Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já tomu moc nevěřim, z nejslabšího nejsilnější litr ? A těch 2018k je v nejlepších podmínkách s naporovym sáním, takové blafouny tu už dávno máme ala parametry Kawasaki.
Já zatím vidím pokus o hezký vytvarovaný plast ...a předek zase fail, jako každá novější motorka plastová opička po stylu co zavedla ducha/yamaha.
Jako vždy přepracováno 95% motoru a výkon stejně jalový jak na 2008, stejnej rám, stejná kyvka, řekl bych že Honda nikdy jiná už nebude.
Poslední navýšení vykonu zdaleka konkurenci nestačil, bude teď ??
jsem zvedavej, protoze 2021 by mela, doufam, prijit Kawa s novou Ninjou (pokud plati 5 let cyklus), takze kdyz uz tak pristi sezonu bude mit Honda asi jedinou sanci...
Musím souhlasit, že i když je to nejsilnější litr, neznamená to titul! Bautista by mohl vyprávět... Ale na druhou stranu by mohly mít wsbk zase šťávu!!
Bomba technika a koní nemá superbike myslím nikdy dost, ale ... oproti vizualizacím co se motaly netem jsem hodně zklamaný vzhledem stroje. Za mne je předchozí generace pěknějsí. Snad ji bude ve WSBK vidět.
Na SBK jsem též zvědavý. Tovární tým je Bautista a Haslam, tak uvidíme. Kawasaki a Rea to nebudou mít lehké. Dvojce u Ducati taky nejsou žádná ořezávátka.
Ono to s těmi koňmi tak žhavé nebude a otázky, kde budou spalovací motory za pár let. Kde budou, v prdeli. Díky euro motorky přibírají, o původních kg, si může Fireblade nechat zdát. Navíc výrobci, reklamy rádi lžou, byl jsem svědkem toho, jak motorky 2019 měli i o 10 až 13 koní méně než výrobci udávají, protože oni to měří za podmínek, které ty motorky nikdy mít nebudou, zx10r 2019 má skutečných 189 koní, žádných 202, protože euro, euro, euro, hlavně že motorka nesmrdí a neřve. Naopak to jde doprdele.
Jsem na ni zvědav... hodně
minulý model Honda byl průser...ani tuning od moriwaki ji nepomohl... aby to bylo konkurence schopne....ale jak se jim povedlo v řaďaku jsem teda zvědav...těším se na to s Bautistou v sedle
Je to krásný a zároveň užasne co honda postavila co dokáže technika ale zároveň si říkám kam to povede 218hp to už je strašní ani si nedokážu představit tu sílu co bude za 10let 272hp a 162kg to už se člověk bez pořádného baličku asistentu a elektroniky ani nerozjede
Fároš nádhernej ! Jen by mě zajímalo, proč se pořád držej lankový spojky a neudělají hydraulickou-která jde jedním prsten...Aprilka RSV- s rotax 990 to měla v roce 1998.
Já tomu moc nevěřim, z nejslabšího nejsilnější litr ? A těch 2018k je v nejlepších podmínkách s naporovym sáním, takové blafouny tu už dávno máme ala parametry Kawasaki.
Já zatím vidím pokus o hezký vytvarovaný plast ...a předek zase fail, jako každá novější motorka plastová opička po stylu co zavedla ducha/yamaha.
Jako vždy přepracováno 95% motoru a výkon stejně jalový jak na 2008, stejnej rám, stejná kyvka, řekl bych že Honda nikdy jiná už nebude.
Poslední navýšení vykonu zdaleka konkurenci nestačil, bude teď ??
Na druhé fotce asi děfče trénuje telefonování v náklonu.
Farik hodně dobře!!!!
jsem zvedavej, protoze 2021 by mela, doufam, prijit Kawa s novou Ninjou (pokud plati 5 let cyklus), takze kdyz uz tak pristi sezonu bude mit Honda asi jedinou sanci...
No Kawasaki bude mít kromě Ducati nového silného soupeře. Jen mě zaráží, kolik je těch R v názvu. Žeby jako : Čím víc R , tím víc Adidas.
