Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
nejlepsi scooter za to cenu je to uplne husty a uplne nechapu ty kokosi co tu pisou tykovy kraviny jako ze je to na hovno jinak si ho urcite koupim a za me urcite jo a jeste pro ty kokosi nez zacnete neco zavrhovat musite o tom nejdriv neco vedet
Za ty peníze (58 tis Kč.) je to velmi povedený skútr, docela velký cenový rozdíl oproti konkurenci, prošla jsem jejich nabídky a tohle by asi byl u mě favorit.Ke všemu má CBS a úsporný režim motoru, takže fakt super
Většina místních žvanilů o tom nic neví a jen kritizují jak je to na h**** jak by jeto machry votravovalo a podobně. Zkusili jste na tomhle skútru jet?? zkusili jste si jak ten systém funguje? Víte kolik to stojí. Ne !!! víte prostě prdlajs a jen kecáte.
Skútr stojí 58.000,- Kč zatím co stejná kubatůra od Yamahy něco kolem 105.000,- Kč (a kruci to je rozdíl co?
O tom že vám na křižovatce zhasl motor ani nevíte, možná jen podle ticha pod zadnicí a když vám padne zelená nic nemačkáte nic nestartujete prostě otočíte plynem a jedete, žádná prodleva, žádný zvuky startéru prostě stejnej rozjezd jako když máte motor nahozenej.
Já to zkusil, jezdil jsem na tom po Praze asi 2 dny a naprostá pecka. Nikdo z plechovkážů na vás na křižovatce nemá. Pánové chce to zkusit a potom teprve žvanit !!!
Mě to zas připomíná Hondu Dn-01 jen slabší motor a jiný uložení nohou,kdo by si koupil další takovejhle kepl do baráku by byl vážně blázen xD start-stop systém dobrej u aut ale u skůtru kde je spotřeba hovno hovno je to vážně jen věc o které víte že jí tam máte a je to znát na finální ceně.Navíc když to tak vezmu tak člověk ani nepozná jestli se poničil motor nebo funkce start-stop když zůstane vyset na křižovatce:D Dávám plnej počet bodů za toho co si s děláním tohohle článku ubíral čas.
JO jenže jak to nahodis tak musis macknout tlacitko na vypnuti S-S systemu jeto otrava kamos to ma v yarisu a furt hoto sere akorat se kurvi baterka starter motor...
a u skutra co zere skoro nic Hmm mozna to meli dat do goldvingu ...
...start baští baterku- jasný. Světla musí svítit, i když stojím na křižovatce a to žere baterku- jasný. Baterka bude muset být tím pádem větší (a těžší) a taky dražší-jasný. Jasný a u stroje se spotřebou 2 l/100km ...zbytečný. Nekoupím.
Zajímavé, že skoro celý článek i diskuze je o start-stop systému, jako by bylo hlavní poslání tohoto skůtru. Je to nová konstrukce s integrovaným startérem-alternátorem, tak proč tomu nedat nějaký eko-šidítko a trochu nezacpat ekoteroristům huby, hlavně že jde vypnout.
Já to vidím tak, že skůtr je velikostně i výkonově něco mezi mrňavým LEADem a už poměrně velkým PS. Jěště bude záležet na ceně. Pro mě zásadní mínus by byla absence rovné podlahy, po zkušenosti s firemním skůtrem, kdy se všechno muselo rvát pod sedlo nebo do batohu na záda a člověk si ani nemohl vzít normální tašku tak jednoznačně . A ještě ani nejde převézt basa lahváčů, což považuji za zdaleka nejdůležitější ).
dj hroch: u toho báwa se to opravdu hodí jen na delší stání - třeba v ucpaném městě. V servisu tvrdili, že je to navrženo tak, že to může startovat klidně každých 10 sekund a ničemu to nevadí - prý je to spočítané tak, aby to bylo úspornější, než běžící motor na volnoběh. Pokud elektronika vyhodnotí běh motoru ekonomičtější než jeho vypnutí, tak to nechcípne (třeba při nižší teplotě). Vadí mi to spíš z psychologického hlediska - každou chvíli na semaforu nechat motor startovat. Takže to zapínám jen když vím, že budu stát třeba půl minuty a víc - i když je to fakt spočítané aby i těch deset vteřin vypnutí bylo ekonomických. Nebo třeba když málo brzdím a nevyvinu energii na opětovný start, tak to tuším samo nezdechne.
Vím že bavoračky mají schcípání už docela dlouho a problém bych v tom neviděl - zahřátý motor musí chytnout hned, celek je navíc na takový provoz navržen takže ani by se neměl nijak extra ničit. Spíše by mě ale zajímal reálný efekt kdo má např. to bávo. Tedy čísla, srovnání, závěry.
Můj soukromý odhad je, že auto je dopravní prostředek a ne nastartovaná socha, takže většina benzínu se musí propálit při pohybu a v městském provozu hlavně při rozjíždění. Samotná spotřeba za idle musí být nehorázně mizivé procento.
Pánové, je to jinak, skútr se nebude na každé křižovatce startovat, ale při povolení brzdy se motor roztočí, vy to téměř nepostřehnete. Při rozjezdu neucítíte žádnou prodlevu. Je to skoro to samé jako u hybridního pohonu u aut. Baterie se tím nezatěžuje.
Podstatně větší množství paliva se dá ušetřit jízdním stylem,případně "nenakoňovaným" motorem,tak nevím proč vyméšlí takové "békoviny".Co takhle popojíždění v koloně,to vypadá jak,jízda na startér?
Nevím, jestli se neztratí ten rychlý rozjezd do křižovatky před autama, když bude muset motor nejprve nastartovat. To je v městě hlavní výhoda skútru. A to nejen u nás, v cizině, zejména jižně a jihozápadně od nás je to také tak.
To vypínání motoru máme v BMW a pěkně mě to při častém zastavování štvě ,takže tu funkci pravidelně vypínám. Energine na opětovný start vyvinou brzdy, takže baterku to nezatěžuje. Já bych to na motorce nechtěl.
No tak baterie by to kurvit nemělo - když je ohřátej motor. To spíš, co na to řekne spuštěč po xxxx startech . Ale taky si myslím že to většina uživatelů vypne .
A jinak mě taky neoslovil, tydle překombinovaný potvory .
Připadá mi to jako naprostá hovadina. Při představě jízdy po Praze s tímhle vynálezem by mě na třetí křižovatce trefil šlak a při mnou odhadované spotřebě pěti zkurvených baterií do roka by mě trefil i při jejich nákupu.Stejně ten vynález po Praze všichni vypnou Jinak mě skůtr neoslovil. Jako velkej cesťák to není a jako pojížděčka po Praze to bude nesmyslně drahý, nepraktický (nemá to rovnou podlahu na který se dá odvézt skoro všechno a nemusím přehazovat nohu při nastupování).No prostě - zlatej Lead
Honda PCX .Je krásný.Né nadarmo ziskal cenu moto roku.Za ty penize a s tou použitou techikou lepši 4t scoter zatím nenejdete !neexistuje nehledejte!
nejlepsi scooter za to cenu je to uplne husty a uplne nechapu ty kokosi co tu pisou tykovy kraviny jako ze je to na hovno jinak si ho urcite koupim a za me urcite jo a jeste pro ty kokosi nez zacnete neco zavrhovat musite o tom nejdriv neco vedet
Za ty peníze (58 tis Kč.) je to velmi povedený skútr, docela velký cenový rozdíl oproti konkurenci, prošla jsem jejich nabídky a tohle by asi byl u mě favorit.Ke všemu má CBS a úsporný režim motoru, takže fakt super
Většina místních žvanilů o tom nic neví a jen kritizují jak je to na h**** jak by jeto machry votravovalo a podobně. Zkusili jste na tomhle skútru jet?? zkusili jste si jak ten systém funguje? Víte kolik to stojí. Ne !!! víte prostě prdlajs a jen kecáte.
Skútr stojí 58.000,- Kč zatím co stejná kubatůra od Yamahy něco kolem 105.000,- Kč (a kruci to je rozdíl co?
O tom že vám na křižovatce zhasl motor ani nevíte, možná jen podle ticha pod zadnicí a když vám padne zelená nic nemačkáte nic nestartujete prostě otočíte plynem a jedete, žádná prodleva, žádný zvuky startéru prostě stejnej rozjezd jako když máte motor nahozenej.
Já to zkusil, jezdil jsem na tom po Praze asi 2 dny a naprostá pecka. Nikdo z plechovkážů na vás na křižovatce nemá. Pánové chce to zkusit a potom teprve žvanit !!!
Mě to zas připomíná Hondu Dn-01 jen slabší motor a jiný uložení nohou,kdo by si koupil další takovejhle kepl do baráku by byl vážně blázen xD start-stop systém dobrej u aut ale u skůtru kde je spotřeba hovno hovno je to vážně jen věc o které víte že jí tam máte a je to znát na finální ceně.Navíc když to tak vezmu tak člověk ani nepozná jestli se poničil motor nebo funkce start-stop když zůstane vyset na křižovatce:D Dávám plnej počet bodů za toho co si s děláním tohohle článku ubíral čas.
JO jenže jak to nahodis tak musis macknout tlacitko na vypnuti S-S systemu jeto otrava kamos to ma v yarisu a furt hoto sere akorat se kurvi baterka starter motor...
a u skutra co zere skoro nic Hmm mozna to meli dat do goldvingu ...
...start baští baterku- jasný. Světla musí svítit, i když stojím na křižovatce a to žere baterku- jasný. Baterka bude muset být tím pádem větší (a těžší) a taky dražší-jasný. Jasný a u stroje se spotřebou 2 l/100km ...zbytečný. Nekoupím.
