yamaha_demo_tour




Intermot 2010 další zajímavosti z výstavy

Opět se vracíme z výstaviště s některými zajímavostmi a firmami na našem trhu neznámými.

Kapitoly článku

Jako tradičně nejvíce doplňků a příslušenství se nabízelo pro domácí BMW a pro italské stroje. Zasloužily se o to známé značky Hepco & Becker, Touratech nebo Ilmberger s luxusními karbonovými doplňky. Snad jedině firmy Barracuda nebo Rizoma se pochlubily s doplňky pro Japonce. 
Firma ZARD nám ukázala, co se dá s designem výfuku provést, a představila krásné koncovky výfuku ZARD na Ducati Hypermotard
Na výstavišti jste se mohli setkat s velkým množstvím elektro-skútrů ve všech možných variantách. Nápady, jak začít tyto stroje hromadně využívat, se to jen hemžilo. Po zkušenosti z Pekingu, kde od 4 okruhu do centra smí jezdit jen elektro-skútry, a taky jezdí, se stále divím Evropě, že to tu ještě nezavedla. Určitě by museli v první řadě snížit cenu, aby se tento dopravní prostředek rozšířil a stal se tak běžnou součástí dopravy. Pro zajímavost několik fotografií, jak může takové kolo nebo skútr vypadat.
Ve stejné hale byly k vidění i eletro-motocykly ze závodu TTXGP z ostrova Man. Kdo nebyl přítomný na závodech, tuhle šanci dotknout se skvostů rozhodně nepromarnil.
Venku na ploše zatím probíhalo několik zajímavých akcí. Mohli jste se projet na elektro-skútrech, zhlédnout Stunt show, a nebo rovnou zkusit své umění a projet na čas technickou trať od ADACu kde hlavní cena byla Ducati Monster 1100.
Na některých stáncích se firmy předháněly s vystavenými kousky, třeba jako zde krásně zrestaurovaný a v matném laku provedený skútr Schwalbe s přívěsem.
U firmy Nolan před zraky lidí zdobili helmy airbrushem. Koukat jim pod ruku byla jedna radost. 
Na výstavišti jsme měli i možnost poznat značku QINGQI. Tato značka není na poli výrobců nováčkem, protože už v roce 1956 jako první v Číně vyrobila motorové kolo Type 15 pro tamní trh.  V roce 1985 začala spolupracovat s japonskou značkou SUZUKI. Z jejich spolupráce vznikly motory, motocykly a samozřejmě skútry. V dnešní době vyrábí ročně přes 800 tis. motocyklů v objemech 50-350 ccm a k tomu přes 1 mil. motorů od obejmu 50ccm až po 700 ccm, které vyváží do světa. Na stánku představovali své novinky.
Jako první se zmíním o motardu Liger, který má jednoválcový motor o objemu 200 ccm a výkon 11,5 kW. Tento celkem pohledný motard má 10,6 litrovou nádrž a jeho maximální rychlost je 100 km/h. Další novinkou je skútr Crampus s jednoválcovým motorem o objemu 250 ccm o výkonu 14 kW s 12 litrovou nádrží. Jeho maximální rychlost je 120 km/h. Poslední novinkou je street motocykl SPORT o objemu 125 ccm a výkonu 8,5 kW. Objem nádrže 22 litrů je potěšující, bohužel maximální rychlost 90 km/h už tolik radosti nepřidá.

Informace o redaktorovi

Jakub Janata - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (5x):



TOPlist