Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vzduchové pružení předků - o krok pokrok. Jen nevím - jedna vidle pruží, druhá tlumí, snad to má dobrou životnost a těsní to lépe, než vzduchy na ČZ . Jsem hrabě Zeppelin a ušel mi plyn...
Chápu přepínání při stání, ale nechápu jak jezdec zjistí, jestli tam má jemnou mapu nebo max výkon?
To asi podle to, jestli si při rozjezdu rozbije tlamu.
Vzduchové pružení předků - o krok pokrok. Jen nevím - jedna vidle pruží, druhá tlumí, snad to má dobrou životnost a těsní to lépe, než vzduchy na ČZ . Jsem hrabě Zeppelin a ušel mi plyn...
kebyže nejazdim zavodne crf250 si nikdy nekupi už len kvoli tomu že by sa rychlejšie zodrala ako 450
trošku mě mrzí, že se honda vyprdla na ty 2t motory :-/ 500 v 2t. to musela bejt vražda jako svině :D.
Chápu přepínání při stání, ale nechápu jak jezdec zjistí, jestli tam má jemnou mapu nebo max výkon?
To asi podle to, jestli si při rozjezdu rozbije tlamu.
Libi se mi ze uz i v motokrosu nabizeji prepinani mapovani motoru...ale proc se sakra kuli tomu musi zastavit a prepinat jen pri volnobehu :/
fotka 1, 9 proč má každá koncovka výfuku jinej průměr?
paráda, hned bych se na tom svezl