husqvarna_svartpilen_801_2




Intermot 2006

Kapitoly článku

Suzuki představila dlouho očekávaný Suzuki B-King 1300, novou Suzuki GSX-R1000 a podstatně inovované modely Suzuki GSF Bandit 1250 a 650. Příznivci skútrů se můžou těšit na nové modely Burgman 125/200.

GSX-R1000


Velké géesixero přináší do nové sezóny celou řadu zásadních inovací: motor se stejnými parametry jako letošní model by měl disponovat vyšším výkonem, ale jako hlavní novinku obsahuje možnost nastavení tří různým map vstřikování. Přímo za jízdy si tak pomocí tlačítka na řidítkách můžete nastavit jeden z režimů standard, sport a „mokrá vozovka“, přičemž ten poslední se dá používat i pro první kolo na studených gumách. Další novou funkcí je elektronický tlumič řízení.


Inovace a především emisní normy přinesly zvýšení hmotnosti na 172 kg (dvě koncovky výfuků přidaly jistě také nějaký kilogram), výrobce to ale slibuje kompenzovat lepšími aerodynamickými vlastnostmi. Na vnějším designu se to projevilo přiblížením celkové podoby stávajícím modelů, GSXR 600 a 750. Konečný výkon a kroutící moment zatím výrobce neuvolnil.




GSX-R bude možné zakoupit v 5 barevných provedeních. Co na ně říkáte?


Bandit 1250/S a 650/S


Oba banditi prodělali jen menší změny a vylepšení, hlavní šok se ale skrývá uvnitř. Kromě menších změn v konstrukci dostávají chlazení vodou. Po tolika letech, kdy si vystačili jen s malých chladičem oleje. Čas ukáže na kolik se tato změna projeví v prodejnosti tohoto oblíbeného naháče.




Velký Bandit dostal několik kubíků navíc a je z něj teď 1250. Sice s novým motorem přibral 10 kg, ale měl by mít krouťák i výkon posazený celkově do nižších otáček. Konečné údaje, ale ještě nejsou známé.



Zajímavostí určitě také je, že všechny nové modely Banditů budou mít standardně ABS, stejně jako SV650, GSR600 a V-Storm 650.


B-King 1300


Po dlouhých letech vystavování různých studií konečně přichází do výroby - pořádný street-fighter Suzuki B-King s lehce zkroceným motorem z Hayabusy. Finální podoba sice není tak radikální jako první studie, přesto se dá popsat jedním pojmem - agresivita. O konkrétních parametrech zatím kolují pouze dohady - například o výkonu přes 160 koní...


Hranaté tvary a trojúhelníkové koncovky výfuků připomínají mašinu, která by si mohla zahrát ve filmu s Batmanem, a jen čas ukáže, nakolik se tahle bestie uchytí na trhu.

Burgman 125/200


Poslední novinkou bylo představení dvou malých Burgmanů. Po 650 a 400 přichází na trh ještě objem 125 ccm, respektive 200 ccm. Čtyřtaktní jednoválce OHC budou dosahovat výkonu 12,4 - respektive 18 koní. Točivý moment by potom měl být 11 a 17 Nm.



SUZUKI


Video: nižší kvalita (10,5 MB)
Video: vyšší kvalita (53,1 MB)
Délka: 2:03 min.
Motocykly na videu: B-King 1300, Burgman 200, GSX-R 1000, Bandit 1250 ABS

Videa jsou ve formátu MPG, respektive WMV.

Informace o redaktorovi

Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist