yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
REACTOR_427 (6) napsal 28.03.2013 v 12:11

Je strašný, že to došlo tak daleko. Když ve vedení pracujou lidi, co jim je historická hodnota značky ukradená. Plochodrážní jawy byly prostě nejlepší a i když se stává, že mnohý věhlasný fabriky postihne jednou konec, tak si myslim, že tady se to stát ještě nemuselo. Ale i civilní motorky byly postižený konstrukčním úpadkem, takže konec se dal dlouho předvídat. Pokud se někdy výroba zas rozběhne, v což se doufá momentálně těžko, tak si nemyslim, že by značka byla konkurenceschopná. Pokud nebudou peníze na vývoj a ty nejsou. V Británii se snažili dlouhý léta postavit Norton zpátky na kola, jsou to nejistý začátky, ale povedlo se. Tady parta diletantů a rozkradačů ničila jednu slavnou značku, až jí zničila

bill56 (8) napsal 03.11.2012 v 18:55

SUPR TUNEL

dj_hroch (4) napsal 03.11.2012 v 17:40

Čili stejná písnička jako všude? Na dojný cecík vedení se nainstaluje pár zmrdů a všeho neschopných, kteří firmu vysají, zaměstnance zahltí nesouvisejícíma kktinama a naopak vlastní neschopností firmu ztáhnou ke dnu? Bohužel realita nové doby a smutný osud spousty firem

Uwe_Filter (-8) napsal 26.10.2012 v 02:57-1

Vedeni v Divisove za nic nemuze...Chtelo jen zabezpecit sve rodiny... kazdy z nas by na jejich mistech udelal to same

VIZI (1419) napsal 26.10.2012 v 00:07

to pan Charouz zařídil, že museli přestat používat název a logo Jawa.

BorisMira (8) napsal 25.10.2012 v 20:58

každopádně je to v riti.Moc nám toho už nezůstává co lidi?

metal82 (30) napsal 25.10.2012 v 17:35

ub88 (9) napsal 25.10.2012 v 15:38

Čo bolo to bolo. Když ani neví, co by vyráběli ??

1100Virago (3052) napsal 25.10.2012 v 12:48

JRM nesměla prodávat výrobky pod značkou Jawa, ale "Jawa Divišov" v názvu firmy zůstalo. Proto ten chaos.

JP (206) napsal 25.10.2012 v 12:40

Asi si sedím na vedení, ale co tedy je JRM? Já myslel, že Jawa Divišov už před časem přestala existovata stala z toho společnost JRM a teď se dočítám, že Jawa Divišov je v úpadku, zatímco o spol. JRM není žádná zmínka

megacruiser (38) napsal 25.10.2012 v 01:03+4

I z mrtvé firmy lze slušně profitovat, to ví plno tzv. manažerů. Stačí, aby firma byla akciovka, přes správní radu se dají měsíčně vytáhnout miliony (každý člen má kolem 100 tisíc měsíčně), i když je firma v těžké ztrátě. A ty už jim nikdo nevezme, i když tímto typem tunelu firmu poslali pod zem. V cizině je takový spůsob tunelování trestný, u nás ne. Stejně fungují třeba všechny nemocnice převedené na a.s. s tím rozdílem, že do těch se v pravidelných intervalech dolévají peníze před tím vytažené přes nevýhodné zakázky a správní radu, složenou z kamarádů a spolustraníků. Takže to navenek funguje.
Škoda našich plochodrážních motorek...

BorisMira (8) napsal 24.10.2012 v 20:16

Hitman co to píšeš, jaký design u plochodrážek jde o účelnost ne.Tady jde o Jawu Divišov neboli JRM oni neměli s Jawou z Týnce nic společného několik roků.Jinak k tvému popisu se spíše hodí Jawa z Týnce a v tom máš bohužel pravdu

Jujing (10) napsal 24.10.2012 v 18:58+1

Můžete mi někdo vysvětlit na co potřebuje společnost o 50sáti zaměstnancích dozorčí radu? Na to aby to ukočíroval snad stačí jeden člověk... Zajímalo by mně kolik lidi z těch 50 sáti je čistě výrobních a kolik je tam je manageru, obchodních zástupců a já nvm čeho všecho ještě, tam by se asi mělo začít se šetřením... Škoda jí no...

Hawker (2) napsal 24.10.2012 v 18:16

Romanko- tak třeba Andrew Appleton na dlouhý jezdil s jawou docela slušně

Hockin (65) napsal 24.10.2012 v 14:57

letos v srpnu jsem jel kolem továrny v a pyšně ji ukazoval kamarádům,že Divišov se ještě drží.

R-2 (10) napsal 24.10.2012 v 13:26+5

Od roku 90 se vše co mělo v názvu JAWA pomalu propadlo do dějin. V Divišově vydrželi nejdéle i když od 2007 to zas tak moc JAWA nebyla.
Pravdou je, že JAWA ani před rokem 90 už dávno nevyráběla stroje, které by svět obdivoval a Divišov byla jediná divize, která byla výjimkou, asi i díky úzké specializaci.
No a tím asi končí éra značky, kterou kdysi obdivoval a kopíroval svět.

