Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
kdyz nebudu hodnotit futuristickej design "nacrtu", kterej bejva dycky divocejsi nez finalni podoba, tak mi prijdou nechutne sklopeny ty vidle, to neni motorka to uz je skoro choper,.. nepujde s tim zatacet..
Jako Kawasaki a ne Honda,ale líbí se mi to na první pohled... Ono už moc vymyslet nejde,všechno už tu skoro bylo Ale pokud tříválec tak rozhodně alespoň litr nebo 1100ccm.
Jestli je to zvuk agregátu, tak tipuju paralelní twin Afriky co pálí jak V-čko, možná s menším objemem. Pokud se Honda pustí do 3-hrnků, což bych nerad, tak možná z důvodu návratu do SSP. Tam by ale stejně tak mohla užít dvouválec jako Ducati...ale to pro ně myslím není lukrativní. Fabrika nám zatím ukázala 30 let staré scatche klonu skalpelu se zádí prvních Z750 okolo roku 2004. Necháme se překvapit, konkurence ve středním segmentu nespí.
Venku se weby priklánějí k verzi na twinu, nebo přepracované CB650, i když nová platforma je také možná. Spekuluje se i o verzi Hyper-Hornetu na bázi SC-77, ale to je nepravděpodobné.
Posledna dizajnovo krasna motorka od Hondy bola cb1100. Hornetu by presne taky styl pasoval. Toto je ako futuristicka splacanina na zgrcanie videna 100x na skicach inych vyrobcov....
Přední světlo alá KTM, zbytek motorky hvězné války díl milion tisíc sedm - všechny moderní plečky na jedno kopyto. Sundáš tomu znak a může to být cokoliv.
třival funguje.To ať udělají. Jak jsem psal jinde zkoušel jsem CB 650 R motorka vibrovala do stupaček jako kráva. Máte s tím někdo zkušenost? Koukal jsem jak puk, Že tohle Honda dělá, To nebyly teda příjemný vibrace, To od hondynechceš ,ale bylo to dva roky starý tak nevím jestli to dělají všechny, Proto mě to zajímá
Ten 3-válec by dával smysl.
Jak v Triumphu, tak v Yamaze se jim s ním daří, stělesňuje onu agresivitu, kterou by správný "sršáň" měl mít.
Nechám se překvapit!
kdyz nebudu hodnotit futuristickej design "nacrtu", kterej bejva dycky divocejsi nez finalni podoba, tak mi prijdou nechutne sklopeny ty vidle, to neni motorka to uz je skoro choper,.. nepujde s tim zatacet..
Bože, jen né nějaký sedmistovkový dvouvál...
Jako Kawasaki a ne Honda,ale líbí se mi to na první pohled... Ono už moc vymyslet nejde,všechno už tu skoro bylo Ale pokud tříválec tak rozhodně alespoň litr nebo 1100ccm.
2 reakce
Jestli je to zvuk agregátu, tak tipuju paralelní twin Afriky co pálí jak V-čko, možná s menším objemem. Pokud se Honda pustí do 3-hrnků, což bych nerad, tak možná z důvodu návratu do SSP. Tam by ale stejně tak mohla užít dvouválec jako Ducati...ale to pro ně myslím není lukrativní. Fabrika nám zatím ukázala 30 let staré scatche klonu skalpelu se zádí prvních Z750 okolo roku 2004. Necháme se překvapit, konkurence ve středním segmentu nespí.
Venku se weby priklánějí k verzi na twinu, nebo přepracované CB650, i když nová platforma je také možná. Spekuluje se i o verzi Hyper-Hornetu na bázi SC-77, ale to je nepravděpodobné.
2 reakce
Posledna dizajnovo krasna motorka od Hondy bola cb1100. Hornetu by presne taky styl pasoval. Toto je ako futuristicka splacanina na zgrcanie videna 100x na skicach inych vyrobcov....
na prvni pohled se mi to libi ..takove spicate ostre agresivni, jeste do zluty a cerny pruhy a je to fakt srsen
Přední světlo alá KTM, zbytek motorky hvězné války díl milion tisíc sedm - všechny moderní plečky na jedno kopyto. Sundáš tomu znak a může to být cokoliv.
Jako bych to nejmíň třicetkrát někde viděl
"Designovou filozofií značky Honda je vytvářet něco čistého a funkčního nekomplikovaným způsobem"
1 reakce
třival funguje.To ať udělají. Jak jsem psal jinde zkoušel jsem CB 650 R motorka vibrovala do stupaček jako kráva. Máte s tím někdo zkušenost? Koukal jsem jak puk, Že tohle Honda dělá, To nebyly teda příjemný vibrace, To od hondynechceš ,ale bylo to dva roky starý tak nevím jestli to dělají všechny, Proto mě to zajímá
2 reakce
design nuda + dobra cenovka = best-seller ;)
Ten 3-válec by dával smysl.
Jak v Triumphu, tak v Yamaze se jim s ním daří, stělesňuje onu agresivitu, kterou by správný "sršáň" měl mít.
Nechám se překvapit!
To je KTM?
1 reakce
skicy? Skeč je trošku něco jiného, ne?
Tak to je ešte ďaleko. Len aby to neprepískli. Mávajú dizajnovo dobré a fakt zlé obdobia. A teraz boli tie dobré s CBR, CB či AT.
Studie hodně připomíná tříkilo od CF MOTO
originalita srsi uz zo skice..
Nic novýho ani zázračnýho....
Když design dělá Ital, takto určitě bude krásná motorka, Hondí motor,co více si přát.
2 reakce