Musím souhlasit, že i když je to nejsilnější litr, neznamená to titul! Bautista by mohl vyprávět... Ale na druhou stranu by mohly mít wsbk zase šťávu!!
1 reakce
Bomba technika a koní nemá superbike myslím nikdy dost, ale ... oproti vizualizacím co se motaly netem jsem hodně zklamaný vzhledem stroje. Za mne je předchozí generace pěknějsí. Snad ji bude ve WSBK vidět.
Na SBK jsem též zvědavý. Tovární tým je Bautista a Haslam, tak uvidíme. Kawasaki a Rea to nebudou mít lehké. Dvojce u Ducati taky nejsou žádná ořezávátka.
1 reakce
Som zvedavy, co to povie v SBK
Motorka hezká, ale pubertalní styl psaní, užitý u popisu technických dat se nadá číst.
To se teda Honde povedlo. Dokonce bez "podvádění' jak to dělají taloši (Ducati a Aprilia) 100 CCM navíc
3 reakce
Ono to s těmi koňmi tak žhavé nebude a otázky, kde budou spalovací motory za pár let. Kde budou, v prdeli. Díky euro motorky přibírají, o původních kg, si může Fireblade nechat zdát. Navíc výrobci, reklamy rádi lžou, byl jsem svědkem toho, jak motorky 2019 měli i o 10 až 13 koní méně než výrobci udávají, protože oni to měří za podmínek, které ty motorky nikdy mít nebudou, zx10r 2019 má skutečných 189 koní, žádných 202, protože euro, euro, euro, hlavně že motorka nesmrdí a neřve. Naopak to jde doprdele.
1 reakce
Fakt mě zajímá,co budou výrobci dělat,až narazí na technologický strop spalovacích motorů...
Když už je v dnešní době 200 kobyl málo...
2 reakce
Jsem na ni zvědav... hodně
minulý model Honda byl průser...ani tuning od moriwaki ji nepomohl... aby to bylo konkurence schopne....ale jak se jim povedlo v řaďaku jsem teda zvědav...těším se na to s Bautistou v sedle
1 reakce
Je to krásný a zároveň užasne co honda postavila co dokáže technika ale zároveň si říkám kam to povede 218hp to už je strašní ani si nedokážu představit tu sílu co bude za 10let 272hp a 162kg to už se člověk bez pořádného baličku asistentu a elektroniky ani nerozjede
1 reakce
Fároš nádhernej ! Jen by mě zajímalo, proč se pořád držej lankový spojky a neudělají hydraulickou-která jde jedním prsten...Aprilka RSV- s rotax 990 to měla v roce 1998.
6 reakcí
Já nevím, na mě ten Fároš působí po designové stránce tak nějak staře.
Fároš ok , malé zemětřesení v Hamamatsu! Jen bych byl zrovna u Hondy s těmi udávanými (a ještě teď předpokládám náporovými) koni trochu opatrný
Ooooo, paráda skvělá práce HRC.Teď ještě aby to jelo v SBK #19 a bude dokonáno Přeji hodně závodních úspěchů.
nerad to rikam, ale dobre Honda koni neni nikdy dost a doufam, ze ty elektroberle jdou vsechny vypnout
Nejlepší je Marquez na Fireblade ooooo yeah Acceleration, není nad reklamu, přitom proti GP si musí říkat, kurvaaaa to nejedeeee
1 reakce
novej Blejd mi vyrazil dech
respekt!
Nová verze v trikoloře je důstojný a krásný nástupce mojí milované Fireblade 1992!
Krasna motorka a snad ve wsbk zaberou a zamichaj kartama
Moc se tesim!
Toto asi čekal málokdo. Design je věc vkusu každého soudruha, ale ty serepetičky mi doslova vyrazily dech. U mě fobrý
Fireblade je úplně boží, že.
Teď ještě našetřit co nejdříve zhruba půl Mega a stihnout se zapsat do pořadníku. Bude určitě velký zájem.
Alvaro jsem zvedav jak ti to pujde s farosem
No ten Fároš,právě sem se pochcal do trenek,šlupa!
Fároš skvělá práce ten se mi moc líbí ,tedy až na palubku ale ručičky se asi už nikdy nevrátěj,tohle se HONDĚ opravdu povedlo