Intermot Kolín 2008
Text: Filip Tichý , Lukáš Růžička , Filip Tichý | Foto: TZ , Motorkáři.cz , Jiří Jevický | Zveřejněno: 25.9.2008 | Zobrazeno: 24 364x
Kapitoly článku
- Intermot 2008 v Kolíně
- Předvečer výstavy Intermot a novinky Suzuki
- Intermot živě: Honda 2009
- Intermot živě: BMW 2009
- Intermot: Aprilia a Moto Guzzi 2009
- Intermot: Husqvarna, Kymco, Peugeot
- Intermot: Yamaha 2009
- Intermot: Kawasaki 2009
- Intermot: Kawasaki 2009
- Intermot: Kawasaki 2009
- Intermot: Ducati 2009
- Intermot: H-D, Buell, Triumph, Royal Enfield
- Intermot: fotogalerie Suzuki 2009
- Intermot: příslušenství a zajímavosti
- Intermot: videoreportáže
- Intermot: hodnocení hostesek
Kawasaki ER-6N a ER-6F
Zatímco kapotované eFko se mírně inspirovalo od nového stylu Ninja uvedeného loňskou podobou ZX-10R, naháče ER-6N zdálky nerozeznáte od loňského modelu. Zblízka je ale rozdíl hodně znát - dravěji tvarovaný svetlomet, úplně jiná přístrojovka, jiné boční kryty se směrovkami, upravený rým, líbivější madla spolujezdce a další a další drobnosti.Těžko se to popisuje, ale tahle mašina prostě nabrala na svérázném charakteru a jde si vlastní cestou. Pouhá změna tvarů způsobila, že motorka vypadá mohutněji a o dost agresivněji a působí dojmem šelmy (no dobře, šelmičky, je to „jen“ šestka ;-) nakrčené dopředu a připravené ke skoku.
K tomu přispívá také odvážná přístrojovka s LCD otáčkoměrem, který jako by se inspiroval třeba u Ducati 1098. Podle tvrzení Kawasaki se podobné vylepšení odehrálo také uvnitř - žádné zásadní změny parametrů, ale vylepšení již tak slušných vlastností - snížení vibrací, vylepšení odpružení, lepší ovladatelnost i pro jezdce menší postavy. A když vezmeme v úvahu, že tahle motorka navíc byla na českém trhu za hodně dobré peníze, vypadá to, že konkurence zase bude mít těžkého soupeře. Kdo ovšem je při výběru mašiny limitován financemi, může sáhnout po předchozím modelu, jehož cena po uvedení této novinky klesla pod 140 tisíc.
Kapotovaná verze ER-6F je v porovnání s loňskem designově o hodně sportovnější a hrdě se hlásí k ostřejším sestřičkám řady Ninja. Odvážný kousek se skrývá pod plexištítem, kde místo klasických budíků trůní plně digitální panel se všemi ukazateli. Moderní doba jde nezadržitelně kupředu a asi se s takovým řešením setkávat stále častěji.
Oficiální video ER6n:
Informace o redaktorovi
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)
Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
- Intermot 2008 v Kolíně
- Předvečer výstavy Intermot a novinky Suzuki
- Intermot živě: Honda 2009
- Intermot živě: BMW 2009
- Intermot: Aprilia a Moto Guzzi 2009
- Intermot: Husqvarna, Kymco, Peugeot
- Intermot: Yamaha 2009
- Intermot: Kawasaki 2009
- Intermot: Kawasaki 2009
- Intermot: Kawasaki 2009
- Intermot: Ducati 2009
- Intermot: H-D, Buell, Triumph, Royal Enfield
- Intermot: fotogalerie Suzuki 2009
- Intermot: příslušenství a zajímavosti
- Intermot: videoreportáže
- Intermot: hodnocení hostesek
Jak se Vám líbil tento článek?