Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Smekám klobouk před chlapíkem co se do toho pustil
Vzhledem k cenovce se na tom asi nikdy neprojedu ale kdyby mě někdo zapožičal rád bych zkusil - na objem sou amíci specialisti a musí bejt ozajstnej zážitek tomu dát napít - když se ty dva kýble rozhejbou to musí bejt zátah jako prase
Designově je to udělaný moc pěkně - no a i když je ta krize - jen houšť a větší kapky soudruzi
Je to fajna retrovka, chtělo by to vyladit ještě pár věcí, třeba sedlo a tak a bude to fajna motorka. Ku... ale ty love... no počkáme, jestli nepůjde dolar na 1:1 s naší kačkou.
Pro Venu R: technicky to vychází z Indiánů, vyráběných do r. 2003. Při vývoji se hlavně vychytávaly drobnosti, zjišťované průzkumem mezi majiteli těchto strojů. Motor Powerplus, vyvinutý právě pro Indiány má o něco vyšší objem, než jeho předchůdce, 105 kubických palců (ten před pěti lety měl rovných 100), válce potažené nikasilem, vstřikování, sondy ve výfuku - inu emise.
Já si troufám i přes nepříznivé vnější okolnosti uvedení na trh předpovědět úspěch. Inu Indiány může vyrábět jen jedna firma na světě a to je silný argument pro překonání současných špatných časů.
Tak nevím, vypadá to krásně, ale co tam dělá ta transmise? jako by zapoměli na ten krásnej železnej kardan. Motor, předpokládám že není jejich výroba a převodovka jakbysmet. Ale jinak, skoro tak dobrý jako japonci. Jenom neví, spolehlivost, to víte.
Mezi námi, když tedy japové něco vobšlehli, co vobšlehli noví indiánové ... řekl bych že úplně vše. Původní Indián je zde representován jen těmi blatníky.
Jo a jméno.
an hans - já jezdím na svém pekelníkovi pořád, motocykl je na zimu vhodnější, než by mnohé napadlo. Já jezdím immer. A ten indián, tož to je eine übermaschine
Mno takhle, je to parada! ale krom tehle drahej luxusnich krizniku by mohli do nabidky zaradit nejakej model treba i s mensim motorem kolem 12-1300 ccm, ocasenejsi, dosptupny cenove, pro lidi co bud nemaj tolik penez nebo chteji splhat.. urcite by jim to pomohlo v rozjezdu... neco jako dela hary sportstery a pak velky twiny...Tady argument ze je to klasika neobstoji, ekonomika je neuprosna
Neumíte někdo objednat jaro? Když to vidím tak mě svrběj pracky bych vyjel... asi budu stříhat metr,velký obdiv a ucta k znovu zrození našeho pokrevního rudýho bratra
Venda: Máš pravdu, jawce to je dost podobný... Po válce měl Indian s ČS firmami docela styky, tak se možná inspirovali, akorát ten motor sedí víc k Anglii
2 Lynx: Měl bych trošku výhradu k tvojemu názoru na H-D. O komerci určitě jde (viz redukce nákladů použitím dílů z J a číny), ale nemužou si přece "hrát" na styl, kterej spoluvytvářeli mezi válkami a kterýho se kontinuálně držej po celou svoji historii. Dát je do jednoho pytle s japoncema, který styl sprostě obšlehli, aniž by měl v J nějaký kořeny (mimo epizodku fy. Riuko), a v 80. letech začli vyrábět motorky koncepčně na úrovni roku 1950 je ujetý...
Moc pěkné retro, souhlas s Hiffsonem. Věřím, že i přes recesi se udrží. Takhle od oka to vypadá, že nedělají kompromisy a drží styl. Ta motorka nebude mít prakticky konkurenci (stejně jako zmiňovaný Bonneville) - Japonci i H-D jsou čistě o komerci, na tenhle styl si už jenom hrají.
Pěkný, ale cruisery moc nemusím... chtělo by to ještě lehčí model, třeba tohle (//motorcyclemuseum.org/classics/bike.asp?id=68 ) by byla bomba, jako angličan by pro to mohl mít pochopení...
Líbí se mi. Majitelem značky je angličan Stephen Julius, jemuž se už v minulosti podařilo oživit značku luxusních člunů. A z toho financuje Indiany. Obdivuji jeho odvahu a že se netrefil do správné doby, to holt nemohl před třemi, čtyřmi lety vědět. Stejně je to pokus na léta dopředu, krize-nekrize. Pořád je dost bohatejch lidí, kteří si to mohou dovolit. Majitel tvrdí, že nezkrachuje, ani když by prodal jen nějakých pár set kusů ročně. Jo a zajímavost - hala, kde se motorky montují byla papírenskou továrnou.
V roce 2010 by měl nabídku doplnit ještě jeden lehčí a menší model.
Rád bych se tam do Severní Karolíny jednou na tu nádheru vyrazil podívat.
Krásnej kus železa a chromu Bohužel v nevhodnou dobu. Takhle nějak si představuju cruiser, chopper to neni. Doufám, že to manikům z USA vyjde, živýho indiána sem viděl jednou a pokud by jich bylo víc, jen dobře
...tolik o něm sním... ...v garáži mám xv 1900...
Líbí se mi až na ty blatníky. Na mne moc předimenzovaný. Ale Indian je měl jako designérskou značku, tak na něj patří.
jo tak je o závisti tak to potom jo
No, Hansi, napsal jsem dva příspěvky. Přečti si ten druhej těsně nad tím prvním Dráček není špatněj, ale já jsem o litr vejš.
to ploci gut nazor ale pro dokonalý svezení a požitek die sonne fur alle. to vena r - no jo no je to skoro jak dragstar co?
Smekám klobouk před chlapíkem co se do toho pustil
Vzhledem k cenovce se na tom asi nikdy neprojedu ale kdyby mě někdo zapožičal rád bych zkusil - na objem sou amíci specialisti a musí bejt ozajstnej zážitek tomu dát napít - když se ty dva kýble rozhejbou to musí bejt zátah jako prase
Designově je to udělaný moc pěkně - no a i když je ta krize - jen houšť a větší kapky soudruzi
Je to fajna retrovka, chtělo by to vyladit ještě pár věcí, třeba sedlo a tak a bude to fajna motorka. Ku... ale ty love... no počkáme, jestli nepůjde dolar na 1:1 s naší kačkou.
Pro Venu R: technicky to vychází z Indiánů, vyráběných do r. 2003. Při vývoji se hlavně vychytávaly drobnosti, zjišťované průzkumem mezi majiteli těchto strojů. Motor Powerplus, vyvinutý právě pro Indiány má o něco vyšší objem, než jeho předchůdce, 105 kubických palců (ten před pěti lety měl rovných 100), válce potažené nikasilem, vstřikování, sondy ve výfuku - inu emise.
Já si troufám i přes nepříznivé vnější okolnosti uvedení na trh předpovědět úspěch. Inu Indiány může vyrábět jen jedna firma na světě a to je silný argument pro překonání současných špatných časů.
Pochopitelně, že ze mě mluví bledá závist, pro ty co nepochopili mou kritiku ...
Tak nevím, vypadá to krásně, ale co tam dělá ta transmise? jako by zapoměli na ten krásnej železnej kardan. Motor, předpokládám že není jejich výroba a převodovka jakbysmet. Ale jinak, skoro tak dobrý jako japonci. Jenom neví, spolehlivost, to víte.
Mezi námi, když tedy japové něco vobšlehli, co vobšlehli noví indiánové ... řekl bych že úplně vše. Původní Indián je zde representován jen těmi blatníky.
