/Ninja300/Specifications
jsem našel aspoň hmotnost 172 (174 ABS) a převodovka 6st, ale docela by mě zajímalo kolik to jede.
Myslím, že pro začátečníky naprosto ideální stroj. Už to udrží krok, design posunuli na naprosto jinou úroveň a vypadá to na hodnou motorku. Za mě jednoznačně .
Tak co, ohlásí se nějakej majitel ? V registracích zatím nic...
Moc pěkná Ideální motorka, 40 koní je na naše katastrofální silnice možná až až, spotřeba někde jinde než šestka, další důležitej faktor, vzhledem k tomu, že litr naturalu bude za chvíli za 45kč.. Udělat ještě naháče, třeba malýho Zeda 300, tk silně zauvažuju
Dnešním mladý a začínajícím motorkářům můžu závidět. Když si vzpomenu co jsem musel jezdit já když jsem začínal. Krom jednoho Matchlesse a Suzuki Katany to byly akorád prdítka pro rybáře.
Italofil> Tak tak , ale ten pocit, že jezdíš pravou Ninju , ten musí být i tak k nezaplacení! A jináč za to "kulervoucí žihadlo" ti dávám malé bezvýznamné plus! Pobavils!
DMC.motobiker : nj byl jsem rychlejší Každopádně nízkoobjemový dvouválec co se musí točit, aby to nějak jelo ...to bude přímo kulervoucí žihadlo
Ty jo, a já myslel, že budu mít TOP mínusovej příspěvek a on už mě i v tomhle někdo předběhl , to jsou mi teda věci...
sakra pekna masinka. Za tu almuznu co bude stat bude na hone vlnity okresce pekne trapit sestky, ale je to nepouzitelny pro 80% cilove skupiny u nas co ma stale zatim 25kw limit. Ale uvidime jak se budou zakony menit...no a nakonec CZ jim stejne asi trn z paty nevytahne :)
danny355> Pokud vím, tak ty nízkoemisní zóny by měly platit pro přespolní, tzn. pokud v tom daném místě máš bydliště, měl by si mít vjezd volný - tedy alespoň tak to bylo zamýšleno, ale ono se to ještě 100x změní. jen aby stát nepřišel zkrátka. A co se týká motorek, tak ČR by měla být papežtější než papež - tzn. nízkoemisní zóny jsou zamýšleny i pro motorky - hranicí bude rok výroby 91 - pokud máš moto vyrobenou do tohoto roku, budeš muset platit, resp. budeš mít zakázaný vjezd (jen by mě zajímalo jak to chtějí udělat u Jawy 350 - ta se vyráběla i před rokem 91 a ofiko se prodávala až snad do roku 2005)...jsou to zm.di...
Jinak k tě 3stovkové Ninje - jedním slovem rozpočtovka -nenadchne, ale ani neuškodí...
Pro mě je zajímavé,že nárůst objemu byl realizován zvýšením zdvihu,a ne tak populárním "převrtáním".Nejspíš to bude jak píše Sim,prostě investice do let příštích,kdy se zase bude převrtávat.
DMC:Nikdo tě nenutí se na ty články dívat a už vůbec ne přispívat.Všimni si,že třeba já jsem přestal přispívat do tvé oblíbené a tady docela časté sekce HD,přesto že si myslím,že to dělají furt dokola stejný...Proč neustále prudit,jeden rýži,druhej hamburger...
Není to sice až tak k tématu,ale snad by mi mohl někdo dát odpověd' ( ne poslat do (_!_) ),nebo hodit tady nějaký odkaz .. takže : V posl.době se mluví o tom,že do centra měst nebudou moct auta s menší normou než EURO 4 (r.v. 2005+), tady v OV-Klimkovicích,už to chtějí zavézt , jak by to vypadalo třeba s 2-taktníma mašinama,nebo jsou vůbec u motorek nějaké Euro normy ? Dík za odpověd'
Tu 250 jsem jezdil, měla ji přítelkyně, byla s ní po Praze tůze velká prdel...až váhově nezvládnu to co mám teď, tak "vočesanýho" šestku monstra, nebo tohle...
