globalmoto_duben_nolan




Potvrzeno: přijde nová Honda Africa Twin!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bulldogbiker (-3) napsal 15.11.2015 v 10:23

je luxusní koupím to !!

McAntos (36) napsal 07.07.2015 v 09:56

Abajovec:
Take jsem Hondar a vic nez se muze zdat a to co pozadujes to presne je Crosstourer v automatu. Ja jsem se na tom svezl a kdyz jsem zpatky usedl na svoji motorku tak jsem byl nastrvanej, ze musim radit.
Ze segmentu do ktereho cili Afrikca jiz vypadlo HP2 a Superenduro, me oblibene, a proto zde ma sanci na velke prodeje.
Tyto motorky davaji smysl, pro chasniky kteri take chteji jezdit v terenu, protoze CRF 450 by rozlomili.
K te hmotnosti, na Superenduru uz relativne nic sundat nelze, cross plasty a svetlo, jeden kotouc v predu atd. a sucha hmotnost 185 Kg.
Africa uz od pohledu je postavena na dlouhou zivotnost stejne jako predchudce proto bych povazoval za velky uspech hmotnost 195 Kg a automat 205 Kg.
Se Superendurem jsem jel na zvlacenem poli 170 a ani jednou jsem v terenu nemel pocit, ze bych se se svymi schopnostmi byl schopen priblizit vykonovemu limitu 100 koni .
Africa bude super stroj a uz se na ni moc tesim

Abajovec (19) napsal 07.07.2015 v 00:21

Pod 220kg nevěřím.
A 100k zde očekávaných, je málo, když konkurence má 160.
A to jsem honďák
Chtělo by to 150 k výkonu, ať se s plnou výbavou a ve dvou dají jezdit i kopce v Alpách, přece to neudete používat jako krosku.
Jde snad o cenduro.

sullda (0) napsal 24.06.2015 v 09:36

Su zvědavé co to bude zač
//www.motorradonline.de/artikelvorschau/modellpraesentation-africa-twin/661214

Left (30) napsal 05.06.2015 v 22:34

Já nevím, možná že máš pravdu, možná jen lidi stroje jako popisuješ(univerzální lehké endurko na rozbitou cestu, pole i dálku) nekupují, protože zkátka nemají tu možnost. Těžko se stane populárním a oblíbeným něco, co jak se domnívám hodně lidí chce, ale nemá zkrátka možnost si koupit. Třeba jedno z mála civilních cestovních endurek CRF 250L se prodává a to i v ČR velmi dobře(dle slov dealera), taky ji máme doma. Bohužel bratříček CRF450L , kterého bychom bývali měli raději, zkrátka není. Proto se momentálně tolik lidí utíká ke scramblerům-předchůdcům cest. endur. Věřím, že objevit se nyní na truhu např.nový BMW R80/120GS Basic, prodával by se velmi dobře - nyní když je retro tak " IN "
//www.coroflot.com/Obiboi/BMW-R-120-PD-SPIRIT

Georgik (76) napsal 05.06.2015 v 07:57

Legenda - o tom žádná. Kdo čeká přímého potomka, bude asi zklamán. Je to stejné jako s pláčem nad chybějícím lehkým cestovním endurkem cca 450ccm u ostatních tradičních značek. Odpověď na otázku proč je dost jednoduchá. On to už dneska nikdo nechce. Ortodoxních enduristů jako šafránu a ti navíc spíš šáhnou po vostrým enduru. Zbytek "cestovatelů" sáhne logicky po litru. Tak to prostě je. A vyrobit lehké, kvalitní, univerzální enduro s maloobjemem a prodávat to v relativně malých seriích za slušnou cenu není možný.

Left (30) napsal 28.05.2015 v 13:43

Proč proboha objem litr? Na cestování dálek je dvouvál 700-800ccm víc jak dostačující a mezi větším objemem a rostoucí hmotností je přímá úměra.Cestovat lze i na 450ccm, ne však jezdit v terenu s autobusem. Docela pochybuju, že nová Afra bude lehčí než ta původní, natož aby se rovnala odolností,bezporuchovostí a nenáročným servisem a krouťákem v nízkých otáčkách nyní očividně řadového motoru. Ale už 2 roky se všude píší jen dohady - nějak podezřele dlouho už ji Honda uvádí na trh, že by se koncept v praxi neosvědčil a musel se přepracovat? Tak držím palce, snad se dočkáme překvapení příjemného. Tj. adventure dual sport bike bez spojky ze skůtru, plně stavitelného podvozku, skvělého motoru a konečně po letech skutečného nástupce královny kategorie CESTOVNÍ ENDURO

PetrAT (74) napsal 28.05.2015 v 10:10

Neočekávám nic co by mělo souvislost s Dakarem a HRC
Bude to Honda, snad lepší než to co předvádějí doposud
Ale asi nic, co by ohromilo svět tak jako třeba LC8

yeaah (1) napsal 26.05.2015 v 16:43

Ted sem ve Statech a videl sem reklamu dost orientovanou na Dakar a novou Africu, rekl bych . Zabery z depa HRC a cool prostrihy z pouste.
Jsem zvedav jak se Honda ukaze
Na netu se mi jeste nepovedlo na ni narazit, ale bylo to ve stylu pockejte si..uz se blizi

Zedsdead (293) napsal 24.05.2015 v 21:26

Ta mašina vypadá dost slibně.
Konečně snad motorka a ne UFO.
A litr i pojede. Jen jestli nepřepálí cenovku. Snad si vemou příklad z Yamahy MT..
Pak bude BMW, Triumph a KTM v pr...

Kov (23) napsal 16.05.2015 v 11:30-1

Krásný stroj! Pokud slibované Honda dodrží, bude to super. Cena bude určitě vyšší, protože nižší cenou by odrovnali prodeje jiných svých strojů.
Výkon je věc osobní. Mně se zdá na cestování ve dvou s báglama občas líné i Varadero, a někdo níže píše, že jezdí ve dvou na Alpovi. Z takové jízdy by mě osobně piclo!

fly83 (1) napsal 14.05.2015 v 22:42+1






Kome (64) napsal 14.05.2015 v 21:43

Se spravnym pneu to vypada jeste lip




seikos (975) napsal 14.05.2015 v 20:49

Koukám na ty fotky a musím říct hmmmmm, po dlouhé době Honda co je fakt pěkná. Tohle si vážně zaslouží jméno Africa Twin










PetrAT (74) napsal 14.05.2015 v 15:11

Kome, díky za odkaz

Kome (64) napsal 14.05.2015 v 13:04

Par obrázků celé motorky ,jen bez barev :)
//www.amcn.com.au/news/1505/hondas-africa-twin-revealed-in-full!/

TangoLima (9) napsal 13.05.2015 v 12:35

vencysta: je to možný, koukal jsem jen tady do motokatalogu a tam je to jak říkám. Ale na ofiko stránkách je u malý Tenerky psána provozní 215 kg, takže máš pravdu ty. I tak je to ale na malej motor s objemem olejový náplně 2,9 litru a 5 stupňovou převodovkou celkem dost ( a na to, že ve dvou se na ní moc jezdit nedá).

puffybodie (390) napsal 13.05.2015 v 12:30

Dave81 - samozrejme vim, ze jsi nerikal, ze na malem objemu se neda cestovat. Aspon teda to nebyl muj umysl aby to tak vyznelo,Treba to CCM co jsi poslal je krasne a cena je pulka toho co za BMW treba, ale porad vice nez dvojnasobek toho co stoji treba ta CRF250L.

puffybodie (390) napsal 13.05.2015 v 12:21

Dave81 - samozrejme, ze ty specialy na rally jsou silena palka at uz je to Honda, KTM nebo jini. Povest BMW je taky znama. Ja jen rikam, ze je divne, ze vyrobci nedelaji nic mensiho, protoze tady zajem je a dostatecne velky a protoze kde nic tu nic, tak to lidi resi pres CRF250L, KLX250 a podobne. Pro vyrobce neni ani omylem problem udelat 350 nebo 450 ala Dakar za rozumne penize, ale nechteji to, protoze jejich zajem je uz davno nekde jinde. I kdyz aspon takova Honda haze takovou sondu s CRF250 Rally, ale zatim maji evidetne prilis velky strach s necim takovym prijit, protoze z tech litru maji holt vice penez v delsim horizontu pro sebe.

Jinak zavodaky servisovane na motohodiny to je samozrejme uplne mimo na cestovani do terenu z vice duvodu.

Obecne je zajimave sledovat na cem se kdy jelo a jezdi expedice po kontintech a kolem sveta, to clovek najde same DR350, CRF250L, KLX250, BMW R65 atd. atd. Par tech opravdu skalnich vezme i vetsi jako znamy kdysi jezdici na puvodni Africa Twin, loni Rusko na BMW 1200 GS, ted je s tim v Africe, ale vice prace mu dalo vymontovat ruzne el. nesmysly nez sehnat motorku jako takovou

vencysta (78) napsal 13.05.2015 v 12:00

Bude-li objem skutečně litr, tak bych s hmotností (suchou) pod 200kg rozhodně nepočítal.
Jinak za každou takovou motorku

pro TangoLima: Malá Tenerka (660) má provozní hmotnost (i s palivem) 208kg resp. 215 Kg (s ABS).

PetrAT (74) napsal 13.05.2015 v 10:53

180 kg
to Honda nedokáže

P.H. (6) napsal 13.05.2015 v 10:16+1

Makak1- naprostý souhlas . Jestli bude nová Africa, jak se všude píše, vážit kolem 180 suchá a bude mít 100 až 110 koní, 1000ccm obsah, velké kola a jiny plusy a k tomu kvalita,spolehlivost a výdrž pro Hondu typická, myslím že noční můra pro ostatní velká " ENDURA " se právě narodila.

MAKAK1 (2) napsal 13.05.2015 v 09:38+1

A je po ptákách

V Mattihofenu (KTM) a především v Berlíně (BMW) mají po klidném spánku, již znají čas,kdy jejich rekordní prodeje za GS začnou klesat
Na Dakaru to sice nevyšlo tak jak Honda chtěla,chybělo málo,ale vrátila se zpět ve velkém stylu a ten další ročník ještě zatopí více,aby ta podpora prodeje pak jako NEJ reklama byla ještě masovější,přestože to tenhle model až tak potřebovat nebude,a minulost se bude opakovat
A myslím,že na podzim ji uvidím živě už v Miláně na EICMA výstavě

Anti (390) napsal 13.05.2015 v 06:04

Co se týče motoru,tak osobně se divím že je to "jen" litr a ne poslední dobou skoro povinná dvanácti stovka,případně víc jako zvolila KTM aby udržela náskok.Jednoválce mám rád,ale jejich oblíbenost v tomto segmentu je nenávratně pryč.
Mimo téma:Koukám,že je tu velké procento přispívajících z anglického jazykového prostředí kteří si musí naprosto zbytečně vypomoci předložkou "to" před přezdívkou toho na koho reagují.

Dave81 (55) napsal 12.05.2015 v 23:42-1

Pro všechny ty, co jim vadí litrový motor - tady máte celkem hezkou 450tku, kdo si jí zkusíte objednat??
//www.motorkari...adventure-25890.html

případně pro labužníky zde:
//www.motorkari...y-repliku-27567.html

Jen se nebojte, že v Hondě je ten litrovej motor napadl u kafe na šatně. Počítám, že průzkumy trhu běžely víc jak důkladně...
a prosím vás, nepodsouvejte mi tu, že jsem někde řekl, že na "malým objemu" se nedá cestovat. Ale pokud už někdo vymýšlí "CESTOVNÍ enduro", tak mu logicky dá cestovní parametry, mimo jiné dostatečný výkon. A ten se mnohem lépe a levněji dostane z většího motoru.

TangoLima (9) napsal 12.05.2015 v 23:07

stnd: kdyby Yamaha dělala Ténéré 750, 800 nebo litr, dvouválec, šestikvalt, kola drát 21/18, tak bych si ho koupil raději, než Hondu. Jenže ono i to malý Ténéré 660 má suchou (!!!) přes 200 kg, takže pokud je někdo se stejnou hmotností schopnej udělat litr, tak nevím, proč do něj nejít. Mimochodem Tiger 800 taky žere víc, než 1200, teda aspoň podle tabulek.

stnd (29) napsal 12.05.2015 v 22:54

Myslim že je to dobrá zpráva po všech těch nafintěných jakoendurech na cestování po silnici. Ještě víc bych se těšil na eventuelní 450 a taky jsem zvědavej, co na to odvěký rival yamaha (sory honďáci :)
Že se na menší kubatuře nedá cestovat? No, to ti z nás, kdo to normálně dělaj, ani nemusí komentovat :)

Deadman (25) napsal 12.05.2015 v 22:16

Já si ten dvouspojkovej automat představit dovedu. Ale jen v případě že by se to ovládalo místo čudlíků nožní pákou a na řidítkách by byla páka umožňující elektronicky ovládat zrovna aktivní spojku. Ovládalo by se to jako manuál, ale řadilo by to ve zlomku vteřiny a bez nutnosti zmáčknout spojku. Automat nemusí fungovat jen v módu kdy si řadí sám, nečekaně a jinak než by chtěl řidič.

Pivko (85) napsal 12.05.2015 v 21:54+1

Honda mi připomíná Nokii. Když Ti ujede vlak , pěšky se to špatně dohání.

Dave81 (55) napsal 12.05.2015 v 21:53+1

to puffybodie: Nevím co od motorky čekáš, ale mrknu na parametry dnešních civilních endur (třeba XTéčko). Je to pro dálkovýho cesťáka dostačující?? To je otázka na kterou odpovídají zákazníci dnes a denně nákupama motorek jako Supertenere 1200, GS 1200, Tiger 1200 apod. Pokud toužíš po skutečné rallye replice, tak věř, že takových je moc. Ale těch, co jí za odpovídající cenu koupí ukrutně málo. A to nejen v ČR.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist