Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jen poznámka, tolik lidí včetně mě před dvěma lety tvrdilo, jak je ten novej fároš vzhledově příšernej, že je to krok zpět atd..A teď se myslím hodně líbí..To je známka dobrého designu, ne uchvátit na první pohled a okoukat se za týden, ale být atraktivní i za dva roky.
Jinak, strašně bych chtěl automat, ale s variantou klasickýho řazení s klasickou spojkou.
To Marex:
To by mě zajímalo, kde se ti pánové chvástali, že představí nový superbike..?
Pokud vím, dokud nepadne embargo, nikdo z žádné značky nepotvrdí, co bude nového a co ne, takže nemel kraviny.
Ta dvouspojková převodovka asi skutečně bude, ale nebude to styl jako DN-01, ale jako DSG u koncernu VW. 3 sudé rychlosti přes jednu a 3 liché přes druhou spojku na jedné společné ose. Technicky to bude zatraceně složitá věc, doufám že se s tím Honda popere aby to mělo dostatečnou životnost. Předpokladem je, že převodovka nebude tolik trpět jako u klasické spojky, problémem asi bude pokud elektronika nesprávně odhadne kterou rychlost má na druhé ose předpřipravit a taky hmotnost motoru se určitě hodně zvedne. Ale věřím že to bude podobně promakané jako u DSG. Tím ale neříkám že bych to chtěl
Řazení na motorce patří k těm nejlepším zážitkům, které se dají zažít na jednostopém vozidle. Meziplyn, podřadit, nechat sklouznot suchou spojku, zadek si čapne, a tradááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá. Tak jednoduché. Teď začnou čarovat s automaty a za 20 let "objeví" novinku. Manuální řazení
Hehe. Musím se smát tomu, jak se letos pánové od hondy chvástali, že pošlou na trh nejlepší superbike na světě...teď už tomu rozumím. Ty barvičky tomu konečně dodají rychlost...
Nejočekávanější novinka bude stejně v4, ať už má nahradit SuperBlackbird, PanEuropean či cokoliv. Ten bude mít podle všeho dvojitou spojku s automatickým či poloautomatickým přepínáním, podobně jako dn-01 či Aprilia Mana. Tedy žádná páčka na levém řídítku nebo u levé stupačky . Názorně na //www.youtube.com/watch?v=Lwm-6TXXYKI Honda tvrdí, že tím zjemní chod motoru, ale nevím o nikom, kdo by si kupoval mašinu s 200 kobylami aby se na ni pak vezl jak na skůtru . Pravda, běžné řazení rychlostí je už asi zastaralá technologie, ale spalovací motor snad ne? No, uvidíme, jestli vyrobí i pár "muzejních kusů" s klasickým řazením pro kluky ze staré školy
grifindoor ještě jsi to nepochopil, Honda je Honda.
Celkem se mi ta kosmetika líbí, ale ta oranžovo-stříbrná RR mi přijde jak služební moto moderního silničáře . A vůbec my chceme nové VFR
Honda je hujda, Honda je bídná, od tý doby, co hraje v motoGP druhý housle, to de s hujdou nějak z kopce, ta zahořklost se asi přenáší do sériový výroby..
Fajn, že k CBF půjde dokoupit spojler ke kapotáži, usměrňující vzduch k rukám. Ačkoliv, není to to samé, co je k tisícovce?
Barevné kombinace celkem nápadité
pekné kusy a co třeba evo 6??? víte už nekdo něco měla vyjít 2009 a furt nic
to RRo v oranžovo stříbrné - uplně nejlepší :)
1000 rr se jim fakt povedlo
Jen poznámka, tolik lidí včetně mě před dvěma lety tvrdilo, jak je ten novej fároš vzhledově příšernej, že je to krok zpět atd..A teď se myslím hodně líbí..To je známka dobrého designu, ne uchvátit na první pohled a okoukat se za týden, ale být atraktivní i za dva roky.
Jinak, strašně bych chtěl automat, ale s variantou klasickýho řazení s klasickou spojkou.
To Marex:
To by mě zajímalo, kde se ti pánové chvástali, že představí nový superbike..?
Pokud vím, dokud nepadne embargo, nikdo z žádné značky nepotvrdí, co bude nového a co ne, takže nemel kraviny.
Ta dvouspojková převodovka asi skutečně bude, ale nebude to styl jako DN-01, ale jako DSG u koncernu VW. 3 sudé rychlosti přes jednu a 3 liché přes druhou spojku na jedné společné ose. Technicky to bude zatraceně složitá věc, doufám že se s tím Honda popere aby to mělo dostatečnou životnost. Předpokladem je, že převodovka nebude tolik trpět jako u klasické spojky, problémem asi bude pokud elektronika nesprávně odhadne kterou rychlost má na druhé ose předpřipravit a taky hmotnost motoru se určitě hodně zvedne. Ale věřím že to bude podobně promakané jako u DSG. Tím ale neříkám že bych to chtěl
Řazení na motorce patří k těm nejlepším zážitkům, které se dají zažít na jednostopém vozidle. Meziplyn, podřadit, nechat sklouznot suchou spojku, zadek si čapne, a tradááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá. Tak jednoduché. Teď začnou čarovat s automaty a za 20 let "objeví" novinku. Manuální řazení
Hehe. Musím se smát tomu, jak se letos pánové od hondy chvástali, že pošlou na trh nejlepší superbike na světě...teď už tomu rozumím. Ty barvičky tomu konečně dodají rychlost...
Nejočekávanější novinka bude stejně v4, ať už má nahradit SuperBlackbird, PanEuropean či cokoliv. Ten bude mít podle všeho dvojitou spojku s automatickým či poloautomatickým přepínáním, podobně jako dn-01 či Aprilia Mana. Tedy žádná páčka na levém řídítku nebo u levé stupačky . Názorně na //www.youtube.com/watch?v=Lwm-6TXXYKI Honda tvrdí, že tím zjemní chod motoru, ale nevím o nikom, kdo by si kupoval mašinu s 200 kobylami aby se na ni pak vezl jak na skůtru . Pravda, běžné řazení rychlostí je už asi zastaralá technologie, ale spalovací motor snad ne? No, uvidíme, jestli vyrobí i pár "muzejních kusů" s klasickým řazením pro kluky ze staré školy
asi jsem se zamiloval
grifindoor ještě jsi to nepochopil, Honda je Honda.
Celkem se mi ta kosmetika líbí, ale ta oranžovo-stříbrná RR mi přijde jak služební moto moderního silničáře . A vůbec my chceme nové VFR
Hmh hm hm hm
To Grifindor:
...I Ty rozumbrado...
Honda je hujda, Honda je bídná, od tý doby, co hraje v motoGP druhý housle, to de s hujdou nějak z kopce, ta zahořklost se asi přenáší do sériový výroby..
hm hm hm
hm hm
rokosi: Kdyby jenom ta metla.
Konečně Fároš dostal sportovní kabát..Páč ta vínová metla byla (je) katastrofa..
CEBECKO s ejim povedlo
Fároš je pořád krásnější a krásnější Není třeba měnit dokonalé
Honda je sice Honda, ale tohle nejsou žádný novinky, jen nový šminky na starou kůži
super
CBF 1000 bude taký nové trošku více do sportovna...těším se
Docela to jde, jen by to chtělo nové VFR a CBF1000 už je taky nějakej pátek beze změn...(
Fajn, že k CBF půjde dokoupit spojler ke kapotáži, usměrňující vzduch k rukám. Ačkoliv, není to to samé, co je k tisícovce?
Barevné kombinace celkem nápadité
hm
Fandím té oranžovo - stříbrné kombinaci. To je moje barvička
to: SiSpo - prej novinky jak VEMENO
Tady aspoň není nuda
kurňa, to jsou novinky jako vemeno
CBF - černá nádrž, bílí předek KATASTROFA
černozlatej faryk ujde ale měli tam dát aspoň ukazatel kvaltu, měli ny o mínus v testech míň
My chceme nové vefro