Podle mně teda pecka
to Itall: souhlas, mala motorka ma byt lehka, a ne jako nejaka sestka nebo uz i litr to DMC: jojo, dobre uz bylo...ale je jeste par firem, co umi udelat malou, zabavnou a lehkou motorku
Aspon jej dali normálny olejový filter
Já už si počkám na tu novou Ninju 333 , která má prý být představena na přespříští rok! Fakt už nevím, jestli se tomu mám smát a nebo brečet , ale poslední dobou je to od čim čongů jedna blitka za druhou... Od pade až po litra se na to už v posledních letech nedá koukat, a když už se na to koukat dá, tak je to okopírovaný! Jde to dolu, jde to dolu, zlatá stará Jawa proti tomuhle! Ty jezdí už 60 let a budou jezdit pořád, tohle bude za 10 let už 3x prolezlý šroťákem!
Jinak pokud to bude stát max. do 30ti tisíc Kč, tak se to asi bude prodávat dobře , za víc už je lepší volba Čína...
Zukinek: Mam neomezene a brousim si na ni drapky:)
Milan_S> ta hranice výkonu pro řidičáky od ledna 2013 se posunula na 35kW. Takže by to taky mohla bejt 350ccm a bylo by...
Když se prodlouží zdvih o 8 a zároveň se sice odlehčí písty, tak to půjde líp do otáček? Já si vždy myslel že čím menší zdvih, tím víc otáčkový motor a né naopak
Mě na hmotnosti záleží, nechci těžkou motorku.
tak to je pěkná pointa debat o nárůstu váhy :)
zlatý časy dvoutaktních dvěpade... achjo
Teď jsem zkoukl ještě novou 250 a výkon 300 je tedy jen o 7k vyšší, ne o 9k, oproti staré 250. A hmotnost nové 250 je také 172kg. Hmmm. To už ta 300 je opravdu lepší.
Váha 172 kg - asi pohotovostní, žádná sláva. 250 byla 0 10 kg lehčí, pokud mě paměť neklame. Výkon o 9k nahoru, váha o 10kg? Pokud by takhle pokračovali nahoru, tak ať radši nepokračují.
Uvažoval jsem o starší dvěpade, ale počkám si na tohle Přesně něco takového mi na trhu chybělo, když odzvonilo škrceným šestkám
pecka by byla kdyby to zralo 2 litry
DMRS: Blbost, takhle je to "lepsi 250" zatimco s objemem 500 by to byla "horsi sestka" - to uz by si konkurovali vlastnimu modelu ER-6F... Casem ji mozna zvysi na 350ccm a 35kW, ale vys urcite nepujdou.
Design pěkný, ale proč 300ccm a 29kW/27Nm? Kvůli poměru výkon/hmotnost to neni (vychází 0,16 kW/kg a v legislativě je povoleno do 0,2 kW/kg). Ten výkon a krouťák moc neoslní, raději mohli v rámci toho legislativního omezení udělat místo toho kočkopsoidního 300ccm motoru 400 nebo 500 už s 35 kW a lepším krouťákem.
V článku chybí víc technických specifikací. Na //www.kawasaki.cz/Ninja300/Specifications
jsem našel aspoň hmotnost 172 (174 ABS) a převodovka 6st, ale docela by mě zajímalo kolik to jede.
Zukinek: A proč si tu 600 nekoupíš rovnou?
Jinak ted ještě záleží na tom, s jakou cenovkou nakonec ta Kawasaki vyběhne...
Tyhle prdítka jsou hitem leda někde v Hanoji, nebo v přeplněné Dilli, ale tady?
Myslím, že pro začátečníky naprosto ideální stroj. Už to udrží krok, design posunuli na naprosto jinou úroveň a vypadá to na hodnou motorku. Za mě jednoznačně .