Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
I kdyby si to koupil jen každej miliontej Ind, tak se toho prodá víc než Jáwek u nás. Proto si taky můžou dovolit udělat pořádnou reklamu.
No a dokud i v Jawě nepochopěj, že musej udělat takovou motorku, která by se mohla postavit vedle starýho Fazera nebo SV-éčka, tak si to nikdo nekoupí. A to se pohybujeme někde před 12-ti - 13-ti lety!! Ať se podívaj do historie, jak začínal Janeček. Taky vyráběl v licenci Wanderery.. Klidně by to mohli zopakovat a postavit se na nohy.
Někde jsem zaslech, že JAWA vyvýjí vlastní motor 1000ccm. Nevim, co je na tom pravdy.. Každopádně to je určitě ta nejlevnější cesta a ten motor bude nepochybně na urovni BMW S 1000RR nebo R1
Byl jsem v Indii, a souhlasím s předchozími názory.. cokoliv nad 20 koní je zbytečnost.. Provoz je pomalý a pro evropana chaotický, ale nedá se říct že bez pravidel, ale pro evropana jsou t y pravidla uplně mimo.. "Pravidla" se taky liší dle velikosti města a části Indie, motorkáři mají helmu jen ve velkých městech (nad 10 mil. obyvatel :D )
V Indii jsou všechny motorky max.do 250 ccm protože potom se tady platí mnohem vyšší daně za větší obsahy. druhá věc je,že oni jezdí i po dálnici jenom v šortkách a triku. Takže jim ten výkon stačí i tak je tu spousta mrtvých. Jinak motorku,má každý,125 ccm stojí asi 1200 Eur (Honda/Hero. Trh 1,2 miliardy lidí. Helma se prodává na stojanu na chodníku,něco jako v Čechách brambory.Používá ji tak 10% lidí.
Místní trh absorbuje stovky milionů motorek ročně,Honda,Bajaj,Suzuki a jiné. Ted je tady hit neco jako VFR 1200 ale v obsahu 125ccm.
Jestli jste byli v Indii tak víte že cokoli silnějšího znamena smrt pro řidiče to protože provoz tam je naprosto šíleny bez pravidel teda pravidlo je silnější a z lepším klaksonem ma prednost. Osobně cokoli silnějšího než 125 je v Indošce zbytečnost
slušná střela... univerzál... i na cross koukám... skoky dobrý... driftuje to samo... urvou jim ruce je to samý huntó a hjundaj to je bordel kdo se vtom má vyznat
Koukal sem na ten hlavní stojan a on tak asi bude normálně-je to i na jinejch záběrech a asi to bude nějakej roztomilej indickej zvyk co se týká stojanů.Enfiéld ho taky málem tahá po zemi a párkrát mě to v zatáčká překvapilo.
Ale jo,není to špatné,určitě to bude taky levné,akorát v tom vidím pár motorek,zadní světlo suzuki SV,i BMW 800 atd,ale jde to.Jak tu někdo už zmínil,určitě hezčí než Jawa
Mě spíš při shlédnutí těch reklam, které byly hezky udělané, spíš napadlo, aby nááááhodou eurokomisaři taky někdy v blízké době nevymysleli takovou zhovadilost, jako SPZ na čenichu motorky, pro naši bezpečnost samozřejmě.
I kdyby si to koupil jen každej miliontej Ind, tak se toho prodá víc než Jáwek u nás. Proto si taky můžou dovolit udělat pořádnou reklamu.
No a dokud i v Jawě nepochopěj, že musej udělat takovou motorku, která by se mohla postavit vedle starýho Fazera nebo SV-éčka, tak si to nikdo nekoupí. A to se pohybujeme někde před 12-ti - 13-ti lety!! Ať se podívaj do historie, jak začínal Janeček. Taky vyráběl v licenci Wanderery.. Klidně by to mohli zopakovat a postavit se na nohy.
