globalmoto_duben_nolan




Jawa přidá třetí model do rodiny 350 OHC. Bude to Scrambler

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
motofreak (3) napsal 09.03.2019 v 06:31

Tohle je poslední hřebík do rakve pro jawu...

LAJWEC (380) napsal 09.03.2019 v 02:58+4

Tak jsem se zase pěkně zasmál prej Jawa! Vždyť je to Číňan jak vyšitej a prodává se jako Romet, SWM a různý jiný značky,tak jaká pak Jawa. Na té ala Šťastný jsou z Jawy akorát nálepka a boky kapotáží a na těch ostatních kastlíky s nádrží.Tak nevím proč se tu někteří tak rozplývají nad tím,že konečně Jawa něco udělala. Je to podobný jak s tím litrem vyvíjeli motor a na tu celou komedii si vzali dotace a na konec se ukázalo,že ten motor je MZ1000 s deklama z plastu Jawa .Tady se aspoň pokusili udělat rám i když okopčenej HD.Takže v továrně v Týnci v Jawě lepí na číňana nálepky Jawa a vydávají to pak za Jawu kterou vyrobili,To je jak kdybych já nakoupil Mercedesy osekal z nich loga Mercedes navěšel na ně jiný blatníky a nárazníky a napsal na to Datsun super 5000 a prodával to jako nový DATSUN.
Smutný na tom všem je,že dnes opravdový Jawy vyrábí Indové a mají úspěch protože to jako Jawa taky vypadá a za jakou dobu to uvedli do výroby!!! A u nás v origo Jawě za 30let jen různé bastly a hujdy naši dědové se musí v hrobě obracet kam to dospělo s Jawou. NEVĚŘÍM, že z té fabriky v Týnci někdy vyjede opravdu Česká motorka a myslím si,že lidi kteří dnes v té fabrice jsou akorát poškozují značku Jawy.

blackblues (1507) napsal 09.03.2019 v 02:44

Me se to moc nelibi ,prijde mi jak je to staveny na jedne platforme a ruzne se to lepi podle toho na jakou cilovku je to mireno,tak v tomto pripade mi komponenty a celek vubrc neladi ani barvama,ani slazenim jednotlivych prvku,prijde mi to jak experimentalni stavba z x motorek,coz byl cil jiste unifikace platformy,ale memu oku nelahodici a ne moc dobre zvladnute

maraton (180) napsal 09.03.2019 v 00:26

Za mě
Z těch tří 350 OHC nejhezčí. Právě takováhle nádrž na Jawu patří!
Proti nyní prodávané Jawě 350 OHC to je vzhledově vyvážené, a jak se dočtu v článku - barvy se ještě doladí.
Srovnání s Indií? Indové ji mají bezesporu hezčí, protože to jejich retro vypadá jako kývačka.
Jenže: vodou chlazený motor 300 ccm? Lepené linky? Nevím...
Tohle má vzducháč a nakopávačku! Na scrambler Mash 500 (vidíte, Frantíci v číselném označení taky šidí, akorát nahoru ) jsem si sedl v Kolíně na výstavě a ta motorka mi padla skvěle do ruky. Líp než Royal-Enfield nebo Triumph Scrambler 900. Říkal jsem si, proč tuhle verzi nemá Jawa? A ejhle je to tu!
Mě tímhle počinem Jawa udělala velkou radost.

sekáčmagor (128) napsal 08.03.2019 v 22:47+1

VIZI<ale já nepotřebuji ušetřit 20 tisíc.Já chci tu Jawu. Shineray si kup ty jestli jsi tak šetrný...

Guzo (221) napsal 08.03.2019 v 22:43

Za tu cenu si to kupi len blazen.

SLAY (808) napsal 08.03.2019 v 22:37

no tak tohle se mi vůbec nelíbí tipuju že na odbyt to moc nepůjde

TopSBK (86) napsal 08.03.2019 v 22:28

Jawa Special se mi líbí, byť je to Čína. Ale tohle je závěrečná křeč Jawy, řekl bych.

rastaspooky (1) napsal 08.03.2019 v 21:55

Jak se rekne jawa v CR , tak je to jako bodnuti do srdce. Kazdej na tom zacinal, vozil holky a krvacime pohledem na Chinu s jawa napisem.
Bohuzel ono to pojede a motorove i neco vydrzi Me se taky libi indicka jawa, ale kvality se bojim jeste vic.Indii by mohl Mates dovazet a prerobit k evropske kvalite. Treba to tak bude. Za 3 roky mozna uvidime, nez nakoji poptavku v Indii

VIZI (1419) napsal 08.03.2019 v 21:45

Sekacmagor, tak si kup Shineray za 90tis a usetris 20tis...nevím co na tom vidíš...s Jawou to nemá nic společného...Je to jako Kentoya nakoupí činu a prodá čínu, nic vic...

Lála (14) napsal 08.03.2019 v 21:43

tvl...i ten nápis JAWA na motoru maj šejdrem...už se aspoň vyšetřujou ty dotace?

mildafleck (-5) napsal 08.03.2019 v 21:41

Ţak se Jawa vytáhla že by konkurence Triumph Scrambler 1200???

Johnyk (44) napsal 08.03.2019 v 20:13

Indie v Jawě jednoznačně vede. Celou tuhle "českou" produkci si hoďte do Jan'c'tiangu. Přepatláváním starejch hezkejch strojů nikoho neoslníte. Házíte šipky hodně daleko od terče pánové

Targus (430) napsal 08.03.2019 v 20:12-1

Přesně takto zbastlenou kývačku dotáhl synek odkudsi ze šroťáku docela nedávno domů. Včetně těch ořezaných blaťasů a štětkolaku.
Pokud bych to tedy měl brát jako "retrotuning", celkem to v Týnci trefili.

A navíc jsem klukovi říkal, že kdybych si měl koupit tu obyč OHC třipindu, chtěl bych na ni laufy z Nortona...
Tak teď vlastně nevím, jestli se mi to líbí, nebo ne...

nevo7 (95) napsal 08.03.2019 v 20:02

Mne tam nesedia tie blatníky a to predné svetlo. Môžno svetlo v čiernej farbe by to trošku zachránilo, alebo proste ploskejšie.
Z tejto 350tkovej trikolóry to vyhráva cafe racer.

sirr (55) napsal 08.03.2019 v 19:46+1

Tohle a prototyp?
Specialka je pekna motorka, a vkusně navazuje nostalgií, velika kapota alespon zakryva možné nedostatky...
Tohle je spis znouze-cnost ..., navic z toho čínská "low cast" doslova čiší...

mira592 (35) napsal 08.03.2019 v 19:34

Je to zpatlany a hnusný. Tvůrce propustit nebo poslat na vyšetření.

Medvidek1 (24) napsal 08.03.2019 v 18:50

Snaha se cení
Je mi jasný, že to je prototyp, ale některý drobný nedodělky tu prezentaci kazí.

foto č.11 na nádrži dole praská a loupe se lak?
č. 27
na uchycení vzpěry bubnu je "upižlanej" nezačištěnej závit šteftu? (kouká ze samojistící matky)
na jeklu kyvky jim nesedí ty chromový šponováky, nemaj lisovaný osazení, aby to rovně zapadlo a lícovalo
(to provizirorní laciné řešení asi zůstane)
Ty chromový pidi-blinkry a to zadní světlo tomu moc nesluší.

č 18 pod stojánkem je kámen?

Kamikadze-Ace (3370) napsal 08.03.2019 v 18:39+2

Mam pocit, ze indiani od gangy zvladnou moto udelat o cca deset az patnact let rychleji nez v tynci...

Co na to FJ- kdyby rotoval v hrobe tak muze zasobovat elektrinou vetsi mesto...

papiboy (1259) napsal 08.03.2019 v 18:34

Sekáč, ty musíš mať oči, jak sokol ...

sekáčmagor (128) napsal 08.03.2019 v 18:22

papiboy<stačila mi vteřina abych si všimnul že to má buben vpředu i vzadu to zmamená že je to k ničemu...

papiboy (1259) napsal 08.03.2019 v 18:11

Cez šesťdesiate roky minulého storočia sme čumeli na toto a čakali sme, že raz niečo podobné príde aj od Jawy. Prešlo vyše 50 rokov a už nič nečakám, už umrela aj nádej...

sekáčmagor (128) napsal 08.03.2019 v 17:56+1

sramis<Líbí se mi že jsi tak všímavý a stačila Ti pouze vteřina.A co jsi kurva čekal na čtyřstovku s 27PS?
Tři kotouče 320mm s šestipístkama?

MarkusRetrp (5) napsal 08.03.2019 v 17:46

Není to úplně špatný

sramis (95) napsal 08.03.2019 v 17:26

Stacila mi vterina, abych si vsimnul bubnove brzdy a uz je to v pytli... Bubnovka?? V roce 2019???

Intr (13) napsal 08.03.2019 v 17:21+1

Není špatná. V rámci současných reálných možností firmy je to krok dobrým směrem.

genetik (45) napsal 08.03.2019 v 16:37

Jak má motorka laufy nahoru,tak se na to dá většinou koukat Je velmi smutný ,že to ale není naše Jawa vyráběná tady u nás. Začít se dá ale kdykoli znovu-jen chtít!!

Stanooo (8) napsal 08.03.2019 v 16:37

Loni v létě jsem to viděl asi 3 x v Lyonu (jako Mash) a musím říct, že tahle verze postavená kolem tohodle motoru se mi líbí nejvíc. Jinak ve Francii motorek s velkým vzducháčem pořád jezdí mraky!

Newtoon (8) napsal 08.03.2019 v 16:35+1

Indové nám bohužel krásně vypálili rybník a tímto to Jawa určitě nezachráni...

Hondasl (107) napsal 08.03.2019 v 16:29

Za optimismus fabriky. jinak lituju každého kdo si to koupí a bude na to chtít sehnat náhradní díl




TOPlist