globalmoto_duben_nolan




Srovnání naháčů střední třídy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
scott67 (76) napsal 24.02.2023 v 12:52+1

Motocykly byly donedávna krásný věci. Dnes připomínají hmyz.

SuperSic58 (1307) napsal 24.02.2023 v 04:35+1

Čím chtěj číňani konkurovat, když stojej stejně nebo i víc jak renomovaný značky? Na oko je nejhezčí to CB 650R, to je fakt parádní mašina. Škoda, že to má moc válců na svuj objem a tudíž mrtvej spodek. V testech jsou jí vyčítány otravné vibrace, a to je čtyřválec a Honda! :-o Trident je taky nádhernej a třívál bude zajímavější. Pecka je dvouválec u 07, tolik síly z tak malýho motoru už ze spodních otáček... Škoda, že ty světlomety Yamaze poslední dva roky nějak nejdou.. Ale furt to neni takovej průser jak u větších sestřiček z řady MT.. Novej Horny je takovej nevýraznej, vlažnej, tuctovej, ale věřim, že svezení to bude dobrý. SV nestárnoucí klasika a jedno z posledních véček. Jsem zvědavej na to nový GSX-S, vypadá to, že bude orientovaný spíš na masivní spodek a střed dle ne moc vyhnaných hodnot výkonu.

Fyro (121) napsal 23.02.2023 v 16:07+2

Na horneta jsem se byl podívat, design mě teda neuchvátil-Vypadá to takový jakoby laciný-Viděl jsem toho šedýho. Ale jezdit to bude určitě suprově o tom nepochybuju. Pokud klasický design tak CB650 R, To je velice hezká motorka v dané kategorii. Jezdí taky pěkně, ale čtyřválec se musí samozřejmě dost točit. Což třeba mě přijde jako dobrá zábava.
Z moderního designu jsem nakonec nejvíc přišel na chuť duku 790. Ze začátku se mi to teda moc nelíbilo, ale nějak jsem k tomu dozrál A jede to na můj vkus až dost…

Robertak (120) napsal 23.02.2023 v 16:03+2

novej hornet je hodně zajímavej na papíře, ale dizajn mě z obrázků a videí zatím moc nepřesvědčil.. asi to chce vidět naživo.. na CB650R jsem si se svýma 190cm/100kg přišel jako vosa na bonbónu, ale jinak je to moc pěkná mašina.. MT07 je fajn, ale taky není úplně pro větší kluky a výkonově už by mi ten CP2 v naháči asi nestačil - ne že bych byl nějakej závodník, ale občas prostě pospíchám.. od yamahy prostě cp3 nebo cp4 650 kawa mi přišla taková žádná a taky dost maličká, spíš mě dost oslovil z900.. suzuki sv650 jsem nejel, ale ta gsx8s m přijde zajímavá výkonově a dizajn mě nějak zásadně neuráží.. trident bude určitě super, ale taky nevypadá moc velikej a benelli a ostatní číňany neřeším..

takže z toho výběru, co je ve článku, bych šel asi do Horneta, ale reálně bych spíš asi nějakou kačku přihodil na nějakou 900 od naháče chci především zábavu a se svejma fyzickejma parametrama k tomu potřebuju nějakou tu porcičku krouťáčku, abych neměl pocit, že trápím malej motorek..

je to hrozný, jak se člověk rozmazlí a prostě chce něco, co nemá absolutně v provozu šanci využít, jen kvůli těm pár chvilkám, kdy za ten heft můžeš vzít a tlemit se do helmy, jak to táhne jako šílený, i když pak zbytek cesty jedeš normálně na slušňáka..

zzzmrzlinar (471) napsal 23.02.2023 v 12:27+1

Řekl bych, že hlavní poznání z článku je, že se tradiční výrobci snaží za každou cenu nepřipustit aby je prevalcovali "newcomers" Z Číny. Škoda, že (samozřejmě nikomu svůj názor nevnucuji) je Čina minimálně dohnala designem. Má oblíbená značka Suzuki je ošklivá už tradičně, hornet a MT jakbysmet. Vyloženě pěkná není žádná s výjimkou asi Triumpha a z nekterych uhlu cb650 a Kawasaki 650

puod (50) napsal 23.02.2023 v 10:07

Komu se nelibí vzhledově MT07, má možnost jít do XSR700, když už je ve výběru CB650R nebo SV.

