yamaha_demo_tour




Jawa 660 Sportard se představuje

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PetrosPV (28) napsal 02.12.2012 v 12:33

Tady jsou všichni chytří jak rádio každý ví co by se jak mělo nebo nemělo vyrábět,kolik by to mělo stát ale vesměs většina z vás jezdí na ojetinách pochybného původu tak vám může být celkem jedno co Jawa vyrábí, protože byste si novou motorku stejně nikdy nekoupili.

Rady (9) napsal 28.07.2012 v 16:06+1

Mam pocit, ze JAWA uz snad ani JAWY nevyrabi. Kdyby se aspon pri vyrobe z casti ridili tim, co se obcas objevi od majitelu JAW na ruznych diskusich. Motor je cizi a tak to je jedine co nevykazuje problemy. Horsi je to bohuzel se vsim ostatnim vcetne designu
Dnes je stale lepsi koupit nejakeho veterana od JAWY a clovek ma aspon obdiv a take pocit, ze jezdi na JAWE.

Jirka4137 (114) napsal 21.07.2012 v 19:13

Od svých 18ti r.1989 let čekám že Jawa udělá motorku která bude konkurenceschopná.Neříkám že si ji hned koupím ale potěšilo by mě to.Zatím ale značka pouze slouží na tunelování peněz z ROP. Kvalita ani cena se konkurenci nevyrovná i když pár lidí se v Jawě opravdu snaží.

plejtvak (79) napsal 23.08.2011 v 20:11

Teda já Jawě přeju aby se postavila na nohy, ale chtít za tuhle motorku tolik peněz to je úlet. Viděl jsem ji pěkně zblízka a za ty prachy nestojí. Dal bych za ní MAX. 140 litrů, víc ani halíř. Vždyť za to co za ní chtějí, koupíte novýho japonce, a tam aspoň víte že kupujete ověřenou kvalitu. Tady dáte 170 litrů za zajíce v pytli.

MOJIPI2 (1) napsal 25.07.2011 v 18:26

HM a HM - ať se jdou bodnout.

Tomáš_Repsol (5) napsal 21.07.2011 v 10:31

Je to velice zajímavý stroj, žádné velké emoce ve mě ale nevyvolává.Velmi mi připomíná Yamahu XT ze které pravděpodobně velmi vychází.Narozdíl od Yamahy je fakt, jak už tady někdo psal že je všude vidět strašně moc hadic,lanek atd. Prostě je moc ,,otevřená´´, a ta přední maska, no to bude zážitek ty čočky umývat a dostat se do těch spár.Asi bych volil jiný rám,přední kolo osadit jedním kotoučem a silnějším brzdičem( i kvůli hmotnosti),a lákavější zpracování přístrojové desky. Další kapitolou je cena... Takže pokud by byla cenovka o něco malinko menší než třeba u konkurenční Yamahy XT a provedlo se pár změn a byla spolehlivá + servisní síť a dostupnost ND tak bych o ní opravdu uvažoval.Jde o to jestli Jawě jde o oživení značky nebo si jen pár lidí namastí kapsu a zas bude po slávě.

Montyjawa (4) napsal 07.05.2011 v 09:43

Tak ji mám doma! Jede perfekt, za včerejšek 100 km.

Trebeach (4) napsal 26.04.2011 v 12:00

Komentář JAWY na Facebooku k této diskuzi:
JAWA Moto spol. s r. o. to Jiří Macháček: příspěvky tohoto rázu nejsou ani v nejmenším směrodatné. Z komentářů, které nám poskytli jezdci na akci "JAWA den" v Táboře je jasné, že se Sportard podařil!!!

Zedsdead (293) napsal 22.04.2011 v 08:06

Umístit výfuky nahoru pro mně není žádný nový model. To udělá spousta motorkářů doma. Design.. kde to jsme, v roce 1985??? Ale ze všeho nejhorší je, když se mašina sype. Já chci snad jezdit a né shánět někde v cizině třeba v osm večer servis/odtah apod.

jawista95 (0) napsal 21.04.2011 v 20:40

mě nepříde zas tak špatná, aspoň je originální na ty podmínky v kterejch vznikla je to celkem dobrý já bych se za ní nestyděl a jestli bude i spolehlivá tak to bude jedna z nejlepších jaw za poslední dobu

Cipísek-Zdenda (-1) napsal 21.04.2011 v 13:33

pro DR: ale on je potencionální zákazník, on nemá a nemusí nic dělat, vyrábět. Jemu a podobným, se má mašina zalíbit na první pohleda a pak si jí mají koupit. Tím jeho úloha končí. Nebo jen proto, že 99% z nás není designéry, staviteli motorek a podobně si máme kupovat věci, které se nám nelíbí nebo co? Se konečně proberte z těhle argumentů... Předpokládám tedy, že jsi již složil zálohu a staneš se šťastným majitelem ty patriote

dr.. (0) napsal 19.04.2011 v 20:41

pro zoidberg88-skvělá kritika od člověka,který ještě nestačil nic pořádného udělat

