Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Moc pěkný stroj. Netuším který motor by byl zn. Ideál. Možná by bylo dobrý nabízet stroj s různým provedením motorů. Ale to je asi nereálné. Ale i toto provedení bych bral. A to můžu říct,že nejsem bůhvíjak velký fanda endura a mám s nimi téměř nulové zkušenosti
Ačkoli bych si běžnou CRF250L asi nepořídil, tak tohle působí opravdu zajímavě . Pokud by byla o něco zvětšena nádrž, vylepšen podvozek, přitom zachovaná slušná váha a dobrá cenovka, myslím že by vzniklo dobré lákadlo, protože takový stroj na trhu chybí.
Neviem kto ste na crf jazdil, mal som ji pozicanu v thajsku na dovolenke, a najhorsia motorka na akej som kedy jazdil..slabucky motor, makky podvozok, pri obsadení dvoma o nicom, slabe brzdy..takze ako adventure nepouzitelny stroj. Ovela radsej ten liter, ktoreho tak nemate radi :)
Taky bych tleskal podobnému typu moto. Cestovnějších motorek pod 600 ccm je pramálo. A osobně v poslední době po zkušenostech s ostrým endurkem (110 kg) upřednostňuji nízkou hmotnost nad výkonem.
Taková, řekněme 400 - 500 ccm, do 50 kobylek, V1/V2 do 160 kg hmotnosti by byla přesně moje káva. Aby to v klidu zvládlo tempo do 120-130 km/h a nevážilo to 300 kg jako ty obludy typu GS, Adventure apod, které mi absolutně nic neříkají.
Drakis, to by muselo mať oveľa pevnejší rám, kilá by šli moc hore. Aj mne sa to páči, len či ten motor zvládne aj nejaké dlhšie presuny - keď už je to také bojové, či sa na tom dá po vlastnej osi dostať bez trápenia motorky aj jazdca napr. do Rumunska. Možno by nebol odveci objem 300-350 ccm.
Super! Konečně pěkná lehká motorka, myslím, že těch mastodontů bylo dost. Ještě aby přibyla endurová 450, obě s homologací na silniční provoz. To je to co Hondě zatím chybí... Poptávka po nich stoupá spolu s oblíbeností Enduro ježdění. Kéž by to dopadlo!
Super nápad, CRF 250L je celkem slušná pracovní motorka limitovaná právě malou nádrží a dost měkkým podvozkem. Motor má příjemné provozní a servisní intervaly a tudíž i náklady. Něco takového s motorem jako CRF 250L by mě lákalo. Otázka je kam se ale dostane cena i hmotnost.
paráda 250 ccm v teréne 4T atraktívny športový vzhľad - keby má servisné intervaly trošku posunuté oproti CRF 250 tak si viem predstaviť aj cestovať s takýmto strojom...
dnes je výber motoriek ohromný, každý deň žasnem nad tým aké spektrum - už aj jazdených motocyklov na trhu. Keď som mal 16 tak som jazdil na ČZ 175 a sníval o Yamahe YBR 125 alebo Honde čo boli motorky absolútne nedostupné keď má človek 16 a jazdenky boli len tie čezety.
Moc pěkný stroj .
Pěkná, jen 250 se mi zdá málo, to jí budou prohánět i 2T 125. Chtělo by to alespoň teď opět oblíbenou 350. 450 bych se také nebránil...
Tady je i nějaký video. Vypadá to hezký, kdyby tam ještě byl motor z cbr300 s 30koniky, bylo by to fajn.
je krásná.
Ví někdo něco o CRF 1000 ?