Přibližně 5% z 2,25litru...Má to smysl?Kolik se kvůli tomu musí do toho nacpat elektroniky?
žerete to hovno a ještě to chcípat,,,,to si na volnoběh nevezme skoro nic.u tohodle motoru zbytečnost
Zajímavé, že skoro celý článek i diskuze je o start-stop systému, jako by bylo hlavní poslání tohoto skůtru. Je to nová konstrukce s integrovaným startérem-alternátorem, tak proč tomu nedat nějaký eko-šidítko a trochu nezacpat ekoteroristům huby, hlavně že jde vypnout.
Já to vidím tak, že skůtr je velikostně i výkonově něco mezi mrňavým LEADem a už poměrně velkým PS. Jěště bude záležet na ceně. Pro mě zásadní mínus by byla absence rovné podlahy, po zkušenosti s firemním skůtrem, kdy se všechno muselo rvát pod sedlo nebo do batohu na záda a člověk si ani nemohl vzít normální tašku tak jednoznačně . A ještě ani nejde převézt basa lahváčů, což považuji za zdaleka nejdůležitější ).
dj hroch: u toho báwa se to opravdu hodí jen na delší stání - třeba v ucpaném městě. V servisu tvrdili, že je to navrženo tak, že to může startovat klidně každých 10 sekund a ničemu to nevadí - prý je to spočítané tak, aby to bylo úspornější, než běžící motor na volnoběh. Pokud elektronika vyhodnotí běh motoru ekonomičtější než jeho vypnutí, tak to nechcípne (třeba při nižší teplotě). Vadí mi to spíš z psychologického hlediska - každou chvíli na semaforu nechat motor startovat. Takže to zapínám jen když vím, že budu stát třeba půl minuty a víc - i když je to fakt spočítané aby i těch deset vteřin vypnutí bylo ekonomických. Nebo třeba když málo brzdím a nevyvinu energii na opětovný start, tak to tuším samo nezdechne.
edit:
ideal do mesta za me
Vím že bavoračky mají schcípání už docela dlouho a problém bych v tom neviděl - zahřátý motor musí chytnout hned, celek je navíc na takový provoz navržen takže ani by se neměl nijak extra ničit. Spíše by mě ale zajímal reálný efekt kdo má např. to bávo. Tedy čísla, srovnání, závěry.
Můj soukromý odhad je, že auto je dopravní prostředek a ne nastartovaná socha, takže většina benzínu se musí propálit při pohybu a v městském provozu hlavně při rozjíždění. Samotná spotřeba za idle musí být nehorázně mizivé procento.
Martas: Batéria se tým nezatěžuje? Yak to?
dobrej skutrik do mesta, jen me nekdy prijde ze je tam az moc elektroniky.
Pánové, je to jinak, skútr se nebude na každé křižovatce startovat, ale při povolení brzdy se motor roztočí, vy to téměř nepostřehnete. Při rozjezdu neucítíte žádnou prodlevu. Je to skoro to samé jako u hybridního pohonu u aut. Baterie se tím nezatěžuje.
Podstatně větší množství paliva se dá ušetřit jízdním stylem,případně "nenakoňovaným" motorem,tak nevím proč vyméšlí takové "békoviny".Co takhle popojíždění v koloně,to vypadá jak,jízda na startér?
Kde je ten klucina co tu tenkrat u chcipaciho scooteru psal
,,Ja nechci aby me to cipalo" ?
Hmmm, je to Hondovina.
Připomání mi to nové VFR
Nevím, jestli se neztratí ten rychlý rozjezd do křižovatky před autama, když bude muset motor nejprve nastartovat. To je v městě hlavní výhoda skútru. A to nejen u nás, v cizině, zejména jižně a jihozápadně od nás je to také tak.
To vypínání motoru máme v BMW a pěkně mě to při častém zastavování štvě ,takže tu funkci pravidelně vypínám. Energine na opětovný start vyvinou brzdy, takže baterku to nezatěžuje. Já bych to na motorce nechtěl.
No tak baterie by to kurvit nemělo - když je ohřátej motor. To spíš, co na to řekne spuštěč po xxxx startech . Ale taky si myslím že to většina uživatelů vypne .
A jinak mě taky neoslovil, tydle překombinovaný potvory .
Připadá mi to jako naprostá hovadina. Při představě jízdy po Praze s tímhle vynálezem by mě na třetí křižovatce trefil šlak a při mnou odhadované spotřebě pěti zkurvených baterií do roka by mě trefil i při jejich nákupu.Stejně ten vynález po Praze všichni vypnou Jinak mě skůtr neoslovil. Jako velkej cesťák to není a jako pojížděčka po Praze to bude nesmyslně drahý, nepraktický (nemá to rovnou podlahu na který se dá odvézt skoro všechno a nemusím přehazovat nohu při nastupování).No prostě - zlatej Lead