Ježíš to je hnusný! Koukám na 1, 4 a 6 fotku a vidim v tom jako bych měl na úzké kárce naloženou širokou dvoudvéřovou šatní skříň a snažil se jí někam odtlačit. Od zadku k nádrži jakš takš, ale ten předek hrůza. Proč motorku postavenou na 21" 18" s teréními ambicemi takhle zabijí.
Je to jako by jste před fešnou japonku postavíly tlustou prdelatou černošku.
Ve čtvrtek dopoledne na výstavišti jsem byl z Transalpa nadšenej a rozhodnutej ho hned v pátek objednat. Ovšem nadšení trvalo jen do okamžiku, než jsem se od importéra dozvěděl, že motorek bude málo. Prý místo června spíše pod vánoční stromeček. Děkuji, nechci, zůstanu u toho co mám...
Také jsem si na ni v Praze sednul a velmi mile mě překvapilo, jak je skvělá pozice při řízení. Velmi pohodlná! Na fotkách vypadá (souhlasím s ostatními) dost nudně. Pro mě osobně ale na výstavě překvapila příjemně i vzhledem. Má své charisma. Jsem velmi zvědavý na výsledek vašeho testu i na ostatní novináře. A jsem také zvědav na jakou cenovku se vyšplhá s nějakou výbavou, protože v základu to bude totálně okudlané. No šup šup, testujte!
Seděl a stál jsem na ni chvíli v Praze na výstavišti. Při mé výšce 185 cm vše absolutně v pohodě. Myslím že bude velmi žádaná a se svými parametry jedna z nejlepších v poměru cena výkon.
@Honzis děkuji za odpovědi
Neví někdo, jakou má baterku, zda klasickou gelovku nebo Li-Ion? Možnost ráfku bez použití duše? Dík
1 reakce
Baterku nevím (i když li-ionkou by se asi Honda chlubila, takže to šacuju na klasiku), ráfky jsou dušové.
Ahoj. Má ukazatel venkovní teploty? Děkuji za odpověď.
2 reakce
Na přístrojovce je kdeco, ale přesně tenhle ukazatel venkovní teploty jí chybí.
Ježíš to je hnusný! Koukám na 1, 4 a 6 fotku a vidim v tom jako bych měl na úzké kárce naloženou širokou dvoudvéřovou šatní skříň a snažil se jí někam odtlačit. Od zadku k nádrži jakš takš, ale ten předek hrůza. Proč motorku postavenou na 21" 18" s teréními ambicemi takhle zabijí.
Je to jako by jste před fešnou japonku postavíly tlustou prdelatou černošku.
1 reakce
prosim vs Tuareg 660 v offu? Dekuji
Ta olejová vana, svody a kat jsou tragédie. Do terénu nepoužitelný. Tohle je cesťák a ne enduro.
6 reakcí
Výhody a nevýhody nové pomocné kluzné spojky při pomalé jízdě na 1 v terénu a při normál cestovní rychlosti. Tak nějak oproti zvyku ze staré Afriky.
1 reakce
Normální antihoppingová spojka
Ve čtvrtek dopoledne na výstavišti jsem byl z Transalpa nadšenej a rozhodnutej ho hned v pátek objednat. Ovšem nadšení trvalo jen do okamžiku, než jsem se od importéra dozvěděl, že motorek bude málo. Prý místo června spíše pod vánoční stromeček. Děkuji, nechci, zůstanu u toho co mám...
Mě se líbí moc. Jenom škoda ,že si nevyhráli trošku s tím předním světlem. Už se těším ,až si ho vyzkouším.
Také jsem si na ni v Praze sednul a velmi mile mě překvapilo, jak je skvělá pozice při řízení. Velmi pohodlná! Na fotkách vypadá (souhlasím s ostatními) dost nudně. Pro mě osobně ale na výstavě překvapila příjemně i vzhledem. Má své charisma. Jsem velmi zvědavý na výsledek vašeho testu i na ostatní novináře. A jsem také zvědav na jakou cenovku se vyšplhá s nějakou výbavou, protože v základu to bude totálně okudlané. No šup šup, testujte!
4 reakce
Seděl a stál jsem na ni chvíli v Praze na výstavišti. Při mé výšce 185 cm vše absolutně v pohodě. Myslím že bude velmi žádaná a se svými parametry jedna z nejlepších v poměru cena výkon.
Ahojky, zaujímalo by ma, ako dopadne v priamom porovnaní nový Transaplp s Tenerkou?
Ďakujem :)
Rád si přečtu ( a případně i shlédnu) hodnoceni od Honzise, ale nic už to nezmění na tom, že jsem byl Transalpa v úterý objednat.
5 reakcí
Bude video prosím ?
1 reakce
Motorka má hodně dobré parametry, zkoušel jsem si na ni sednout na výstavě, všechno OK - ale má pro mě hodně nudný design
Je to takové terénní NCko.
2 reakce