globalmoto_duben_nolan




Husaberg končí s motory s úhlem 70° - představil novinky 2013

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jara11x (0) napsal 13.08.2012 v 21:46

Sice divné,ale proč ne. Kdo nemá rád oranžovou volí modrou a pořád stejná raketa.

Monix (0) napsal 13.08.2012 v 15:27

Mě se ovladatelnost HSB s položeným válcem taky moc líbí, ale z pohledu ekonomiky fabriky jsem se divil, proč vyrábí dvoje motory, když se dá použít jeden pro dvě značky - určitě je výrazně levnější a na prodejnost to zásadní vliv mít nebude - třeba u aut je to běžné

Kovi (1) napsal 12.08.2012 v 21:24

Itall když jsi jel v životě tak maximálně na vratechh od stodoly tak tu radši nekomentuj,dle tebe letité vývoje motorů ty tu smeteš pod koberec behěm jedné věty co je lepší a horší

Joraell (3) napsal 11.08.2012 v 23:54

Kazdy kdo jel na otocenem motoru rekne ze ta motorka je skvela, agilni a ma to budoucnost, jenom troubove budou tvrdit ze standartni koncepce je lepsi. Tohle jednoznacne neni slepa cesta vyvoje a takto udelany dvoutakt by byl jeste jina pecka.

Petersonn (0) napsal 11.08.2012 v 08:09

Co ti přide jako nesmysl? Co sem se bavil tak to každý chválil. Spíš to je lepší koncepce a lidi na to slyší tak je museli přibrzdit aby se prodávala KTM. Já osobně si radši koupím ojetou s oočeným motorem než novou a to nejsou peníze rozhodující..

Itall (10) napsal 10.08.2012 v 21:56

Přišli na to, že to byl trošku nesmysl (ty převrácené motory). Slepé uličky se občas vyskytnou, ale tahle byla slepá dost okatě. Yamaha a BMW (Husqvarna) to, podle mě, vzali koncepčně za ten šikovnější konec - to se mi naopak zdá jako cesta.

Derrick (1) napsal 10.08.2012 v 21:22

Husaberg je a bude legenda endura

teamwhd (74) napsal 10.08.2012 v 10:07

Husaberg je moc velkej pojem na to aby ho někdo vyzmizíkoval

seikos (975) napsal 09.08.2012 v 18:07

Tak když KTM koupilo Husaberg, bylo všem jasný, že za účelem jeho postupného útlumu.
Obratem KTM sebralo Husabergu slogan "Ready to race", teď mu bere jeho vlastní vývoj. V roce 2014 představí jen barevně pozměněné modely a v roce 2015 třeba ohlásí že z nedostatku zájmu (o staré modely) utlumuje značku do ztracena

Wencas (0) napsal 09.08.2012 v 12:54

Oproti dvanáctkám krok zpátky stejně jako u KTM

bikerjarys (2) napsal 09.08.2012 v 12:38

tak dobrý..defakto modrý káči :D a že se jim ty KTMkový objemy hodily do krámu :DD (350, 501)

z-x-r (-9) napsal 09.08.2012 v 12:32

Vyborne konec paskvilu a zpet k zajetym vecem.

PiTtFiSh (0) napsal 09.08.2012 v 12:08

Jo tak tak 125 ve 2T by mě ale vůbec nevadila ,podobnost s KTM u 4T asi nebude čistě náhodná.

iVlada (80) napsal 09.08.2012 v 10:54

Troj11, mas recht kazdopadne bylo mysleno predstaveni koncepce a vlastne prvniho Husaru se sedmdesatkou v ramci vystavy EICMA Milano 2007. Roku 2008 uz byla predstavena modelova rada 2009. Diky za koment!

ZbyneKTM (1) napsal 09.08.2012 v 10:45

Ty jo, kick-start jako volitelnej doplnek z katalogu Powerparts...docela by me zajimala cena

Troj11 (4) napsal 09.08.2012 v 10:32

Stručně řečeno ze čtyřtaktních Husabergů se staly modré KTM jen bych poukázal za to, že přelomovej rok pro nástup obrácených motorů byl 2009 a ne 2007, jak je psáno na začátku článku




TOPlist