globalmoto_duben_nolan




Honda představila budoucnost supersportů RC213V-S

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JamesW (0) napsal 21.07.2016 v 18:33

Autor očividně zapomněl zmínit tu nejdůležitější věc (teda alespoň podle toho co vidim... jestli je to v článku napsané, sorry )
Každý svár rámu, každé usazení ventilu, každičký šroubek... prostě kompletně celá RC213V-S je "růčo"
Takže něco jako kdyby páni v Rolls Royce zkusili udělat závoďák, no
Co se týče nářeku ohledně dílů... jak tu již padlo, závodní motorky stojí desítky milionů, takže logicky když vám z toho vyndaj závodní převodovku, brzdy a tlumiče, cena nebude tak vysoká stejně je to podle mě úlet no

LiborK (37) napsal 28.06.2015 v 03:58

Bohovský poměr cena výkon, Úžasná zrcátka, 5,2 mega - no nekup to. Takový sračky jako R1M či H2R jí nesahaj ani po kolena. No tak to si teda asi takovou motku nezasloužim, je na mě moc dobrá

rpeter (4) napsal 15.06.2015 v 08:11+1

Nemozem si pomoct, ale mi to pride ako pekny fail od Hondy, za tie prachy si clovek kupi niekolko-krat tieto klenoty:








Žabinátor (69) napsal 14.06.2015 v 12:39

Nemají to být Kw místo koní? To se mi skoro nechce věřit. Nicméně cenu neřešim, jako student bych na ní neměl ani o desetinu jinde, je škoda že z ní očesali většinu technologickejch perliček a určitě kdybych někdy měl možnost jí byť jen kousek projet, neváhal bych ani vteřinu

pycha (12) napsal 14.06.2015 v 11:12

Tohle nemá šanci na prodejní úspěch. Ani po ní nijak netouzim. Otázka kdosi koupí okruhovku za 5 Mega a bude s tím jezdit zavody. Jsou lidi co na to mají,ale vyplatí se to továrně?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.06.2015 v 01:36-5+4

vyuzit vykon motoru na 100% lze v kazdy vyjizdce, kde se na kazdy druhy rovince da dat plnej knedlik. staci na chvili, ale vyuzil sem na 100% vykon motoru, nic zvlastniho a nic co komentovat jako "95% ridicu nevyuzije cely vykon motoru" protoze to je nesmysl a neni to nic svetobornyho. vyuzit se da takto v poklidu i 250-300 HP...

DrakŠmak (0) napsal 13.06.2015 v 20:07

keny46 : koukám že ty asi patříš k tem 10% co :) a ano já určitě nevyužiju výkon mýho stroje v běžným provozu víc jak ze 1/3 pokud ty jo tak jezdíš bud na 50 nebo lítaš jako prase ber to trochu z nadhledem prosím tě :)

muscle_biker (50) napsal 13.06.2015 v 17:47

a neni preklep v nazve clanku??
to vyzera ze honda predstavila retro model.. cize minulost.. nieco ako NR750 s ovalnymi piestami

SuperSic58 (1307) napsal 13.06.2015 v 16:39

R1 stojí půl míče a má 200 kobylek plus nejnovější technologie. R1M stojí kolem 750 tyček a má 230 koní plus ohlins podvozek sekec mazec...

ullw (-277) napsal 13.06.2015 v 15:19

deluxa-myslím,že jsi nepochopil spíš ty mě!! -ony supersporty nejsou stavěný na motokárový tratě a nebo na kombinované s pískem!!

dejf. (1341) napsal 13.06.2015 v 13:04+2

to jako ze 14 let stara K1 mela stejnej vykon jako tahle "raketa" z roku 2015? a diky dlouhymu vyvoji a spickovejm drahejm materialum ma hmotnost 170kg - stejnou jako prave treba ta babicka K1 ? Dete doprdele...co to je za bulšit..

KapitanMasakr (-29) napsal 13.06.2015 v 12:10+1

Takže po celkovych upravach koni 230 a to bude stat ...kolik dalšich 5 000000 ?

Tohle neni konkurent jak pro r1, tak h2, h2r

muscle_biker (50) napsal 13.06.2015 v 09:52

ja som hovoril ze cinania a rusi nas tu raz pobiju capicami.. kedze aj japoncici dostavaju na frak vdaka stagnujucej recesii a naproti tomu este aj stupnujucou megagalomanskou produkciou cinskych 125/250ccm "fidlatek", tak penazenka je "hubena" a musia ponuknut nieco co cinan "nesvede.." a zazobanych kupichtivych "egomaserov" sa v kazdej dobe vzdy zopar najde.. (okrem pripadneho zaujmu niektorych racing timov)

alesmoto (36) napsal 13.06.2015 v 09:41+1

Ta motorka na běžnou jízdu není určena. Na to bohatě vyhovuje bike s cenovkou pod půl mega.
Hondě stačí, když vyrobí dostatečnou homologační sérii pro superbiky. Pokud pak tento použitelný základ dostane do rukou profi ladičská firma ( nebo třeba i fabrika), tak z toho teprve dokáže vyrobit motorku, která může mít potenciál vítězit v mistrovství světa.

