Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za je to jen o prestizi... Kdyz si nekdo Farose poradne vymazli tak mu to vyjde levneji. daleko levneji a udela to stejnou sluzbu... Tady jde jen o to ze jooo mam zavodni repliku jsem hustokrutej borec nic vic... Ale ju schvaluju to jinak aspon je na trhu neco co ostatni vyrobci nemaji...
Trosku moc zbytecnych superlativu na strane redaktora i honda-sefa. Jinak pri cene 100000€ je uz skoro jedno, jestli ma motorka homologaci nebo ne. Kolik majitelu NR na sve motorce jezdi po silnici?
Navic pridanim veci do provozu ztrati motorka vyhodu kompaktnosti motoru i celku. Starter, alternator nafouknou motor, katalyzatory a hlukove klapky, tlumic vyfuku alespon 8-9 litru, odkryta sucha spojka pres japonske hlukove normy neprojde, povinne ABS od 2014, filtr s aktivnim uhlim...
No uvidime, jak se s tim poperou.
imoladu: ta nejmenovaná firma bude muset na konci projektu zveřejnit účto a jsem zvědav, zda ty "všechny plánované kusy již zamluveny" budou i zaplaceny (zákazníkem, ne mnou a tebou přes slavnou EU).
Nikdy se neudává cena speciálu Moto GP .Vždyť ani samotná HONDA neví kolik vlastně ta mašina stojí . Proto si jí nemůže nikdo koupit . Ta replika nebude asi uvnitř vůbec podobná tomu speciálu . Škoda ,že tato mašina skončí někde v garaži . Vždyť je jen málo pilotu kteří zvládnou dneštní sportovní mašiny ...
Poslední superbik byl HONDA VFR 750 RC 30 ...
Interceptor - nikdo si tu motorku nekoupí na pořádnou jízdu,nevyužije ji, koupí ji kvůli designu a výjmečnosti. Jediné co by mě na této replice zajímalo jsou brzdy a podvozek. A závodně stavěný produkční litr je v takové kvalitě, že ho dokáže vyždímat na opravdu dobré časy jen málokdo. A toto procento jezdců si tuhle motorku určitě nekoupí ..
Takže si troufnu říct, že závodní motorka obsahu litru bude na okruhu jen o málo pomalejší než tento homologovaný, výkonově a zvukově omezený speciál, který stojí 100tis euro
Reakce na: SPV (81.19.4.xxx) napsal 23.11.12 v 12:33:
_____________
Řekl bych, že rozdíl je hlavně v tom, do jakého prostředí je motorka stavěná. Ty závody MotoGP představují extrémní zátěž materiálů. Jen si třeba porovnej závodní a silniční sportovní pneumatiky. Vzít na silnici čistě sportovní slicky, tak budou fungovat hůře než sportovně cestovní gumy, protože jsou dělané na mnohem tvrdší podmínky a nedostaneš je ani na provozní teplotu.
S jejich rospočtem mohou využít top materiály, ideální na civilní užití, což je zajímavé, ale absence sériové výroby a ta cena z toho dělá téměř nedosažitelnou položku.
Motorka pro MotoGP bude stát 1 mil, ale motorka stejné kvality pro provoz, kde se musí zaplatit i homologace bude stát ,,jen" do 100 tis ? To si týmy rovnou můžou koupit silníční verzi, kterou za párset tisíc upraví, a ještě jim zbude. A nebo spíš sériová bude mít hodně daleko do originál CRT.
Jak může Suzuki říct, že by chtěli do Superbiků s tímto motocyklem, a zároveň mít jen jeho několika málo kusovou výrobu? Když by šli do SBK, tak by museli vyrobit tisíce kusů, aby splnili podmínky.
Ostatně, kolikrát už jsme slyšeli od Hondy, že vyrobí kopii závoďáku na silnici??? Naposledy se tak stalo v 90´letech.
freddy32:ber ten milion za CRT jako bernou minci.Aktuální model ti stejně nikdo nenacení a jsou to odhady.
Jinak za mě super.Stačilo by mi těch pár vrtů na Moravě a už tu Desmosedici mam a čekam na tohle a je mi uplně jedno,že na tom jezdim jak pos.anej.To by si museli vyřešit v hlavě ty co by mi to nepřáli sami...
charlie.vtx1800 : ceny většiny strojů v Moto GP byly před pár lety uvedeny tuším v jednom čísle časopisu Supermoto, kde je také redaktor měl možnost otestovat na okruhu.
charlievtx1800: já sem se nikde v článku nedočet kolik stojí speciál MotoGP. jestli je pro tebe relevantní částka udávaná za tu podivnou kopii tak to potom jo
Za je to jen o prestizi... Kdyz si nekdo Farose poradne vymazli tak mu to vyjde levneji. daleko levneji a udela to stejnou sluzbu... Tady jde jen o to ze jooo mam zavodni repliku jsem hustokrutej borec nic vic... Ale ju schvaluju to jinak aspon je na trhu neco co ostatni vyrobci nemaji...
Trosku moc zbytecnych superlativu na strane redaktora i honda-sefa. Jinak pri cene 100000€ je uz skoro jedno, jestli ma motorka homologaci nebo ne. Kolik majitelu NR na sve motorce jezdi po silnici?
Navic pridanim veci do provozu ztrati motorka vyhodu kompaktnosti motoru i celku. Starter, alternator nafouknou motor, katalyzatory a hlukove klapky, tlumic vyfuku alespon 8-9 litru, odkryta sucha spojka pres japonske hlukove normy neprojde, povinne ABS od 2014, filtr s aktivnim uhlim...
No uvidime, jak se s tim poperou.
imoladu: ta nejmenovaná firma bude muset na konci projektu zveřejnit účto a jsem zvědav, zda ty "všechny plánované kusy již zamluveny" budou i zaplaceny (zákazníkem, ne mnou a tebou přes slavnou EU).
Nikdy se neudává cena speciálu Moto GP .Vždyť ani samotná HONDA neví kolik vlastně ta mašina stojí . Proto si jí nemůže nikdo koupit . Ta replika nebude asi uvnitř vůbec podobná tomu speciálu . Škoda ,že tato mašina skončí někde v garaži . Vždyť je jen málo pilotu kteří zvládnou dneštní sportovní mašiny ...
Poslední superbik byl HONDA VFR 750 RC 30 ...
Cena srovnatelná s jedním českým motocyklem,takže když se prodá v Čechách tak proč by nešla na odbyt Honda ve světě.
Musím říct babičce, aby mi upletla dost velkou ponožku nad krb aby se mi tam vešla, už píšu santovi tuhle raketu bych teda bral
Interceptor - nikdo si tu motorku nekoupí na pořádnou jízdu,nevyužije ji, koupí ji kvůli designu a výjmečnosti. Jediné co by mě na této replice zajímalo jsou brzdy a podvozek. A závodně stavěný produkční litr je v takové kvalitě, že ho dokáže vyždímat na opravdu dobré časy jen málokdo. A toto procento jezdců si tuhle motorku určitě nekoupí ..
Takže si troufnu říct, že závodní motorka obsahu litru bude na okruhu jen o málo pomalejší než tento homologovaný, výkonově a zvukově omezený speciál, který stojí 100tis euro
demolition dave- no to asi ne
Reakce na: SPV (81.19.4.xxx) napsal 23.11.12 v 12:33:
_____________
Řekl bych, že rozdíl je hlavně v tom, do jakého prostředí je motorka stavěná. Ty závody MotoGP představují extrémní zátěž materiálů. Jen si třeba porovnej závodní a silniční sportovní pneumatiky. Vzít na silnici čistě sportovní slicky, tak budou fungovat hůře než sportovně cestovní gumy, protože jsou dělané na mnohem tvrdší podmínky a nedostaneš je ani na provozní teplotu.
S jejich rospočtem mohou využít top materiály, ideální na civilní užití, což je zajímavé, ale absence sériové výroby a ta cena z toho dělá téměř nedosažitelnou položku.
Dvojnásobek ceny Sedici? Tak sice se mi to líbí,ale bral bych radši DESMOSEDICI!!
fandím jim, doba na takové stroje je pryč...
Jinak zmíněné VTR1000SP je výborná motorka, která snad ani nebyla Hondou..., tak nekompromisní a jedinečná.
Motorka pro MotoGP bude stát 1 mil, ale motorka stejné kvality pro provoz, kde se musí zaplatit i homologace bude stát ,,jen" do 100 tis ? To si týmy rovnou můžou koupit silníční verzi, kterou za párset tisíc upraví, a ještě jim zbude. A nebo spíš sériová bude mít hodně daleko do originál CRT.
Jak může Suzuki říct, že by chtěli do Superbiků s tímto motocyklem, a zároveň mít jen jeho několika málo kusovou výrobu? Když by šli do SBK, tak by museli vyrobit tisíce kusů, aby splnili podmínky.
Ostatně, kolikrát už jsme slyšeli od Hondy, že vyrobí kopii závoďáku na silnici??? Naposledy se tak stalo v 90´letech.
Za ty peníze ne ,uplně stejně mě poslouží závodně postavená gsx-r..
sakra, číst v tom japonskym časáku musí být taky zážitek
Prezident Hondy - Tetsuo Suzuki
gorkin: a ste sa stavim ze jazdi na Yamahe v kombineze Kawasaki
freddy32:ber ten milion za CRT jako bernou minci.Aktuální model ti stejně nikdo nenacení a jsou to odhady.
Jinak za mě super.Stačilo by mi těch pár vrtů na Moravě a už tu Desmosedici mam a čekam na tohle a je mi uplně jedno,že na tom jezdim jak pos.anej.To by si museli vyřešit v hlavě ty co by mi to nepřáli sami...
Já jsem šťastnej jako blecha. Konečně se u Hondy zase něco děje. Noo, nechme se překvapit
Místo v garáži bych pro tu RCV měl ale tak nějak ty žetony na ní nedám do kupy
Tetsua Suzuki ve vedení HRC
to je nějaká provokace nee
obavam se ze ji stihne podobny osud jako NR750. Cena kosmicka a skutecnost bude vzhlizet k ocekavanim. Redukce ceny je tu obrovska.
vtr je prsote krasna klasika ale ten "asi" design nove je humus a to ja vetsinou zkousnu kde co
charlie.vtx1800 : ceny většiny strojů v Moto GP byly před pár lety uvedeny tuším v jednom čísle časopisu Supermoto, kde je také redaktor měl možnost otestovat na okruhu.
charlievtx1800: já sem se nikde v článku nedočet kolik stojí speciál MotoGP. jestli je pro tebe relevantní částka udávaná za tu podivnou kopii tak to potom jo
Za ty prachy...jich asi bude jen pár pro dětičky šejků
A máme odpověď na otázku v nedávno založeném vlákně - kolik že stojí speciál GP.