yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KapitanMasakr (-29) napsal 20.12.2019 v 11:31

Já tomu moc nevěřim, z nejslabšího nejsilnější litr ? A těch 2018k je v nejlepších podmínkách s naporovym sáním, takové blafouny tu už dávno máme ala parametry Kawasaki.

Já zatím vidím pokus o hezký vytvarovaný plast ...a předek zase fail, jako každá novější motorka plastová opička po stylu co zavedla ducha/yamaha.

Jako vždy přepracováno 95% motoru a výkon stejně jalový jak na 2008, stejnej rám, stejná kyvka, řekl bych že Honda nikdy jiná už nebude.

Poslední navýšení vykonu zdaleka konkurenci nestačil, bude teď ??

nahllowSKY (315) napsal 07.11.2019 v 22:43+1

Na druhé fotce asi děfče trénuje telefonování v náklonu.

jahan (12) napsal 07.11.2019 v 14:19+1

Farik hodně dobře!!!!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 07.11.2019 v 05:50

jsem zvedavej, protoze 2021 by mela, doufam, prijit Kawa s novou Ninjou (pokud plati 5 let cyklus), takze kdyz uz tak pristi sezonu bude mit Honda asi jedinou sanci...

Lech (57) napsal 06.11.2019 v 07:58+1

No Kawasaki bude mít kromě Ducati nového silného soupeře. Jen mě zaráží, kolik je těch R v názvu. Žeby jako : Čím víc R , tím víc Adidas.

Bladerunner (650) napsal 05.11.2019 v 16:13

Musím souhlasit, že i když je to nejsilnější litr, neznamená to titul! Bautista by mohl vyprávět... Ale na druhou stranu by mohly mít wsbk zase šťávu!!

opic26 (457) napsal 05.11.2019 v 12:14

Bomba technika a koní nemá superbike myslím nikdy dost, ale ... oproti vizualizacím co se motaly netem jsem hodně zklamaný vzhledem stroje. Za mne je předchozí generace pěknějsí. Snad ji bude ve WSBK vidět.

Romanko (1206) napsal 05.11.2019 v 10:45+1

Na SBK jsem též zvědavý. Tovární tým je Bautista a Haslam, tak uvidíme. Kawasaki a Rea to nebudou mít lehké. Dvojce u Ducati taky nejsou žádná ořezávátka.

JA-NE (767) napsal 05.11.2019 v 10:30+1

Som zvedavy, co to povie v SBK

hrabě_Kokeš (14) napsal 05.11.2019 v 10:14

Motorka hezká, ale pubertalní styl psaní, užitý u popisu technických dat se nadá číst.

Stana.k. (132) napsal 05.11.2019 v 09:42-4+1

To se teda Honde povedlo. Dokonce bez "podvádění' jak to dělají taloši (Ducati a Aprilia) 100 CCM navíc

Lukkk (50) napsal 05.11.2019 v 09:29-2+1

Ono to s těmi koňmi tak žhavé nebude a otázky, kde budou spalovací motory za pár let. Kde budou, v prdeli. Díky euro motorky přibírají, o původních kg, si může Fireblade nechat zdát. Navíc výrobci, reklamy rádi lžou, byl jsem svědkem toho, jak motorky 2019 měli i o 10 až 13 koní méně než výrobci udávají, protože oni to měří za podmínek, které ty motorky nikdy mít nebudou, zx10r 2019 má skutečných 189 koní, žádných 202, protože euro, euro, euro, hlavně že motorka nesmrdí a neřve. Naopak to jde doprdele.

Anti (391) napsal 05.11.2019 v 09:21

Fakt mě zajímá,co budou výrobci dělat,až narazí na technologický strop spalovacích motorů...
Když už je v dnešní době 200 kobyl málo...

gorkin (4444) napsal 05.11.2019 v 08:11

Jsem na ni zvědav... hodně
minulý model Honda byl průser...ani tuning od moriwaki ji nepomohl... aby to bylo konkurence schopne....ale jak se jim povedlo v řaďaku jsem teda zvědav...těším se na to s Bautistou v sedle

Komarr123 (2) napsal 05.11.2019 v 08:09

Je to krásný a zároveň užasne co honda postavila co dokáže technika ale zároveň si říkám kam to povede 218hp to už je strašní ani si nedokážu představit tu sílu co bude za 10let 272hp a 162kg to už se člověk bez pořádného baličku asistentu a elektroniky ani nerozjede

srsen600 (20) napsal 05.11.2019 v 07:53+1

Fároš nádhernej ! Jen by mě zajímalo, proč se pořád držej lankový spojky a neudělají hydraulickou-která jde jedním prsten...Aprilka RSV- s rotax 990 to měla v roce 1998.

Jeanuss (13) napsal 05.11.2019 v 06:44+4

Já nevím, na mě ten Fároš působí po designové stránce tak nějak staře.

pk14 (175) napsal 05.11.2019 v 06:01+2

Fároš ok , malé zemětřesení v Hamamatsu! Jen bych byl zrovna u Hondy s těmi udávanými (a ještě teď předpokládám náporovými) koni trochu opatrný

vinokurov (494) napsal 05.11.2019 v 05:38+2

Ooooo, paráda skvělá práce HRC.Teď ještě aby to jelo v SBK #19 a bude dokonáno Přeji hodně závodních úspěchů.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 05.11.2019 v 02:54+2

nerad to rikam, ale dobre Honda koni neni nikdy dost a doufam, ze ty elektroberle jdou vsechny vypnout

Lukkk (50) napsal 04.11.2019 v 23:18+7

Nejlepší je Marquez na Fireblade ooooo yeah Acceleration, není nad reklamu, přitom proti GP si musí říkat, kurvaaaa to nejedeeee

JohnnyS08 (219) napsal 04.11.2019 v 23:09-1+1

novej Blejd mi vyrazil dech
respekt!

bruttopyr (396) napsal 04.11.2019 v 23:04+3

Nová verze v trikoloře je důstojný a krásný nástupce mojí milované Fireblade 1992!




blackblues (1507) napsal 04.11.2019 v 21:54

Krasna motorka a snad ve wsbk zaberou a zamichaj kartama
Moc se tesim!

Bladerunner (650) napsal 04.11.2019 v 21:41+2

Toto asi čekal málokdo. Design je věc vkusu každého soudruha, ale ty serepetičky mi doslova vyrazily dech. U mě fobrý

Míra (210) napsal 04.11.2019 v 21:25

Fireblade je úplně boží, že.
Teď ještě našetřit co nejdříve zhruba půl Mega a stihnout se zapsat do pořadníku. Bude určitě velký zájem.

Kamikadze-Ace (3371) napsal 04.11.2019 v 21:18+3

Alvaro jsem zvedav jak ti to pujde s farosem

Remi-la-bo (7) napsal 04.11.2019 v 21:16

No ten Fároš,právě sem se pochcal do trenek,šlupa!

SLAY (810) napsal 04.11.2019 v 21:12+1

Fároš skvělá práce ten se mi moc líbí ,tedy až na palubku ale ručičky se asi už nikdy nevrátěj,tohle se HONDĚ opravdu povedlo




TOPlist