Freedomák (18) napsal 19.04.2011 v 01:31

To je hnus velebnosti No nechci být nosič špatných zpráv ale horší už to asi nebude,tohleto je už vážně počinek člověka před smrtí,ta splet' trubek,bovdenů,plastů,plechů a všelijakejch všespatlanin co se kde našlo no k tomu jen ''TEN JEJICH DYZAJNÉR BY TO ZŽ NEMĚL HULIT,A NEBO ASPON' NÉ V TAKOVÝ KVANTYTĚ'' prostě jak se tohle mohlo dostat do výroby vypadá to jak čínská motorka připravená na export když v tom zemětřesení povalí kontejner a hodí ho do přívalový vlny cunami To se nedá kde sou ty časy pařezů 20 a 21 ,350 OHV a jinejch zdařilejch strojů.Tohle kdo si koupí tak to napovídá only o nevkusu osoby protože už jen to přední světlo napovídá co j ta motorka zač Cena za kterou bych si to pořídil je tak 75000kč--->''dali by mi to a ta peněžní kompenzace od nich by byla only abych se nestyděl na tom jezdit

883R (0) napsal 18.04.2011 v 00:00

Jen pár slov k těm často připomínaným pérákům, kejvačkám, panelkám, atd. Ano, jsou to krásné stroje (u mě z těhle tří vede kejva), ale když bych v době, kdy jsem udělal papíry na mašinu (1985), místo nich mohl pořídit podobného cestovního čtyřtakta, tak neváhám ani vteřinu.
Bohužel nemohl.

Marex (2570) napsal 17.04.2011 v 23:41

Moc fajn jsou ty cedníky pod nádrží. Dojedeš, uvaříš špagety, přecedíš a pak už jenom DOBROU CHUŤ.
Rozdíl, mezi odvahou a neschopností je zde zřejmá. Designéra bych neplísnil. Ten musí vařit z toho, co mu dají na stůl.

czm175 (-1) napsal 17.04.2011 v 22:37

To nejsou moje fotky. Ta červená je krásná, lahoda pro oči, chcel bych ju. Design je podle mě špičkovej, pruh kostek přes nádrž se mě líbí nejvíc, akorát na krytu za sedlem mě vadí ten šroubek mezi tema kostkama, to by chtělo ještě doladit!!! Maska je dobrá-působí docela agresivně. Všechny předchozí 650 to byl hnus, ale toto je už jiný kafe i cena je podle mě dobrá. Nejhnusnější motorky poslední dobou co sem viděl je honda crossrunner a hornet, masky yamahy tenere nebo bmw gs to je humus. To je ale věc názoru. Jawa je furt jawa a konečně má zas dobrou mašinu. Jen tak dál, nepolevovat a hlídat kvalitu.

Rady (9) napsal 17.04.2011 v 20:26

To vypada, jak vyrobek z Chiny

sxs525 (138) napsal 17.04.2011 v 20:23

komunisti kdysi dávno řekli že na motorkách do komunismu nepojedem a utnuli rodící se značku utnuli vývoj i slavnýho
ohcčka atd. z jawy se stala montovna nespolehlivejch přibližovadel pro SSSR navzdory tomu ve strašnicích parta lidí vymejšlela v závětří bajky dál a dosáhli užasnejch uspěchů který ovšem nikdo nevyužil pokud bych řešil strategii já pokusil bych se na to navázat jít cestou třeba jako TM s využitím subdodavatelů ale věcí nakreslenejch v česku 2tak se pomalu vrací a v jawě je docela uměli

Lubík1300 (0) napsal 17.04.2011 v 20:15

Ty časy kdy Jawa byla ještě Jawou jsou už dávno asi pryč . Kde jsou ty Jawičky jako například kejvačka , panelka a pár hezkých modelů ještě potom. Podle mě ta Jawovská paráda končí z 634 a maximálně 638 . Pak co přišlo po tom škoda mluvit . Je mi z toho dost smutno . Kdyby šly aspoň tou cestou jako například Triumph a nebo Roial Enfield a dělaly klasiku která jim tenkrát fakt šla bylo by lepší . Tohohle co Jawa dělá teť je naprostá hrůza . Ten dizajnér by potřeboval dát pořádně přes prsty aby panebože už žádnej takovej bastl nevznikl .

Cipísek-Zdenda (-1) napsal 17.04.2011 v 19:48

Ano, jak tu někdo napsal, nemusí to stát na Ohlinsech a podobně, ale motorka musí zaujmout na první pohled, musí mě pohladit jak se říká po duši, když otevřu garáž a mrknu na ni. Až tohle jednou idioti co vedou Jawu pochopí, budou mít úspěch. Ano idioti, protože dle jenom této diskuse se to líbí sotva 5% lidí, a jelikož design je řadu let stejný, nerozumím tomu a nemám jiných slov. Není ten designér náhodou ještě stará struktura z dob minulých? Mě to tak připadá

nuclear (1) napsal 17.04.2011 v 19:38

jenom na vysvětlenou: já jsem stavbař, takže mě neoslovuje ten výběr z mnoha modelů, spíš bych chtěl aby bylo dovoleno si vehicle postavit. To spíš ale pokvetou hrábě .

883R (0) napsal 17.04.2011 v 19:35

novis79: na těch tvých fotkách vypadá dobře A kvalitně, nikde žádný bastl.

nuclear (1) napsal 17.04.2011 v 19:33

s tou škodovkou vycházim z úspěchu Oktávky,že se pořád vyrábí, některé ty řady s těmi 88 kW motory prý byly oblíbené. Nejsem odborník, ani nechci furt bejt

nuclear (1) napsal 17.04.2011 v 19:28

Já nesouhlasim, že my česi dělat auta a tedy i motorky neumíme.
My technický národ jsme , a nejlepší auta i ty motorky jsme už kdysi dělali.
Tak složité to není, složitá věc je experimentální jaderný reaktor.
Největší problém tu byl vždy jiný než technický - vymanit se z různých příkazů a zákazů - a to je i dnes . Kdyby teď občany neobtěžoval euromoloch, a my měli možnost stavět stavby jako američani, už by tady drandily fantastické stroje mnoha kalibrů.
Jenže Evropa je trapná - je to malý chlívek s regulovaným trhem, který si jen hraje na svobodu.
Ve skutečnosti je vše zakázáno/regulováno

czm175 (-1) napsal 17.04.2011 v 15:45

//dawidcz.rajce.idnes.cz/Jawa_den_16.4.2011_Tabor_-_Jawa_660_Sportard/

David69 (0) napsal 17.04.2011 v 15:26

V rámci propagace mohli rozhodit pár podvozků mezi firmy na přestavby. Nejen že by bylo z čeho vybírat pro další debatu o vzhledu ale taky by měli od profiků poznatky pro další vylepšení.
Jak se říká, chybama se člověk učí a dizajnér Jawy (pokud teda opravdu je)si tím teď prochází.
Otázka je jestli vedení Jawy stojí o zlepšení a nebo jí jde jen o ty dotace a motorky dělá jen aby se neřeklo.

Stoupagsxr (0) napsal 17.04.2011 v 14:48

snad jednou bude den kdy si budu moct říct že sem pyšnej na to jaké dělá česká jawa hezké motorky,ale asi se toho nedočkám,když tak koukám na ty mršiny co se snaží jawa prodat posledním fandům.eště že nemaji tolik reklam,představa že bych to viděl častěji v novinách nebo nedej bože v tv mě děsí!teď sem jen pyšnej na to že to nemám v garáži

sxs525 (138) napsal 17.04.2011 v 13:41

lidi kupujou hlavně očima důležitej je první dojem můj první dojem je spousta hadic trubek a bovdenů vytrčenejch ven nesourodá kombinace tvatů a barev žádná jednotící linie
do motorky se musí člověk zamilovat musí mít radost pokaždý když otevře garáž a pohladí stroj pohledem prostě to musí bejt hezký pro všechny nebo aspoň pro většinu a to není věru
snadné designér nemá moc na výběr tvary které lidskému oku lahodí jsou známé proto je nutno je využít originalitu a hledání nestandartních řešení to si mohou dovolit jen silné renomované značky a to jawa není

czm175 (-1) napsal 17.04.2011 v 13:28

Už se těším na ten článek, doufám že se brzo objeví taky objektivní recenze mašiny. Rozhodně si myslím že Jawě nová 660 ostudu nedělá, právě naopak. Je to jako s každou věcí, někomu se líbí někomu ne. Mě osobně se z fotek líbí, design je rozhodně povedenej, jsem přesvědčen že ta motorka bude úspěšná.

Buellrider (79) napsal 17.04.2011 v 13:28

To už musí být opravdu něco výjimečného, abych napsal komentář k článku. A tenhle stroj se mi opravdu výjimečně... nelíbí. Doufám, že marketingové oddělení v Jawě shroměžďuje všechny reakce na jejich stroj a rozpustí celé oddělení designu. Je mi z toho smutno, až trapně za tuzemského výrobce...

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist