Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ja vlastnim cb125f od roku 2021, koupil jsem ji asi pul roku od zahajeni prodeje nove verze Souhlasim, ze to neni stroj blysknout se na motorkarskych srazechj, nic na chlubeni. Osobne jsem ji koupil a vyrhradne pouzivam na cesty na nakupy tak do 10km kdy se nevyplati vytahovat auto z garaze a pro takove pouziti je to naprosto vyhovujici. Jezdim za 1,5l, olej menim cca po 3tis. km i kdyz v manualu je 6tis,. jinak naprosto nic.
Navic jsem mel stesti ze jsem dostal kus vyrobeny v Italii takze vepredu zadny halogen ale jiz LED, baterka 6Ah, olejovy filtr nikoliv jen sitko.. Kolega si ji taky koupil chvili po mne a byl nemiile prekvapen, - indicka verze s halogenem, baterkou 4Ah, bez olejoveho filtru. Obe byly koupeny stejne pres stejneho prodejce za stejnou cenu. Takove detaily jsou asi pro dovozce pod rozlisovaci schopnosti.
Kolega si jen stezuje na nachylnost vyfuku ke korozi /nema garaz a ma ji jen pod plachtou/.
Za mne a me pouziti - mohu doporucit
Tohle není moto pro A1, ale pro lidi co nechtějí z nějakého důvodu scootra (třeba PCx z důvodu servisu, či ND při pádu), a jak tu mnozí psali na ježdění do práce, na ryby (ikdyž kdo dneska jezdí na motorce na ryby, že?..), či jako moto pro ježdění na chatu atd.
Takový ekvivalent čínských mopedů, které vymizely , nebo stojí 35kkč a více, což za žalostné zpracování a 4T 50ccm je fakt cena úplně mimo).
Najezdim do práce (městský a příměstský provoz) a k rodičům tak 10-15 000km za rok, takže při rozdílu spotřeby k aktuálním motorce je to v ideálním případě 3L/100km a vůči čínském 4t125 scooteru +-2-2,5L/100km, a věřím, že budu lít jen benzín, měnit olej, sem tam řetězovou sadu, svíčky, gumy, desky a těch 50-70kkm na to kromě ventilů nešahnu...a to mi žádná Čína nezaručí (jezdím na nich nějakých 25let..)
Nějak došlo k nepochopení téhle malorajdy.
Je určena pro levnou a mnohdy vůbec nějakou individuální dopravu 1,5 mld Indů,1,3 mld Číňanů a další cca 1 mld lidí z Malajsie a d. států v okolí.
Rozhodně se nemá jednat o "hi-tech brus" pro dnešní evropské teenagery jejichž kapesný často převyšuje příjem celé rodiny někde z rýžových polí ...
A tuto funkci beze zbytku plní a plnit ještě jistou dobu bude.
No čet jsem zkušenosti jednoho zdejšího majitele téhle hadimršky a je to síla, jakej to je šmejd... To i čínskej pitbike je proti tomu držák... Jinak Dominik uvádí chybnou informaci, že je to nejlevnější homologovaná Honda. Je tu ještě skútr Vision 110 o cca 10 tis levnější..
Doporučuji si přečíst zápisky majitele: https://www.motorka...ik-motorky&scr=0
Je to neskutečný klumprt.
Už jen ta (ne)lakovaná nádrž. (prostě made in india)
Nejhezci neni, ale co se tyce uzitne hodnoty, tak hlavne kvuli te spotrebe to bude mit svoje kouzlo. Ten displej misto jednoducheho budiku a lambdy sondy ... na opravu to bude asi trochu horsi, ale i tak se tam asi nebude nic moc kazit. Tu starsi verzi ma u nas chlapek uz hodne dlouho a porad jen jezdi a jezdi. Pripada mi to jako innova, skareda, ale prakticka.
Malá mrška za malou cenu a s neskutečně malou spotřebou. Žádný zbytečnosti (tentokrát vynechám zmínku o konektivitě, tahle sračka je snad povinná už i u dětských kočárků, protože mladí sice neví, jak rozdělat ohýnek, ale zato jim ten mobilní ksindl přirostl dávno k ruce i mozku).
Za mně v pohodě, pecka, kdo to chce a hledá, vyhrál jackpot
Čína púšťa na trh stále lepšie malorážky, bežne sa objavujú USD-vidle, vodné chadenie , kotučové brzdy aj vzadu, cetrálne odpruženie zadku, atd.
Oproti tomu táto Hondička určená už do druhej štvrtiny 21. storočia vypadá fakt, ako chudobná príbuzná, konštrukčne zmontovaná zo starých skladových zásob. Predpotopný vzducháč, klasická vidlica vpredu, bubon vzadu, žiadny centrál, tobôž nie s prepákovaním...
Určite to bude fungovať spoľahlivo, lebo sú to osvedčené komponenty, ale Honda s týmto dieru do sveta už neurobí. Ešte že má na výber aj iné malorážky...
Za mě perfektní nízkonákladový strojek, který nenáročného uživatele povozí po všech možných cestách i necestách. Ale ten tablet v kokpitu u této nové verze, to už není nic pro mě. Minulý rok jsem silně zvažoval, že jej koupím na cestování po celé Evropě - ale zkušenosti uživatele Beranidla zde na webu mě nahlodaly a pořídil motocykl jiný... Možná, že náctiletí nad ním ohrnou nos, ale pro mě má v sobě to něco, co popisoval níže Cafi.
To chcípání motoru při stání (třeba na světlech) v kombinaci se začátečnickou nešikovností (protože u téhle motorky se ti začátečníci tak nějak předpokládají) bute tedy silné combo...
Stejně jako NC750X je CB125F něco, co mi nepřijde na mysl jako první, když přemýšlím o novém stroji. Stejně jako NC750X mi ovšem nějakým zvláštním způsobem imponuje. Je to takový šikovný, chytře vymyšlený a praktický. Honda holt umí vyhmátnout to "něco" .
Když jsem synovi ukázal, jak by mohla vypadat jeho nová motorka, začal si ťukat na čelo. A já se nedivím, protože prostě vypadá strašně!!! Copak na tomhle může jezdit mladý kluk??!! Hondo, neblázni!
Motorka určitě kvalitní ... ALE auto dělají kola ... a stejně tak motorku .. a přesně tenhle asijský design kol ultra nesnáším ... paradoxně ho má i BMW R1300gs (obyč liťáky - nekované) . Naopak moc hezký kola má třeba Royal Enfield Guerrilla 450 .. Takže ne že to nejde
Ja vlastnim cb125f od roku 2021, koupil jsem ji asi pul roku od zahajeni prodeje nove verze Souhlasim, ze to neni stroj blysknout se na motorkarskych srazechj, nic na chlubeni. Osobne jsem ji koupil a vyrhradne pouzivam na cesty na nakupy tak do 10km kdy se nevyplati vytahovat auto z garaze a pro takove pouziti je to naprosto vyhovujici. Jezdim za 1,5l, olej menim cca po 3tis. km i kdyz v manualu je 6tis,. jinak naprosto nic.
Navic jsem mel stesti ze jsem dostal kus vyrobeny v Italii takze vepredu zadny halogen ale jiz LED, baterka 6Ah, olejovy filtr nikoliv jen sitko.. Kolega si ji taky koupil chvili po mne a byl nemiile prekvapen, - indicka verze s halogenem, baterkou 4Ah, bez olejoveho filtru. Obe byly koupeny stejne pres stejneho prodejce za stejnou cenu. Takove detaily jsou asi pro dovozce pod rozlisovaci schopnosti.
Kolega si jen stezuje na nachylnost vyfuku ke korozi /nema garaz a ma ji jen pod plachtou/.
Za mne a me pouziti - mohu doporucit
Tohle není moto pro A1, ale pro lidi co nechtějí z nějakého důvodu scootra (třeba PCx z důvodu servisu, či ND při pádu), a jak tu mnozí psali na ježdění do práce, na ryby (ikdyž kdo dneska jezdí na motorce na ryby, že?..), či jako moto pro ježdění na chatu atd.
Takový ekvivalent čínských mopedů, které vymizely , nebo stojí 35kkč a více, což za žalostné zpracování a 4T 50ccm je fakt cena úplně mimo).
Najezdim do práce (městský a příměstský provoz) a k rodičům tak 10-15 000km za rok, takže při rozdílu spotřeby k aktuálním motorce je to v ideálním případě 3L/100km a vůči čínském 4t125 scooteru +-2-2,5L/100km, a věřím, že budu lít jen benzín, měnit olej, sem tam řetězovou sadu, svíčky, gumy, desky a těch 50-70kkm na to kromě ventilů nešahnu...a to mi žádná Čína nezaručí (jezdím na nich nějakých 25let..)
Nějak došlo k nepochopení téhle malorajdy.
Je určena pro levnou a mnohdy vůbec nějakou individuální dopravu 1,5 mld Indů,1,3 mld Číňanů a další cca 1 mld lidí z Malajsie a d. států v okolí.
Rozhodně se nemá jednat o "hi-tech brus" pro dnešní evropské teenagery jejichž kapesný často převyšuje příjem celé rodiny někde z rýžových polí ...
A tuto funkci beze zbytku plní a plnit ještě jistou dobu bude.
1 reakce
Reálný příklad jak z mála jde udělat hodně ..... Skvělá práce hondo
!
No čet jsem zkušenosti jednoho zdejšího majitele téhle hadimršky a je to síla, jakej to je šmejd... To i čínskej pitbike je proti tomu držák... Jinak Dominik uvádí chybnou informaci, že je to nejlevnější homologovaná Honda. Je tu ještě skútr Vision 110 o cca 10 tis levnější..
1 reakce
Doporučuji si přečíst zápisky majitele: https://www.motorka...ik-motorky&scr=0
Je to neskutečný klumprt.
Už jen ta (ne)lakovaná nádrž. (prostě made in india)
1 reakce
Nejhezci neni, ale co se tyce uzitne hodnoty, tak hlavne kvuli te spotrebe to bude mit svoje kouzlo. Ten displej misto jednoducheho budiku a lambdy sondy ... na opravu to bude asi trochu horsi, ale i tak se tam asi nebude nic moc kazit. Tu starsi verzi ma u nas chlapek uz hodne dlouho a porad jen jezdi a jezdi. Pripada mi to jako innova, skareda, ale prakticka.
Malá mrška za malou cenu a s neskutečně malou spotřebou. Žádný zbytečnosti (tentokrát vynechám zmínku o konektivitě, tahle sračka je snad povinná už i u dětských kočárků, protože mladí sice neví, jak rozdělat ohýnek, ale zato jim ten mobilní ksindl přirostl dávno k ruce i mozku).
Za mně v pohodě, pecka, kdo to chce a hledá, vyhrál jackpot
Čína púšťa na trh stále lepšie malorážky, bežne sa objavujú USD-vidle, vodné chadenie , kotučové brzdy aj vzadu, cetrálne odpruženie zadku, atd.
Oproti tomu táto Hondička určená už do druhej štvrtiny 21. storočia vypadá fakt, ako chudobná príbuzná, konštrukčne zmontovaná zo starých skladových zásob. Predpotopný vzducháč, klasická vidlica vpredu, bubon vzadu, žiadny centrál, tobôž nie s prepákovaním...
Určite to bude fungovať spoľahlivo, lebo sú to osvedčené komponenty, ale Honda s týmto dieru do sveta už neurobí. Ešte že má na výber aj iné malorážky...
1 reakce
Chcípání motoru by mi vadilo i u auta. I kdyby to byla ta nejkrásnější a nejlepší motorka na světě, tak bych si ji s touto "vymožeností" nepořídil.
2 reakce
Za mě perfektní nízkonákladový strojek, který nenáročného uživatele povozí po všech možných cestách i necestách. Ale ten tablet v kokpitu u této nové verze, to už není nic pro mě. Minulý rok jsem silně zvažoval, že jej koupím na cestování po celé Evropě - ale zkušenosti uživatele Beranidla zde na webu mě nahlodaly a pořídil motocykl jiný... Možná, že náctiletí nad ním ohrnou nos, ale pro mě má v sobě to něco, co popisoval níže Cafi.
To chcípání motoru při stání (třeba na světlech) v kombinaci se začátečnickou nešikovností (protože u téhle motorky se ti začátečníci tak nějak předpokládají) bute tedy silné combo...
Stejně jako NC750X je CB125F něco, co mi nepřijde na mysl jako první, když přemýšlím o novém stroji. Stejně jako NC750X mi ovšem nějakým zvláštním způsobem imponuje. Je to takový šikovný, chytře vymyšlený a praktický. Honda holt umí vyhmátnout to "něco"
.
Když jsem synovi ukázal, jak by mohla vypadat jeho nová motorka, začal si ťukat na čelo. A já se nedivím, protože prostě vypadá strašně!!!
Copak na tomhle může jezdit mladý kluk??!! Hondo, neblázni!
11 reakcí
Motorka určitě kvalitní ... ALE auto dělají kola ... a stejně tak motorku .. a přesně tenhle asijský design kol ultra nesnáším
... paradoxně ho má i BMW R1300gs (obyč liťáky - nekované) . Naopak moc hezký kola má třeba Royal Enfield Guerrilla 450 .. Takže ne že to nejde
1 reakce