Jestli se bude někdy prodávat...
napad pekny, bral bych taku hracku do garaze libi se mi styl dakar
Moc pěkný stroj. Netuším který motor by byl zn. Ideál. Možná by bylo dobrý nabízet stroj s různým provedením motorů. Ale to je asi nereálné. Ale i toto provedení bych bral. A to můžu říct,že nejsem bůhvíjak velký fanda endura a mám s nimi téměř nulové zkušenosti
Je to moc pěkný
Ačkoli bych si běžnou CRF250L asi nepořídil, tak tohle působí opravdu zajímavě . Pokud by byla o něco zvětšena nádrž, vylepšen podvozek, přitom zachovaná slušná váha a dobrá cenovka, myslím že by vzniklo dobré lákadlo, protože takový stroj na trhu chybí.
Podle mě to vypadá veeelmi dobře Škoda jen že to není o pár cm delší a nemá to motor 450ccm a ideálně 2V motor 500ccm z CB500X
Moc pěkná .
Líbí se mi to tuze
chooki> jestli je podle tebe CRF 250 nejhorší motorka na jaké si kdy jel, tak si teda hovno zkusil ...
Neviem kto ste na crf jazdil, mal som ji pozicanu v thajsku na dovolenke, a najhorsia motorka na akej som kedy jazdil..slabucky motor, makky podvozok, pri obsadení dvoma o nicom, slabe brzdy..takze ako adventure nepouzitelny stroj. Ovela radsej ten liter, ktoreho tak nemate radi :)
Od Hondy uverím ked to bude v predajni s cenovkou.
Taky bych tleskal podobnému typu moto. Cestovnějších motorek pod 600 ccm je pramálo. A osobně v poslední době po zkušenostech s ostrým endurkem (110 kg) upřednostňuji nízkou hmotnost nad výkonem.
Taková, řekněme 400 - 500 ccm, do 50 kobylek, V1/V2 do 160 kg hmotnosti by byla přesně moje káva. Aby to v klidu zvládlo tempo do 120-130 km/h a nevážilo to 300 kg jako ty obludy typu GS, Adventure apod, které mi absolutně nic neříkají.
Drakis, to by muselo mať oveľa pevnejší rám, kilá by šli moc hore. Aj mne sa to páči, len či ten motor zvládne aj nejaké dlhšie presuny - keď už je to také bojové, či sa na tom dá po vlastnej osi dostať bez trápenia motorky aj jazdca napr. do Rumunska. Možno by nebol odveci objem 300-350 ccm.
Dát do toho 700ccm jednoválec,tak jim zákazníci urvou ruce.
Moc pěkná holka... jako druhou motorku bych bral hned.
moc pěkná, takovou bych si klidně koupila
Super! Konečně pěkná lehká motorka, myslím, že těch mastodontů bylo dost. Ještě aby přibyla endurová 450, obě s homologací na silniční provoz. To je to co Hondě zatím chybí... Poptávka po nich stoupá spolu s oblíbeností Enduro ježdění. Kéž by to dopadlo!
Super nápad, CRF 250L je celkem slušná pracovní motorka limitovaná právě malou nádrží a dost měkkým podvozkem. Motor má příjemné provozní a servisní intervaly a tudíž i náklady. Něco takového s motorem jako CRF 250L by mě lákalo. Otázka je kam se ale dostane cena i hmotnost.
Krasa a taky perfektni motor. Takovou bych koupil a ne ty 1,2l a podobne.
Dakar styl leti ;) podobne se nechala inspirovat Yamaha s Tenere 660, oboji super
paráda 250 ccm v teréne 4T atraktívny športový vzhľad - keby má servisné intervaly trošku posunuté oproti CRF 250 tak si viem predstaviť aj cestovať s takýmto strojom...
dnes je výber motoriek ohromný, každý deň žasnem nad tým aké spektrum - už aj jazdených motocyklov na trhu. Keď som mal 16 tak som jazdil na ČZ 175 a sníval o Yamahe YBR 125 alebo Honde čo boli motorky absolútne nedostupné keď má človek 16 a jazdenky boli len tie čezety.
Krásné moto Kéž by na tom konceptu chtěli stavět! Jednou třeba i s větším motorem nebo dokonce jako základ pro novou AT
hezky
Moc pěkné