LiborEK85 (3) napsal 23.02.2023 v 02:15+3

Na nového HORNETA jsem se byl podívat, ale do oka mi na prodejně padla CB650R . Od té doby na ní pořád myslím .

CB600 (23) napsal 22.02.2023 v 20:06

Jinak ještě teda k té SV650, Suzuki na své domovské stránce www.suzuki.cz uvádí výkon 73 koní a né 75....

CB600 (23) napsal 22.02.2023 v 19:53+1

Ty kráso, čínská CFMOTO dražší než Džama.... To fakt nechceš

Jofré (211) napsal 22.02.2023 v 19:28+3

Kromě Benelli to vidím jako přehlídku oplastovaných vetřelců.

faux4 (34) napsal 22.02.2023 v 17:56+7

Chybí mi tu na konci článku anketa "kterou byste vybrali" .. abych mohl zaškrtnout CB650R..

1 reakce

FilipT
FilipT 23.02.2023 v 18:14

Díky za tip, příště dáme!


Brukev (850) napsal 22.02.2023 v 17:20+1

Kdybych si mohl vybrat, tak z nahacu střední třídy bych vzal Super Duke 1290 R

nevo7 (95) napsal 22.02.2023 v 17:15+3

Pekné porovnanie. Takto by to mohlo byť porovnané aj medzi litrovými naháčmi, 500vkami, heritage či cestovnou triedou a cestovnými endurami.

Dal by som na koniec zhrnutie pre zákazníka /excelový víťaz/, ktorá motorka, na základe zobrazených tabuliek + základnej výbavy čo ponúka v základnej cene /TFT - spárovanie, QS, vyhrievané rukoväte, ... pravdaže v základe, nie za príplatok/, vychádza ako jasná kúpa. To, že si niekto kúpi drahšiu Ducati, alebo Street twin, lebo sa mu ľúbi či lepšie na tom sedí, neberiem do úvahy.

Simier (142) napsal 22.02.2023 v 16:18+1

Nemyslel bych, že to někdy řeknu, ale čistě podle vzhledu (na nakedy moc nejsem) se mi líbí Benelka. Sice ten vehement na zadnim kole to kazí, ale jinak je znát italský design! Nicméně je těžká a drahá. Hornet má parádní parametry a cenu, navíc jsem rád, že má alespoň červený rám a vidlici (ta bílá varianta), jinak vypadá celkem nudně. Takže vyvstává otázka jestli je Benelli za tu cenu vůbec konkurence schopná. Přeci jen renomé ostatních značek je vyšší a CFmoto do toho marketingově šlape taky fest. Je fajn, že je z čeho vybírat!

Sir_CHerokee (117) napsal 22.02.2023 v 14:59+4

Pořád mi nejlépe vychází Honda CB650R...jediný 4 válec. Jen má jednu nevýhodu...tovární tvrdé nastavení a k tomu nenastavitelný podvozek. Na našich cestách mě z ní bolela záda. Jinak super stroj.

pavkre (0) napsal 22.02.2023 v 14:37

V článku je napsaný, že všechny motorky ve výběru mají obrácenou přední vidlici. Ale co vím tak minimálně 3 z nich mají klasickou, ne? SV650, MT-07, Z650..??

1 reakce

FilipT
FilipT 23.02.2023 v 18:21

Omluva, opraveno.


RX800 (5) napsal 22.02.2023 v 13:45+5

Jako čekal jsem že cf moto bude teda výrazně levnější než konkurence z Japonska, podle mě by to koupil akorát blázen když za méně nebo trochu vice mužů mít suzuki nebo hondu...

JoskaH (444) napsal 22.02.2023 v 13:41+2

Nový Hornet (nebo spíš “Hornet”?, to je fuk…) je jsně udělán na hranici možnosti seškrcení na A2, Honda by byla pitomá, kdyby to udělala v této třídě jinak.
Výkon - váha - cena ? No vypadá to, že konkurenci co do prodejů rozemele.

TryznitelDemonu (25) napsal 22.02.2023 v 12:24

Z nahacu stredni tridy bych bral Sportstera.

MartasUS (109) napsal 22.02.2023 v 11:38+1

Než sem čuchnul k endurům tak sem byl na naháče (naháče motorky- nejsem teplej ) a tyhle opravdu skoro všechny jsou fešáci. To CB krapet víc

Dablicek200Mph (298) napsal 22.02.2023 v 11:38+7

Já bych měl výběr jasný - CB650R

valsidalxam (37) napsal 22.02.2023 v 11:26

Keby na tom neboli nálepky s logom výrobcu, tak u mňa asi čisto podľa dizajnu Triumph a (bože odpusť ) CF-Moto.
Ked tam tie logá človek zohľadní, tak sa to trochu prehádže.
A ked si človek pozrie pomer výkon- hmotnosť (a na moje velké počudovanie aj cena ), tak aj keby som chcel takéhoto naháča, tak by som zas skončil u Hondy. Co tam tí ľudia berú menšie výplaty a viac musia makať jak v iných motorkárňach , že im to vychádza ?

31081 (670) napsal 22.02.2023 v 10:32+1

Kdybych byl na naháče v této třídě,asi bych si vybral.Až na tu MT-07( a to jsem Yamahák) jsou všechny pěkné.MT-07-Ten ksicht a to že vypadá jak 125ka by mě vadilo

JardaBar (164) napsal 22.02.2023 v 10:16

Cituji: "čtyřválce jsou točivější a dávají vyšší výkon na úkor nižšího točivého momentu než dvouválce"
NESOUHLASÍM s pasáží o točivém momentu. Ono je totiž třeba zohlednit objem. (např. 650ka CBčko vs 750 Hornet je objemově už dost velký rozdíl).

Když se podívám na Yamahu Fazer 8 (objem 779 cm3), měla 78kW (104 koní) a 82Nm ( !!! ). Která zde uváděná dvouválcová motorka takový točák má??!! Žádná. Viz. přiložený obrázek.
Nejblíže je Suzuki 8S s prakticky stejným objemem (776 cm3) nabízí 78Nm.

jardusking (112) napsal 22.02.2023 v 10:01+2

No, kdyby ten článek nazvali "Srovnání naháčů nižší střední třídy", pak by byl výběr naprosto adekvátní. Viz. koment K167 a mně tam třeba chybí Tuono 660, jenže to nemá rám ze svařených trubek a není to vyložený low cost, jako tento výběr motorek. Takže nižší střední a srovnání naprosto cajk.
Na druhou stranu, chápu redakci, že pak by tam toho bylo hodně. Vlastně srovnání dobrý, jen název článku špatně

K167 (1471) napsal 22.02.2023 v 09:48+3

Srovnání moc pěkné, ale nezlobte se na mě, tento argument ...:

"A které modely jsme do podrobnějšího srovnání nezařadili? Především kvůli ceně přes 230 tisíc je to dvojice devítistovek BMW F900R a KTM Duke 790 a 890, které cenově i výkonově už přeci jen zasahují do vyšší kategorie a aspirují spíš na porovnání s devítistovkami a litrovými naháči."

... za mě prostě v případě KTM Duke 790/2023 nedává vůbec smysl a ve srovnání by měl být. Ceníková cena 231900 Kč, zdvihový objem 799 ccm, výkon 70 kW.

Kde jinde by tahle motorka měla být než ve "střední třídě"?

5 reakcí

FilipT
FilipT 23.02.2023 v 18:19

Bohužel někde autor musí udělat ostrý řez, aby porovnání mělo smysl, v tomto případě jsem jako striktní parametr výběru zvolil cenu. Srovnávání strojů jako Z650 a F900R (která by tam jasně patřila, pokud by tam byla KTM) už by prostě nemělo smysl. I proto v článku doporučuji využít porovnávač v našem katalogu motocyklů a naklikat si modely dle libosti.





TOPlist