Jo a jméno.
an hans - já jezdím na svém pekelníkovi pořád, motocykl je na zimu vhodnější, než by mnohé napadlo. Já jezdím immer. A ten indián, tož to je eine übermaschine
Mno takhle, je to parada! ale krom tehle drahej luxusnich krizniku by mohli do nabidky zaradit nejakej model treba i s mensim motorem kolem 12-1300 ccm, ocasenejsi, dosptupny cenove, pro lidi co bud nemaj tolik penez nebo chteji splhat.. urcite by jim to pomohlo v rozjezdu... neco jako dela hary sportstery a pak velky twiny...Tady argument ze je to klasika neobstoji, ekonomika je neuprosna
Chopery rad nemam,ale tohle je super .
Mě se to líbí ikdyž na chopery nejsem...
krasavec
Krasny stroj,ale s tou cenou si asi delaji srandu. s takovou bude u nas stat pres meloun.
Neumíte někdo objednat jaro? Když to vidím tak mě svrběj pracky bych vyjel... asi budu stříhat metr,velký obdiv a ucta k znovu zrození našeho pokrevního rudýho bratra
Je to pěkná motorka ,nic proti,ale za ty prachy ať si to Amici nechaj!!!
Venda: Máš pravdu, jawce to je dost podobný... Po válce měl Indian s ČS firmami docela styky, tak se možná inspirovali, akorát ten motor sedí víc k Anglii
Nádhera
něco tak nádhernýho jsem dlouho neviděl, budu brečet.
proti tomuhle je aji Haryk čajíček
Ta motorka má svého "ducha" a své "srdce". Aspoň tak to vidím já a proto držím palce
Honza-Pce: Ta motorka na tom odkazu mě připomíná Americkou verzi našeho 500OHC.
Novej Indian je pěknej
2 Lynx: Měl bych trošku výhradu k tvojemu názoru na H-D. O komerci určitě jde (viz redukce nákladů použitím dílů z J a číny), ale nemužou si přece "hrát" na styl, kterej spoluvytvářeli mezi válkami a kterýho se kontinuálně držej po celou svoji historii. Dát je do jednoho pytle s japoncema, který styl sprostě obšlehli, aniž by měl v J nějaký kořeny (mimo epizodku fy. Riuko), a v 80. letech začli vyrábět motorky koncepčně na úrovni roku 1950 je ujetý...
Moc pěkné retro, souhlas s Hiffsonem. Věřím, že i přes recesi se udrží. Takhle od oka to vypadá, že nedělají kompromisy a drží styl. Ta motorka nebude mít prakticky konkurenci (stejně jako zmiňovaný Bonneville) - Japonci i H-D jsou čistě o komerci, na tenhle styl si už jenom hrají.
Pěkný, ale cruisery moc nemusím... chtělo by to ještě lehčí model, třeba tohle (//motorcyclemuseum.org/classics/bike.asp?id=68 ) by byla bomba, jako angličan by pro to mohl mít pochopení...
Líbí se mi. Majitelem značky je angličan Stephen Julius, jemuž se už v minulosti podařilo oživit značku luxusních člunů. A z toho financuje Indiany. Obdivuji jeho odvahu a že se netrefil do správné doby, to holt nemohl před třemi, čtyřmi lety vědět. Stejně je to pokus na léta dopředu, krize-nekrize. Pořád je dost bohatejch lidí, kteří si to mohou dovolit. Majitel tvrdí, že nezkrachuje, ani když by prodal jen nějakých pár set kusů ročně. Jo a zajímavost - hala, kde se motorky montují byla papírenskou továrnou.
V roce 2010 by měl nabídku doplnit ještě jeden lehčí a menší model.
Rád bych se tam do Severní Karolíny jednou na tu nádheru vyrazil podívat.
Jednoznačně paráda . Krásné tradiční tvary, ve kterých je vsazena moderní technika. Tohle mě opravdu bere To schaba: Dík, docela jsi pobavil
Krásnej kus železa a chromu Bohužel v nevhodnou dobu. Takhle nějak si představuju cruiser, chopper to neni. Doufám, že to manikům z USA vyjde, živýho indiána sem viděl jednou a pokud by jich bylo víc, jen dobře
Hmmm, tak na tom si se umim predstavit a predstava je to mooooc pekna...