Někde jsem zaslech, že JAWA vyvýjí vlastní motor 1000ccm. Nevim, co je na tom pravdy.. Každopádně to je určitě ta nejlevnější cesta a ten motor bude nepochybně na urovni BMW S 1000RR nebo R1
Byl jsem v Indii, a souhlasím s předchozími názory.. cokoliv nad 20 koní je zbytečnost.. Provoz je pomalý a pro evropana chaotický, ale nedá se říct že bez pravidel, ale pro evropana jsou t y pravidla uplně mimo.. "Pravidla" se taky liší dle velikosti města a části Indie, motorkáři mají helmu jen ve velkých městech (nad 10 mil. obyvatel :D )
V Indii jsou všechny motorky max.do 250 ccm protože potom se tady platí mnohem vyšší daně za větší obsahy. druhá věc je,že oni jezdí i po dálnici jenom v šortkách a triku. Takže jim ten výkon stačí i tak je tu spousta mrtvých. Jinak motorku,má každý,125 ccm stojí asi 1200 Eur (Honda/Hero. Trh 1,2 miliardy lidí. Helma se prodává na stojanu na chodníku,něco jako v Čechách brambory.Používá ji tak 10% lidí.
Místní trh absorbuje stovky milionů motorek ročně,Honda,Bajaj,Suzuki a jiné. Ted je tady hit neco jako VFR 1200 ale v obsahu 125ccm.
Jestli jste byli v Indii tak víte že cokoli silnějšího znamena smrt pro řidiče to protože provoz tam je naprosto šíleny bez pravidel teda pravidlo je silnější a z lepším klaksonem ma prednost. Osobně cokoli silnějšího než 125 je v Indošce zbytečnost
Ale to jsou japonci. Jen jim vrtá hlavou,jaká indická motorka ohrožuje prodej jejich motocyklů
Hnujtoooo je
zajímavé, nicméně nějak moc podezřele mi to připomíná Hondu CBF 125
Kdysi jsme prodali od indie licenční výrobu Jawy. Jen aby se to za pár let neotočilo
slušná střela... univerzál... i na cross koukám... skoky dobrý... driftuje to samo... urvou jim ruce je to samý huntó a hjundaj to je bordel kdo se vtom má vyznat
Až budu velkej nekdy,tak si tohle letadlo koupim
Koukal sem na ten hlavní stojan a on tak asi bude normálně-je to i na jinejch záběrech a asi to bude nějakej roztomilej indickej zvyk co se týká stojanů.Enfiéld ho taky málem tahá po zemi a párkrát mě to v zatáčká překvapilo.
Jéééé to chci jako bráchu k Enfieldovi
Tak se prodává motorka !
na indov mali nejake sikme oci...
inak riadna kokocina...
Tuhle reklamu bých doporučil ke zhlédnutí managamentu Jawy, aby vyděli jak se dělá reklama
kdyby to mělo 148 kilo a 210 koní, tak spadnu na prdel a řeknu HUNTÓ!!!
A jinak FiZzeR má recht
Japonskejm letadlum se pred druhou svetovou valkou taky vsichni smali ...
Ale jo,není to špatné,určitě to bude taky levné,akorát v tom vidím pár motorek,zadní světlo suzuki SV,i BMW 800 atd,ale jde to.Jak tu někdo už zmínil,určitě hezčí než Jawa
dávám tomu rok, maximálně dva a budeme mít i Indické TT
Tedy ten nedolehajici stojan v case 00:48 me pobavil.. Kolik Bajajů na to mohli spotrebovat?
Jojo, hlavně ta SPZ na předku To je nádhera
...jak se po dopadu zavlnilo... to...no VŠE !
jo, v indii jsou specialisti na akční filmy
Masakr největší
No teda to je fakt maximální zlo Ale na druhou stranu, přijde mi to hezčí než jakákoli v současnosti vyráběná Jawa...
Mě spíš při shlédnutí těch reklam, které byly hezky udělané, spíš napadlo, aby nááááhodou eurokomisaři taky někdy v blízké době nevymysleli takovou zhovadilost, jako SPZ na čenichu motorky, pro naši bezpečnost samozřejmě.
mě to přijde jak nový cbf 125
huntóó
to je tak levný.. a že nenajdeme v indii lepší? to je hodně smutný
Jako reklamy mají parádní