Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
docela se mi tyhle počiny Husqvarny zamlouvají, stejně jako ty koncepty Moab a Baja, až mi jednou už zdraví nedovolí terén, tak by se mi něco takového rozhodně líbilo
líbí se mi na ní ty pozůstatky pravé Husqvarny, přední kryty (chladiče) a lehký enduro zadek. Za mě za poněkud nový styl u nakedů ... Monstery atd. byly už okoukané.
No tak jako na koukání to popravdě fakt není , takže snad to bude alespoň dobře jezdit! Jinak hrozný , to je design, jak kdyby to někdo poválel a pak potunil v garáži...
Jen pro upřesnění: základní verze má předky nenastavitelné, zadek se dá nastavit přes pružinu. Osobně bych šel a připlatil bych si těch 40tis. za NUDA R která má plně nastavitelný zadní tlumič ohlins, plně nastavitelný předky sachs s vysokým zdvihem který budou na naše silnice bomba, třmeny brembo m4 co jedou v MS a tvrdší sedlo pro spotovní jízdu. Cena v komponentech na erku je asi 140 tis. tak to se viplatí. Co je bomba je servisní interval a to je 10000km při kterém se mění olej a kontrolují ventily. Znám kluka co má na bmw 800 nalítáno už 73000km, tak si myslím, že to bude držák. Čekám jak se oteplí abych se mohl svest, ale asi se v létě budu NUDIT
když byla ještě ve fázi konceptu, naskakovala mi vyrážka při pohledu na toto .. ANO, je to slátanina, je to neoriginální a divný, ale něco na tom stejně je
250 až 290t.kč za tuto slátaninu?! Kdo z vás si to koupí za ty "prachy"? poslední roky stojí design u motorek za pěkný ho... zlatý časy 90tých let, to byly pěkný stroje, dnes je to hnus
Nelíbí se mi ani trochu, příjde mi to úplně nijaký... můj názor je že by měli radši pustit ven BAJU páč to je fakt styl //www.motorkar...a-concept-20595.html
Zajímavé je především to, že když si němci /bmw/ usmyslí, že dostanou Husqvarnu do černých čísel,
tak to /asi/ jednoduše udělají, třebaže v této motorce není
nic co by nešlo běžně sehnat. Nebyl tenhle motor náhodou v našem chopperu Jawa650?
Už jsem s tím trapný, ale nemůžu nepoložit otázku: že je tady na vině zas ten trapný, předražený homologační proces ? Komu tento předpis vyhovuje?
Jestliže je demokracie (?), tak pokud se shodneme jako většina lidí, že ten předpis nechceme, tak musí být zrušen, nemam pravdu?
Měl jsem pár let Rko a v reálu je prostě pěkná, zvuk super, brzdy neskutečné, jezdí skvěle, co dodat ...
Co blbnete...design je výbornej... a motor mi dost dost připomíná Rotax s efkovejch BMW...
docela se mi tyhle počiny Husqvarny zamlouvají, stejně jako ty koncepty Moab a Baja, až mi jednou už zdraví nedovolí terén, tak by se mi něco takového rozhodně líbilo
Mi se docela líbí
Největší problém Husqvarny není ani v ceně, ani v designu a ani v tom, že je to BMW, bohužel ...
líbí se mi na ní ty pozůstatky pravé Husqvarny, přední kryty (chladiče) a lehký enduro zadek. Za mě za poněkud nový styl u nakedů ... Monstery atd. byly už okoukané.
tipnul bych, že víc lidí neodolá levnějšímu silnějšímu dorsu 1200, před lepší hmotností nudy.
jo, jsem si to splet, myslel jsem že to je ten co BMW dává do těch různejch spřátelenejch firem.
No tak jako na koukání to popravdě fakt není , takže snad to bude alespoň dobře jezdit! Jinak hrozný , to je design, jak kdyby to někdo poválel a pak potunil v garáži...
Jen pro upřesnění: základní verze má předky nenastavitelné, zadek se dá nastavit přes pružinu. Osobně bych šel a připlatil bych si těch 40tis. za NUDA R která má plně nastavitelný zadní tlumič ohlins, plně nastavitelný předky sachs s vysokým zdvihem který budou na naše silnice bomba, třmeny brembo m4 co jedou v MS a tvrdší sedlo pro spotovní jízdu. Cena v komponentech na erku je asi 140 tis. tak to se viplatí. Co je bomba je servisní interval a to je 10000km při kterém se mění olej a kontrolují ventily. Znám kluka co má na bmw 800 nalítáno už 73000km, tak si myslím, že to bude držák. Čekám jak se oteplí abych se mohl svest, ale asi se v létě budu NUDIT
Kizak> nudná silnice je jen když je nudnej řidič
Kdybych někdy přemýšlel o návratu na nudnou silnici, tak potom jedině na tomto.
Ani se nedivím, že Husquarny už nikdo nekupuje.
sorry, "vystihli"
Tím názvem vystlihli celou motorku, pro mě taky dost nuda.
když byla ještě ve fázi konceptu, naskakovala mi vyrážka při pohledu na toto .. ANO, je to slátanina, je to neoriginální a divný, ale něco na tom stejně je
Chtělo by to projet... Není to kdovíjaký designový skvost, ale něco na ní kurňa je.
250 až 290t.kč za tuto slátaninu?! Kdo z vás si to koupí za ty "prachy"? poslední roky stojí design u motorek za pěkný ho... zlatý časy 90tých let, to byly pěkný stroje, dnes je to hnus
nádherná sportovní mašina, sice jsem na pohodové mašiny ve stylu easy reader, ale musím uznat i dokonalost jiného druhu ježdění
Nelíbí se mi ani trochu, příjde mi to úplně nijaký... můj názor je že by měli radši pustit ven BAJU páč to je fakt styl //www.motorkar...a-concept-20595.html
to je přece motor BMW ty čopre.
dle textu v článku jsem pochopil že verze bez R nemá nastavitelnou přední vidlici? za čtvrt mega no.
to bylo pro nucleara
jojo, tenhle motor byl v čopru Jawa 650. Jen přidali jeden válec navíc, 30% výkonu, a vyměnili asi 95% součástek
300 tis.kč za Husqvarnu , hmm ... hodně štěstí
Začínám šetřit
Pěkný počin...
Zajímavé je především to, že když si němci /bmw/ usmyslí, že dostanou Husqvarnu do černých čísel,
tak to /asi/ jednoduše udělají, třebaže v této motorce není
nic co by nešlo běžně sehnat. Nebyl tenhle motor náhodou v našem chopperu Jawa650?
Už jsem s tím trapný, ale nemůžu nepoložit otázku: že je tady na vině zas ten trapný, předražený homologační proces ? Komu tento předpis vyhovuje?
Jestliže je demokracie (?), tak pokud se shodneme jako většina lidí, že ten předpis nechceme, tak musí být zrušen, nemam pravdu?
Zajímavá a jistě bude velmi zábavná. No, pěknej kandidát na potrápení, jen ty ceny jsou dost crazy.
si zas nějakej designér šlehnul
Mně se teda líbí fest