yamaha_demo_tour




První fotografie Husqvarny 450

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kaprik20 (0) napsal 28.05.2010 v 18:24

No tak to je bizardní motorka vypadá to jako z budoucnosti ale má svůj charakter až se mi začíná líbit ,ale asi bych se bál tý koncovky nezakrytý ta umí být hezky rozpálená a jen tak se oni opřít stehnem bych se nechtěl to by asi dost pálilo

huskyman (4) napsal 17.05.2010 v 16:54

//www.befurious.com/wp-content/uploads/Juha-Salminen-BMW-Husqvarna-A-Peroxa-2010-Befurious.com.jpg

//www.befurious.com/wp-content/uploads/323-Befurious.com.jpg

//www.befurious.com/wp-content/uploads/329-Befurious.com.jpg

kuwa jak se sem vkládá přímo fotka?

Itall (10) napsal 06.05.2010 v 14:46

moga: Samozřejmě upřednostňuji vždy chytrá řešení, která nebývají zas tak složitá a hlavně náchylná na poruchy nebo složitá na údržbu. Možná, že konstrukce toho uložení kolečka je tak složitá, že bych to radši nechtěl. I to je možné.

moga (60) napsal 05.05.2010 v 19:02

To Ital.
K tomu Pionyru. Podivej kde mas na Pionyru plovakovou komoru a kde nadrz a pak si vyhledej Vertemati. Uvedom si ze 4T motor ma karburator hodne vysoko. Samozrejme, ze to jde vyresit, a Vertemati to vyresilo, aby Ti benzin tekl samospadem do karburatoru, ale vyzadalo si to jisty vtipny reseni. Je to stejny jako s tim sekundarnim koleckem u Husky a BMW. Taky to na prvni pohled vypada strasne jednoduse, ale zase tak moc jednoducha ta konstrukce neni. Na netu by jeste melo jit dohlededat rezy toho reseni u BMW. Uvedomte si, ze osou sekundarniho kolecka (a tedy zaroven druhym hridelem prevodovky) prochazi osa kyvny vidlice, ktera slouzi zaroven jako jeden uchytny bod motoru. Vse se musi navzajem proti sobe tesnit. Opravdu doporucuji si dohledat nejaky rezy. Napr. //www.hc-concepts.at/daten/BMW_Motorrad/BMW_G450X_2.pdf

huskyman (4) napsal 05.05.2010 v 13:12

//www.youtube.com/watch?v=Z4eamh9fpds&feature=player_embedded

//www.youtube.com/watch?v=OUG0Jvh4nQQ

moga (60) napsal 04.05.2010 v 14:06

Ja byl s tim "BMW obvykle co dělá, to dělá dobře" opatrnej. drive to platilo, ale v dnesnim v globalizovanym svete bych si uz nebyl tak jistej. Ten motor jim konstruovali Ti Rakusani //www.hc-concepts.at/. Ja jsem dost skeptickej k vytvorum takovyhle firem, protoze se v podstate uci na projektech zakazniku. (neni mi znamo, ze by pred tim delali nejaky jiny off-road moto, ale muzu se mylit)
Ono, ze li loni BMW utekl v prubehu sezony David Knight taky nebylo jen tak pro nic za nic.
Nemam nic proti Taywancum, ale kolik ostrych off-roadovych motoru Kymco pred BMW vyrabelo? Zadny, zase se uci za penize BMW a jedinej duvod proc BMW na to pristoupila je cena, ale osobne si nejsem jisty, ze to bylo pro BMW to nejlepsi co mohli udelat. Oni to casem poznaj, protoze vsichni zakaznici BMW se casem dozvi, ze to uz davno neni to BMW co bejvalo (kvalitni nemecka prace a tomu odpovidajici cena)

Itall (10) napsal 04.05.2010 v 13:22

Motor nevím, ale BMW obvykle co dělá, to dělá dobře. Spojka na klice také nevím, ale určitě to má své výhody i nevýhody (svého času to měla terénní Jawa nebo ČZ).

moga (60) napsal 03.05.2010 v 20:44

Jestli BMW ukonci vyrobu toho endura ukaze az cas, ale uz dnes jsou videt prvni signaly. Ja osobne jsem o tom presvedceny, ze letos je posledni rok ve vyrobe. Bohuzel je to klasicky priklad soucasyho sveta. Manazirci videli, ze endura se celkem dobre prodavaj, tak si ho zadali u externich firem zkonstruovat, aby ztlacili cenu tak si nechaj motor vyrabet na Taywanu, cenu nasadi jako by to bylo 100% Made in Germany a mysli so, ze si kazdej kvuli tem jejich trem pismenum sedne na prd***.Co jsem takhle na netu zaslechl, tak moc nejsou s prodeji spokojeny a proto BMW vazne uvazuje ukoncit vyrobu. A motor jednoduse prehrali na Husky. Z toho motoru zase tak odvazanej nejsem. Uchytny body na nesikovnych mistech, spojka na klice (nutnost hodne dobryho vyvazeni, otazkou je jak se pak meni lamely?), podivna konfigurace (spojka je prakticky na stejnym miste jak u klasickych mororu), vyvazovak na 50%, prestoze konkurence bezne vyvazuje jen 30%...

Itall (10) napsal 03.05.2010 v 18:19

Já na žádné převratné novinky nevěřím, vždy je to jen postupný vývoj. Koneckonců Jawa 20 a 21 Pionýr to také měly (a benzin tekl tam, kam měl ), ale u terénní motorky to má dost velký význam na snížení těžiště i rozložení váhy. Také, když se ti šplouchá několik kilo až u řídítek, nemůže to mít na ovladatelnost dobrý vliv. Jistě, teď s příchodem vstřikování s čerpadly už nemusí být nádrž vysoko, a to je velká příležitost zbavit motorky neduhů, které tam byly jen z nutnosti. Že i BMW vyrábí v Číně, to je smutný fakt, ale nemyslím, že se motoru chtějí zbavit. Ten motor přeci nepřišel z Číny, ale oni tam zavedli jeho výrobu kvůli nákladům, ne? Já jsem byl s HQ WR 250 celkem spokojený s kvalitou, motor měl parádní průběh výkonu i životnost. Ještě šestikvalt a lepší podvozek - aby to nebyla taková koza a mohla to být top motorka . Ale nebyla, tak jako asi žádná . Mimochodem, hrdlo nádrže se určitě dá udělat tak, aby vyhovovalo, i když je nádrž pod sedlem. Já jsem pro tuhle koncepci nadšený, páč na tohle řešení čekám už asi 10 let - o tom Vertemati jsem nevěděl.

moga (60) napsal 03.05.2010 v 14:41

To hrdlo na obvyklum miste neni od veci, nebot pri enduru je to vyhodny s ohledem na tankovani. Podobne to mely i ty prototypy TM. Ale s tou Vertematy je to betonovy. Da se na netu najit i patent, kde resili jak docilit toho, aby benzin tekl do karburatoru z nadrze pod urovni plovakovy komory.
Jeste pred BMW G450X nadrz pod sedlem mely BMW G650 Xchallenge, BMW G650 Xmoto a BMW G650 Xcountry. Nijak Husky nehanim, ale v ramci objektivity se jen snazim ukazat, ze na ty motorce z hlediska koncepce neni nic prevratnyho co by tu uz nebylo. O to s tim "sekun" "darnim" koleckem je tam predevsim proto, ze BMW ce potrebovalo toho motoru, vyrabenyho na taywanu u Kymca, zbavit a tak ho vnutila Husky. Jsem presvedcenej, ze kdyby si u Husky mohli vybrat, tak by takle motor nedelali, povsimnete si napr. tech hlinikovucj tahel prez ktery je motor pripevnen k ramu motocyklu. (dedoctvi BMW) Ve predu je zase motor upevnen prez drazaky puvodne u BMW nesouci kryt motoru. Osobne se domnivam, ze se ten motor BMW moc nepovedl. Mimochodem pro BMW ho konstruoval HC Concept z Rakouska (nebo se aspon tim vytahujou)

Itall (10) napsal 03.05.2010 v 10:52

moga: o Vertemati nevím, ale i tak: kde je dnes Vertemati? Takže to si asi také nikdo nekoupí. Husaberg jsem nějak neregistroval, ale jestli to má, pak je to také novinka (i BMW to měli vloni jako novinku). Ovšem hrdlo vpředu a nádrž vzadu, to je tedy vymoženost Byl bych rád, kdyby se tahle koncepce rozšířila a nebyla to jen jedna nebo dvě motorky. Aby bylo z čeho vybírat. Jde to pomalu .

moga (60) napsal 03.05.2010 v 06:59

To: Itall
Vertamati to mela a prodavala od roku 2000!!!
A Husaberg ma nadrz pod sedlem, prestoze je nalevaci otvor u krku rizeni,od roku 2009.

Itall (10) napsal 02.05.2010 v 20:14

moga: Novinka to je, páč to má pár motorek až teď. Prototypy mě nezajímají, zajímá mě motorka, kterou si můžu koupit. Až do teď to žádná terénní motorka neměla, jen vloni BMW.

moga (60) napsal 30.04.2010 v 21:29

To: Itall
To nerozporuju, ale neni to zadna prevratna novinka, jak jsem to uz psal nize. Vertemati to melo jiz v roce 2000!!! Ted to ma Husaberg, Benelli i BMW. Meli to i prvni 4T prototypz TM taky nekdy roce 1999 - 2000!!!

Itall (10) napsal 30.04.2010 v 09:37

moga: Kvůli kolečku HQ určitě mít lepší jízdní vlastnosti nebude, ale zásluhou nádrže pod sedlem určitě ano. Nemusí to být ani dramaticky, každý pokrok je dobrý. A já tvrdím, že lepší to bude znatelně.

PetrS (1) napsal 29.04.2010 v 16:12

Škoda, že ta největší výhoda, která plyne z toho, že BMW koupilo HQ, pro nás v ČR bude stejně k ničemu :/

slash87 (0) napsal 29.04.2010 v 11:03

toto nech si premna zamna vyrabaju pod znackou BMW a nie HQ... dufam ze do 2T sa nebudu starat lebo ma asi je..e

moga (60) napsal 29.04.2010 v 08:09

To: lubhrc
Nevim jestli si nekdy videl rez touhle pasazi u BMW G450X.
Ono to tak jednoduchy zase neni jak to na prvni pohled vypada. Navic to ta BMW G450X ma ulozeny v kuzelikovych loziskach a vsim co z toho vypliva. (spravne je predepnout, vyresit dobry tesneni...)Ono kdyby to bylo tak jednoduchy jak to na prvni pohled vypada, tak uz by to mely vsechny motorky davno.

Navrc.WR-F (34) napsal 29.04.2010 v 07:52

lubhrc> Takhle už to vypadá podstatně lip, ale ty plasty se mi furt nezdaj. Je to jak nosiče na bahno

lubospol (0) napsal 29.04.2010 v 07:48

vymena by nemela byt nijak slozita, podle me povolis matku sroubu a povitahnes ho z jedny strany kyvky a kolecko vysunes, samozrejme po povoleni retezu - myslim ze nikdo znas to doma nacas nedela.

co treba tohle
//www.thumpertalk.com/image/id/193176/width/1000/height/800
//cdn.thumpertalk.com/3/3c/1000x800px-3ccc5585_850239422_DdpEY-L.jpg

Navrc.WR-F (34) napsal 28.04.2010 v 19:49

"seku" pak "ndární" a mělo by se to spojit

Navrc.WR-F (34) napsal 28.04.2010 v 19:48

se-ku-nd-ár-ní. To už je celkem krutá cenzura, ne?

Navrc.WR-F (34) napsal 28.04.2010 v 19:48

ono se už nedá napsat ani píšete a sekundární kolečko?

moga (60) napsal 28.04.2010 v 19:05

Maly vysvetleni. Nevim proc, ale kdyz napicu s e k u n d a r n i tak se zobrazi k****. Snad to neni kvuli tomu, ze s e k u n d a r n i obsahuje k u n d a. Jestli ano, tak to je pak fakt blazinec!!!

moga (60) napsal 28.04.2010 v 15:59

Jeste k ty souososti osy kyvani kyvne vidlice a sekundarniho kolecka. Kdyz jsem psal jestli to v praxi prinasi nejakou pozorovotelnou vyhodu, tak jsem myslel na jizdni vlastnosti motocyklu. Samozrejme, ze ty vyhody s napnutim retezu behem properovani, moznost vypostit kladky, bouchani do kejvacky...uznavam. Ale ptam se jestli Husky bude mit kvuli tyhle konstrukci dramaticky lepsi jizdni vlastnosti. A tvrdim, ze NE.

Itall (10) napsal 28.04.2010 v 15:25

Netuším, jak je to zkonstruováno, ale výhoda kolečka v ose kyvky je jasná. Jestli se kvůli výměně kolečka vyndavá a půlí motor, tak ta výhoda zas tak jasná není... Ale to snad ne. To bych pak váhal s pořízením takového stroje, i když kolečko zas neměním tak často. Např. na GG250 jsem ho po 6200 km ještě neměnil a dlouho nebudu.

moga (60) napsal 28.04.2010 v 15:06

To Rimmerak, to s tim sekundarnim koleckam mas pravdu ale...
Vsechno to co jsi popasl je pravda, ale je otazkou jestli to vyvazi tu zasadni nevyhodu ze pri vymene sekundarniho kolecka rozeberes pulku motorky. CZ mela souosy sekunarni kolecko a osu kyvky uz na tom dvouvalci CZ125 v roce 1983.

Rimmerak (-8) napsal 28.04.2010 v 14:52

Hale, to kolečko v ose kyvky má ale podle mě kromě montáže samý výhody. Nebude tolik bouchat řetěz o lízátko kyvky a hlavně, při propružení zadního kola se nebude řetěz šponovat. Takže nebude muset mít takovej brutální průvěs jako krosky mají. Bude mít konstantní průvěs ať stojí motorka na stojanu nebo je nadoraz tlumič. To vidím jako velkou výhodu vzhledem k životnosti řetězu a riziku přetržení při závodu.

huskyman (4) napsal 27.04.2010 v 22:51

asi tak, nejlepší bude si počkat na ofiko test nebo na motorky, co budou v obchodech, tohle je jen fádně poplastovaný protototyp a už to tady spousta lidí odsoudila jako všechno špatně nebo že to je naprosto hnusný a nefunkční, což soudit dle fotek je docela odvážný... Taky mě to třeba štve že tam je motor BMW, ale to se asi dalo očekávat, že bmw a huska si nebudou konkurovat a pořád lepší kočkopes husqvarnobmw, než to, že kdyby BMW husqvarnu nekoupilo, tak se třeba huska taky nemusela vyrábět...

jirka89 (0) napsal 27.04.2010 v 21:36

Já bych ještě neházel flintu do žita a počkal si, až to někdo pořádně testne

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist