husqvarna_svartpilen_801_2




Jawa přidá třetí model do rodiny 350 OHC. Bude to Scrambler

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1307) napsal 10.03.2019 v 07:46

ty hnusný svody jinak by to bylo k světu. A kde je ta slibovaná dvanáctistovka?

olha (4) napsal 10.03.2019 v 07:01+1

To je zplácanina jak prdel.

2stroke (63) napsal 10.03.2019 v 00:28

S křížkem po funuse...cinskym motorkam se konkurovat moc nedá, ani když to navlecou do jawackeho obleku a přihodí si k tomu něco málo peněz...kdo byl ted na Motosalonu, tak si musel všimnout CFmota a těch jejich 650tek - stojí to stejně jako ten jawacky shineray, ale technikou už je to tak o 2 třídy výš...kdo má prachy na novou motorku a chce retro - Scrambler, cafe-racer, tak raději přihodí 60 tyček a koupí si ten nový Royal-Enfield 650...asi tak...

LAJWEC (380) napsal 10.03.2019 v 00:11

GOODLUCKU, nejsem přes Jawy a fanda už vůbec NE,ale unifikovaná řada se dělala 250/350 a 500 se dělala dvoutakt okopčenej motor Suzuki GT 500 Titan a byl danej do 634kovýho rámu a druhá byla čtyřtakt boxer to byla úplná Hrůza. A ten Bizon co je podle Tebe nepovedená mašina vycházel ze závodní motorky Jawa Junior. Asi jsi na Bizonu určitě nejel! Když se daly předky český italky a pořádný zadní tlumiče,tak to byl tuhý podvozek a ne jak ta 634ková žvejkačka. Dodnes toho Bizona mám sice na něm nejezdím,ale držím si ho. U nás v Motoklubu jich bylo několik a 2borci na něm jezdili SZM do 500,tak to asi tak špatná motorka nebyla co?
sekáčumagore,radši zůstanu u svých japonkých sraček,jak píšeš než Jawočíňana. Tak si to kup a možná za ty ódy co na tu čínu pěješ Ti dají slevu.

mildafleck (-5) napsal 09.03.2019 v 21:21-1+1

Mě osobně se to líbí nejvíc ze všech tří verzí a líbí se mi i kapotovaná verze.Ten krok který udělala Jawa ohledně nákupu motorek z číny je dle mého názoru naprosto v pořádku jen to měla udělat už dávno a to jestli to je nebo není Jawa si musí každý zodpovědět sám za mě to Jawa je...

xtra001 (3) napsal 09.03.2019 v 20:12+1

Nikdy jsem zadnou Jawu nemel, ani bych si takovej verk nikdy nekoupil, ale kdyby tohle prodavali tak do 70 tis.jako startovaci sadu a stylem "dodelej si sam" bych si s tim dokazal poradit a postavit si treba i s pomoci par znamych motorcicku podle svyho gusta...v Jawe by meli najmout nejakyho designera a vysrat se na ty vecny odkazy k uspesnejsi historii

BoboMA (1) napsal 09.03.2019 v 19:55+1

Jawa má byť česká a nie nejaký čínsky žujmujchuj.

sekáčmagor (128) napsal 09.03.2019 v 18:38+1

Odhaduju to tak na dobrých 200 komentářů - o ničem.Ti co neví o co jde a nečetli ani ten článek tady vyvádějí jak nepříčetní. A ti kterým se to líbí a chtějí to,ti si to koupí. Ale je vidět že Jawa je TOP!!! I článek o údajné "čínské sračce drze přejmenované na JAWU" posbírá více ohlasů než "sračky" na kterých jezdí Ti co na Jawu nejvíc nadávají.

GOODLUCK (2) napsal 09.03.2019 v 16:33+2

Motorky, obecně pohřbili v Československu soudruzi na popud RVHP. Dělalo se jen to co vyhovovalo na vývoz do SSSR. Já pamatuju nádherné (na tehdejší dobu) prototypy, tovární zajiždeči se v létě se stavovali na tehdejším koupališti ve Štěchovicich, já to tam často okukoval. Dělali i pětistovku, byl to projekt tzv. unifikované řady, jediná a ne moc povená mašina která z toho vzešla a nejakou dobu se vyráběla, byl Bizon. Pak už se Jawa, ani Číza nevzpamatovala.

mira592 (35) napsal 09.03.2019 v 15:30-2+1

Proč se jawa nedokáže odpoutat od obstarožní dnes již archaické 350tky, no protože nic lepšího nevymyslí. Ono to má ale objem 399.

Brenek (10) napsal 09.03.2019 v 14:59

Dnes co to je Jawa ? Fuj a hnus . Kam to dotáhli ! Indove tak daleko a mají větší cit než burani v Jawe .Hovada !!!