V historii už to Honda předvedla např s VFR 750RR.

Bothrops (249) napsal 13.06.2015 v 08:31+4

překlep to neni určitě, pokud se nepřeklepli teda na celem světě je to prostě mrdka, je třeba se s tim smířit

Meanstreak (23) napsal 13.06.2015 v 08:00+1

Chce to se projet, než začnete psat

seikos (975) napsal 13.06.2015 v 06:14

dejf: nevím proč si myslis že se jedna o překlep, když stejně údaje publikují všechna zahraniční média a specifikace jsou uvedeny i na oficiálních www strankach. www.rc213v-s.com/spec/spec_eu.html

dejf. (1341) napsal 13.06.2015 v 01:30

proc tu vsichni resite 159koni, dyz je jasny ze je to nakej zlej preklep. Ovsem jestli ta cena neni preklep, tak je to dost smutny. Co je ale urcite jasny, ze neni preklep, sou ty zrcatka na fotkach To se asi do japonska dovezlo par bananu z prazskyho Lidlu, pac tohle nevymyslel cistej clovek.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.06.2015 v 23:53+2

budoucnost supersportu bude litr se 160 hp, no to potes koste

technasia (1933) napsal 12.06.2015 v 22:39+1

Nemá s projektem rcv něco společnýho česká vláda?někde se ztratilo 4,5 mega na kusu

Remi-la-bo (7) napsal 12.06.2015 v 22:23+1

cbr 954 rr r.v.2002,152Koni,168kg sucha vaha!!! 420 000kč,nejak mě u RCV zachazi par MEGA!!!

Remi-la-bo (7) napsal 12.06.2015 v 22:17

to sem nepochopil!!! si dělaji doufam prdel!!!

technasia (1933) napsal 12.06.2015 v 21:57+1

Přijde mi to jako když Hondě zbyli na skladě rámy a pružinové motory toho jejich open moto gp koštěte.pro Dubajské kruto střelce asi dobrý.pro ostatní naprostej nesmysl

Bothrops (249) napsal 12.06.2015 v 21:39+3

na Desmosedici tahle hujda nema ani zdaleka

technasia (1933) napsal 12.06.2015 v 21:14

No ze bych z toho byl nejak extra vodvarenej se rict neda

trigr (280) napsal 12.06.2015 v 20:20

deluxa: Psal si o vyladěné geometrii a technologíích z MotoGP, ale ta motorka, pokud si to přečteš nemá s MotoGP bikem moc společného. Tlumiče, brzdy, atd. vše je jiné. Pokud za to chtějí 5mega a nemá to ani 160koní (bavíme se o sériii) a R1M stojí kolem 1mega a má těch koní 200 a 160kg a prej je to dle slov zastupcu Yamahy taky skoro M1...tak me ta Honda zas tak skvelá neprijde.

deluxa (347) napsal 12.06.2015 v 17:16-1

Chces porovnavat 10 rocnu nedorobenu motorku s blbym sasi a geometriou s tou hondou? To je snad vtip. Co kto na nej vyhral okrem Stonera? Dnes je Ducati niekde inde a vidno ten pokrok ale vsetci vieme ake mali problemy cize si viem predstavit tu rr verziu aka bola neovladatelna. Ten kit tusim 12tis eur ked som dobre cital...
to ullw..okruh pre poriadne motorky to je aky? :D nj motard nie je na rychly okruh a dlhe tiahle zakruty ale chcel som povedat nieco uplne ine ako si to pochopil ty

SPV (816) napsal 12.06.2015 v 16:58

Desmosedici byl snad nejlepší počin v historii moto všech dob, a to za "přijatelnou cenu" a už skoro před 10 lety i se stejným výkonem.

deluxa: "vykon nie je pri motorke ten hlavny parameter" No, tak to řekni Marquezovi, že mu bude stačit o 50K menší výkon, než mají ostatní.

Pánové, a teď ta hlavní otázka. Ten Sport kit je v ceně, nebo jaký je za něj příplatek?

ullw (-277) napsal 12.06.2015 v 16:45

deluxa-a já zase vyberu specifický okruh pro pořádný motorky a dám ti každý tři kola kolo

JA-NE (767) napsal 12.06.2015 v 16:01

Desmosedici je tiez MGP technologia..a za aku cenu bola... toto je moc a nepotreboval si dalsi kit aby si ju otvoril.. za dalsie tisice.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist