Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
prvně ta uvedená cena za model enduro je asi i celou fabrikou KTM
Za druhé tohle KTM/HQ si koupim nové až bude stát 400tis kč (odhadem za 4-5let), neboť LC4řka s touhle cenou bude dost velká rarita a člověk se bude moci cítit jako správný blázen
Nejsou to špatné stroje, jen za nový 1V mám dva obyčejnější/univerzálnější stroje od konkurence...
Chtělo by to i verzy 390ccm za rozumný peníze (ne slevou 20tis kč a podobnou hmotností)
hawk
V dnešní složité době je fajn, že přidali možnost si koupit dobrou motorku v jiné než oranžové barvě. Kupce si najde, je to kvalitní stroj s dobrým základem v motoru.
Poměr hmotnost výkon je skvělý a je to léty osvědčené.
Ja osobne neverim na nahody ani na to ze v ktm su ako jedini geniovia co su schopni navrhnut moderny velky 1V s euro restrikciou a poslat ho zo ziskom na trh. Taky Rotax alebo Minarelli mali moderne, prepracovane, super spolahlive a tvrdim si povedat dokonale vyvazene jednovalce uz v case ked pri spomenuti o ktm si ludia mysleli ze ide o nejaku komunisticku stranu. V com je teda hacik alebo zahada? Kto si mysli ze euro-norma je enviromentalneho charakteru mal by sa dat ist liecit alebo sa prestahovat na inu planetu. Pozrite sa na trh lahkych univerzalnych 1V moto v usa (>500kubikov). Tam este ostala aka taka sloboda trhu. K tomu vsetkemu ma nikto nepresvedci ze KTM niekto nedotuje alebo ze v pozadi nie je nejaky podfuck. Ved za kratky cas sa tu v podstate uz nebude dat kupit nic ine len tie ich hovna. Tipujem ze zmietnu z EU trhu aj taky Royal s tym ich prehistorickym vzduchacom, lebo ten im teraz asi v tomto segmente najviac drasa nervy. (aj ked nejde o enduro alebo motard vylozene, ak by tu neboli a chcete 1v tak zas skoncite u ktm) Nic to, iste si nejaky Bruselsky zaplateny uradnicek vymysli dovod preco by taky motor nemohol jazdit po ceste a taku normu ktora bude pre neho likvidacna. A o rok o dva tu bude zas clanok s uvodnou vetou...Také Husqvarny 701 pokračují s Euro 5-6-7-8-9-10...Upřímně by nás překvapilo, kdyby to tak nebylo...celkom na zvracanie toto
prvně ta uvedená cena za model enduro je asi i celou fabrikou KTM
Za druhé tohle KTM/HQ si koupim nové až bude stát 400tis kč (odhadem za 4-5let), neboť LC4řka s touhle cenou bude dost velká rarita a člověk se bude moci cítit jako správný blázen
Nejsou to špatné stroje, jen za nový 1V mám dva obyčejnější/univerzálnější stroje od konkurence...
Chtělo by to i verzy 390ccm za rozumný peníze (ne slevou 20tis kč a podobnou hmotností)
hawk
1 reakce
V dnešní složité době je fajn, že přidali možnost si koupit dobrou motorku v jiné než oranžové barvě. Kupce si najde, je to kvalitní stroj s dobrým základem v motoru.
Poměr hmotnost výkon je skvělý a je to léty osvědčené.
deluxa: tak se mi zdá, že Ti pěkně fouká pod tašky.
4 reakce
pak nechápu, proč rovnou nepokračujou s výrobou svartpilen/vitpilen 701
3 reakce
Ja osobne neverim na nahody ani na to ze v ktm su ako jedini geniovia co su schopni navrhnut moderny velky 1V s euro restrikciou a poslat ho zo ziskom na trh. Taky Rotax alebo Minarelli mali moderne, prepracovane, super spolahlive a tvrdim si povedat dokonale vyvazene jednovalce uz v case ked pri spomenuti o ktm si ludia mysleli ze ide o nejaku komunisticku stranu. V com je teda hacik alebo zahada? Kto si mysli ze euro-norma je enviromentalneho charakteru mal by sa dat ist liecit alebo sa prestahovat na inu planetu. Pozrite sa na trh lahkych univerzalnych 1V moto v usa (>500kubikov). Tam este ostala aka taka sloboda trhu. K tomu vsetkemu ma nikto nepresvedci ze KTM niekto nedotuje alebo ze v pozadi nie je nejaky podfuck. Ved za kratky cas sa tu v podstate uz nebude dat kupit nic ine len tie ich hovna. Tipujem ze zmietnu z EU trhu aj taky Royal s tym ich prehistorickym vzduchacom, lebo ten im teraz asi v tomto segmente najviac drasa nervy. (aj ked nejde o enduro alebo motard vylozene, ak by tu neboli a chcete 1v tak zas skoncite u ktm) Nic to, iste si nejaky Bruselsky zaplateny uradnicek vymysli dovod preco by taky motor nemohol jazdit po ceste a taku normu ktora bude pre neho likvidacna. A o rok o dva tu bude zas clanok s uvodnou vetou...Také Husqvarny 701 pokračují s Euro 5-6-7-8-9-10...Upřímně by nás překvapilo, kdyby to tak nebylo...celkom na zvracanie toto
1 reakce