husqvarna_svartpilen_801_2




Indian Chief 2009

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Saxxus (1) napsal 16.03.2013 v 16:20

...tolik o něm sním... ...v garáži mám xv 1900...

dALLaSS (7) napsal 05.03.2010 v 08:41

Líbí se mi až na ty blatníky. Na mne moc předimenzovaný. Ale Indian je měl jako designérskou značku, tak na něj patří.

hans.41 (2) napsal 31.01.2009 v 17:40

jo tak je o závisti tak to potom jo

Vena-R (3) napsal 28.01.2009 v 09:16

No, Hansi, napsal jsem dva příspěvky. Přečti si ten druhej těsně nad tím prvním Dráček není špatněj, ale já jsem o litr vejš.

hans.41 (2) napsal 28.01.2009 v 07:43

to ploci gut nazor ale pro dokonalý svezení a požitek die sonne fur alle. to vena r - no jo no je to skoro jak dragstar co?

Yankee_BiG (1) napsal 28.01.2009 v 03:53

Smekám klobouk před chlapíkem co se do toho pustil
Vzhledem k cenovce se na tom asi nikdy neprojedu ale kdyby mě někdo zapožičal rád bych zkusil - na objem sou amíci specialisti a musí bejt ozajstnej zážitek tomu dát napít - když se ty dva kýble rozhejbou to musí bejt zátah jako prase
Designově je to udělaný moc pěkně - no a i když je ta krize - jen houšť a větší kapky soudruzi

DAVE_KOTEL (0) napsal 28.01.2009 v 00:32

Je to fajna retrovka, chtělo by to vyladit ještě pár věcí, třeba sedlo a tak a bude to fajna motorka. Ku... ale ty love... no počkáme, jestli nepůjde dolar na 1:1 s naší kačkou.

fort (0) napsal 27.01.2009 v 14:32

Pro Venu R: technicky to vychází z Indiánů, vyráběných do r. 2003. Při vývoji se hlavně vychytávaly drobnosti, zjišťované průzkumem mezi majiteli těchto strojů. Motor Powerplus, vyvinutý právě pro Indiány má o něco vyšší objem, než jeho předchůdce, 105 kubických palců (ten před pěti lety měl rovných 100), válce potažené nikasilem, vstřikování, sondy ve výfuku - inu emise.
Já si troufám i přes nepříznivé vnější okolnosti uvedení na trh předpovědět úspěch. Inu Indiány může vyrábět jen jedna firma na světě a to je silný argument pro překonání současných špatných časů.

Vena-R (3) napsal 27.01.2009 v 09:32

Pochopitelně, že ze mě mluví bledá závist, pro ty co nepochopili mou kritiku ...

Vena-R (3) napsal 27.01.2009 v 09:28+1

Tak nevím, vypadá to krásně, ale co tam dělá ta transmise? jako by zapoměli na ten krásnej železnej kardan. Motor, předpokládám že není jejich výroba a převodovka jakbysmet. Ale jinak, skoro tak dobrý jako japonci. Jenom neví, spolehlivost, to víte.
Mezi námi, když tedy japové něco vobšlehli, co vobšlehli noví indiánové ... řekl bych že úplně vše. Původní Indián je zde representován jen těmi blatníky.
Jo a jméno.

ploci (0) napsal 26.01.2009 v 23:12

an hans - já jezdím na svém pekelníkovi pořád, motocykl je na zimu vhodnější, než by mnohé napadlo. Já jezdím immer. A ten indián, tož to je eine übermaschine

TombaRider (4) napsal 26.01.2009 v 23:01

Mno takhle, je to parada! ale krom tehle drahej luxusnich krizniku by mohli do nabidky zaradit nejakej model treba i s mensim motorem kolem 12-1300 ccm, ocasenejsi, dosptupny cenove, pro lidi co bud nemaj tolik penez nebo chteji splhat.. urcite by jim to pomohlo v rozjezdu... neco jako dela hary sportstery a pak velky twiny...Tady argument ze je to klasika neobstoji, ekonomika je neuprosna

acALIEN (-4) napsal 26.01.2009 v 20:56

Chopery rad nemam,ale tohle je super .

sramis (95) napsal 26.01.2009 v 20:08

Mě se to líbí ikdyž na chopery nejsem...

