Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co se týče Báwa, tak je to bohužel na každém šprochu... Jsou lidi co nedají dopustit a pak jsopu lidi co nedají dopustti, ale přiznávají, že potíže s BMW (spíš novějšími) mají nebo měli. Mě celkem dost zklamalo několik stahovaček na malý gso kde řešili nějaké konstrukční vady.
No ale k tomuhle GW...pro mě je to pohoda, jiné slovo mě při pohledu na ten stroj a na lidi co na něm jedou nenapadá. Není to můj šálek, ale někdy bych to zkusil. Ty změny co přišly jsou opravdu jen facelift.
Tohle by měla být diskuse k novýmu GW. Nemá cenu sem tahat svoje mindráky nebo averzi k jiný značce, s chabejma statistickejma vzorkama o její nespolehlivosti.
pro Nuclear: K mému názoru na kvalitu BMW přidávám citaci z diskuze na www.Vstromklub.cz :
Klucí, úplně s váma souhlasím ohledně BMW. V minulé práci ji měli dva kolegové a docela jsem se bavil...a vždy si dělal z toho níže postaveného srandičky, že kdyby si koupil Suzuki DL, tak se mu to a to nestane, z druhého jsem si to nedovolil, páč byl moc vysoko postavený...
První z nich dokonce neodjel na plánovanou skupinovou expedici do Rumunska a to z důvodu, že večer před odjezdem seděl u motorky a přemýšlel, co ještě zapoměl a vzpoměl si, že nevyměnil brzdovou kapalinu/nebo neodvzdušnil-už nevím, tak se to jal realizovat a zablokovalo se mu ABS. ... A protože druhý den, se mělo odjíždět, tak nahonem zkoušel servisy v okolí-samozřejmě ho odevšad vyhodili, že báva nedělají, tak vezl motorku na vozejku do Prahy a ta tam musela zůstat 3 dny a on se za to tak styděl a dělal mrtvýho brouka, že já jsem se dozvěděl, že neodjel až po 3 dnech. Další problémy, které průběžně sděloval byly následující: klepání v pravém válci-servisy nemohly přijít na to, čím to je, problém s vyhřívanými origo rukojeťmi, problém s výfukem-origo-začaly brzo reznout kolena, problémy s kardanem, problém s plynovou rukojetí, problém s uchycením plexi (origo), problém s předními tlumiči,problém se zadním tlumičem, no už si to ani všechno nepamatuji. Je fakt, že on koupil ojetou.
Druhý (vysokej manager ), kterej měl edvenčra s doplňky celkem za cca 0,7 mega vyprávěl historku, jak mu počítač zablokoval startování po výměně prasklé žárovky u pumpy a napsal mu, že žárovka je nekompatibilní a přitom to byla ta samá, jen od jiného výrobce...
Další dva (vysocí manageři ) si pořídili KTM advanture a i po vláčení všude možně, tak dodnes nevím, že by někdo z nich měl nezaviněnej ( krom plácnutí s ní-ale i tak prej v poho) problém s mašinou...
Tím nechci říct, že KTM je super špica, ale chci vyjádřit svůj osobní názor na BMW, získaný věčnými problémy s motorkou , kterou vlastnili kolegové...
I kdybych ty prachy na ní měl, tak bych si jí nekoupil.
Hele,závodníci.Abyste se nerozbrečeli někde na odpočívadle,až vás nějakej schopnej Goldwingář objede v zatáčce venkem.Zvláště 1800,ta opravdu jede.A k té životnosti,já měl 1800tku se 180 000km a no problem.Žádná spotřeba oleje,originál spojka...je to o údržbě a o tom,jak se k tomu chovám.Kokrháním na hraně omezovače(slyším na každém motosrazu od těch největších "machrů")tomu určitě neprospěju.Zdravím Sobiho - tak co chlape,kdy "vrknem"?
trochu zamrzí, že tam nedaj nic, když si tam chceš dát něco navíc, musíš draze platit,...alespoň ty mlhovky tam mohli seknout a ne ty blbý výlisko/záslepky
Nojo pánové... přesně tohle sem očekával. Jen sem chtěl říct že vylítanýmu frajerovi na sportu by se s týmhle dávalo asi těžko na prdel i kdyby za tým seděl dobrj pajlot.
2 Lasty:skromně ti řeknu, že když si můžu gw půjčit, tak se s nikým nejdu honit, ale viděl jsem to na vlastní oči, jak píše Sobi vše je o lidech a znám minimálně 2 kteří se toho hodně nebojí a umí ukázat, že gw má i drápky pokud někdo umí jezdit, koukni na tohle a třeba změníš názor
//www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
To Lasty: nemohu nereagovat, tvrzení o vyklepnutí supersportu je sice lehce nadnešené, ale nemění to nic na tom, že v dobrých rukou nemůžeš jet srovnatelně s ostatními. Nezlob se, ale GW jsi asi viděl jen na obrázku "bez urážky". Jezdím VTR SP1 a taky GW a velmi dobře vím co lze a nelze s těmito stroji dělat. A stupačky?? Vždy mi chvilku trvá si převyknout na druhý stroj a právě v tuto chvíli lítají jiskry od stupaček, resp. od policajtů na nich. (jsou totiž dost nízko) Otázka spíše stojí: jestli takhle s takovou motorkou jezdit a proč... Přece jen je určená na jiný typ vyžití, ne?
Novinka 2012: Za mně bohužel jen lehká modifikace a srovnání z BMW?? Myslím si, že nelze tyto motorky plnohodnotně srovnávat.
puberťák-
prosimtě cos to měl, a kdo ti to prodal?
Bavoráky jsou naprostá špička, ty Káčka třeba z roku 1986 mají olejovou náplň při výměně ŽLUTOU - nekecám vyteče z toho žlutý olej a chybí ho prej akorát 0,5 deci než tam bylo.
Na tohle se žádnej japonec nechytá (jednoho mam)tam se musí olej po 10 000 vysypat.
Taky to má pořádnej alternátor. Pravda, je trochu težší, kluci zvyklí z chopperů nadávali, že to hned padá na zem.
A pohodlí? Do 180 km/h nevíš že jedeš.
Já si nemůžu stěžovat.
GoldWing
je kategorie sama pro sebe ten nemá konkurenci všichni výrobci se mu snažej přiblížit leč marně imege se prostě elektronikou ani ničím jiným dohnat nedá je to prostě Honda a té není nikdy dost
jo, a dejte si pozor na inzeráty v USA- rozhodně tuhle motorku nekupujte přes ebay nebo podobně!!!
Viděl jsem tam falešné tapety- kdo by nechtěl 2 roky starého GW za 100 000 korun, že ano?
V momentě kdy zaplatíte, jste v loji, můžete si nahánět nějakého trhana co ani nemá svůj počítač po Wisconsinu, například.
měl jsem kdysi bezpapírové K 100 RS,
a od té doby pořád po Bávu šilhám .
Podle mne je to nové Bmw bomba, do golďasu bych už nešel,
ale teď už se finančně bavíme o starším stroji.
Tohle staré Káčko také můžete koupit jak chcete staré, ten motor se nikdy nezničí, což se narozdíl od
starého Goldwinga ví, a také jsou dnes už k mání za facku.
Na rozdíl od těch Goldwingů.
No ale už dost planého polemizování.
tak jsem právě s hrůzou zjistil, kde kluci japonský nabrali větší kufry! zadek je přestavěný ve stylu kufru ala HD //www.mbike.com/honda/gl1800-gold-wing/2012/photos/photo-22477
//www.mbike.com/honda/gl1800-gold-wing/2012/photos/photo-22491 - jo jasně staré lampy zabírají místo v kufrech, ale tohle minimálně na fotkách nevypadá hezky mno nic počkáme až bude někde naživo
Qvitko>máš recht, každému co mu ide pod nos, jen mne pobavila ta řeč, jak Honda vytáhla na Kčko a přitom nic,o by si nedokázal vyřešit každýstávající majitel doma sám i bze bastlení.
a máš recht, Kčkoa ta Honda moc konkurenti nebudou, shrnuls to správně
hmm tak nadpis mohl být "facelift" hondy a to by bylo tak vše, změny v soundu a v navigaci? to si může každý doladit dle svého a nemusí čekat na nový model, ale jo ať se prodávají, aspoň starší ročníky zlevní a dalších pár lidí si splní sen o vytouženém motocyklu
porovnávat gw a BMW K1600GT si osobně myslím, že je jako porovnávat hrušku s jablkem - každý bude jiný, každý z nich bude v něčem lepší - bmw předvede kus technologie a německého fištronu a honda zase má za sebou kus historie a prověřenou funkčnost a pohodlí - dle mého v dnešní době renomovaní výrobci vypouští do světa parádní kousky a pak už je jen na lidech zda si se strojem sednou a poznají krásu nebo se poohlédnou u konkurence
gw chápu jako motorku cruisrového typu - prostě pohodička, hezky na výlet na týden ve 2 - žádný stres - něco ve stylu HD electra glaidy, ale ve východním podání
bmw bych přirovnal ke Kawe GT, FJR od Yamahy atd - na cestování bude super, ale bude ve vás vyvolávat i chuť ke svižnější jízdě
- doufám, že z tohohle někdo pochopí co jsem chtěl říct - s gw taky vyklepnete supersport, dostanete ho až na stupačky, ale při první usednutí ve Vás nevyvolá touhu jet svižně
ps: jezděte si na tom co je pro vás osobně nejlepší, motorky nejsou otom, zda máte levnou nebo drahou, levou nebo pravou, motorky jsou o pocitu z jízdy a o osobní spokojenosti
add štít a stojan
tak Vám nevím co máte s těma el. štíta? jezdí to nahoru dolu - hééézky - další sereptička která se může pokazit, na gw co je u nás na bytečku je plexi vyměněné za vyšší z jů.s.ej a nastavený - za ty tři roky mne nenapadlo ho nějak štelovat a to se jezdí dálnice, v dešti, okolo komína prostě vše a spokojenost - občas si říkám, že jedu s autem a ne s motorkou
ohledně stojanu - sice jsem to u bmw v chodu neviděl, ale asi to bude dobrá věc - stavět gw sám na hlavní stojan je celkem makačka a přiznám se mám z toho strach a proto raději ve 2
Taky jsem natěšeně klikl na tento článek, ale modernizace je opravdu jen kosmetická Jak psal Radim2, hlavně el. plexi chybí. Větší kufry, větší rozsah nastavitelnosti podvozku, vylepšená navigačka a audio se samosebou hodí, ale jinak nic moc (jen co se týká té celkové modernizace), protože jinak je to téměř dokonalá motorka a vylepšovat toho na ní není moc. A BMW? Jestli bude mít kvalitu jako její ostatní modely (dle zkušeností jiných, mohu dokumentovat), tak takové konkurence se Honda bát nemusí a já rád zůstanu u toho svého
Toť můj názor
Co se týče Báwa, tak je to bohužel na každém šprochu... Jsou lidi co nedají dopustit a pak jsopu lidi co nedají dopustti, ale přiznávají, že potíže s BMW (spíš novějšími) mají nebo měli. Mě celkem dost zklamalo několik stahovaček na malý gso kde řešili nějaké konstrukční vady.
No ale k tomuhle GW...pro mě je to pohoda, jiné slovo mě při pohledu na ten stroj a na lidi co na něm jedou nenapadá. Není to můj šálek, ale někdy bych to zkusil. Ty změny co přišly jsou opravdu jen facelift.
Už ať je jaro ,vezmu svoji kawu a pojedu rovnou za nosem ,ale s tímhle tak do Průhonic k parku.
Tohle by měla být diskuse k novýmu GW. Nemá cenu sem tahat svoje mindráky nebo averzi k jiný značce, s chabejma statistickejma vzorkama o její nespolehlivosti.
S motorkou to má společnej akorát počet kol To bych si už radši pořídil kabrio.
Ne ze bych se povazoval za zavodnika, ale uz se na to tesim...
pro Nuclear: K mému názoru na kvalitu BMW přidávám citaci z diskuze na www.Vstromklub.cz :
Klucí, úplně s váma souhlasím ohledně BMW. V minulé práci ji měli dva kolegové a docela jsem se bavil...a vždy si dělal z toho níže postaveného srandičky, že kdyby si koupil Suzuki DL, tak se mu to a to nestane, z druhého jsem si to nedovolil, páč byl moc vysoko postavený...
První z nich dokonce neodjel na plánovanou skupinovou expedici do Rumunska a to z důvodu, že večer před odjezdem seděl u motorky a přemýšlel, co ještě zapoměl a vzpoměl si, že nevyměnil brzdovou kapalinu/nebo neodvzdušnil-už nevím, tak se to jal realizovat a zablokovalo se mu ABS. ... A protože druhý den, se mělo odjíždět, tak nahonem zkoušel servisy v okolí-samozřejmě ho odevšad vyhodili, že báva nedělají, tak vezl motorku na vozejku do Prahy a ta tam musela zůstat 3 dny a on se za to tak styděl a dělal mrtvýho brouka, že já jsem se dozvěděl, že neodjel až po 3 dnech. Další problémy, které průběžně sděloval byly následující: klepání v pravém válci-servisy nemohly přijít na to, čím to je, problém s vyhřívanými origo rukojeťmi, problém s výfukem-origo-začaly brzo reznout kolena, problémy s kardanem, problém s plynovou rukojetí, problém s uchycením plexi (origo), problém s předními tlumiči,problém se zadním tlumičem, no už si to ani všechno nepamatuji. Je fakt, že on koupil ojetou.
Druhý (vysokej manager ), kterej měl edvenčra s doplňky celkem za cca 0,7 mega vyprávěl historku, jak mu počítač zablokoval startování po výměně prasklé žárovky u pumpy a napsal mu, že žárovka je nekompatibilní a přitom to byla ta samá, jen od jiného výrobce...
Další dva (vysocí manageři ) si pořídili KTM advanture a i po vláčení všude možně, tak dodnes nevím, že by někdo z nich měl nezaviněnej ( krom plácnutí s ní-ale i tak prej v poho) problém s mašinou...
Tím nechci říct, že KTM je super špica, ale chci vyjádřit svůj osobní názor na BMW, získaný věčnými problémy s motorkou , kterou vlastnili kolegové...
I kdybych ty prachy na ní měl, tak bych si jí nekoupil.
To je krása.Do důchodu výborné nařadíčko.
A tohle má jako být motorka? Tak to raději zůstanu u zlaté staré Jawičky...
Hele,závodníci.Abyste se nerozbrečeli někde na odpočívadle,až vás nějakej schopnej Goldwingář objede v zatáčce venkem.Zvláště 1800,ta opravdu jede.A k té životnosti,já měl 1800tku se 180 000km a no problem.Žádná spotřeba oleje,originál spojka...je to o údržbě a o tom,jak se k tomu chovám.Kokrháním na hraně omezovače(slyším na každém motosrazu od těch největších "machrů")tomu určitě neprospěju.Zdravím Sobiho - tak co chlape,kdy "vrknem"?
trochu zamrzí, že tam nedaj nic, když si tam chceš dát něco navíc, musíš draze platit,...alespoň ty mlhovky tam mohli seknout a ne ty blbý výlisko/záslepky
jej já bych už chtěl vyrazit , dokud je ropa ,Kadafik nám ještě skřípne kohoutek.
Vcelku pekny auto
Ta kdyby shodila takovejch 100kg, úplná baletka. labuť!
Nojo pánové... přesně tohle sem očekával. Jen sem chtěl říct že vylítanýmu frajerovi na sportu by se s týmhle dávalo asi těžko na prdel i kdyby za tým seděl dobrj pajlot.
vim jak jsi to myslel ale krom nejakeho videa to srvnavat se SS je fakt sranda ano ma to zatah a i to dokaze povodit ale fakt je to o necem jinem
2 Lasty:skromně ti řeknu, že když si můžu gw půjčit, tak se s nikým nejdu honit, ale viděl jsem to na vlastní oči, jak píše Sobi vše je o lidech a znám minimálně 2 kteří se toho hodně nebojí a umí ukázat, že gw má i drápky pokud někdo umí jezdit, koukni na tohle a třeba změníš názor
//www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
To Lasty: nemohu nereagovat, tvrzení o vyklepnutí supersportu je sice lehce nadnešené, ale nemění to nic na tom, že v dobrých rukou nemůžeš jet srovnatelně s ostatními. Nezlob se, ale GW jsi asi viděl jen na obrázku "bez urážky". Jezdím VTR SP1 a taky GW a velmi dobře vím co lze a nelze s těmito stroji dělat. A stupačky?? Vždy mi chvilku trvá si převyknout na druhý stroj a právě v tuto chvíli lítají jiskry od stupaček, resp. od policajtů na nich. (jsou totiž dost nízko) Otázka spíše stojí: jestli takhle s takovou motorkou jezdit a proč... Přece jen je určená na jiný typ vyžití, ne?
Novinka 2012: Za mně bohužel jen lehká modifikace a srovnání z BMW?? Myslím si, že nelze tyto motorky plnohodnotně srovnávat.
Ještě jednou - nic ve zlém
Ahoj Sobi
Qvitko: s gw taky vyklepnete supersport, dostanete ho až na stupačky Pane, trocha skromnosti by neuškodila...
puberťák-
prosimtě cos to měl, a kdo ti to prodal?
Bavoráky jsou naprostá špička, ty Káčka třeba z roku 1986 mají olejovou náplň při výměně ŽLUTOU - nekecám vyteče z toho žlutý olej a chybí ho prej akorát 0,5 deci než tam bylo.
Na tohle se žádnej japonec nechytá (jednoho mam)tam se musí olej po 10 000 vysypat.
Taky to má pořádnej alternátor. Pravda, je trochu težší, kluci zvyklí z chopperů nadávali, že to hned padá na zem.
A pohodlí? Do 180 km/h nevíš že jedeš.
Já si nemůžu stěžovat.
GoldWing
je kategorie sama pro sebe ten nemá konkurenci všichni výrobci se mu snažej přiblížit leč marně imege se prostě elektronikou ani ničím jiným dohnat nedá je to prostě Honda a té není nikdy dost
jo, a dejte si pozor na inzeráty v USA- rozhodně tuhle motorku nekupujte přes ebay nebo podobně!!!
Viděl jsem tam falešné tapety- kdo by nechtěl 2 roky starého GW za 100 000 korun, že ano?
V momentě kdy zaplatíte, jste v loji, můžete si nahánět nějakého trhana co ani nemá svůj počítač po Wisconsinu, například.
měl jsem kdysi bezpapírové K 100 RS,
a od té doby pořád po Bávu šilhám .
Podle mne je to nové Bmw bomba, do golďasu bych už nešel,
ale teď už se finančně bavíme o starším stroji.
Tohle staré Káčko také můžete koupit jak chcete staré, ten motor se nikdy nezničí, což se narozdíl od
starého Goldwinga ví, a také jsou dnes už k mání za facku.
Na rozdíl od těch Goldwingů.
No ale už dost planého polemizování.
tak jsem právě s hrůzou zjistil, kde kluci japonský nabrali větší kufry! zadek je přestavěný ve stylu kufru ala HD //www.mbike.com/honda/gl1800-gold-wing/2012/photos/photo-22477
//www.mbike.com/honda/gl1800-gold-wing/2012/photos/photo-22491 - jo jasně staré lampy zabírají místo v kufrech, ale tohle minimálně na fotkách nevypadá hezky mno nic počkáme až bude někde naživo
Qvitko>máš recht, každému co mu ide pod nos, jen mne pobavila ta řeč, jak Honda vytáhla na Kčko a přitom nic,o by si nedokázal vyřešit každýstávající majitel doma sám i bze bastlení.
a máš recht, Kčkoa ta Honda moc konkurenti nebudou, shrnuls to správně
hmm tak nadpis mohl být "facelift" hondy a to by bylo tak vše, změny v soundu a v navigaci? to si může každý doladit dle svého a nemusí čekat na nový model, ale jo ať se prodávají, aspoň starší ročníky zlevní a dalších pár lidí si splní sen o vytouženém motocyklu
porovnávat gw a BMW K1600GT si osobně myslím, že je jako porovnávat hrušku s jablkem - každý bude jiný, každý z nich bude v něčem lepší - bmw předvede kus technologie a německého fištronu a honda zase má za sebou kus historie a prověřenou funkčnost a pohodlí - dle mého v dnešní době renomovaní výrobci vypouští do světa parádní kousky a pak už je jen na lidech zda si se strojem sednou a poznají krásu nebo se poohlédnou u konkurence
gw chápu jako motorku cruisrového typu - prostě pohodička, hezky na výlet na týden ve 2 - žádný stres - něco ve stylu HD electra glaidy, ale ve východním podání
bmw bych přirovnal ke Kawe GT, FJR od Yamahy atd - na cestování bude super, ale bude ve vás vyvolávat i chuť ke svižnější jízdě
- doufám, že z tohohle někdo pochopí co jsem chtěl říct - s gw taky vyklepnete supersport, dostanete ho až na stupačky, ale při první usednutí ve Vás nevyvolá touhu jet svižně
ps: jezděte si na tom co je pro vás osobně nejlepší, motorky nejsou otom, zda máte levnou nebo drahou, levou nebo pravou, motorky jsou o pocitu z jízdy a o osobní spokojenosti
add štít a stojan
tak Vám nevím co máte s těma el. štíta? jezdí to nahoru dolu - hééézky - další sereptička která se může pokazit, na gw co je u nás na bytečku je plexi vyměněné za vyšší z jů.s.ej a nastavený - za ty tři roky mne nenapadlo ho nějak štelovat a to se jezdí dálnice, v dešti, okolo komína prostě vše a spokojenost - občas si říkám, že jedu s autem a ne s motorkou
ohledně stojanu - sice jsem to u bmw v chodu neviděl, ale asi to bude dobrá věc - stavět gw sám na hlavní stojan je celkem makačka a přiznám se mám z toho strach a proto raději ve 2
Souhlasím A přidávám:
//www.youtube.com/watch?v=Lt_ByTWDB5Q
Taky jsem natěšeně klikl na tento článek, ale modernizace je opravdu jen kosmetická Jak psal Radim2, hlavně el. plexi chybí. Větší kufry, větší rozsah nastavitelnosti podvozku, vylepšená navigačka a audio se samosebou hodí, ale jinak nic moc (jen co se týká té celkové modernizace), protože jinak je to téměř dokonalá motorka a vylepšovat toho na ní není moc. A BMW? Jestli bude mít kvalitu jako její ostatní modely (dle zkušeností jiných, mohu dokumentovat), tak takové konkurence se Honda bát nemusí a já rád zůstanu u toho svého
Toť můj názor
kdy konečně namontují na GW elektrický štít a hydraulický stojan. Pořád ještě mají co dohánět na LT
Pohodlný, ladně plouživý mastodont. Drží si svůj standard-nadstandard, což je v pořádku!
Už se těším na ojeté ročníky z roku 2007-10, až budou milionáři, kteří budou chtít být in, přepřahat na tenhle nový model. Přejte mi dobrou koupi .