Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ale je to spis o tom, ze sem si zacal z Hondy utahovat po vsech tech kecech dokola 'Honda je Honda' a 'Honda je nejlepsi', coz me uz fakt vytacelo (a to uz je vic nez 10 let), takze sem se zameril na Hondi slabiny abych to trochu zkorigoval, a ted samo chapu, ze kdyz je toho zas hodne z druhy strany, tak uz to zas vadi Hondarum ale je to vicemene legrace, takze bud v pohode, ostatne do Kawasaki se taky porad nekdo navazi jak se sypou atd, ac uz to davno neni tak jako v minulosti, kdy fakt Kawa byla asi nejhorsi z japoncu. ber to sportovne, na mym vlakne o ZX10R je taky jeden typek BlackSabbath co nevynecha jedinou prilezitost jak si do Kawy kopnout a uz to taky beru sportovne
Trochu omluvy Bubrakovi neskodi, promin Bube... nejak se me to dotklo, kdyz si z Hondy porad utahujete, asi jsem trochu vztahovacnej... jinak tvoje komentare a postrehy jsou obcas velmi zajimave... takze zdravim sveho pritele Bubraka !
JE MI NA BLITÍ z Bubráka a všech co si berou Hondu do huby. Když čtu příspěvky těchto inženýrů, působí to na mě jako, že si tím něco dokazují... Já měl dosud dvě moto, Horneta 2001 asi 6let a teď CB1000R, nikdy jsem nedělal nic jiného, než tankoval, dofukoval pneu a občas vyměnil filtr a olej. O výměně regulátoru jsem od mých přátel co mají Hondu dosud neslyšel.
Ale našel jsem Bubrákovy závady na ZX10R... no prostě už toho dělal hodně a taky to nerozpitvávám...
tak honda s tema regulatorama to mela napric vsema modelama, to se snad zadny jiny znacce nepovedlo krom toho od 929 se pridava altik, od 954 praskly valce, od litra 08 vysypany prevodovky a spojky, tak sem zvedavej cim prekvapej u novyho modelu R6 00-01 a klidne i ZX10R 04 s altikem a ramem, to jsou proste kapky v mori oproti rozsahu regulatorove kauzy nicmene 954 sem mel a byla s ni sranda
Co si budem nalhávat, Honda těží ze svého jména a historie, ale její současná produkce je kulantně řečeno, takový ten rozpek z Lidlu, navíc docela předraženej
Ty regulatory to je jen zarlivost na to ze Honda mela jedinnou vaznou poruchu to takovej pridrenej ctvrty valec u R6 00-01 to je ok a mohl bych porkacovat.
To vite ze jo, jen si utahujte z vadnych regulatoru Hondy, jestli Vam to dela dobre. Ta vyrobni nebo konstrukcni chyba kdysi, ano to byla jeji bolest. Ale ostatni meli vzdy jen dokonale motorky, ze? Ale to je vedlejsi...
ale je to spis o tom, ze sem si zacal z Hondy utahovat po vsech tech kecech dokola 'Honda je Honda' a 'Honda je nejlepsi', coz me uz fakt vytacelo (a to uz je vic nez 10 let), takze sem se zameril na Hondi slabiny abych to trochu zkorigoval, a ted samo chapu, ze kdyz je toho zas hodne z druhy strany, tak uz to zas vadi Hondarum ale je to vicemene legrace, takze bud v pohode, ostatne do Kawasaki se taky porad nekdo navazi jak se sypou atd, ac uz to davno neni tak jako v minulosti, kdy fakt Kawa byla asi nejhorsi z japoncu. ber to sportovne, na mym vlakne o ZX10R je taky jeden typek BlackSabbath co nevynecha jedinou prilezitost jak si do Kawy kopnout a uz to taky beru sportovne
Uplne v pohode Petriku.
Trochu omluvy Bubrakovi neskodi, promin Bube... nejak se me to dotklo, kdyz si z Hondy porad utahujete, asi jsem trochu vztahovacnej... jinak tvoje komentare a postrehy jsou obcas velmi zajimave... takze zdravim sveho pritele Bubraka !
Gratulace Hondě.
Ale víc mě zajímá ten nový litr od Jawy
JE MI NA BLITÍ z Bubráka a všech co si berou Hondu do huby. Když čtu příspěvky těchto inženýrů, působí to na mě jako, že si tím něco dokazují... Já měl dosud dvě moto, Horneta 2001 asi 6let a teď CB1000R, nikdy jsem nedělal nic jiného, než tankoval, dofukoval pneu a občas vyměnil filtr a olej. O výměně regulátoru jsem od mých přátel co mají Hondu dosud neslyšel.
Ale našel jsem Bubrákovy závady na ZX10R... no prostě už toho dělal hodně a taky to nerozpitvávám...
Ale Bubrák je pták a na ptáky jsme krátký !
krom toho nebyt tu svinskych komancu, tak je na 1. miste Jawa, i ten prvni model Hondy je okopirovany Robot 100
tak honda s tema regulatorama to mela napric vsema modelama, to se snad zadny jiny znacce nepovedlo krom toho od 929 se pridava altik, od 954 praskly valce, od litra 08 vysypany prevodovky a spojky, tak sem zvedavej cim prekvapej u novyho modelu R6 00-01 a klidne i ZX10R 04 s altikem a ramem, to jsou proste kapky v mori oproti rozsahu regulatorove kauzy nicmene 954 sem mel a byla s ni sranda
Co si budem nalhávat, Honda těží ze svého jména a historie, ale její současná produkce je kulantně řečeno, takový ten rozpek z Lidlu, navíc docela předraženej
pekna zetka tourist
Gratulujeme Hondě, je to neskutečný úspěch vyrábět nejvíc od roku 1959. Komu se to povedlo, v čemkoli?! Bravo, Honda
Ty regulatory to je jen zarlivost na to ze Honda mela jedinnou vaznou poruchu to takovej pridrenej ctvrty valec u R6 00-01 to je ok a mohl bych porkacovat.
To vite ze jo, jen si utahujte z vadnych regulatoru Hondy, jestli Vam to dela dobre. Ta vyrobni nebo konstrukcni chyba kdysi, ano to byla jeji bolest. Ale ostatni meli vzdy jen dokonale motorky, ze? Ale to je vedlejsi...
proste hondicka
škoda, že teď to je kvantita na úkor propracovanosti a vzhledu
ať se Hondě daří a ať nedopadne jak pečovo do supermárketů
zacnu vyrabet regulatory
Gratuluji jen tak dál a prosím o pokračování VTR SP
pěkné číslo
Jo. Honda jede .
Takže upřímná gratulace HONDĚ a udělejte něco s tím designem
" a já jsem díkybohu nevlastnil nikdy ani jednu "
(hondisté snad prominou.. )
Tož gratulace Hondě
strakon
Souhlasim ale nevim jak si vysvětlit že tych hond ted jezdi mraky všude potkavam nejruznějši hondy.
Za to teď, s těma jejíma designérskejma skvostama, zatáhli za ruční brzdu
a 4 miliardy regulátorů
Hezkej článek.Klobouk dolů
strucny a jasny clanok,za mna ostavam verny znacke,z japonskeho stvorlistka ma nesklamala jedine honda