-LOTR- (2) napsal 26.01.2009 v 18:45

krasavec

Oilman (0) napsal 26.01.2009 v 18:27

Krasny stroj,ale s tou cenou si asi delaji srandu. s takovou bude u nas stat pres meloun.

hans.41 (2) napsal 26.01.2009 v 18:20

Neumíte někdo objednat jaro? Když to vidím tak mě svrběj pracky bych vyjel... asi budu stříhat metr,velký obdiv a ucta k znovu zrození našeho pokrevního rudýho bratra

...Mates... (0) napsal 26.01.2009 v 16:42

Je to pěkná motorka ,nic proti,ale za ty prachy ať si to Amici nechaj!!!

Honza-Pce (0) napsal 26.01.2009 v 16:16

Venda: Máš pravdu, jawce to je dost podobný... Po válce měl Indian s ČS firmami docela styky, tak se možná inspirovali, akorát ten motor sedí víc k Anglii

martin88 (31) napsal 26.01.2009 v 16:11

Nádhera

memphis.unv (17) napsal 26.01.2009 v 15:35

něco tak nádhernýho jsem dlouho neviděl, budu brečet.
proti tomuhle je aji Haryk čajíček

Simír_01 (4) napsal 26.01.2009 v 15:00

Ta motorka má svého "ducha" a své "srdce". Aspoň tak to vidím já a proto držím palce

Venda (33) napsal 26.01.2009 v 14:59

Honza-Pce: Ta motorka na tom odkazu mě připomíná Americkou verzi našeho 500OHC.
Novej Indian je pěknej

Honza-Pce (0) napsal 26.01.2009 v 14:29

2 Lynx: Měl bych trošku výhradu k tvojemu názoru na H-D. O komerci určitě jde (viz redukce nákladů použitím dílů z J a číny), ale nemužou si přece "hrát" na styl, kterej spoluvytvářeli mezi válkami a kterýho se kontinuálně držej po celou svoji historii. Dát je do jednoho pytle s japoncema, který styl sprostě obšlehli, aniž by měl v J nějaký kořeny (mimo epizodku fy. Riuko), a v 80. letech začli vyrábět motorky koncepčně na úrovni roku 1950 je ujetý...

lynx (98) napsal 26.01.2009 v 14:17

Moc pěkné retro, souhlas s Hiffsonem. Věřím, že i přes recesi se udrží. Takhle od oka to vypadá, že nedělají kompromisy a drží styl. Ta motorka nebude mít prakticky konkurenci (stejně jako zmiňovaný Bonneville) - Japonci i H-D jsou čistě o komerci, na tenhle styl si už jenom hrají.

Honza-Pce (0) napsal 26.01.2009 v 14:09

Pěkný, ale cruisery moc nemusím... chtělo by to ještě lehčí model, třeba tohle (//motorcyclemuseum.org/classics/bike.asp?id=68 ) by byla bomba, jako angličan by pro to mohl mít pochopení...

fort (0) napsal 26.01.2009 v 13:49

Líbí se mi. Majitelem značky je angličan Stephen Julius, jemuž se už v minulosti podařilo oživit značku luxusních člunů. A z toho financuje Indiany. Obdivuji jeho odvahu a že se netrefil do správné doby, to holt nemohl před třemi, čtyřmi lety vědět. Stejně je to pokus na léta dopředu, krize-nekrize. Pořád je dost bohatejch lidí, kteří si to mohou dovolit. Majitel tvrdí, že nezkrachuje, ani když by prodal jen nějakých pár set kusů ročně. Jo a zajímavost - hala, kde se motorky montují byla papírenskou továrnou.
V roce 2010 by měl nabídku doplnit ještě jeden lehčí a menší model.
Rád bych se tam do Severní Karolíny jednou na tu nádheru vyrazil podívat.

freedomchopper (0) napsal 26.01.2009 v 13:38

Jednoznačně paráda . Krásné tradiční tvary, ve kterých je vsazena moderní technika. Tohle mě opravdu bere To schaba: Dík, docela jsi pobavil

redmanXXL (11) napsal 26.01.2009 v 12:33

Krásnej kus železa a chromu Bohužel v nevhodnou dobu. Takhle nějak si představuju cruiser, chopper to neni. Doufám, že to manikům z USA vyjde, živýho indiána sem viděl jednou a pokud by jich bylo víc, jen dobře

Teckie (0) napsal 26.01.2009 v 11:45

Hmmm, tak na tom si se umim predstavit a predstava je to mooooc pekna...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist