Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vládíku,
nevěřím, že se ti nekroutí huba při pomyšlení na to, že to má výkon stejný jako 250L, která je ovšem o minimálně 50 tisíc levnější. A navíc má servisní interval 12000 km... tohle koupí jenom opravdový blázen...
jsem zvědav na KTM 390 Adventure... bude mít 40 koní, lepší podvozek, dlouhý servisní interval a ve finále bude levnější...
Jo a k těm srovnáním i v dotazech: EXC 32km/h x 100mth = 3.200km kontrola či GO, tady 32.000km kontrola či GO. Holt píst se třemi kroužky a nižší komprese. A AJP ... ten zapomněl udělat 440ccm s motorem XR400R resp dnes Shineray/SWM. To by byla stará škola v novém kabátě ... ale není.
Tak kluci, víte jak to Honda s olejem má. XR600R 1000km. Skoro stejnej motor XL600LM nebo Domino 3000km. Ten 1000 je sportovní využití a 3000 hobík po polňačce. Nebo taky koncepčně stejné motory navíc s vačkou uloženou přímo v hliníku: DR350 30h a DR350S 6000km. Zase terén a silnice. Taky berte v potaz, že u oddělené náplně měníte necelej litr. Možná namontovat chladič oleje a zvětšit tím i objem potažmo i životnost. Takže hlavně s rozumem: pila kolem komína = měnim včas, expedice = přetahuji a další interval zkrátim jakožto výplach (nevyčerpané aditiva to na sebe navážou a jde to ven). Jo a taky počítaj, že to odškrtíme na cca 40HP
Ten oil bude pri pouzivani v terenu si myslim -schvalne prisne , na ceste podle me snese delsi interval tak 3t. v pohode .
Jinak to je problem povolit sroubek a nekde vymenit olej v pulce tripu ?
Škoda toho oleja...1000km je podla mna hrozne málo.
V prípade že by to malo aspon cca 30kW, výmenu oleja po 5000km a cenovku okolo 5000-6000€ tak by to bola paráda...
Olej po 1000km a 25k, to je velké zklamání. Navíc bude stát ranec Co z toho, že pěkně vypadá, v poměru cena/výkon mě vychází portugalské AJP mnohem líp. Je to škoda, když už něco takového chtěli v hondě udělat
A abychom věděli jaký <|> z nás dělá EU přikládám jeden obrázek z USA:
Vládíku,
nevěřím, že se ti nekroutí huba při pomyšlení na to, že to má výkon stejný jako 250L, která je ovšem o minimálně 50 tisíc levnější. A navíc má servisní interval 12000 km... tohle koupí jenom opravdový blázen...
jsem zvědav na KTM 390 Adventure... bude mít 40 koní, lepší podvozek, dlouhý servisní interval a ve finále bude levnější...
Jo a k těm srovnáním i v dotazech: EXC 32km/h x 100mth = 3.200km kontrola či GO, tady 32.000km kontrola či GO. Holt píst se třemi kroužky a nižší komprese. A AJP ... ten zapomněl udělat 440ccm s motorem XR400R resp dnes Shineray/SWM. To by byla stará škola v novém kabátě ... ale není.
Tak kluci, víte jak to Honda s olejem má. XR600R 1000km. Skoro stejnej motor XL600LM nebo Domino 3000km. Ten 1000 je sportovní využití a 3000 hobík po polňačce. Nebo taky koncepčně stejné motory navíc s vačkou uloženou přímo v hliníku: DR350 30h a DR350S 6000km. Zase terén a silnice. Taky berte v potaz, že u oddělené náplně měníte necelej litr. Možná namontovat chladič oleje a zvětšit tím i objem potažmo i životnost. Takže hlavně s rozumem: pila kolem komína = měnim včas, expedice = přetahuji a další interval zkrátim jakožto výplach (nevyčerpané aditiva to na sebe navážou a jde to ven). Jo a taky počítaj, že to odškrtíme na cca 40HP
Ten oil bude pri pouzivani v terenu si myslim -schvalne prisne , na ceste podle me snese delsi interval tak 3t. v pohode .
Jinak to je problem povolit sroubek a nekde vymenit olej v pulce tripu ?
Škoda toho oleja...1000km je podla mna hrozne málo.
V prípade že by to malo aspon cca 30kW, výmenu oleja po 5000km a cenovku okolo 5000-6000€ tak by to bola paráda...
Olej po 1000km a 25k, to je velké zklamání. Navíc bude stát ranec Co z toho, že pěkně vypadá, v poměru cena/výkon mě vychází portugalské AJP mnohem líp. Je to škoda, když už něco takového chtěli v hondě udělat