Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ještě drobnou zprávičku z české JAWY na téma dovozu indických jmenovkyň.
Včera mi potvrdili z oddělení pro styk se zákazníky, že nadále usilují o homologaci pro celý trh EU a poslali tohle video, které to snad má nějak potvrzovat.
Nemám čas na to hledět.
https://www.youtube.com/watch?v=4jR2EG5nh_s&fbclid=IwAR32bg4GQA5tn_cUhW6hsbn3hpKz0h1JyclHx5vAh2KQLy1am_YkpeYz2wg
Mám do Polska 5 km, tudíž mám s polskými výrobky zkušenosti.
Tzv: "polský nábytek" je ideální, pokud už hoří v kamnech a majiteli nevadí karcinogeny uvolněné hořením lepidel.
Polské žrádlo ano, ale jen z polských obchodů. Co jde k nám do ČR, bych nedal ani toulavému psovi, na to mám moc rád zvířata. Stran jedovatých příměsí z hnojiv a jedů jen doufám a raději neprověřuji.
To, co si objednávají čeští dovozci v polských fabrikách na zpracování potravin, to je doslova trága.
Tzv. polské firmy jedoucí na 100% jsou asi tak ve stejném počtu na rozlohu země, jako v ČR s tím, že jsou pružnější v dovozu polotovarů či hotových výrobků z jižní Asie, protože už i ta Čína je na ně mnohdy moc drahá. Jako příklad mohu uvést "zaručeně polské motocykly" zn. Romet.
Zrovna jsme se ze známou bavili jak je naše země vybrakovaná. Porovnávali jsme to s Polskem, kde jede průmysl na 100% obrátek. Vyrábí nábytek, vše pro děti postýlky, hračky prostě všechno, veškeré žrádlo, kola, prostě na všem je made in Poland jako made in Cína. Jen u nás pouze pár firem, které by si spočítal na jedné ruce. Jinak tu kvete jen překup, koupit v Cíně s marží prodat. Je to ubohé a krátkozraké a je tu bída. Podle toho taky vypadá celkový hospodářský růst. Je to špatný, jen samé sklady a montovny pro západní mocipány. Sami nemáme nic na co bychom byli hrdý. Poláci umí vyrobit ale hlavně prodat.
Momanek,nejde o objem. Myslel som motorky,ako také. RE je hodnotnejší kus. Stále vyrábaný, poctivý veterán,aj keď sa určitým inováciám nevyhol. Jawa je s falošnými deklami,tuším aj výfukmi,s vodným chladením. Lepené linky,že je to vidieť. Uvidíme,čo cena...
Porovnávam s RE 500 classic.
Guzo
Asi se to nedá úplně srovnávat. RE začíná na 410 ccm - "Jawa" má pod 300.
Jawa měla skvělou historii, ale v Indii byla pro svou jednoduchost stejně jako RE. Zatímco RE je v Indii zavedená značka, Jawa je obchodní tah, který téměř jistě vyjde.
S postupom času vidím túto Jawu ako predražený bluf. Ojebaná motorka za 5000€.
To už bude lepší ten RE.
Čteme si članky o něčem tak blizem naši zemi a zaroven něčem co si nemužem ani koupit.
Ještě drobnou zprávičku z české JAWY na téma dovozu indických jmenovkyň.
Včera mi potvrdili z oddělení pro styk se zákazníky, že nadále usilují o homologaci pro celý trh EU a poslali tohle video, které to snad má nějak potvrzovat.
Nemám čas na to hledět.
https://www.youtube.com/watch?v=4jR2EG5nh_s&fbclid=IwAR32bg4GQA5tn_cUhW6hsbn3hpKz0h1JyclHx5vAh2KQLy1am_YkpeYz2wg
VIZI
Mám do Polska 5 km, tudíž mám s polskými výrobky zkušenosti.
Tzv: "polský nábytek" je ideální, pokud už hoří v kamnech a majiteli nevadí karcinogeny uvolněné hořením lepidel.
Polské žrádlo ano, ale jen z polských obchodů. Co jde k nám do ČR, bych nedal ani toulavému psovi, na to mám moc rád zvířata. Stran jedovatých příměsí z hnojiv a jedů jen doufám a raději neprověřuji.
To, co si objednávají čeští dovozci v polských fabrikách na zpracování potravin, to je doslova trága.
Tzv. polské firmy jedoucí na 100% jsou asi tak ve stejném počtu na rozlohu země, jako v ČR s tím, že jsou pružnější v dovozu polotovarů či hotových výrobků z jižní Asie, protože už i ta Čína je na ně mnohdy moc drahá. Jako příklad mohu uvést "zaručeně polské motocykly" zn. Romet.
Možno sa to bude dat kupit aj u nas.. udajne sa na tom pracuje..
Ta jejich Jawa se mi líbí čím dál víc. Rád bych si ji koupil, ale to asi nebude možné díky normám EU. Škoda! Proti té z Týnce nebe a dudy.
Zrovna jsme se ze známou bavili jak je naše země vybrakovaná. Porovnávali jsme to s Polskem, kde jede průmysl na 100% obrátek. Vyrábí nábytek, vše pro děti postýlky, hračky prostě všechno, veškeré žrádlo, kola, prostě na všem je made in Poland jako made in Cína. Jen u nás pouze pár firem, které by si spočítal na jedné ruce. Jinak tu kvete jen překup, koupit v Cíně s marží prodat. Je to ubohé a krátkozraké a je tu bída. Podle toho taky vypadá celkový hospodářský růst. Je to špatný, jen samé sklady a montovny pro západní mocipány. Sami nemáme nic na co bychom byli hrdý. Poláci umí vyrobit ale hlavně prodat.
Guzo.
Tzn. ve zkratce to co jsem psal v poslední větě - prostě to nejde srovnávat.
Momanek,nejde o objem. Myslel som motorky,ako také. RE je hodnotnejší kus. Stále vyrábaný, poctivý veterán,aj keď sa určitým inováciám nevyhol. Jawa je s falošnými deklami,tuším aj výfukmi,s vodným chladením. Lepené linky,že je to vidieť. Uvidíme,čo cena...
Porovnávam s RE 500 classic.
Guzo
Asi se to nedá úplně srovnávat. RE začíná na 410 ccm - "Jawa" má pod 300.
Jawa měla skvělou historii, ale v Indii byla pro svou jednoduchost stejně jako RE. Zatímco RE je v Indii zavedená značka, Jawa je obchodní tah, který téměř jistě vyjde.
a co naše Jawa, taky má trikoloru na nádrži? Já vidím jen černou stuhu.
Ale čo sa týka výhradne Jawy 300,teraz po opadnutí emócií to vyzerá,že to až taký zázrak nebude.
Na Royal Enfield sa to nechytá.
Je vidět, že ti kluci indičtí mají výborně zvládnutý marketing na domácím ohromném trhu a také, že jim je nějaký trh v ČR volný.
No vida, Indové jsou nejen šikulové, ale také uznalí a štědří lidé... Vivat Mahindra - indická Jawka