Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mám manuál a automat by se mi líbil. U auta jsem se automatu taky bránil a už 12 let jezdím s automatem a manuál bych nechtěl. Ale nedělá mi problém sednout do jednoho a chvíli na to do druhýho.
Automat je pokrok. Taky dneska nikdo nenastavuje přestih,a bohatost směsi. Sytič taky odkráčel do věčných lovišt´.
Taky bych se přimlouval za elektrický stojan a plexi.
Objem kufrů je vždycky malý. U své 2002 mám i tak problém narvat do topcase 2 helmy překlápěčky. Do boční pak bundu a kalhoty, druhou zabere přítelka a už nezbývá žádný místo.
Krásná motorka, i když bagger se mi noc nelíbí, chybí mi tam ten zadní top case.
.
Dá se vůbec za jízdy rolovat tím otočným ovladačem v menu palubního displeje? Nepřijde mi to bezpečné. Nebo jestli u nás funguje navigace? Někdy se mi zdá, že přílišné vychytávky jsou spíše už za hranou.
Mám GL r.v. 2006 a co bych si přál, aby tam byl např. pro velkou hmotnost elektrický hlavní stojan, tak jako to mělo BMW, nebo pro nenadálou dešťovou přeháňku elektricky posuvné plexi.
Konečne jim to docvaklo- bóže to bylo keců- Nikdo kufry nepotřebuje -nevyužívá -průzkum potřeb zákazníků atd... Konečne někdo zjistil, že když jedeš na 14 dní ve dvou (na Golˇase je vše pod 100 km otrava) na takový klasický výlet a tak kufry potřebuješ.
Co tento typ postrádá je tu jeinečnost -jak napsal Nick "podle-ženy-puberťák" chybí za ty prachy -Majestát Honda oslovuje mladé - odpoutala se od HD, jako od konkurence a dívá se nyní směrem k BMW
No o tom DSG se pějí chvály všude. Zatím mám starou klasiku , sice kdo má GL1800 ví ,že zrovna ta není zde bůhví co ( sem tam vypadne kvalt- dělají/dělaly mi to obě- nebo mám Vošový nohy či co ) no popravdě automata se bojím - na novou nemám a na ojeté mě děsí ,že ta spojka nevydrží a bude se opravovat . Asi zbytečný strach - Hondy a GL obzvláště jsou stavěné na 150tis Km jen s běžnou údržbou, No jo ,ale na GL je 150 tis za chvilku.
Ten kdo na tom neseděl-nejel neuvěří, že to všechno funguje lehoučko a hlavně na pohodu a umí to povozit i svižně .. Jen na okruh nebo v Alpách nebude ten nejrychlejší -no je to turista -cestovatel tretry si na tůru taky neberete NE?
Je to taková svoje extratřída - extrabuřt... No musí to bejt zážitek... domů nafurt bych to asi nechtěl, za ty prachy už vůbec ne, ale je moc fajn, že se i takový motorky dělaj
mám manuál a automat by se mi líbil. U auta jsem se automatu taky bránil a už 12 let jezdím s automatem a manuál bych nechtěl. Ale nedělá mi problém sednout do jednoho a chvíli na to do druhýho.
Automat je pokrok. Taky dneska nikdo nenastavuje přestih,a bohatost směsi. Sytič taky odkráčel do věčných lovišt´.
Taky bych se přimlouval za elektrický stojan a plexi.
Objem kufrů je vždycky malý. U své 2002 mám i tak problém narvat do topcase 2 helmy překlápěčky. Do boční pak bundu a kalhoty, druhou zabere přítelka a už nezbývá žádný místo.
Když automat, tak to už vlastně není motorka, ale maxi mega ultra skůtr, né ???
2 reakce
Když chci mastodonta, koupím si mastodonta. Ne mezka. Slepá větev.
3 reakce
Golďas to je šílenost!
Až se mi začíná líbit
Ale stačil by mi plochý 4-válec bez všech kravin s cenovkou do 400000.
A manuál prosím, Hondo!
4 reakce
Krásná motorka, i když bagger se mi noc nelíbí, chybí mi tam ten zadní top case.
.
Dá se vůbec za jízdy rolovat tím otočným ovladačem v menu palubního displeje? Nepřijde mi to bezpečné. Nebo jestli u nás funguje navigace? Někdy se mi zdá, že přílišné vychytávky jsou spíše už za hranou.
Mám GL r.v. 2006 a co bych si přál, aby tam byl např. pro velkou hmotnost elektrický hlavní stojan, tak jako to mělo BMW, nebo pro nenadálou dešťovou přeháňku elektricky posuvné plexi.
1 reakce
Konečne jim to docvaklo- bóže to bylo keců- Nikdo kufry nepotřebuje -nevyužívá -průzkum potřeb zákazníků atd... Konečne někdo zjistil, že když jedeš na 14 dní ve dvou (na Golˇase je vše pod 100 km otrava) na takový klasický výlet a tak kufry potřebuješ.
Co tento typ postrádá je tu jeinečnost -jak napsal Nick "podle-ženy-puberťák" chybí za ty prachy -Majestát Honda oslovuje mladé - odpoutala se od HD, jako od konkurence a dívá se nyní směrem k BMW
No o tom DSG se pějí chvály všude. Zatím mám starou klasiku , sice kdo má GL1800 ví ,že zrovna ta není zde bůhví co ( sem tam vypadne kvalt- dělají/dělaly mi to obě- nebo mám Vošový nohy či co ) no popravdě automata se bojím - na novou nemám a na ojeté mě děsí ,že ta spojka nevydrží a bude se opravovat . Asi zbytečný strach - Hondy a GL obzvláště jsou stavěné na 150tis Km jen s běžnou údržbou, No jo ,ale na GL je 150 tis za chvilku.
1 reakce
Ten kdo na tom neseděl-nejel neuvěří, že to všechno funguje lehoučko a hlavně na pohodu a umí to povozit i svižně .. Jen na okruh nebo v Alpách nebude ten nejrychlejší -no je to turista -cestovatel tretry si na tůru taky neberete NE?
ale zaprší a stejně zmokneš
1 reakce
Je to taková svoje extratřída - extrabuřt... No musí to bejt zážitek... domů nafurt bych to asi nechtěl, za ty prachy už vůbec ne, ale je moc fajn, že se i takový motorky dělaj
2 reakce
Starý model byl jedinečný, nový model mu podle mého bohužel nesahá ani po kotníky.
4 reakce
Dovolenka na takomto korábe musí byť zážitok, ale do garáže by som to nechcel.
2 reakce
Tak na tomhle bych si přál projet Ameriku
1 reakce
Pěkná
Parádička
Mašina vypadá krásně, i když to není můj styl, ale ta váha
5 reakcí