Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mě se to líbí a vůbec v tom nevidím tu hipsterskou módu a může s tím být i docela sranda.
Kdyby v podobným duchu převlíkli CRF 250, tzn alá honda XL 250 z let 72-86 tak bych si ji šel koupit.
A samozřejmě bych šel i k jiný značce, kdyby podobná moto byla.
Zeptám se než članek zapadne: když opravdu nakonec to CT 125 do evropy dovážet nebudou jaká je např. šance zde v ČR moto vlastoručně dovezenou např. z japonska přihlásit, lze to vůbec? je k tomu potřeba např. nějaký COC list pro EU? homologace pro asii asi stačit nebude ne? nemá někdo vlastní zkušenost?
Vzhledem k absenci spojkové páčky by to mělo být možno u nás řídit jen s řidičákem B. Pokud by to dali za rozumnou cenu tak na vesnici to je ideální vozidlo.
Já částečně souhlasím s deluxou, ta cena je nesmysl! Jinak jsem naopak rád za ty retro-počiny, mě se to líbí.. Ale kdyby stála 50-60 litrů, tak jí koupí hromada lidí a spoustu z nich věřim na úpravy.. Když ale vypláznu kilo za mopeda (kterej navíc stojí docela za houby), tak kolik mi zbude na to abych si s tim vyhrál? Nic a dluh.. Moje TNTčko stálo 6pětek a za dvacku jsem si ho dotvořil.. Mám ho od léta 17 a doteď jsem asi ani kilo neutratil včetně provozu, poplatků a servisu!!! Za sto litrů se dneska prodávaj tří/4kila... C´mon!!!
Mě se to líbí a možná bych i koupil, záleží na ceně. Jen škoda, že nemá 2 místa. Ty motorky a motory jsou fakt parádní, nakonec nejraději ze všech moto jezdím na 125 Innova a právě částo odbočím na polničky a vzhledem k váze se snadno dostanu na jakékoliv zajímavé místo. Spotřeba 1,5-2 litry na 100. Nemá chybu. Poloautomat a řazení bez spojky je silně návykové, ale za toto bych Innovu vyměnil, jinak zůstane doma napořád.
znovuzrození Monkey...znamena v preklade uplne znetvorenie povodnej myslienky a konceptu...novy monkey je motorka doslova a dopismena k nicomu ...a následné velké reinkarnaci Super Cubu...ktoreho cena je tak prestrelena ze ho nekupi ani ten najzarytejsi fanusik hondy co ma v hlave kridelka. Ak bude takto honda pokracovat v tom "retro" duchu este sa mozno pobavime ale urcite nie v sedle tych motocyklov...Alebo to je proste tou hlupou dobobou ze sa vyrabaju veci ktore nedavaju zmysel a nemaju ziadny ucel ale hlavne ze su coool...
mě se to líbí a vůbec v tom nevidím tu hipsterskou módu a může s tím být i docela sranda.
Kdyby v podobným duchu převlíkli CRF 250, tzn alá honda XL 250 z let 72-86 tak bych si ji šel koupit.
A samozřejmě bych šel i k jiný značce, kdyby podobná moto byla.
Moc pěkná malorážka
Pre rybárov ako stvorené a vôbec nie pre hipsterov.
A čo Van Van a TW? Tie sa k nám už nevrátia?
at si jezdi co chce ale proc se to jmenuje honda, co jsme komu udelali...
Zeptám se než članek zapadne: když opravdu nakonec to CT 125 do evropy dovážet nebudou jaká je např. šance zde v ČR moto vlastoručně dovezenou např. z japonska přihlásit, lze to vůbec? je k tomu potřeba např. nějaký COC list pro EU? homologace pro asii asi stačit nebude ne? nemá někdo vlastní zkušenost?
Nezbytná součást gay boy starter packu. Doporučuje se také plnovous, helma bullit, latté rukavice, úplé džíny a ledvinka kolem pasu..
BLÉÉÉÉ
už aby to bylo, koupím si to na chatu na dojíždění na ryby
WobRetnuh<Tou vesnicí jsi myslel Prágl?
1 reakce
Vzhledem k absenci spojkové páčky by to mělo být možno u nás řídit jen s řidičákem B. Pokud by to dali za rozumnou cenu tak na vesnici to je ideální vozidlo.
2 reakce
Není to tak, Super Cub má automatickou spojku, nikoli převodovku, takže s B řídit nejde
pěkný, funkční ocenil bych, ale raději druhé sedlo než brodivost po světla .
za mna ano
Moc hezký, ale v terénu by mi víc než kde jinde chyběla páčka spojky..
Krásné to je, jen ta cena bude jistě přestřelená
Líbí se mi i tříkolka Gyro, mohlo by to být zajímavé samozřejmě bez E pohonu
To CT je pecka Pevně doufám, že to do Evropy pošlou...Starý CT by bylo lepší, ale to tady koupit nejde
Já částečně souhlasím s deluxou, ta cena je nesmysl! Jinak jsem naopak rád za ty retro-počiny, mě se to líbí.. Ale kdyby stála 50-60 litrů, tak jí koupí hromada lidí a spoustu z nich věřim na úpravy.. Když ale vypláznu kilo za mopeda (kterej navíc stojí docela za houby), tak kolik mi zbude na to abych si s tim vyhrál? Nic a dluh.. Moje TNTčko stálo 6pětek a za dvacku jsem si ho dotvořil.. Mám ho od léta 17 a doteď jsem asi ani kilo neutratil včetně provozu, poplatků a servisu!!! Za sto litrů se dneska prodávaj tří/4kila... C´mon!!!
Mě se to líbí a možná bych i koupil, záleží na ceně. Jen škoda, že nemá 2 místa. Ty motorky a motory jsou fakt parádní, nakonec nejraději ze všech moto jezdím na 125 Innova a právě částo odbočím na polničky a vzhledem k váze se snadno dostanu na jakékoliv zajímavé místo. Spotřeba 1,5-2 litry na 100. Nemá chybu. Poloautomat a řazení bez spojky je silně návykové, ale za toto bych Innovu vyměnil, jinak zůstane doma napořád.
znovuzrození Monkey...znamena v preklade uplne znetvorenie povodnej myslienky a konceptu...novy monkey je motorka doslova a dopismena k nicomu ...a následné velké reinkarnaci Super Cubu...ktoreho cena je tak prestrelena ze ho nekupi ani ten najzarytejsi fanusik hondy co ma v hlave kridelka. Ak bude takto honda pokracovat v tom "retro" duchu este sa mozno pobavime ale urcite nie v sedle tych motocyklov...Alebo to je proste tou hlupou dobobou ze sa vyrabaju veci ktore nedavaju zmysel a nemaju ziadny ucel ale hlavne ze su coool...
2 reakce