Frankie (720) napsal 09.03.2019 v 14:20+2

Narozdíl od předchozích hrůz se dá na tohle aspoň trochu koukat. Vlastně to není špatný, jen to chtělo přijít s takovou motorkou o pěkných pár let dřív

pajapaja (37) napsal 09.03.2019 v 13:53

celkem se mně líbí,jen ta cena by měla být tak o 20-30 nižší .Brousím si zuby na benelli trk 250,která má být za 105 a podle mýho nabídne krom o něco menšího výkonu lepší zpracování, záruky dostupnosti náhradních dílů a servisu.Jinak proč ne.

maraton (180) napsal 09.03.2019 v 13:42-1+1

Ind nebo Číňan?
Za mě Číňan, protože motor je čistej, nevozíš žádný zbytečný dekly a kamufláže, aby to vypadalo jako kývačka. Kolena výfuku sice nevypadají moc pěkně, ale jsou na rozdíl od Inda opravdová. Ten je má zase jenom jako dekorativní prvek, skutečný (a nehezký) svody jdou dolu pod motor. Prostě zbytečné součástky, které já na své motorce nepotřebuji. Číňan má taky krapet vyšší objem i výkon, chlazení vzduchem a nakopávačku - pro mě samé plusy.
Je jen dobře, že tahle třída lehkých, dostupných, pro nás, kterým se líbí retro, i pěkných motorek znovu ožívá.
Ještě by mohli dovézt a homologovat toho Inda. Dát mu cenovku taky kolem stovky tisíc, pak bude mít každý víc než dobrý výběr, co víc si přát?
Jasně, kvalitní českou mašinu, která tyhle Asiaty převálcuje. Musel by se stát zázrak, abychom se jí v takhle nasyceném trhu a době zaměřené na snižování emisí dočkali. Proto jsem rád alespoň za tenhle počin.
Navíc toho Inda se dočkáme počítám nejdříve za rok, ale tahle motorka bude v prodeji už letos. A to je super.

marafzs600 (98) napsal 09.03.2019 v 13:16+1

Pěkný, škoda, že s tím jawa nepřišla mnohem dřív.

Intr (13) napsal 09.03.2019 v 13:11

GOODLUCK< Absolutní souhlas (taky jsem pamětník). Škoda, že ČZ vzala tak špatný konec...

GOODLUCK (2) napsal 09.03.2019 v 12:23

Intr< zmíním se o jiné české značce, ČZ, já jsem rocnik 50, takže pamětník. V 19 letech jsem měl to štěstí, že jsem si za težce našetřené peníze koupil Čízu 250 Trial, typ 470. Nevim kdo tu mašinu pamatuje, ale dneska by to byl scrambler jak vyšitý. Kdyby měl někdo dnes odvahu začít to vyrábět, samozřejmě s jiným motorem, myslím ze by uspěl. Berte můj názor s rezervou, ale do dnes na tu nádhernou motorku nemohu zapomenout.

Intr (13) napsal 09.03.2019 v 11:54

GOODLUCK< Jasně, je to Čína a to ke cti konstruktérům z Týnce určitě neslouží. Jenže: má Jawa ještě nějaké konstruktéry? To není ironie - já prostě nevím, ale vypadá to, že ne. A další věc: má Jawa aktuálně něco jiného, než tenhle čínský základ? Nemá. Takže když vyjdu z téhle tristní reality, je dobře, že Scramblera zkusili udělat. Každý z nás má právo myslet si o tom co chce, mně se zdá, že za pokus to stojí. Rozhodně by se měli snažit udělat motorku co nejlíp aspoň v detailech, protože základ (čína) je daný. Jaká je naděje, že si takovou motorku někdo koupí, odhadnout neumím.

pk14 (175) napsal 09.03.2019 v 11:38

...já to vidím skoro neutrálně. Třetí "jawáckou" verzi na jednom ekonomickém China základu beru jako plus pro trh a malinkaté plus do Týnce/Sáz. Další prdlafka, další nabídka. Kup, nekup, musíš jen zemřít...
Ale hodně blbý a do nebe volající je, že tu není už dávno normální nová motorka Jawa/ČZ made in ČR. Základy a tradice tady sakra jsou a když dokážeme vyrábět konkurence schopné lokomotivy, turbíny, auta letadla, pivo atd..., tak ať mi nikdo nevykládá, že je to ekonomický nemožné.

ant86 (3) napsal 09.03.2019 v 11:38+1

Pro úctu ke značce JAWA s odkazem na minulé úspěchy, jestli by nebylo dobré si sáhnout na srdce a klukům z Indie jejich výkop nekazit. Kdyby se Týnec stal dealerem, utichly by vášně a žili bychom v míru.