R.I.P. JAWA

hitman (-1) napsal 24.10.2012 v 12:50-1

mrzi mne to, ale konkurence je velká. Bohuzel zamestnali neschopné konstruktery. Protoze takove paskvili nevyrábí ani v nejhorsi čínské továrně. Motor treba šlapal ale design? To je to co prodava motorky v dnesni době, technologie je podobná. Zaměření jen na závodní sféru a zustat tam i v dobe krize, kdy firmy pouštějí od sponzorování světci o omylech v managementu. Sečteno podrženo totalne v pr...
Na jawach jsem začínal, ale moji prckove uz ne...

MasterX (2) napsal 24.10.2012 v 09:57+2

Je to škoda. V létě jsme jeli v rámci Jawatripu kolem fabriky a bylo tam docela mrtvo, to je fakt... I když v jestli Divišov vypadal mrtvej, tak Týnec vypadal vyloženě jako Zombieland a přece se tam "cosi" dělá. Nerad to řikám, ale z tohohle se už nejspíš nevyhrabou. Změnit vedení a získat peníze a obnovit výrobu by třeba šlo, kdyby se chtělo - ale dostat mašiny zpátky do soutěží, aby se obchod trochu hejbal (a to je základ pro přežití) už neni sranda.

Tak nějak doufám, že v Týnci se leknou a zamyslej... a něco se změní aspoň tam. Bylo by škoda kdyby už nám nezbyla žádná tradiční motoznačka. (Blatu, FGR nebo nedejbože Motoscoot neuvažuju... i když Blata neni úplně mimo.)

Tak asi holt R.I.P., Jawo Divišov/JRM, budeš mi chybět...

Romanko (1206) napsal 24.10.2012 v 09:24

Konec není překvapivý. Kdy naposledy měl Divišov kvalitního "továrního" jezdce? Týneckou Jawu možná nečeká nic jiného. Kdo jste kdy byl na nějakém veletrhu v zahraničí v posledních 15 letech a viděl stánek některé z našich Jaw, mohli jste si udělat obrázek, jak to asi ti v Týnci nebo v Divišově vedou.

robert-fiskandl (8) napsal 24.10.2012 v 09:15

Interceptor, je to bohužel tak, že někdy se členové managementu starají pouze a jenom o svoje odměny, zbytek je jim fakt totálně jedno. To bohužel nesouvisí vždy s budováním značky ani budoucností firmy.

Sukin (93) napsal 24.10.2012 v 07:29

Jawa nastoupila cestu k zániku už před nějakou dobou, stačí se podívat kdo s ní dnes ještě závodí... Je to smutné

1100Virago (3052) napsal 23.10.2012 v 22:53+1

Navíc Divišov už nějakou dobu výrobky se značkou Jawa neprodával:
//ekonomika.idnes.cz/jawa-meni-jmeno-bylo-drahe-09p-/ekonomika.aspx?c=A070709_210129_ekonomika_ost
Čili zkrachovala spíše značka JRM, byť si slovo "Jawa" v názvu pořád udržela.

kawajawa (12) napsal 23.10.2012 v 20:58+2

ThomsonMotorson - amen ,
koukám, že si nikteří zřejmě pletou týneckou Jawu s divišovskou

mamba54 (1340) napsal 23.10.2012 v 20:50+2

ThomsonMotorson Jinak bohužel Těm dnešním mladým "echt" motorkářům ani JAWA, ani národní hrdost už nic neříká.

Peter7 (-4) napsal 23.10.2012 v 20:49

Jake vedeni, takove motorky.

Maho (33) napsal 23.10.2012 v 20:20

jj velký smutek

Pawka (79) napsal 23.10.2012 v 20:14

rip poslední jawy co za neco staly

Basák (5) napsal 23.10.2012 v 19:51+3

Chlapi, zapomínáte na zákulisní vysokou politiku. Ten kdo drží v ruce řidítka nejsou nadšení konstruktéři a vývojáři, ale dlouhodobě plánující finančníci, kteří se bojí jakékoliv konkurence. Jednoduše dotlačí do fabriky své lidi, kteří nemají s historií Jawy ani města, lidma nic společnýho, a rozhodují. Dyk je to tak jednoduchý-přivedeme konkurenci na buben, pak jí pod cenou koupíme se všemi patenty a nápady, možná se nám v kambeku bude hodit značka, část technologie a pár lidí...se uvidí.
Bohužel takto jsem zažil realitu na vlastní kůži před lety jako mlaďas ( Tudor,Akuma )

MimoCZ (25) napsal 23.10.2012 v 19:30

Letos jsem Divisovem projizdel a kdyz jsem jel kolem Jawy, hralo me u srdicka. Po precteni clanku mi hreje uz uplne nekde jinde.
Je to skoda. Pozadi teto kauzy se stejne asi nikdy presne nedovime.

Italofil (41) napsal 23.10.2012 v 19:15-1+2

Je snad každému jasné, že to byla jen otázka času. Za ty roky tahle naše domácí značka dost podstatně zaspala dobu, tedy v převážné většině vedení. Ty zastaralé konstrukce se nedaly v žádném případě srovnávat s jinými značkami. Ta konstrukční jednoduchost mohla slavit úspěchy leda tak mezi pastevci v Mongolsku, nebo Tibetu.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist