Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
po zkušenosti s korejcem bych do něj znova nešel... motory jsou držáky (taky proč ne, když jim je prodali japonci), ale sehnat na to nahradní díl (ne spotřební) je porod, když už se na tom něco podělá, tak je to o velký prachy. JInak jako design pekny, ale ten vyfuk mi prijde malinkaty na 650ku
Mě se taky celkem líbi.Mám starší typ,a obava z Koreice na začatku byla.Ale žádné větší neduhy zatím nemám.A za ty peníze No prostě asi bych do toho šel zas.No uvidíme
Je to podarena dospela motorka, klidne bych do ni sel . Ram vypada dobre, skoda ho maskovat, zkusil bych shodit ten plast. Ty reci o kopirovani jsou blaboly, na kazde nove motorce se najde neco, co uz nekdo vymyslel jinde . A spolehlivost? Vsichni vedi, ze prave ty opevovane italske motorky jsou na tom se spolehlivosti na stiru. Nemluve o tom, ze treba znovuvzkriseny Italjet je pouze Hyosung s prelepenym jmenem.
to lukash: Co se týká testů, ty český mají skoro nulovou hodnotu, tam se dá věřit možná technickým údajům, ale nějakým dojmům z jízdy vůbec ne. Na pár motorkách jsem se taky svezl a nemohl jsem v některých případech uvěřit že se jedná o tu stejnou mašinu jako byla v testu... Těžko říct jestli tam prostě lžou, nebo jen neříkají celou pravdu aby nenaštvali dovozce. Mnohem lepší (hlavně pravdivější) jsou testy v angličtině, hlavně se tam tak nebojí popsat na motorkách i všechny mínusy.
to kuba: malá TNT bude asi super, ale mě se stejně víc líbí Street Triple, má takovej víc "street" předek Malý srovnání: cena - TNT o 30 tisíc dražší, výkon - TNT o 10 koní slabší, suchá hmotnost - TNT o 32 kilo těžší! (údaje z webu) To samozřejmě nic neříká o tom jak se na těch motorkách bude jezdit, skvělý budou určitě obě...
to lukash: Shiver je krásná mašina na pohled, ale má drive-by-vire a extrémě zpožděnou reakci na plyn hlavně kolem volnoběhu. Na youtube byl test co udělali nějací 2 italové kde to bylo jasně vidět, nebo spíš slyšet, ale už zmizel, asi se Aprilii nelíbil... Já bych šel dneska do Street Tripla 675.
kdybych už ho neměl (starší model) tak ho chci vypadá o něco moderněji a pokud vychytali těch pár mušek bude to OK <br />
(mám najeto 12000km a (téměř) bez problémů)
Možná už se polepšili, ale když jsem zkoušel Cometa 650, tak po 2 propérování začal z předních vidlí téct olej... Jestli má i zbytem mašiny podobnou kvalitu tak potěš... I když zase věřím že časem se to naučí a budou dělat slušný motorky.
Tak to mě Hyosung mile překvapil, já myslel že budě dělat podobné věci jako YUKI a on už jde na 600. Až udělají kopii DR 400 SM za 80 tisíc tak jdu do něj.
po zkušenosti s korejcem bych do něj znova nešel... motory jsou držáky (taky proč ne, když jim je prodali japonci), ale sehnat na to nahradní díl (ne spotřební) je porod, když už se na tom něco podělá, tak je to o velký prachy. JInak jako design pekny, ale ten vyfuk mi prijde malinkaty na 650ku
Mě se taky celkem líbi.Mám starší typ,a obava z Koreice na začatku byla.Ale žádné větší neduhy zatím nemám.A za ty peníze No prostě asi bych do toho šel zas.No uvidíme
Je to podarena dospela motorka, klidne bych do ni sel . Ram vypada dobre, skoda ho maskovat, zkusil bych shodit ten plast. Ty reci o kopirovani jsou blaboly, na kazde nove motorce se najde neco, co uz nekdo vymyslel jinde . A spolehlivost? Vsichni vedi, ze prave ty opevovane italske motorky jsou na tom se spolehlivosti na stiru. Nemluve o tom, ze treba znovuvzkriseny Italjet je pouze Hyosung s prelepenym jmenem.
koukám, že se zase kopíruje. Už by jim to někdo měl zatrhnout. Je to nechutný.......
to lukash: Co se týká testů, ty český mají skoro nulovou hodnotu, tam se dá věřit možná technickým údajům, ale nějakým dojmům z jízdy vůbec ne. Na pár motorkách jsem se taky svezl a nemohl jsem v některých případech uvěřit že se jedná o tu stejnou mašinu jako byla v testu... Těžko říct jestli tam prostě lžou, nebo jen neříkají celou pravdu aby nenaštvali dovozce. Mnohem lepší (hlavně pravdivější) jsou testy v angličtině, hlavně se tam tak nebojí popsat na motorkách i všechny mínusy.
to kuba: malá TNT bude asi super, ale mě se stejně víc líbí Street Triple, má takovej víc "street" předek Malý srovnání: cena - TNT o 30 tisíc dražší, výkon - TNT o 10 koní slabší, suchá hmotnost - TNT o 32 kilo těžší! (údaje z webu) To samozřejmě nic neříká o tom jak se na těch motorkách bude jezdit, skvělý budou určitě obě...
No vypada to hezky az na par veci...Ale stejne bych to za svoje 4 roky stary SV nevymenil diky
to lukash: Shiver je krásná mašina na pohled, ale má drive-by-vire a extrémě zpožděnou reakci na plyn hlavně kolem volnoběhu. Na youtube byl test co udělali nějací 2 italové kde to bylo jasně vidět, nebo spíš slyšet, ale už zmizel, asi se Aprilii nelíbil... Já bych šel dneska do Street Tripla 675.
no celkem hodně zdařilá kopie FZ1 v menším podání.
S jiným vejfukem a litrovím motorem si ho umím představit
kdybych už ho neměl (starší model) tak ho chci vypadá o něco moderněji a pokud vychytali těch pár mušek bude to OK <br />
(mám najeto 12000km a (téměř) bez problémů)
Možná už se polepšili, ale když jsem zkoušel Cometa 650, tak po 2 propérování začal z předních vidlí téct olej... Jestli má i zbytem mašiny podobnou kvalitu tak potěš... I když zase věřím že časem se to naučí a budou dělat slušný motorky.
Tak to mě Hyosung mile překvapil, já myslel že budě dělat podobné věci jako YUKI a on už jde na 600. Až udělají kopii DR 400 SM za 80 tisíc tak jdu do něj.
hmm tak to aby ho prodávali tak do kila