GOODLUCK (2) napsal 09.03.2019 v 11:09

Jak jsem zde už psal, motorka se mi líbí, nicméně napasovaní nádrže stylu "jawa kývačka" a malá změna tvaru kastlíků, z toho neudělá českou Jawu. Z 98% je to čína a to rozhodně není ke cti českých konstruktérů z Týnce.

Wenci (15) napsal 09.03.2019 v 11:08+2

Konečně alespoň NĚCO co když doladí barvy je poněkud k světu. Čekat, že vyrobí něco světově konkurenceschopného je nereálné. I v době kdy jsme byli největším výrobcem motorek na světě se v běžné výrobě nejednalo o technickou špičku ve světě, ale o hromadnou výrobu motorek - dělníků pro silnici a držáků. Je třeba si uvědomit kde celkově jsme a proto čekat, že zrovna JAWA udělá světově špičku je nereálné!

smitth (12) napsal 09.03.2019 v 10:58+1

45 let čekám na Jawu co by za něco stála. Zatím to vypadá že se nedočkám.

Marex (2569) napsal 09.03.2019 v 10:30+1

Já fakt nevím, jestli jsem rád, že Jawa má další model, nebo jestli mne štve, že předělávají další hotový výrobek z Číny!?
Motorečka nevypadá zle, nicméně logo Jawa na tomto stroji mi přijde jako drzost.
Jinak jsem rád, že Jawa pochopila, že moderní motorkou nemůže konkurovat, při své designérské impotenci.

Radek2107 (49) napsal 09.03.2019 v 10:09

Přiřadím se k menšině a napíšu, že z těch tří nových modelů je tento nejhezčí. Mě se to líbí, jediné, co mi to kazí, jsou již zmiňované výfukové svody. Jinak dobré. Chtěl bych se na tom projet, jak bych se na tom cítil, aby hodnocení bylo spravedlivější.

Romanko (1202) napsal 09.03.2019 v 08:23

Jo, jo, Jawa stále hýbe českým motosvětem . Příjde mi, že tenhle model si na nic moc nehraje a je to, na co má. Přeji mu úspěch. Třeba pomůže a Jawa se posbírá z nejhoršího. Byla by škoda nevyužít období oživování starých zaniklých či skoro zaniklých značek i za peníze zvenku. Škoda jen, že mezi našimi velmi bohatými nejsou motocyklový srdcaři jako John Bloor nebo Stuart Garner. Ale jsem optimista, co není může být.

sirr (55) napsal 09.03.2019 v 08:23

Proc nabizet 3 typy podobnych motorek ? Jako prototyp bych si predstavoval upravenej ram, tuzsi tlumice, vetsi kola, chlupatejsi pneu, kominkovou nadrz a endurko typu "tramvaj" ala Crf250L pro trochu off vylety bych si koupil hned...!!! A verim ze spousta dalsich
Ja te Jawe fandim, ale tohle je jen dalsi preslap...

vizir (2) napsal 09.03.2019 v 08:10+1

U mě celkem dobré, že se to rozjede tímhle směrem(tahle diskuse) , jsem věděl hned při přečtení a shlédnutí fotek. Snahu cením, chápu cenu-mzdy, homologace, díly... Ale nekoupím si ji nikdy. Raději si poskládám starou 350 z nových dílů a klidně si to tu a tam trochu vytunim po svém. Tak jak se to dělalo za komara, rovná hrazdova řídítka doutníky, rovné sedlo prošite červenou niti... Díly použité na téhle motorce(narážím na řadicku, kyvku, svody,atd)jsou fakt hnus a pochopím to na pitbike za 10000 od mého synka, ale ne u motorky za tyhle peníze. Celek tvoří detaily a hezké lakování nezachrání jinak laciný stroj.

splasenytrubky (117) napsal 09.03.2019 v 08:00+3

Hledám tu přidanou hodnotu, která by vznikla v dotovaném vývoji JAWA. Nádrž ala kejvačka? Prostě bastl na čínském základě, zbastleno za pár šupů. Kdo chce fakt něco, co by bylo retro JAWA, musí do Indie.

HiddenSnake (27) napsal 09.03.2019 v 07:28

Je to ok Cina a muze to obchodne fungovat. Nekafrejte, Jawa aspon konecne hleda nejakou cestu. Je jenom otazka jestli maji komplexni strategii k vlastnimu vyvoji a nebo jestli budou jenom prebrandovavat Cinany a Indy. Masina vypada celkem ok, ale je otazka jestli je cena 110 dostatecne nizko, protoze je to totalni rozpoctovka.




TOPlist