husqvarna_svartpilen_801_2




Kawasaki mění taktiku: standardní Versys 1000 mizí, budou dvě lepší verze

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VladCB1300 (15) napsal 15.10.2020 v 22:13+1

Jako exmajitel Versyse /2016-2020/ tuto cenovou politiku nechápu. Je to skvelá motorka, ale víc jak 350 tis. bych za verzi bez elektronického podvozku nedal. Za tyto nové ceny bych tam chtěl mít nikoli lepší lak, barevný displej, atp. , ale motor s min. 150 HP, a alespoň 10 kg váhy pryč.. Obzvlášť při ceně nad 400 tis. bych k elektronickému podvodzku ten silnější motor chtěl.. Jinak nemůžu řici k Versysu nic špatného, i těch 120 HP jede moc pěkně..Nicměně už pár let je tu BMW S 1000 XR se základní cenou cca 450 tis.. a to bych aktuálně bral raději než Versys v plné palbě za 434 tis.

JíraFZS (24) napsal 13.10.2020 v 18:28

Tahle strategie bude asi fungovat někde v Německu, ale kolik je u nás motorkářů kteří mají 400 000 plus na novou motorku a budou chtít Versyse?

Duranga (132) napsal 13.10.2020 v 13:26

Versys je dnes dražší, než SX, to bych nečekal.

alphaville (11) napsal 13.10.2020 v 00:06+1

Ducati - ,,ale to je trochu vyšší liga''. Uf,to jako proti Kawasaki? Ta Ducati,co každou chvíli mění majitele nebo ji někdo finančně zachranuje? Ta Ducati s třetinovou nabídkou a poloviční spolehlivosti proti Kawasaki ? Jdu blejt,velebnosti........

2 reakce

Honzis
Honzis 13.10.2020 v 08:09

A tak bychom mohli pokračovat s dalšími značkami. Že je Kawasaki "lidovka" a Ducati prémiovka, na tom se minimálně v řádu let nic nezmění - ať půjdeš blejt nebo ne





TOPlist